ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Διδακτικές στρατηγικές Oδηγίες για βέλτιστες συνθήκες μάθησης Gagné.
Advertisements

ΧΡΗΣΗ ΕΚΠ/ΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ
Φιλοσοφία Ενσωμάτωσης των ΤΠΕ
Εκπαιδευτικό λογισμικό Δέγγλερη Σοφία ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
E –Learning & LMS Κ. Χαιρόπουλος(Projects Coordinator) Χ. Στεφάνου(Senior e-Learning expert)
« ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ » Μια Πρώτη Γνωριμία. Είδη Εκπαιδευτικού Λογισμικού Λογισμικό που υποστηρίζει τον παραδοσιακό τρόπο διδασκαλίας, τη μετάδοση.
ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΧΑΤΖΗΦΩΤΕΙΝΟΥ M.Sc. Computation, Univ. of London
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ
ΞΑΝΘΗ 2013, 2ο ΣΕΚ ΞΑΝΘΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΗΣ : ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΥΤΙΔΗΣ Μαθηματικός.
Οι ΤΠΕ στην εκπ/κή διδακτική διαδικασία Ο υπολογιστής ως γνωστικό εργαλείο Γνωστικά εργαλεία θεωρούνται οι εφαρμογές που έχουν δημιουργηθεί με σκοπό να.
Ίδρυμα Ευγενίδη, Καφενείο της επιστήμης, Τεχνολογίες Πληροφορίας & Επικοινωνιών Παιδαγωγική αξιοποίηση Τ. Α. Μικρόπουλος.
1 ο ΠΕΚ Θεσσαλονίκης Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις για την ανάπτυξη κριτικής-δημιουργικής σκέψης Προετοιμασία μαθήματος με.
“Προετοιμασία του Δασκάλου της Κοινωνίας της Πληροφορίας. Αρχική Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών στις Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας” Πρόταση.
ΓΡΑΦΕΙΟ «ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΥΠΕΠΘ
ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
2. Μορφή και οργάνωση του μαθήματος
Θεωρίες Μάθησης και Εκπαιδευτικά Λογισμικά
Κεφ. 8 ο : Εκπαιδευτικό Λογισμικό Γενικοί ορισμοί: Γενικοί ορισμοί: (software): –Λογισμικό (software): οι καταγραφές σε υλικό –Υλικό hardware –Υλικό (hardware):
4.2 Βασικές κατηγορίες λογισμικού από πλευράς χαρακτηριστικών και από πλευράς δραστηριοτήτων με τη χρήση τους Ως εκπαιδευτικό λογισμικό ορίζεται το εξειδικευμένο.
Το Εργαστήριο Διδακτικής της Φυσικής και Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας του Τμήματος Φυσικής Α.Π.Θ. αποτελεί τη συνέχεια της ερευνητικής ομάδας "Εποπτικών.
 Π.Ε.ΚΑ.Π. Νικ. Καλογερόπουλος Αξιοποίηση των τεχνολογιών της πληροφορίας και της επικοινωνίας (ΤΠΕ) στην εκπαίδευση. Η εξέλιξη της τεχνολογίας.
Αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε.) στη διδασκαλία γνωστικών αντικειμένων Σαΐτης Θανάσης, δάσκαλος.
Οι ΤΠΕ στην εκπ/κή διδακτική διαδικασία
Βασικές κατηγορίες εκπαιδευτικού λογισμικού Κατερίνα Μαυραντωνάκη.
ΧΡΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ Κατηγορίες λογισμικού από πλευράς χαρακτηριστικών και από πλευράς δραστηριοτήτων Κατηγορίες λογισμικού από πλευράς χαρακτηριστικών.
ΓΕΝΙΚΕΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ (ΤΠΕ) Εύη Μακρή - Μ.
Ευαισθητοποίηση - Ενημέρωση για το ρόλο της ΤΕΕ και των Επαγγελματικών Λυκείων Ρόδος, 13 Οκτωβρίου 2008.
ΤΑ ΠΟΛΥΜΕΣΑ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗ ΜΑΘΗΣΗ. Οι υπολογιστές και τα εκπαιδευτικά λογισμικά στη διδακτική διαδικασία  Μοντέλο διδασκαλίας της ύλης  Μοντέλο σταδιακής.
ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Λογισμικό της Εκπαίδευσης Κωστής Οικονομίδης ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ.
Δρ Αδάμ Δαμιανάκης Διευθ. ΣύμβουλοςΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.  Παραγωγές εκπαιδευτικών τίτλων πολυμέσων  Δημιουργία συστήματος εκπαίδευσης από απόσταση  Συμμετοχή.
Ο υπολογιστής ως εργαλείο μάθησης
ΟΙ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΙΑ ΠΡΩΤΗ ΘΕΩΡΗΣΗ ΣΑΡΑΝΤΟΣ ΨΥΧΑΡΗΣ
Ο Διαδραστικός Πίνακας ως διδακτικό εργαλείο Από τη βιβλιογραφία προκύπτουν μια σειρά από οφέλη από τη χρήση του ΔΠ τα οποία αφορούν τον εκπαιδευτικό,
ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ ΛΟΓΙΣΜΙΚΩΝ ΜΟΝΤΕΛΟΠΟΙΗΣΗΣ.  1. Το υπολογιστικό σύστηµα επιτρέπει στον χρήστη να αναπαραστήσει ένα φυσικό φαινόµενο ή µια κατάσταση στην οθόνη.
Εκπαιδευτικό λογισμικό Εκπαιδευτικό λογισμικό είναι το προϊόν της τεχνολογίας μέσω του οποίου πραγματοποιείται η διδασκαλία ενός ή περισσοτέρων γνωστικών.
Καλέμας Απόστολος, ΚΣΕ ΔΗΜΗΤΡΑ, Λάρισα Μάιος 2008 Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στη χρήση και αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διδακτική διαδικασία Αναλυτικό.
«ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ»
Εκπαιδευτικό λογισμικό. Εκπαιδευτικά περιβάλλοντα Δε σχεδιάστηκαν για εκπ/κή χρήση αλλά χρησιμοποιούνται.
Διδακτική Πληροφορικής Ενότητα 2: Η εξέλιξη των εργαλείων της Εκπαίδευσης. Διδάσκων: Γεώργιος Σούλτης, Επίκουρος Καθηγητής. Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής,
[Γ1] - Οι ΤΠΕ στο Ελληνικό Σχολείο. Παιδαγωγική αξιοποίηση εκπαιδευτικού λογισμικού Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Πληροφορικής Ερευνητικό & Ακαδημαϊκό Ινστιτούτο.
Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Πληροφορικής | Ενότητα Γ1 (Οι ΤΠΕ στο Ελληνικό Σχολείο) | Μέρος Γ (Εκπαιδευτικό Λογισμικό) 1 ΑΣΠΑΙΤΕ ΚΡΗΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ.
Εκπαιδευτικό Λογισμικό Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών Δημοτικής στην Εκπαιδευτική Εφαρμογή της Πληροφορικής – Π4β Ομάδα Επιμόρφωσης ΤΠΕ Παιδαγωγικό.
Ε. Αλεξοπούλου, Ε.Π.ΠΑΙ.Κ., Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. Εκπαιδευτική Τεχνολογία, Πολυμέσα.
Εκπαιδευτική Τεχνολογία Ορισμοί και Ιστορική Αναδρομή.
ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΙΩΡΓΟΣ ΔΕΣΠΟΤΟΠΟΥΛΟΣ. ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 100 ΧΡΟΝΙΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ – ΑΝΕΣΗ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΒΙΒΛΙΑ ΜΑΘΗΤΩΝ ΕΜΦΑΝΙΣΗ (ΣΤΟΛΗ) ΜΑΘΗΤΩΝ.
Το Εκπαιδευτικό Λογισμικό που παρουσιάζεται έχει παραχθεί για λογαριασμό του ΥΠΕΠΘ στο πλαίσιο του ΕΠΕΑΕΚ Ι από ενώσεις φορέων (Πανεπιστήμια, Εταιρείες,
Διάρκεια: 15 ογδοντάλεπτες περιόδους Παραδοσιακά παραμύθια Εικονογράφηση των παραμυθιών (Πολιτισμός) Ζωντανεύω ένα κομμάτι από παραμύθι (Θεατρικό παιχνίδι)
Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ
Διδακτική της Πληροφορικής
Είδη εκπαιδευτικού λογισμικού και αξιολόγηση εκπαιδευτικού λογισμικού
Αριθμός παιδιών: 24 Αγόρια 13 Κορίτσια 11
Εισαγωγή στη διδακτική μεθοδολογία
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Ψηφιακό Παιγνίδι στην προσχολική ηλικία
ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ
Ο υπολογιστής ως εργαλείο μάθησης
Εκπαιδευτικό λογισμικό
Καλλυντήριο Νομός Ροδόπης
M. Πατρινόπουλος.
Δάσκαλος στην… πρίζα ή όχι;
Βασικές δεξιότητες στις ΤΠΕ
Οι εκπαιδευτικές τεχνολογίες
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ
Βασικές κατηγορίες Εκπαιδευτικού Λογισμικού
ΟΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ Πρώτη γνωριμία με διαθέσιμο εκπαιδευτικό λογισμικό. Το Εκπαιδευτικό Λογισμικό που παρουσιάζεται έχει παραχθεί για λογαριασμό του.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ Πρώτη γνωριμία με διαθέσιμο εκπαιδευτικό λογισμικό. Το Εκπαιδευτικό Λογισμικό που παρουσιάζεται έχει παραχθεί για λογαριασμό του ΥΠΕΠΘ στο πλαίσιο του ΕΠΕΑΕΚ Ι από ενώσεις φορέων (Πανεπιστήμια, Εταιρείες, Ινστιτούτα) με ενδιάμεσο φορέα εκτέλεσης το ΕΑΙΤΥ

… Διαπιστώσεις H ραγδαία εξέλιξη της Τεχνολογίας επιδρά στην κοινωνική πραγματικότητα , άρα και στην Εκπαίδευση Στοιχειοθετείται η ανάγκη επαναπροσδιορισμού του παραδοσιακού μοντέλου διδασκαλίας με τη δημιουργική αξιοποίηση των δυνατοτήτων των Νέων Τεχνολογιών.

Σύμφωνα με διεθνείς έρευνες... Η χρήση των Νέων Τεχνολογιών στην εκπαίδευση: Παρέχει στο μαθητή πρόσβαση σε πλούσιες πηγές πληροφοριών και εκπαιδευτικού υλικού Διεγείρει το ενδιαφέρον του μαθητή Ενισχύει την αυτοπεποίθηση του μαθητή στη διαδικασία μάθησης Κινητοποιεί τους αδύνατους μαθητές Πηγή: National Council for Educational Technology (NCET )

Οι έρευνες όμως δείχνουν επίσης ότι: Οι Νέες Τεχνολογίες συμβάλλουν πραγματικά στη μάθηση μόνο όταν χρησιμοποιούνται μέσα από κατάλληλα σχεδιασμένες δραστηριότητες και με σαφώς καθορισμένους στόχους Πηγή: National Council for Educational Technology (NCET )

Και τώρα τι; ΒΑΣΙΚΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ INTERNET WINDOWS WORD EXCEL POWER POINT INTERNET Και τώρα τι;

Εκπαιδευτικό λογισμικό Εκπαιδευτικό λογισμικό είναι το προϊόν της τεχνολογίας μέσω του οποίου πραγματοποιείται η διδασκαλία ενός ή περισσοτέρων γνωστικών αντικειμένων ακολουθώντας συγκεκριμένη παιδαγωγική φιλοσοφία και εκπαιδευτική στρατηγική.

Είδη Εκπαιδευτικού Λογισμικού Μεταξύ άλλων ..... Λογισμικό εκγύμνασης: Σύνολο δοκιμασιών για εξάσκηση και αξιολόγηση του μαθητή Λογισμικό παρουσίασης: Παρουσίαση της διδακτέας ύλης με χρήση πολυμέσων Λογισμικό προσομοίωσης: Δημιουργία αναπαράστασης ή μοντέλου ενός πραγματικού φαινομένου στην οθόνη Λογισμικό επίλυσης προβλήματος: Επίλυση προβλήματος με δυνατότητα παραμετροποίησής του και αναπαράστασης της λύσης Εφαρμογή εικονικής πραγματικότητας Εκπαιδευτικά παιχνίδια