Οι Στρατηγικές Ανταγωνισμού

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ανάλυση Ανταγωνισμού.
Advertisements

Επιχειρηματικό Σχέδιο
Ειδικά θέματα Οικονομικής Ανάπτυξης : Επιχειρηματικότητα
ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑ: ΚΟΣΤΟΛΟΓΗΣΗ ΓΙΑ ΑΡΤΟΠΟΙΕΙΟ ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΕΙΟ
 Το σχέδιο ΜΚΤ απαντά σε μια σειρά από ερωτήσεις της στρατηγικής ΜΚΤ: 1) πως φτάσαμε ως εδώ; 2) που βρισκόμαστε τώρα; 3) που θέλουμε να πάμε στο μέλλον;
Το Σχέδιο Μάρκετινγκ – Marketing Plan
ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ (LOGISTICS CHAIN MANAGEMENT)
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ
Management - Στρατηγική
Σημεία-κλειδιά για την επιτυχία Νίκος Σταθόπουλος
Διάγραμμα 2.2: Η επίδραση των Logistics και της εξυπηρέτησης πελατών στο μάρκετινγκ Πηγή: Martin Christopher «Δικαιόχρηση» καταναλωτή «Δικαιόχρηση» πελάτη.
Ο ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΠΣ
«ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ »
Ανάλυση Δυνάμεων-Αδυναμιών Ευκαιριών-Απειλών (SWOT)
Tο Περιβάλλον του Μάρκετινγκ
Marketing / Βασικές Αρχές Νοέμβριος 2014 Αθήνα / SkyWalker / Μονοπάτια Επιχειρηματικότητας Στέργιος Παπαδόπουλος ΜΒΑ R&D / Creative Director.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
ΠΙΝΑΚΑΣ ΙΣΟΡΡΟΠΗΜΕΝΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ (BALANCED SCORECARD)
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ MARKETING
Επιχειρηματικο σχεδιο (business plan)
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 07/05/2004.
Σεμινάριο Οργάνωσης και Διοίκησης της Εκπαίδευσης
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΑΝΑΨΥΧΗΣ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ «ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΠΡΙΣΜΑ Α.Ε.» Φοιτήτρια: Μαίρη Παπαδοπούλου ( Α.Μ. 8240) Επιβλέπων:
ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 26/03/2004.
Η Εφαρμογή Του Μάρκετινγκ Στην Εταιρεία Διαφήμισης, Δημοσίων Σχέσεων Και Επικοινωνίας Partners Y&R Πολυξένη Γεωργίου.
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 30/04/2004.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΣΚΟΠΟΣ, ΑΝΑΛΥΣΗ, ΧΡΗΣΙΜΟΤΗΤΑ
Στρατηγικό Μάνατζμεντ Τηλεπικοινωνιών Το Εσωτερικό Περιβάλλον της Επιχείρησης και η Αποστολή της.
Chapter 7: business risk analysis σ. 1 Κεφάλαιο 7 Μεθοδολογία Ανάλυσης Επιχειρηματικού κινδύνου (ΕΚ) Μεθοδολογία Ανάλυσης Επιχειρηματικού κινδύνου (ΕΚ)Θεματολογία:
ΤΟ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΟΥ MEDITERRANEAN PALACE
ΕΡΓΑΣΙΑ Επιχειρηματικό Σχέδιο. Σκοπός Κατάρτιση συνοπτικού επιχειρηματικού σχεδίου για τη δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος.
ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΜΙΑΣ ΝΕΑΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ Δρ. Γεώργιος Καμπουρίδης 9/21/2016 Βιωσιμότητα Νέας Επιχείρησης 1.
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Ενότητα 21 : ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Θεοφανίδης Φαίδων Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Αρχές Μάρκετινγκ Ενότητα # 4: Πρόγραμμα Μάρκετινγκ Διδάσκων: Γεώργιος Πανηγυράκης Τμήμα: Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων.
[Επωνυμία Εταιρίας] Επιχειρηματικό Σχέδιο. Δήλωση Αποστολής  Μια ξεκάθαρη δήλωση της μακροπρόθεσμης αποστολής της εταιρίας μας. Χρησιμοποιούμε λέξεις.
Τμήμα Διεθνών και Ευρωπαϊκών Οικονομικών Σπουδών, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, 8 ο εξάμηνο, Διάλεξη 18 η, 27/5/2016 Διδάσκουσα: Ασημίνα Χριστοφόρου.
MARKETING PLAN 1. Η διαδικασία σύμφωνα με την οποία οι επιχειρήσεις αναλύουν το περιβάλλον τους και τις ικανότητες τους, αποφασίζουν για θέματα μάρκετινγκ.
1 Στρατηγικό Μάνατζμεντ Τηλεπικοινωνιών Εισαγωγικά.
à Δρ. Δέσποινα Καραγιάννη, ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ.
Επωνυμία εταιρείας Επιχειρησιακό σχέδιο. Δήλωση αποστολής Δηλώστε ξεκάθαρα την μακροπρόθεσμη αποστολή της εταιρείας σας. –Δοκιμάστε να χρησιμοποιήσετε.
ΣΧΈΔΙΟ ΜΆΡΚΕΤΙΝΓΚ Το όνομά σας. Σύνοψη αγοράς  Αγορά : Παρελθόν, παρόν και μέλλον  Εξετάστε τις αλλαγές στο μερίδιο της αγοράς, την ηγεσία, τους πρωταγωνιστές,
Τραπεζικό Μάρκετινγκ Kαραγιάννη Δέσποινα, Αν. Καθηγήτρια Παν. Πατρών
Διάλεξη 3η Προσανατολισμός Μάρκετινγκ και Ανταγωνιστικό Πλεονέκτημα «Γιατί Αποτυγχάνουν οι Εταιρίες/επιχειρήσεις;» Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Στάδια προώθησης του 1ου στόχου
Τιμές Μεταφοράς.
Επιχειρησιακή Στρατηγική
κεφαλαιο 2 το περιβαλλον
Προϊόν - Υπηρεσίες και Διανομή
Τι είναι η στρατηγική? Παρουσίαση, Δρ. Δημήτρης Λαμπρουλης.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 3
Οργάνωση & Διοίκηση Αθλητισμού
Τσίτσκαρη Ε. ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ… Τσίτσκαρη Ε.
Επωνυμία εταιρείας Επιχειρησιακό σχέδιο.
ΠαρουσΙαση επιχειρηματικοΥ σχεδΙου
Βιωςιμοτητα μιας Νεας Επιχειρηςης
Οργάνωση & Διοίκηση Αθλητισμού
PROJECT Β! ΛΥΚΕΙΟΥ
Εκπαιδευτικό Σενάριο Επιχειρηματικότητας
Ο ορισμός του επιχειρηματικού μοντέλου
Πως να ξεχωρίσει η επιχείρηση σας
ΤΟ ΜΕΙΓΜΑ ΤΟΥ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Μήτρα Ανάλυσης SWOT Δυνάμεις Αδυναμίες Ευκαιρίες Απειλές.
Τμηματοποίηση – Τοποθέτηση - Στόχευση Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
Επιχειρηματικό σχέδιο
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Τουρισμού Διάλεξη 5η (2018 – 19) Συζήτηση πάνω στην Εργασία του Μαθήματος Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Ανάλυση των πελατών Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Οι Στρατηγικές Ανταγωνισμού Ο Michael Porter έχει δηλώσει ότι οι δυνάμεις της εταιρείας πρέπει να κατατάσσονται σε δύο κατηγορίες: Πλεονέκτημα Κόστους και Διαφοροποίηση. Με το να κατατάσσεις αυτές τις δυνάμεις είτε για ευρύτερους είτε για πιο στενούς σκοπούς, δημιουργούνται τρεις γενικές στρατηγικές: Ηγεσία Κόστους, Διαφοροποίηση, και Εστίαση. Αυτές οι Στρατηγικές εφαρμόζονται στα τμήματα των επιχειρήσεων. Ο πιο κάτω σύνδεσμος παρουσιάζει τις αρχές των Στρατηγικών Ανταγωνισμού. www.magnusconsultants.com/pdf/porter_generic_strategies.pdf https://www.youtube.com/watch?v=vu-cFbTsY8U

Οι Πέντε Δυνάμεις του Porter Οι πέντε βασικοί παράγοντες του Μοντέλου που χρησιμοποιούνται για την αξιολόγηση των ευκαιριών και των κινδύνων είναι: Ανταγωνιστές Κίνδυνος εισδοχής νέων ανταγωνιστών Κίνδυνος Υποκατάστατων Η δύναμη των προμηθευτών Η δύναμη των πελατών Ο κάτωθι φάκελος επεξηγεί το περιεχόμενο του Μοντέλου http://www.free-management-ebooks.com/dldebk-pdf/fme-five-forces-framework.pdf Παρακολουθείστε τη συνέντευξη του Micheal Porter https://www.youtube.com/watch?v=mYF2_FBCvXw

Η Αλυσίδα Τροφοδοσίας Η ανάλυση της Αλυσίδας Τροφοδοσίας περιγράφει τις δραστηριότητες μέσα και γύρω από τον Οργανισμό και συσχετίζεται με την ανάλυση των ανταγωνιστικών δυνάμεων. Ως εκ τούτου, αξιολογεί ποια αξία προσθέτει η κάθε δραστηριότητα στα προϊόντα ή τις υπηρεσίες του οργανισμού. Αυτή η ιδέα οικοδομήθηκε πάνω στις πληροφορίες και την ιδέα ότι ο οργανισμός είναι κάτι περισσότερο από μια σειρά με μηχανήματα και εξοπλισμό, ανθρώπους και λεφτά. Μόνο εάν όλα αυτά μπουν σε ένα ορθό σύστημα και συστηματικές δραστηριότητες θα γίνει δυνατόν να παραχθεί κάτι το οποίο οι καταναλωτές θα πλήρωναν για να το αγοράσουν. Ο Porter ισχυρίζεται ότι η ικανότητα να εκτελέσει συγκεκριμένες δραστηριότητες και να διαχειριστεί τους συνδέσμους μεταξύ αυτών των δραστηριοτήτων, αποτελεί πηγή συγκριτικού πλεονεκτήματος. Ο κάτωθι Σύνδεσμος επεξηγεί το Μοντέλο http://www.fao.org/fileadmin/user_upload/fisheries/docs/ValueChain.pdf

Η Μήτρα SWOT Η Ανάλυση SWOT αποτελεί μια επιχειρηματική ανάλυση που πρέπει να κάνει ο οργανισμός σας για κάθε προϊόν, υπηρεσία και αγορά όταν θα αποφασίσει για τον βέλτιστο τρόπο για να επιτύχει μελλοντική ανάπτυξη. Η διαδικασία περιέχει τον εντοπισμό των Δυνάμεων και Αδυναμιών του οργανισμού, τις παρούσες Ευκαιρίες και Κινδύνους στην αγορά στην οποία λειτουργεί ο οργανισμός. Το πρώτο γράμμα του κάθε παράγοντα δημιουργεί το ακρωνύμιο SWOT. Οι Δυνάμεις (strengths) αποτελούν εσωτερικούς παράγοντες οι οποίοι είναι προς όφελος του οργανισμού για να επιτύχει τους στόχους του. Οι Αδυναμίες (weaknesses) αποτελούν εσωτερικούς παράγοντες οι οποίοι δεν είναι προς όφελος του οργανισμού για να επιτύχει του στόχους του. Οι Ευκαιρίες (opportunities) αποτελούν εξωτερικούς παράγοντες οι οποίοι είναι προς όφελος του οργανισμού για να επιτύχει τους στόχους του. Οι Κίνδυνοι (threats) αποτελούν εξωτερικούς παράγοντες οι οποίοι δεν είναι προς όφελος του οργανισμού για να επιτύχει τους στόχους του. Ο κάτωθι Φάκελος επεξηγεί το περιεχόμενο και τη πιθανή εφαρμογή της Μήτρας SWOT http://www.free-management-ebooks.com/dldebk-pdf/fme-swot-analysis.pdf

Η Στρατηγική και Πλάνο Μάρκετινγκ Το Μάρκετινγκ αποτελεί μια διαδικασία δημιουργίας αξίας για τους πελάτες. Είναι μια γκάμα δραστηριοτήτων για εκπαίδευση, επικοινωνία, και κίνητρο για τους στοχεύομενους καταναλωτές σχετικά με τις υπηρεσίες ή τα προϊόντα της εταιρείας. Παραδοσιακά, αυτή η γκάμα δραστηριοτήτων, το ‘Μίγμα Μάρκετινγκ’ αποτελείται από τέσσερα μέρη, τα γνωστά 4 P’s του Μάρκετινγκ: Η Τιμή, το Προϊόν, η Τοποθέτηση και η Προώθηση (price, product, placement, and promotion). Για να δημιουργηθεί Στρατηγική και Πλάνο Μάρκετινγκ το οποίο να αγγίζει όλα τα μέρη για τοποθέτηση του προϊόντος στην αγορά για να μεγιστοποιηθούν οι πωλήσεις, υπάρχουν πολλαπλά θέματα τα οποία θα πρέπει να αντιμετωπισθούν. Η αποτελεσματική στρατηγική/πλάνο Μάρκετινγκ αποτελεί μια συνεχόμενη διαδικασία δημιουργίας αξίας η οποία αποτελείται από διάφορους παράγοντες. Τμηματοποίηση Μάρκετινγκ Στρατηγική Μάρκετινγκ Έρευνα Αγοράς Τιμολόγηση Τοποθέτηση Αλυσίδα Τροφοδοσίας Ο κάτωθι Φάκελος παρουσιάζει τη σύνδεση μεταξύ Στρατηγικής Μάρκετινγκ και των εργαλείων του Porter. http://www.abahe.co.uk/business-administration/Marketing-Strategy-and-Competitive-Analysis.pdf