Διδάσκων: Nίκος Τσέλιος Πανεπιστημιακό κέντρο εκπαίδευσης επιμορφωτών Δυτικής Ελλάδας Πανεπιστήμιο Πατρών, ΤΕΕΑΠΗ - Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου, ΤΚΕΠ Εκπαίδευση Επιμορφωτών Β΄Επιπέδου Διαδικαστικά ΠΑΚΕ Διδάσκων: Nίκος Τσέλιος nitse@ece.upatras.gr
ΠΑΚΕ Σύνολο επιμόρφωσης 350 ώρες 160 ώρες Γενικό Μέρος 190 ώρες Ειδικό Μέρος Έναρξη 10/5/2011 Λήξη 14/7/2011 Ώρες/εβδομάδα 18-24 Απουσίες έως 10% του συνόλου των ωρών
Α φάση 10/5/2011-18/6/2011 Γενικά, 15 ώρες Δευτέρα, Τρίτη, Πέμπτη 16-21 Κάθε δεύτερο Σάββατο 10-3.
Β φάση 18/6/2011-14/7/2011 Δευτέρα, Τρίτη, Τετάρτη, Πέμπτη 15-21 η 10-16 (ανάλογα με τις υποχρεώσεις σας στο σχολείο).
Εργαστήριο Υπολογιστών 22 θέσεις εργασίας 2 προβολικά 1 διαδραστικός πίνακας Μηχανές P4 @ 2.8 GHz 2GB ram Login as student
Δυνατότητα χρήσης φορητού υπολογιστή με ασύρματη σύνδεση Θα πρέπει να έχετε κλειστό τον υπολογιστή που σας αντιστοιχεί. WEP key: ecedu IP 150.140.160.XX Subnet 255.255.255.192 Gateway 150.140.160.1 DNS 150.140.129.30 DNS2 150.140.129.130
Θα υπάρχει πάντοτε γραμματειακή στήριξη για τα διοικητικά θέματα και τεχνική στήριξη για τυχόντα προβλήματα. Αν θέλετε να χρησιμοποιήσετε κάτι ιδιαίτερο (π.χ. μια επίδειξη ενός ειδικού λογισμικού), συνεννοηθείτε εγκαίρως, σας παρακαλούμε, με εμάς και το τεχνικό προσωπικό.
Εργασίες Γενικού Μέρους 1. Σχέδιο μαθήματος σε γραφική μορφή με το LAMS tool 2. Πρόταση δραστηριότητας με χρήσης Wiki σε μια από τις εξής διαστάσεις Πρόσκτηση γνώσης Αναστοχασμός Εφαρμογή 3. Mirroring μαθησιακών υλικών επιμόρφωσης σε ποικίλες μορφές με τη χρήση Web 2.0 εργαλείων Wiki Blogs Facebook group + Slideshare 4. Ένα wiki άρθρο για επιμόρφωση εκπαιδευτικών για κάποια στρατηγική, βλπ. http://cosy.ds.unipi.gr/wiki/ 5. Σχεδίαση διδασκαλίας για ένα μάθημα για αξιοποίηση διαδραστικού πίνακα και δημιουργία των συνοδευτικού υλικού (μπορεί να γίνει σε μορφή video-tutorial με αξιοποίηση εργαλείου όπως το Jing ή ακόμα και του MovieMaker) 6. Έκθεση με ιδέες αξιοποίησης κάποιου εκπαιδευτικού παιχνιδιού στην τάξη (συμπεριλαμβάνονται ιδέες για αξιοποίηση εργαλείων δημιουργίας παιχνιδιών όπως το Kodu, GameMaker, κ.α.) 7. Έκθεση αξιολόγησης εργαλείων σύγχρονων εργαλείων συνεργατικής μάθησης όπως stixy, bubbl.us, Dabbleboard, gliffy, Twiddla, κ.α. 8. Δημιουργία ρουμπρικών αξιολόγησης επίδοσης μαθητών (rubrics) για κάποιο από τα σενάρια που θα έχουν δημιουργήσει (αξιοποίηση εργαλείων rubric makers)
Εργασίες Ειδικού Μέρους Σχεδιασμός και κατασκευή ψηφιακού δομήματος για μαθητές (μοντέλου ή μικρόκοσμου) (ΠΕ03: τουλάχιστον ένα από κάθε κατηγορία (5) – ΠΕ04: τουλάχιστον ένα από κάθε αντικείμενο (5)). Σενάριο για μαθητές: αναλυτική περιγραφή σχέδιου συνεργατικής δημιουργικής εργασίας (αντίστοιχα τουλάχιστον 5 για ΠΕ03 και ΠΕ04) (έκταση: περίπου 12 σελίδες) Σενάριο για επιμόρφωση: αναλυτική περιγραφή α) σχεδίου τρίωρης επιμόρφωσης συναδέλφων (τρία για κάθε συνάδελφο ΠΕ03 και ΠΕ04) και β) σχεδίου ολόκληρου επιμορφωτικού προγράμματος (96 ωρών) στα ΚΣΕ.