Σχεδιασμός και Πραγματοποίηση επιστημονικής ερευνητικής εργασίας

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Περιγράφοντας την ως σήμερα πορεία της έρευνας … Πρακτικές δημιουργίας διδακτικού υλικού στην εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση Χαρτοφύλακα Τόνια Υποψήφια δρ. ΕΑΠ.
Advertisements

ΑΝΑΔΟΜΗΣΗ ΣΧΕΔΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Σκοπός - Δράσεις του Έργου Α.Η ποσοτική και ποιοτική διερεύνηση της κατάστασης των γυναικών ερευνητριών που πασχολούνται στον Δημόσιο Τομέα Β.Η αποτύπωση.
Παράγοντες που διαμορφώνουν τις στάσεις εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης ως προς τη χρήση ηλεκτρονικών υπολογιστών για σκοπούς.
ΑΤΟΜΙΚΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΟΜΑΔΑ (Γ) ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ
Τι είναι το Σχέδιο Εργασίας (Project) και τι μέθοδος Project;
ΑΝΑΛΥΣΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ (Εργαστήριο) Εισηγητής: Θανάσης Βαφειάδης
H διδασκαλία διαμεσολαβητικών δραστηριοτήτων στο μάθημα της ξένης γλώσσας Καταγραφή διδακτικών αναγκών και σκιαγράφηση προοπτικών 14ο Διεθνές Συνέδριο.
Κωδικοποίηση και επεξεργασία ποιοτικών δεδομένων
Στάδια διεξαγωγής εκπ/κής έρευνας
Έρευνα Έρευνα :“Συστηματική, ελεγχόμενη, εμπειρική και κριτική διερεύνηση υποθετικών προτάσεων σχετικά με τις εικαζόμενες σχέσεις ανάμεσα σε φυσικά(;)
Γενικό πλαίσιο παρουσιάσεων Διάρκεια παρουσιάσεων: 10 λεπτά με 5 λεπτά για ερωτήσεις Φόρματ παρουσιάσεων: PowerPoint ή αντίστοιχο πρόγραμμα Αριθμός ομιλητών:
Μοντέλο Διδασκαλίας Φυσικών Επιστήμων, για την Υποχρεωτική Εκπαίδευση, στην Κατεύθυνση της Ανάπτυξης Γνώσεων και Ικανοτήτων. Π. Κουμαράς.
Ο αυτοματισμός στις εργασίες διαχείρισης περιοδικών : έρευνα σε βιβλιοθήκες της Αθήνας Αναστασία Διαγγελάκη Χριστίνα Κανάκη (Ιωάννινα, Σεπτέμβριος 2008)
EDUE 240: Βάσεις και Βασικές Έννοιες των Φυσικών Επιστημών στο Δημοτικό Maria Evagorou Fall UNIC, Συνάντηση 2η.
Στάδια της επιστημονικής έρευνας
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ Σταδιοποίηση της διδασκαλίας Δέγγλερη Σοφία.
ΔΙΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ ΚΑΙ ΑΝΑΛΥΣΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
Ερευνητικές Εργασίες Α΄Λυκείου Μιχάλης Φωτιάδης ΠΕ17 Μηχανολόγος Ημερίδα στο Πρότυπο Πειραματικό Γενικό Λύκεια Ευαγγελικής Σχολής
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΓΙΑ ΤΡΙΣΔΙΑΣΤΑΤΗ ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΑΠΟ ΠΑΙΔΙΑ (ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ/ΠΡΟΪΟΝ/0311/22) Έρευνα για αξιολόγηση λογισμικού Engino KidCAD για τη χρήση του.
Δρ. ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΓΙΟΒΑΝΗΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΤΕΙ ΑΘΗΝΑΣ
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ-ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΥΓΕΙΑΣ Εργαστήριο  Ανάλυση συστημάτων Μακροχρόνιας Φροντίδας Υγείας.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ – ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΧΩΡΟΤΑΞΙΑΣ, ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΑΣ & ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΧΩΡΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΣΥΝΟΡΙΑΚΩΝ ΠΕΡΙΟΧΩΝ ΜΑΘΗΜΑ.
ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ “Επιστημονική εργασία” Εύρεση πηγών Άξονες δομής επιστημονικού άρθρου (αναγνώριση) Κανόνες γραφής επιστημονικού άρθρου (αναγνώριση)
► ► Η συγγραφή μιας ερευνητικής εργασίας ► ► Επιστημονικά κείμενα ► ► Οδηγίες για την συγγραφή και δημοσίευση εργασίας σε επιστημονικά περιοδικά ► ► Οδηγίες.
Σεμινάριο Τελειοφοίτων Διατύπωση ερευνητικών υποθέσεων.
ΜΕΘΟΔΟΙ ΕΡΕΥΝΑΣ Δειγματοληψία
Συγγραφή μεταπτυχιακής διπλωματικής εργασίας Χριστίνα Κανάκη Βιβλιοθηκονόμος, PhD Μάιος 2016.
ΤΡΟΠΟΣ ΣΥΓΓΡΑΦΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ
Γαλανάκης Μιχάλης PhD, MSc, Εργασιακός Ψυχολόγος Εισαγωγή στην Κοινωνική Έρευνα Ι Πάντειο Πανεπιστήμιο Πολιτικών & Κοινωνικών.
Δομή & και Αξιολόγηση εκπαιδευτικών σεναρίων. Διδασκαλία μέσω παραδείγματος Ανοίξτε την παρακάτω ιστοσελίδα και διαβάστε το σενάριο βασισμένο στο «Πούσι»
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη
Παναγιώτης Γ. Μουσταΐρας Δρ Κοινωνιολογίας της Εκπαίδευσης
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕκπαιδευτικΗς ΕΡΕΥΝΑΣ: Συγγραφη εργασιας
Σεμινάριο Τελειοφοίτων
Χειρισμός Χρόνου και Μεθοδολογίες Προσομοίωσης
Έλεγχος Υπόθεσης για το μέσο ενός πληθυσμού
Ανασκόπηση βιβλιογραφίας
Εισαγωγή στην Κοινωνική Έρευνα Ι
Μελλοντικές Προκλήσεις στην Επιστήμη και Μηχανική του Περιβάλλοντος
Παρουσίαση στο Slideshare «Η ελληνική εκπαιδευτική blogoσφαιρα»
Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
Παναγιώτης Γ. Μουσταΐρας
Ποιοτική μεθοδολογία έρευνας στη Διδακτική των Μαθηματικών
Μεθοδολογία Έρευνας 3ο εξάμηνο
Η επιστημονική μέθοδος ως εργαλείο ανάπτυξης της Βιολογίας
Διακριτά μέρη μιας επιστημονικής εργασίας
Δομή ερευνητικής εργασίας
Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης Τηλ.:
Σεμινάριο Τελειοφοίτων
Κύρια βήματα της έρευνας Πρωτόκολλο έρευνας
Συμμετοχική παρατήρηση Συστηματική παρατήρηση
Χαρακτηριστικά εκπαιδευτικής έρευνας δράσης
ENNOIEΣ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Ι & ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥΣ
Μεθοδολογια εκπαιδευτικης ερευνας
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 9η Σύνταξη Πτυχιακής Εργασίας
Μαθησιακοί στόχοι κεφαλαίου
Εργασία για το μάθημα «Συγκίνηση και Νόηση»
Τίτλος εκπαιδευτικής έρευνας
Ποσοτικές Μέθοδοι Έρευνας Αρχική μέθοδος στην οποία στηρίχτηκε η συγκρότηση της εμπειρικής ή πειραματικής παιδαγωγικής ήταν το πείραμα, κάτω από την επίδραση.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΛΥΚΕΙΟΥ
Προσεγγίσεις στην κοινωνική έρευνα - Ποιοτική και ποσοτική μεθοδολογία
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ (30%)
2Ο ΓΕΛ ΙΛΙΟΥ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β’ ΛΥΚΕΙΟΥ
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΕΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΡΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑΣ
ΣΥΓΓΡΑΦΗ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
ΣΥΓΓΡΑΦΗ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Μεθοδολογία της Έρευνας στις Κοινωνικές Επιστήμες Ι & ΙΙ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Σχεδιασμός και Πραγματοποίηση επιστημονικής ερευνητικής εργασίας Μερικές συμβουλές ως προς το περιεχόμενο και τη δομή Σταμάτης Πουλακιδάκος

3.Συζήτηση-Συμπεράσματα Γενική εικόνα Μία...ΙΔΕΑ (για το τι θέλουμε να ερευνήσουμε) και τρία βασικά διακριτά τμήματα: 1.Θεωρητικό υπόβαθρο 2.Έρευνα 3.Συζήτηση-Συμπεράσματα

Θεωρητικό υπόβαθρο Συλλέγουμε τη βιβλιογραφία που θεωρούμε αναγκαία για την ανάπτυξη της θεωρητικής μας δομής Παρουσίαζουμε τη θεωρία ή τις θεωρίες πάνω στις οποίες θα βασιστούμε για την έρευνα Ακολουθούμε πορεία από το γενικό στο μερικό (π.χ. Από ένα γενικότερο θεωρητικό πλαίσιο σε ένα πιο συγκεκριμένο) Χωρίζουμε τη θεωρία μας σε υποενότητες ανάλογα με τις «πτυχές» που επιθυμούμε να καλύψουμε (βοηθάμε έτσι και τον αναγνώστη)

Η Έρευνα 1 Μόλις ολοκληρώσουμε τη θεωρία μας και βάσει αυτής χτίσουμε το ερευνητικό μας εργαλείο (πρωτόκολλο/ερωτηματολόγιο), ξεκινάμε τη συλλογή δεδομένων Διατυπώνουμε το κύριο ερευνητικό μας ερώτημα και τις υποθέσεις εργασίας (ειδικά για έρευνες με ποσοτική μεθοδολογία) ή/και τα επιμέρους ερευνητικά μας ερωτήματα Ξεκινάμε με τα «θεωρητικά» της έρευνας, δηλ. την παρουσίαση της ερευνητικής μας μεθοδολογίας (περιγραφή, σκοποί, εφαρμογές και λόγοι που την επιλέξαμε για τη συγκεκριμένη εργασία) Παρουσιάζουμε τα δημογραφικά στοιχεία της έρευνας (δείγμα, ερευνητικό εργαλείο, χρονικό διάστημα διεξαγωγής ή ενδιαφέροντος, τρόπο/λογισμικό επεξεργασίας συλλεχθέντων δεδομένων)

Η Έρευνα 2 Περιγράφουμε την εκτέλεση των διαφορετικών σταδίων της έρευνας (π.χ. Δημιουργία ερευνητικού πρωτοκόλλου/ερωτηματολογίου, διεξαγωγή πιλοτικής έρευνας, πιθανές αλλαγές που επιφέραμε μετά την πιλοτική έρευνα στο ερευνητικό εργαλείο μας) Παρουσιάζουμε τα αποτελέσματα της έρευνας (προϋποθέτει ότι έχει γίνει συλλογή και επεξεργασία δεδομένων, έτσι ώστε να παρουσιαστούν υπό μορφή πινάκων και γραφημάτων) Σημ.: Δεν ξεχνάμε στο «παράρτημα» της εργασίας να παραθέσουμε το πλήρες ερευνητικό πρωτόκολλο/ερωτηματολόγιο, τόσο στην αρχική όσο και στην τελική του μορφή

Το «κλειδί» Μεταξύ του νοήματος των διαδοχικών ενοτήτων (θεωρία-έρευνα-συμπεράσματα) πρέπει να υπάρχει μια νοηματική συνέχεια Π.χ. αν η θεωρία μας αναφέρεται στην προπαγάνδα τότε ΚΑΙ η έρευνά μας (σε οποιοδήποτε μηντιακό κείμενο) πρέπει να ακολουθεί την ίδια λογική, δηλαδή να διερευνά χαρακτηριστικά που φανερώνουν την ύπαρξη προπαγάνδας, σύμφωνα με χαρακτηριστικά που κατονομάζει η θεωρία μας Στα συμπεράσματα μπορούμε να σχολιάσουμε συνδυαστικά θεωρία και έρευνα, να κάνουμε αναγωγή των αποτελεσμάτων σε γενικότερους πολιτισμικούς παράγοντες (με την προσθήκη της ανάλογης βιβλιογραφίας) κλπ.