ΜΑΧΑΤΜΑ ΓΚΑΝΤΙ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΜΑΡΚΟΣ ΜΠΟΤΣΑΡΗΣ ΙΩΑΝΝΑ ΣΙΛΙΤΖΟΓΛΟΥ ΣΤ2.
Advertisements

Ποδόσφαιρο, από το άθλημα στο πρωτάθλημα
ΑΔΑΜΑΝΤΙΟΣ ΚΟΡΑΗΣ ΚΩΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΣΤ΄2 ΤΑΞΗ.
Οι Γέφυρες του Κόσμου Μια διαθεματική ματιά πάνω στο ρόλο των γεφυριών στη ζωή και την ιστορία.
Ιστορία Στ’ Δημοτικού! THOMAS63004
Ινδια Ελεάννα Λυδία.
ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ ΠΛΗΥΘΣΜΩΝ ΣΤΟΝ 20ο και 21ο αιώνα
Τμήμα Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών Πτυχίο Δημοσιογραφίας Πανεπιστήμιο Κύπρου.
Θρησκευτικά Γ΄ Γυμνασίου.
Γιώργος Τζήκας Τάξη Στ’2. Ο Τζον Λοκ γεννήθηκε τον Αύγουστο του 1632 και πέθανε τον Οκτώβριο του Ο Λοκ αποτελεί τον κύριο αντιπρόσωπο του Αγγλικού.
Ελεονώρα Χασάνη Αναστασία Τσαχιρίδη Β3β 2012
Η Ελληνική επανάσταση του 1821 υπήρξε ο αγώνας για απελευθέρωση των Ελλήνων από την οθωμανική καταπίεση. Ήταν η τελευταία από μια σειρά εξεγέρσεων που.
Ο Καραϊσκάκης Γεώργιος Ο Μεγάλος Αγωνιστής Χρήστος Μ. Στ ’ Τάξη 1ο Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης.
ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΕΜΕΡΤΖΟΓΛΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ Γ3.
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ Εργασία στην τάξη 5 Σελίδα 63 Ξαγοράρη Γεωργία Παπαχρήστος Χρήστος Σάφτα Κριστιάν Τσιμπίλη Ελένη Φραγκάκη Θεοδώρα Χρυσσού Παρασκευή Καθηγητής.
Σύλβια Καραιωσηφίδου Α’1
3ο ΓΕΛ Ηλιούπολης Ερευνητική Εργασία Α΄ Τετραμήνου
Βία είναι κάθε συμπεριφορά ή συστηματική πολιτική συμπεριφοράς που χρησιμοποιείται για να εξαναγκάσει, να κυριαρχήσει ή να απομονώσει το θύμα.
ΣΧΕΣΕΙΣ ΚΡΑΤΟΥΣ- ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΣΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΝΙΚΟΣ ΓΙΑΝΝΙΟΣ Π. Π. Γ. Ε. Σ Γ 1 ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ Θ. Ε.:3 ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ :
ΦΑΓΗΤΟ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΙΑ Σε κανέναν δεν επιτρέπεται να τρώει όποιο φαγητό του αρέσει.Στις περισσότερες θρησκείες, υπάρχουν διαιτολογικοί κανόνες.
33. Ο Ινδουισμός (B’) Σελίδες
ΔΗΣ 110 Δημόσιες Σχέσεις ΣΤΕΛΛΑ ΜΙΧΑΗΛΙΔΟΥ 09/02/2015 2
Φρίντριχ Χέγκελ (Georg Wilhelm Friedrich Hegel)
25η Μαρτίου.
ΜΑΧΑΤΜΑ ΓΚΑΝΤΙ Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σεμερτζόγλου Γιώργος 10/12/2014 Γ3.
Κουργιτάκου Μιχαέλα Γ΄2 Θρησκευτικά ΘΕ3
Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης Κωνσταντίνος Οικονομίδης Γ΄2 4/3/15 Θρησκευτικά ΘΕ4: «Πού είναι ο Θεός;» Η οδύνη του σύγχρονου.
ιουδαϊσμοσ Θε 2: το ζητημα τησ θρησκειασ στη συγχρονη ευπωπη
ΔΑΛΑΪ ΛΑΜΑ. Δαλάι Λαμα είναι ο τίτλος που δίνεται στον έναν από τους δύο ηγέτες του Λαμαϊσμού (Θιβετιανού Βουδισμού). Ο άλλος ηγέτης είναι ο Παντσέν Λάμα.
Η παρέμβαση των Μεγάλων Δυνάμεων και η Ναυμαχία του Ναυρίνου.
28η ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 1940 Η Ελλάδα πολεμά τον φασισμό.
ΜΑΘΗΜΑ : ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ : ΤΑΞΗ : Γ 2 ΟΝΟΜΑ : ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΝΟΤΗΣ.
“ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΒΙΒΛΙΟΥ” 3ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΩΡΑΙΟΚΑΣΤΡΟΥ
Παναγιώτης Λαδόπουλος
Η γιορτή του πορτοκαλιού
Ο Ναός του Σολομώντα ή Ναός της Ιερουσαλήμ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ
ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ
“Ήταν σαν δυνατό φύσημα καθαρού αέρα που μας ωθούσε να τεντώσουμε τα μέλη μας….μια αχτίδα φωτός που τρυπούσε το σκοτάδι.
2η Ενότητα: Βιογραφικά Είδη
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3ο Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων ΚΑΖΑΚΟΥ ΓΕΩΡΓΙΑ, ΠΕ09 ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΣ 1.
ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Β’ ΤΑΞΗ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ 1 Καζάκου Γεωργία, ΠΕ09 Οικονομολόγος.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΕΚΘΕΣΗΣ. Ερώτηση 1 η : Γιατί σύμφωνα με το συγγραφέα οι νέοι έχουν την τάση να αμφισβητούν ενώ οι μεγάλοι όχι; Σύμφωνα με τον συγγραφέα.
ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΣΗ ΔΥΤΙΚΩΝ ΝΑΩΝ
ΑΤΟΜΑ ΕΥΡΙΣΚΟΜΕΝΑ ΣΕ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΦΤΩΧΕΙΑΣ
Μοχάντας Καραμτσάντ Γκάντι
Ένταξη χωρίς πίστη; Διαστάσεις του θρησκευτικού φαινομένου στην Ελλάδα
Συνέπειες της Β’ Βατικανής Συνόδου
Βουγιουκλάκη Σοφία Φωτεινή
21ος αιωνας Παναγιώτης Πατατούκος & ΖήσηςΚωστάκης.
Αγγλία.
ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ
ΣΥΣΤΑΣΗ 1720 ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ
Πρότυπο Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης
Λευτέρης Δάλπης 1ο πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό σχολείο Π.Τ.Δ.Ε Α.Π.Θ
ΝΙΚΟΣ ΠΑΦΙΛΗΣ ΜΑΡΙΟΣ ΠΑΠΑΪΩΑΝΝΟΥ ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΚΛΑΒΟΣ
Μαχάτμα Γκάντι.
Του μαθητή Γιώργου Μπουτσιούκη Τμήμα Γ2 ημερομηνία 7/12/2013
Θρησκείες Άννα Αργυροπούλου 1ο Π.Δ.Σ. Θεσ/νίκης Π.Τ.Δ.Ε.-Α.Π.Θ.
ΔΕΚΑ ΕΝΤΟΛΕΣ Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης
ΘΕ 1. ΑΣΚ. 10 ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ Δημήτρης Κασιμάτης.
Ο Αγώνας για την Μακεδονία
Το Παράδοξο: ‘’Ο Αχιλλέας και η Χελώνα’’
28η Οκτωβρίου 1940 ΕΙΚΟΝΕΣ.
Οικονόμου Γιώργος Γ’2 29/11/14 Θ.Ε.:2Η Θρησκευτικά
Θρησκευτικά Έτος: Τμήμα: Β’2 Μαρασλίδου Δανάη Μαρία
Τίτλος εργασίας: «Εκπαιδευτικό εργαλείο κατά της χειραγώγησης αγώνων»
Κεφάλαιο Β΄ Η Έξοδος.
Ο Αγώνας του Η πατρίδα μας η Κύπρος, το νησί με την ελληνική καταγωγή, γνώρισε πολλούς κατακτητές στη διάρκεια της μακραίωνης ιστορίας της: Βαβυλώνιοι,
1Εντολή Δείξε
30β. Τα ελληνικά κράτη μετά την άλωση της Πόλης
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΜΑΧΑΤΜΑ ΓΚΑΝΤΙ

ΜΑΧΑΤΜΑ ΓΚΑΝΤΙ Γεννήθηκε στις 2 Οκτωβρίου 1869, σε μια μικρή πόλη το Πορμπαντάρ στη δυτική ακτή της Ινδίας.Μεγάλωσε σε ένα οικογενειακό περιβάλλον, το οποίο ασπαζόταν τις απόψεις του τοπικού θρησκευτικού κινήματος της Γκουτζαράτ, Τζαΐν, που πρέσβευε τις αρχές του μη- τραυματισμού οποιουδήποτε ζωντανού πλάσματος, τη χορτοφαγία, τη νηστεία ως μέθοδο αυτοκάθαρσης και την αμοιβαία ανοχή μεταξύ των μελών των διάφορων καστών και θρησκευτικών κινημάτων.

Είναι ένας από τους πολύ λίγους αληθινούς ηγέτες της ιστορίας Είναι ένας από τους πολύ λίγους αληθινούς ηγέτες της ιστορίας.. Στην χώρα του ο Γκάντι ανέπτυξε μια μέθοδο αντίστασης "μη βίας" η οποία έγινε πρότυπο του στον αγώνα για την απελευθέρωση της πατρίδας του από τους Άγγλους αποικιοκράτες. Είναι ο μοναδικός άνθρωπος που κατάφερε σε πολύ μεγάλο βαθμό, τουλάχιστον για κάποιο χρονικό διάστημα να υποκινήσει ένα λαό τριακόσια εκατομμυρίων να ακολουθήσει της βασικές εντολές των ιδρυτών των μεγάλων θρησκειών. Το αποτέλεσμα ήταν η αποχώρηση των Άγγλων.

Γ΄1 Γιώργος Θεοδωρέλος