ΑΣΙΛ ~ ΚΛΩΝΤ ΝΤΕΜΠΥΣΣΙ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Επιμέλεια Π. Τσάκωνας. 1. Ποια από τα ακόλουθα αποσπάσματα αλγόριθμων πραγματοποιούν σωστά την ταξινόμηση του πίνακα Α; ΓΙΑ i ΑΠΟ 2 ΜΕΧΡΙ Ν ΓΙΑ j ΑΠΟ.
Advertisements

ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ «ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ»
Συναισθήματα και συμπεριφορά Προβλήματα μέσης παιδικής ηλικίας Γρίβα Ευαγγελία Παιδίατρος – Νεογνολόγος Καθηγήτρια ΤΕΙ Ηπείρου.
Καριέρα στο Ανθρώπινο Δυναμικό Κωνσταντίνος Παπαχατζής Διευθυντής Ανθρώπινου Δυναμικού ΑΝΑΔΕΙΞΗ εταιρεία συμβούλων επιχειρήσεων και ανθρώπινου δυναμικού.
ΙΣΠΑΝΙΑ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ:ΜΑΔΡΙΤΗ. Η ΣΗΜΑΙΑ ΤΗΣ ΙΣΠΑΝΙΑΣ ΕΧΕΙ ΤΡΕΙΣ ΟΡΙΖΟΝΤΙΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ. ΤΟ ΚΟΚΚΙΝΟ ΣΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΙΤΡΙΝΟ (ΔΙΠΛΟ ΠΛΑΤΟΣ).
Η Πύλη των Μονάδων Αριστείας ma.ellak.gr & η Υπηρεσία Τηλεκπαίδευσης Μονάδα Αριστείας ΕΛ/ΛΑΚ ΤΕΙ Αθήνας Πέγκυ Καραβίτη Κύκλος Εκπαίδευσης «Συστήματα Ηλεκτρονικής.
ΤΡΕΧΕΙ ΤΟ ΝΕΡΟ!!! ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗΣ – ΚΑΡΑΤΖΕΝΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ.
1. Πολιτικές, οικονομικές και κοινωνικές μεταβολές (11ος-15ος αιώνας)
Λουξεμβούργο Εργασία για το μάθημα της Γεωγραφίας Μάριος Ανδρούτσος Τμήμα: Β1 Υπεύθυνη καθηγήτρια: Μαλάμου Κωνσταντίνα Σχ. Έτος:
Τι είναι η Ευρωπαϊκή Ένωση (ΕΕ); 28 κράτη μέλη Περισσότεροι από 500 εκατομμύρια πολίτες Σημερινές υποψήφιες για ένταξη στην ΕΕ χώρες: Αλβανία, Μαυροβούνιο,
Μάθημα 6 Η γενιά του Η γενιά του 80΄ ή Νέα Αθηναϊκή Σχολή.
Ορισμός και έργο της αγωγής
Αρχές λειτουργίας και εφαρμογές αβαθούς γεωθερμίας Αργύριος Μπαϊρακλιλής Διπλ. Ηλεκτρολόγος Μηχ/κός ΑΠΘ
ΜΕΤΑΒΟΛΕΣ ΣΤΗΝ ΟΡΜΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ
Jean Racine (Ρακίνας), τεχνίτης της «ψυχολογικής τραγωδίας»
Εξορθολογισμός διαχείριση διδακτέας ύλης
Η Σχολή της Μπαρμπιζόν (Barbizon)
Εθνική επιλογή για την εφαρμογή της ΚΑΠ
Διοικητικη πρακτικη 6ο μαθημα
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΕΝΟΣ ΒΑΤΡΑΧΟΥ
Το Παρίσι Το Παρίσι είναι ένα πολύ ωραίο μέρος για του Αγίου Βαλεντίνου γιατί έχει το Πύργο του Άιφελ και εκεί πηγαίνουν ζευγάρια.
Εκπαιδευτική Τεχνολογία – Πολυμέσα (Εργαστήριο) [ΤΤΕ]
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
2. Οι συνθήκες ζωής των υποδούλων
OI TΡEIΣ ΙΕΡΑΡΧΕΣ Οι τρεις Ιεράρχες ,προστάτες των γραμμάτων και των εκπαιδευτικών, γιορτάζουν στις 30 Ιανουαρίου.
Να ζωογονούν το ανθρώπινο πνεύμα με την παροχή βιβλίων
ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΜΥΤΙΚΑ. ΣΤΑΥΡΑΚΑ ΓΕΩΡΓΙΑ
Π.Γ.Ε.Σ.Σ. ΜΑΘΗΜΑ: ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΘΕΜAΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 2 ΟΜΑΔΑ: «ΚΑΠΩΣ» ΓΙΑΝΝΗΣ ΔΟΝΤΑΣ ΔΗΜΗΤΡΑ ΖΙΩΓΑ ΚΩΣΤΑΝΤΙΝΟΣ- ΝΙΚΗΦΟΡΟΣ ΚΑΖΑΝΤΖΠΟΥΛΟΣ ΕΛΕΝΗ ΜΙΧΑΗΛΙΔΟΥ ΕΥΗ.
Φιόνα Τρίμι – Ελένη Ερμίδη
2ο μάθημα βιολογίας Ομοιόσταση: το μοναδικό χαρακτηριστικό των ζωντανών οργανισμών Γεώργιος Κ. Παπαδόπουλος.
ΓΕΝΙΚΟ ΠΑΝΑΡΚΑΔΙΚΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΤΡΙΠΟΛΗΣ
Ταινίες.
ΣΕΠΤΕΜΒΡΗΣ 2015 Στ’2 ΓιΑννης ΝΑτσης.
Εργασία Γυναίκες Στην Γαλλική Επανάσταση
Κεντρική κυβέρνηση – Περιφερειακή Διοίκηση στην Ελλάδα:
Ποικιλία επισιτιστικών υπηρεσιών
Δημιουργησαν οι... Νίκος Πατέλλης Άντρι Ντούκα Θοδωρής Σκούρτι.
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Γενικό Λύκειο Σκύδρας Α’ τάξη
Παραδοσιακή φιλολογία (φιλελεύθερος ανθρωπισμός) και η επανάσταση που έφερε ο δομισμός Στο μάθημά μας συνδυάζουμε δύο διαφορετικές και κάποτε αντίπαλες.
Μηχανές Αναζήτησης.
ΔΙΑΛΕΞΗ 5 Νοσήματα Αναπνευστικού Συστήματος Βρογχικό Άσθμα Πνευμονίες
This presentation uses a free template provided by FPPT.com Όταν η ζωγραφική κι η μουσική εμπνέουν η μια την άλλη… Ζήση.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Ερωτήσεις εξετάσεων.
Θετικό Δημιουργικό περιεχόμενο στο διαδίκτυο
Ασφαλής πλοήγηση στο διαδίκτυο
Θεόδωρος Μητράκος Τράπεζα της Ελλάδος Πάνος Τσακλόγλου
Δομή και λειτουργία του ΕΠΕΣΠΠΕ
08 | 09 Δεκεμβρίου 2012, Αγορά Αργύρη, Πάτρα
Πειράματα Φυσικής για το Γυμνάσιο και το ΕΠΑΛ Σχολ. έτος
Πειράματα Χημείας για τη Β’ τάξη Γυμνασίου Σχολ. έτος
Πειράματα Χημείας για τη Γ’ τάξη Γυμνασίου Σχολ. έτος
Πειράματα Χημείας για το Γυμνάσιο Σχολ. έτος
Τέστ Μπανάνας Test de la banane: Κάνε κλίκ!.
به نام خدا.
Μοντέλα επιμόρφωσης εκπαιδευτικών
ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΟΥ ΕΜΒΡΥΟΥ ΟΡΙΣΜΟΣ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗΣ ΤΗΣ ΑΥΞΗΣΗΣ Η ΑΠΟΤΥΧΙΑ ΤΟΥ ΕΜΒΡΥΟΥ ΝΑ ΦΤΑΣΕΙ ΤΟ ΓΕΝΕΤΙΚΟ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΟ ΤΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΠΟΣΟΤΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ.
Д.НАРАНТУЯА (АБТА, ТЭРГҮҮЛЭХ ЗЭРЭГТЭЙ)
ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ ΕΛΛΑΔΑ (1) Όλες οι κλινικές & τα νοσοκομεία της Ελλάδος, πλην εκείνων στο λεκανοπέδιο Αττικής ΕΛΛΑΔΑ (2) Όλες οι κλινικές & τα.
Εισαγωγή στην Κοινωνική Ψυχιατρική: Ιστορικές Αναφορές
Το μεταρρυθμιστικό έργο του Αλεξάνδρου Κούζα   Βασικός στόχος της διακυβέρνησης του Κούζα ήταν -η επίλυση του αγροτικού ζητήματος προς όφελος των χωρικών.
ΑΣΦΑΛΗΣ ΧΡΗΣΗ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
Γυναικείο Ποδόσφαιρο στη Κύπρο
Πυρηνική Φυσική και Φυσική Στοιχειωδών Σωματιδίων (5ου εξαμήνου, χειμερινό ) Τμήμα T2: Κ. Κορδάς & Δ. Σαμψωνίδης Μάθημα 9 Μοντέλο σταγόνας: “Hμιεμπειρικός.
Η κοινωνία ενάντια στο Κράτος
ΤΟ ΔΙΕΘΝΕΣ – ΜΕΤΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΟΝΑΔΩΝ ΜΕΤΡΗΣΗΣ SI
ΚΕΙΜΕΝΑ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ B’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΖΩΡΖ ΣΑΡΗ- ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑπΟ το μυθιστΟρημα Ε.Π. (ΕνωμΕνες ΠΑντα)
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΑΣΙΛ ~ ΚΛΩΝΤ ΝΤΕΜΠΥΣΣΙ

Λίγα λόγια για τον ίδιο Ο Κλωντ Ντεμπυσσύ (22 Αυγούστου 1862 – 25 Μαρτίου 1918, πλήρες όνομα: Claude- Achille Debussy) ήταν Γάλλος συνθέτης. Θεωρείται ο κύριος εκπρόσωπος του κινήματος του μουσικού ιμπρεσιονισμού, αν και ο ίδιος δεν αποδεχόταν τον χαρακτηρισμό αυτό. Ο Ντεμπυσσύ δεν είναι μόνο ένας από τους γνωστότερους Γάλλους συνθέτες, αλλά και μία από τις σημαντικότερες προσωπικότητες της δυτικής μουσικής, σηματοδοτώντας το πέρασμα από την ρομαντική εποχή στη μοντέρνα μουσική του 20ού αιώνα.

… Αμφισβήτησε την παραδοσιακή γλώσσα του 19ου αιώνα και ανέπτυξε ένα εξαιρετικά πρωτότυπο σύστημα αρμονίας και μουσικής δομή. Θεωρούσε τη μουσική του «ιμπρεσιονιστική», όρος που παραπέμπει κυρίως στη ζωγραφική και ότι μπορούσε να αποδώσει καλύτερα με νότες τις αλλαγές και το παιγνίδισμα του φωτός από τη ζωγραφική που παρουσιάζει το φως στατικά και επομένως χωρίς φυσικότητα.

Το εργο του LA MER (Η Θαλασσα) Η Θάλασσα είναι το ορχηστρικό αριστούργημα του Ντεμπισί. Είναι ένα έργο - ορόσημο στο συνθετικό του ύφος. Ξεκίνησε να γράφεται το 1903 στο Παρίσι και ολοκληρώθηκε το 1905 σε μια παραθαλάσσια πόλη της Αγγλίας. Το έργο αποτελείται από τρία μέρη - ποτέ άλλοτε δεν έφτασε τόσο κοντά στη συμφωνική μορφή - καθένα από τα οποία πλάθει και μια ξεχωριστή ηχητική εικόνα της θάλασσας.

… Το πρώτο μέρος τιτλοφορείται "Από την αυγή ως το μεσημέρι στη θάλασσα". Αρχίζει πολύ ήσυχα, υποβάλλοντας τη μαρμαρυγή του πρώτου φωτός στην ψυχρή επιφάνεια του νερού. Βαθμιαία η μουσική αναπτύσσεται καθώς η μέρα χαράζει και η θάλασσα ζωντανεύει με το φως και την κίνηση. Έντονη εντύπωση προκαλεί ένα τμήμα όπου τα τσέλα παίζουν σε συγγενή αρμονία. Το μέρος τελειώνει με μια μεγαλειώδη φράση των χάλκινων πνευστών που θυμίζει χορωδιακό.

… Το δεύτερο μέρος, "Παιχνίδια των κυμάτων", έχει την κίνηση του υδράργυρου ενώ απείρως λεπτές αιχμές ενορχήστρωσης και ρυθμού, υποβάλλουν έναν κόσμο εκθαμβωτικού φωτός, ανέμου και αφρισμένου νερού.

… Το έργο τελειώνει με τον "Διάλογο του ανέμου και της θάλασσας". Εδώ η μουσική αναπτύσσεται θυμίζοντας τη βιαιότητα της θύελλας. Υπάρχει μια στιγμή γαλήνης και ηρεμίας, όταν η κύρια μελωδία του μέρους (η μοναδική πραγματική μελωδία ολόκληρου του έργου) παίζεται απαλά από τα ξύλινα πνευστά πάνω από μια πολύ υψηλή, επίμονη νότα των βιολιών. Τότε επιστρέφει η θύελλα και το έργο τελειώνει με μεγάλα ηχητικά ξεσπάσματα ολόκληρης της ορχήστρας.

meΡΙΚΑ ΑΠΟ ΤΑ ΕΡΓΑ ΤΟΥ

links https://www.youtube.com/watch?v=ZoRSTR wGUSY#t=15 https://www.youtube.com/watch?v=4O9PqE 82STc

ΤΕΛΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΗΣ ΜΑΘΗΤΡΙΑΣ Στεφανία- Σοσέ ΜύκαΪ