ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΡΙΩΝ ΣΒΑΡΝΑ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΚΑΛΑΗ ΜΑΡΙΑ ΘΕΜΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΝΟΣ ΑΡΘΡΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΕΛΕΤΗΤΗ KRASHING TOLOLYAN.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Η Άνοδος και η Πτώση του Ελληνικού Σχεδίου για την Οικονομική Ανασυγκρότηση των Βαλκανίων Χαράλαμπος Τσαρδανίδης - Αστέρης Χουλιάρας.
Advertisements

Μετανάστευση - Ένταξη των μεταναστών Βασίλειος Πανταζής Μετανάστευση, Διαδικασίες Ένταξης των Μεταναστών και των Παιδιών των Μεταναστών στην Ελληνική.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΤΑΘΕΡΟΤΗΤΑΣ
Ελληνικές Βιβλιοθήκες Συνολική Παρουσίαση Θέσεων Ομάδα Εργασίας Δημοσίων Βιβλιοθηκών Ιανουάριος 2011.
EPublishing 6/ Βικτωρία Τσουκαλά, PhD Ιούνιος 2013 Η Πράξη “Εθνικό Πληροφοριακό Σύστημα Έρευνας και Τεχνολογίας/Κοινωνικά Δίκτυα – Περιεχόμενο Παραγόμενο.
Θέματα Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης
ΨΗΦΙΑΚΟ ΧΑΣΜΑ Η ΠΑΡΟΥΣΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΟΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΕΠΙΔΡΑΣΗΣ
Πρόσφυγας είναι «κάθε πρόσωπο, το οποίο, επειδή έχει δικαιολογημένο φόβο διωγμού λόγω φυλής, θρησκείας, εθνικής προέλευσης, πολιτικών πεποιθήσεων ή συμμετοχής.
ΤΡΟΠΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΔΙΑΚΡΑΤΙΚΩΝ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΩΝ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 3.1 Η Ευρωπαϊκή Διάσταση.
© 2007 Gov2U Η Ηλεκτρονική Δημοκρατία και η Συμμετοχή των πολιτών στην Ψηφιακή Κοινωνία. Βασίλης Κουλολιάς, Πρόεδρος, GOV2U.
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012 Λήψη Αποφάσεων στην Ομάδα Γιάννης Ρουσσάκης.
Ενίσχυση της έρευνας στο “ΕΠ. Εκπαίδευση και δια βίου μάθηση ” Νίκος Μαρούλης, Logotech AE Καρδίτσα 18 Σεπτεμβρίου 2008.
ΟΡΓΑΝΩΣΙΑΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ
Με ποιoύς τρόπους ασκείται η εξουσία; 3.1. Εξουσία και πολιτική εξουσία Εξουσία είναι συνυφασμένη με τις Ανθρώπινες σχέσεις Ανάμεσα σε αυτόν που ασκεί.
Η δυναμική της ελληνικής γλώσσας εκτός Ελλάδας σε περίοδο κρίσης Στόγιος Νικόλαος.
ΟΙ «ΔΙΕΡΓΑΣΙΕΣ» ΣΤΙΣ ΟΜΑΔΕΣ
Από τους μαθητές της Ε΄ τάξης Ζώη Αραδιπιώτη Άρη Αριστέιδου.
Παρουσίαση Μικροδιδασκαλίας Αντωνακάκης Γεώργιος Ηράκλειο 01/12/2014.
Ανάπτυξη της γλώσσας Η ανάπτυξη της γλωσσικής ικανότητας περνάει από συγκεκριμένα στάδια απόκτησης γλωσσικών επιπέδων. Ο στόχος ενός παιδιού που μαθαίνει.
ΔΗΣ 110 Δημόσιες Σχέσεις ΣΤΕΛΛΑ ΜΙΧΑΗΛΙΔΟΥ 02/02/2015 1
Ερευνητικές Εργασίες Παιδαγωγικό πλαίσιο. Γιατί οι Ερευνητικές Εργασίες (ΕΕ) είναι καινοτομία; Προσεγγίζουν διερευνητικά την γνώση και τη μάθηση Προϋποθέτουν.
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΡΙΣΕΩΝ ΣΤΟ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: Στρατηγικές ένταξης και επικοινωνίας Ευάγγελος Πεπές.
 Aν και το διεθνικό έχει συνδεθεί με τις συνθήκες που έχουν διαμορφωθεί στην εποχή της παγκοσμιοποίησης, σε πολλές περιπτώσεις έχει συνδεθεί με απειλές.
Ερευνητική Εργασία ΘΕΜΑ: ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ, ΦΤΩΧΕΙΑ ΚΑΙ ΑΝΕΡΓΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ
Γιατί οι Ερευνητικές Εργασίες (ΕΕ) είναι καινοτομία;
1 Δημόσιες σχέσεις και Περιφερειακή Ανάπτυξη: Η συμβολή των δημοσίων σχέσεων στο (δημοκρατικό) Αναπτυξιακό Σχεδιασμό της Τοπικής Αυτοδιοίκησης Πρόδρομος.
ΑΝΑΓΚΕΣ.
Δρ. Εύη Σαχίνη, Προϊσταμένη, Τμήμα Στρατηγικής και Ανάπτυξης ΤΡΙΑΚΟΣΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΣΥΜΠΟΣΙΟ ΒΥΖΑΝΤΙΝΗΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑΒΥΖΑΝΤΙΝΗΣ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΗΣ 12 ΜΑΙΟΥ.
ΥΠΟΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΥΠΟΚΟΥΛΤΟΥΡΑ
Μάθημα: Κοινωνιολογία του Τουρισμού
ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ
Παναγιώτης Λαδόπουλος
ΛΙΘΟΞΟΪΔΗΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ Α.Ε.Μ  Ένα βασικό κι αναγνωρισμένο πεδίο εισαγωγής της στα προγράμματα σπουδών και της γενικής εκπαίδευσης.  Ένα συχνό θέμα.
Σειρά «Μαργαρίτα» Το αλφαβητάρι.
School factors related to bullying: a qualitative study of early adolescent students Σχολικοί παράγοντες που σχετίζονται με τον σχολικό εκφοβισμό: μια.
5 η διάλεξη: 30/3/2015 Ταυτότητες: Ατομική, Συλλογική, Εθνική, Πολιτισμική.
ΦΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΔΗΜΩΝ Βίκυ Φλέγγα Οικονομολόγος, Μsc περιφερειακή ανάπτυξη Στέλεχος διεύθυνσης οργάνωσης και πληροφορικής.
3. ΟΝΕ Ι. Θεσμικά όργανα Ευρωπαϊκό Σύστημα Κεντρικών Τραπεζών (ΕΣΚΤ) Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα (ΕΚΤ) 1. Συγκρότηση 1.1. ΕΣΚΤ= ΕΚΤ και εθνικές κεντρικές.
ORGANIZATIONAL BEHAVIOR – CHAPTER 18 ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ (ORGANIZATIONAL CULTURE)
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΗΛΙΑΔΟΥ – ΤΑΧΟΥ ΣΟΦΙΑ «Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΝΩΣΗ.
Ορθολογισμός και Παράγοντες Περιορισμού του. Ορθολογισμός και Υποκειμενικότητα Σύγχρονες μελέτες (1995), υποδεικνύουν την διαφορά μεταξύ Ορθολογιστικής.
ΠΜΣ Ευρωπαϊκή Κοινωνική Πολιτική Ευρωπαϊκές Πολιτικές Μετανάστευσης και Κοινωνικής Ενσωμάτωσης Θεματική ενότητα 2 ου εξαμήνου / 3 τρίωρα σεμινάρια.
2 η Εργασία «ΟΙ ΕΜΠΟΡΟΙ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ» Πάνος Πλαγάκης Έφη Φλώρου.
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕκπαιδευτικΗς ΕΡΕΥΝΑΣ: Συγγραφη εργασιας
ΟΜΑΔΟΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
ΕΤΕΡΟΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΙΑΣΠΟΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑ: ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΜΕΛΕΤΗΤΗ ΤΗΣ ΔΙΑΣΠΟΡΑΣ RICHARD CLOGG Φοιτητριες: ΑΘΑΝΑΣΟΠΟΥΛΟΥ ΧΡΙΣΤΙΝΑ.
Κοινωνικό Ζήτημα
Οι νέες πολιτικές έννοιες
Η Περιφερειακή Πολιτική της Ε.Ε ( )
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Ο ΚΟΣΜΟΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΣΤΗ ΔΕΥΤΕΡΗ ΝΕΩΤΕΡΙΚΟΤΗΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΝΕΩΤΕΡΙΚΟΤΗΤΑ
Φορεις και μορφες αξιολογησης: 2Ο Μαθημα
Που και πως ψάχνουμε.
Eτερότητα και Εκπαίδευση στην Ελληνική Διασπορά
Αγωγή Ειρήνης και Διαπολιτισμική Αγωγή
Ο σκοπός της Κοινωνικής και Πολιτικής Αγωγής στην εκπαίδευση είναι:
Σε όλα τα όργανα της Ε.Ε. αντιπροσωπεύονται τα κράτη-μέλη.
8.3. ΟΝΕ ΙΙΙ.
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΠΑΙΔΙΚΗΣ-ΕΦΗΒΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
Ευρωπαϊκός Χώρος Ανώτατης Εκπαίδευσης και Έρευνας – Εισαγωγή στη Μεθοδολογία Έρευνας Μάθημα 3.
ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΩΝ ΕΥΡΩΠΑΙΚΩΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΩΝ
Ταυτότητες: Ατομική, Συλλογική, Εθνική, Πολιτισμική
Ηλίας Μπουναρτζής/users.sch.gr/bounartzis
Οργανισμός για τους πρόσφυγες
Best practices - Benchmarking
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΣΗΜΕΡΑ
ΟΙ ΔΙΟΜΑΔΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
Διαπολιτισμική Προσέγγιση και Παγκοσμιοποίηση
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΡΙΩΝ ΣΒΑΡΝΑ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΚΑΛΑΗ ΜΑΡΙΑ ΘΕΜΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΝΟΣ ΑΡΘΡΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΕΛΕΤΗΤΗ KRASHING TOLOLYAN

Άξονες της μελέτης του αποτελούν : O Tololyan υπήρξε ένας από τους πρώτους επιστήμονες που κατανόησαν πως η διεθνικότητα και η διασπορά έχουν πολλές σημασίες, οι οποίες έχουν εκφραστεί από πολλούς ανθρώπους. Άξονες της μελέτης του αποτελούν : Α. Η αύξηση της μετανάστευσης και της διασποράς προς την Δύση Β. Η σχέση αλληλεξάρτησης μεταξύ διασποράς και πολιτισμου Γ. Η πολιτική των εθνών που φιλοξενούν την διασπορά. Η λέξη διασπορά προέρχεται από την ελληνική γλώσσα και χρησιμοποιείται για πρώτη φορά από τον Jews το 250 πχ και σημαίνει διασπορά του έθνους μακριά από την πατρίδα ή την συλλογική εξορία.

1.Αφοσιωμένοι 2.Εθνικοί 3.Μέλη της διασποράς Ο Tololyan διακρίνει τρεις υποκατηγορίες στην έννοια διασπορά, που την διέπουν και στην ουσία την συνιστούν. 1.Αφοσιωμένοι 2.Εθνικοί 3.Μέλη της διασποράς Ο ίδιος προσπαθεί επίσης : 1. εντάξει το φιανόμενο της διασποράς στο πλαίσιο της θεωρίας του αποικιοκρατισμού 2. να διαχωρίσει την έννοια της διασποράς και της διασκόρπισης και κατέληξε Α. Πως η έννοια της διασκόρπισης δεν περικλείεται απο περιορισμό και πως εκτείνεται σε ευρύ φάσμα Β.Μέσα στην διασκόρπιση εμπερικλείεται η έννοια της διασποράς Γ. Διασπορά=κοινωνικός σχηματισμός που προκαλείται από μία καταστροφική βία ή κάποιον εξαναγκασμό

Κριτήρια που θα πρέπει να πληρεί ο εκάστοτε μελετητής της διασποράς : 1. Να γνωρίζει τους ανθρώπους 2.Τις ιστορικές γνώσεις για τον κοινωνικό σχηματισμό που μελετά 3.Την θεωριτική επάρκεια Άξονες διερεύνησης της έννοιας της διασποράς : 1.Σύγκλιση διασποράς –διασκορπισμού 2.Ο πόλεμος των έξι ημερών που διεξήχθει τον Ιούνιο του 1967 3.Η ψήφιση του νομοσχεδιόυ κογκρέσο 1965 4.Μία σειρά από αγώνες που προπαρασκευάζουν το έδαφος για την αποδοχή των ομάδων που θεωρούνται μειονότητες

1.Ποιότητα των κοινωνικών σχέσων Οι λόγοι που προσδιορίζουν την εμπλοκή της διασποράς με την οικονομική ανάπτυξη της χώρας στην οποία εξκαταστάθηκαν 1.Ποιότητα των κοινωνικών σχέσων 2.Το νόημα της κουλτούρας που έχει διαμορφώσει η διασπορά 3. Υπάρχουν ομάδες που δυσκολεύτηκαν να ενσωματωθούν στα σχήματα κουλτούρας Η επιτυχία που μπορεί να έχει μια διασπορά γίνεται αντιληπτή από : 1.Την πρόσβαση των κοινωνικών ομάδων στην οικονομική ευημερία 2.Όταν αποκτηθεί το δικαίωμα συμμετοχής στην πολιτική και τη λήψη σημαντικών αποφάσεων

Υπάρχουν ορισμένοι παράγοντες –κλειδιά οι οποίοι μπορούν ή να προωθήσουν την επιτυχία των διασπορών ή να την εμποδίσουν Υπάρχουν ιδρύματα τα οποία μπορούν να εξυπηρετούν κοινωνικο-οικονομικο πολιτικούς σκοπούς έχοντας ως κοινό γνώρισμα την εσωτερική οργάνωση Υπάρχουν και διακρατικές επιπτώσεις της διασποράς οι οποίες είναι : οικονομικο- πολιτικές διαμάχες ανάμεσα στα κράτη

Βαικό χαρακτηριστικό της διασπορικής ταυτότητας είναι ο προσανατολισμός των διεσπαρμένων στην πατρίδα . Για αυτούς η χώρα που τους υποδέχεται είναι το σπίτι, η πατρίδα τους .Αναγνωρίζουν βέβαια και την προγονική πατρίδα ,αποδέχονται όμως και την διασπορικκή ταυτότητα . Και μάλιστα με την τεχνολογική ανάπτυξη τους δίνεται η δυνατότητα για ευκολότερη πρόσβαση στην πατρίδα τους.

ΦΥΛΕΤΙΚΗ ΜΝΗΜΗ : θρηνεί για την χαμένη πατρίδα Η διασπορά προκύπτει ως μία αντικειμενικότητα για τις επιπτώσες παγκοσμιοποίησης και της μετανάστευσης ,ενώ αναδύεται από βαθιές υποκειμενικές διαδικασίες φυλετικής μνήμης . ΦΥΛΕΤΙΚΗ ΜΝΗΜΗ : θρηνεί για την χαμένη πατρίδα ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ ΔΙΑΣΠΟΡΑΣ : κοινότητες απώλειας και τραυματικής μνήμης O Robin Cohen εισήγαγε για πρώτη φορά την έννοια του θύματος της διασποράς Οι επόμενες γενιες θα κληροδοτήσουν την λεγόμενη μετα-μνήμη

Β.Θρησκευτικών επιλογών Γ. Πολιτικών επιλογών Δ. Πολιτισμικών επιλογών Κάποιοι σχηματισμοί εδαφικών μειονοτήτων έχουν βιώσει σύμφωνα με τον Tololyan φάσμα : Α. Γλωσσικών επιλογών Β.Θρησκευτικών επιλογών Γ. Πολιτικών επιλογών Δ. Πολιτισμικών επιλογών Η διασπορά συμφωνα με τον μελετητή είναι σύμβολο διεθνικότητας επειδή μπορεί και ενσωματώνει το ζήτημα της οριακής σταθερότητας .