Αξιοποίηση Σύγχρονης και Ασύγχρονης Τηλεεκπαίδευσης στις Κυκλάδες

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση. Μέλη τις Ομάδας Καρασιώτος Θοδωρής Καψιώτης Ιωάννης Μπασάρι Ερίκος Τσιτσιρίκης Απόστολος.
Advertisements

ΑΝΑΛΥΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ ΤΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΑΝΩΤΑΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΙΔΡΥΜΑΤΩΝ.
Ομαδική Παιδαγωγική Σύσκεψη Προϊσταμένων Νηπιαγωγείων 53 ης Περιφέρειας Σχολικής Συμβούλου Προσχολικής Αγωγής – Ε. ΜΟΥΣΕΝΑ με θέμα: « Διοικητική λειτουργία.
1 Οικονομικού Κλίματος & Προσδοκιών Αποτελέσματα Έρευνας: Δεκέμβριος 2015.
Αξιοποίηση των ΤΠΕ στο εκπαιδευτικό έργο της Ναυτικής εκπαίδευσης Λιώτσιος, Κων/νος, B.Sc, Ph.D. (Τμήμα Πληροφορικής ΑΠΘ) ΑΕΝ Μακεδονίας
ONLINE ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ Παρουσιάζουν οι μαθητές: Γ Ι Ο Υ Λ Η Λ Ι Ο Υ Ν Η Ι Α Σ Ω Ν Α Σ Τ Α Σ Σ Η Σ.
ΕΡΕΥΝΑ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΕΣ ΕΡΕΥΝΑΣ Ιωάννης Δούρβας, εκπαιδευτικός ΠΕ20 Κύριες Πηγές Πληροφόρησης eureka.lib.teithe.gr:8080/bitstream/handle/.../Methodologia.doc.
O.T.S. FORUM Εφαρμογή Διαχείρισης Έργων Εισηγητής: Σιάμμενου Γιούλη.
Δρ. Ξανθή Κωνσταντινίδου Σχολική Σύμβουλος Φυσικής Aγωγής ΠΕ11 Θράκης Φυσικής Aγωγής ΠΕ11 Θράκης.
Τούλα Πατσάλη Διεύθυνση Διαρθρωτικών Ταμείων και Ταμείου Συνοχής Γραφείο Προγραμματισμού ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟ ΠΛΑΝΟ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΩΝ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ ΚΑΘΟΔΗΓΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ.
Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης ΒΑΡΥΤΗΤΑ (ΜΑΘΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ) Ζουμπουρτικούδη Ελένη Η ΒΑΡΥΤΗΤΑ.
Περιεχόμενα Παρουσίασης
ΠΡΩΤΕΣ ΒΟΗΘΕΙΕΣ ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
Μη τυπική εκπαίδευση: ο εκπαιδευτικός, ο μαθητής, η επίσκεψη, το μουσείο Μάθημα 8 Προτάσεις αξιοποίησης μιας σχολικής επίσκεψης στο μουσείο στη διδασκαλία.
Πρακτική επιμόρφωσης Έρευνα αγοράς Καταγραφή αναγκών επιμόρφωσης
ΔΟΜΗ, ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
Εφαρμογές – Γεωργική Πολιτική και Εμπορία Αγροτικών Προϊόντων
ΕΠΑ.Λ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΟΜΑΔΑ Α΄
ΤΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ
Εφηβοι Στο διαδικτυο Cyber Bullying Phishing Διαδικτυακός εθισμός.
Κεντρο πληροφορησησ ανεργων τησ γ.σ.ε.ε.(κεπεα)
Ο υπολογιστής Εισαγωγή.
«Δημότης Αμαρουσίου» η τεχνολογία στην υπηρεσία του Πολίτη
Πρακτική άσκηση φοιτητών
Ανάπτυξη Ανοικτού Ακαδημαϊκού Μαθήματος
19o forum αποτελεσματικότητα στην υγεία Κατσακούλης Ευάγγελος Περιφερειακός Σύμβουλος Δυτικής Ελλάδας.
ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ:ΕΥΓΕΝΙΟΣ ΤΡΙΒΙΖΑΣ
Κινητά ΚΕΣΠΕΜ Γέρικο Νομού Έβρου Επιστημονική Υπεύθυνη: Αλεξάνδρα Ανδρούσου Εκπαιδευτική ομάδα: Αλεξάνδρα- Ιωάννα Βερέττα & Νετζμεττήν Πίσκα.
Η σκοτεινή πλευρά του Διαδικτύου Εθισμός
Η ΠΑΡΑΓΡΑΦΗ ΣΤΗ ΘΑΛΑΣΣΙΑ ΑΣΦΑΛΙΣΗ & ΟΙ CLAIMS-MADE POLICIES
Το αθλητικό ιδεώδες στην ποίηση: η ταύτιση του κάλλους με το αγαθό
Πλατφόρμα Δήλος (Delos)
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΌΤΗΤΑΣ
Συμβουλές για επιτυχημένες παρουσιάσεις στο PowerPoint
Εκπαιδευτικές Τεχνολογίες
“Επιχειρηματικότητα σε περίοδο οικονομικής κρίσης”
ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑ και ΑΝΤΑΠΟΔΟΤΙΚΟΤΗΤΑ της ΕΠΕΝΔΥΣΗΣ στο e-Learning
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΑΙΔΙΑΤΡΙΚΗΣ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ
Μάνος Σατόπουλος Συντάκτης λευκωμάτων και λάτρης των τεχνών
ΟΜΑΔΟΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΔΙΑΧΥΣΗ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ ΣΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Πράξη με τίτλο «Συλλογική Δράση για την Απασχόληση Στην Κορινθία »
Να ζωογονούν το ανθρώπινο πνεύμα με την παροχή βιβλίων
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
INTERNATIONAL HELLENIC CULTURAL and EDUCATIONAL CONSORTIUM
Σοφία Αυγητίδου Καθηγήτρια Παιδαγωγικής – Εκπαίδευσης Εκπαιδευτικών
Εναλλακτικές μέθοδοι αξιολόγησης
Θέμα Μεταπτυχιακής Εργασίας
Programme for International Student Assessment 2018
Οικονομικού Κλίματος & Προσδοκιών
Πρακτική άσκηση φοιτητών
Διαρρύθμιση Διδακτικού Χώρου
ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ
Συστάδα 2: Φυσικές Επιστήμες, Τεχνολογία, Φυσική Αγωγή και Υγεία
Εξωδικαστικός Μηχανισμός Ρύθμισης Οφειλών - Ελεύθεροι Επαγγελματίες
Programme for International Student Assessment 2018
ΕΞΑΤΟΜΙΚΕΥΜΕΝΗ ΑΣΚΗΣΗ (PERSONAL TRAINING)
Programme for International Student Assessment 2018
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΝΩΓΕΙΩΝ ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΑΒΒΑΛΟΣ.
Ηλεκτρονική Μάθηση “e-learning”
Συμβουλές Πωλήσεων Καλοκαίρι 2018 ON LINE Εκπαίδευση - Αύγουστος 2018.
ΟΜΑΔΑ Ομαδική εργασία Τζιάτζιος Δημήτριος Ψουρούκα Ευαγγελία
Φάκελος Επιτευγμάτων Μαθητή
Μάθημα [GD3021]: ΑΝΑΛΥΣΗ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ
Κεφάλαιο 8 Εκτίμηση Διαστήματος Εμπιστοσύνης.
Πρακτική άσκηση φοιτητών
Архимед күші”.
Από την επικύρωση στην εφαρμογή
Η μέθοδος της συνεισφοράς
Ημερίδα Πρακτικής Άσκησης Εαρινό Εξάμηνο
Σχετικά με τις βασικές δεξιότητες 18/10/2017
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Αξιοποίηση Σύγχρονης και Ασύγχρονης Τηλεεκπαίδευσης στις Κυκλάδες

Αξιοποίηση Σύγχρονης και Ασύγχρονης Τηλεεκπαίδευσης στις Κυκλάδες Τι είναι τηλεκπαίδευση (e-learning) H επιτάχυνση της διάχυσης πληροφοριών αλλά και υπηρεσιών από τον εκπαιδευτή προς τους εκπαιδευόμενους Μέσα σ’ ένα ευέλικτο περιβάλλον όπου οι ίδιοι οι εκπαιδευόμενοι επιλέγουν τον τρόπο τον τόπο το χρόνο και τη ποσότητα της εκπαίδευσης που θέλουν να πάρουν

Αξιοποίηση Σύγχρονης και Ασύγχρονης Τηλεεκπαίδευσης στις Κυκλάδες Είδη τηλεκπαίδευσης Σύγχρονη τηλεκπαίδευση Ασύγχρονη τηλεκπαίδευση

Αξιοποίηση Σύγχρονης και Ασύγχρονης Τηλεεκπαίδευσης στις Κυκλάδες Σύγχρονη τηλεκπαίδευση Με χρήση υποδομών voice/videoconference, το ακροατήριο συμμετέχει στην εκπαίδευση με ερωταποκρίσεις Πρόκειται για μια εικονική τάξη χωρίς γεωγραφικούς περιορισμούς Δυνατή η καταγραφή και η επανάληψη του «μαθήματος» αν απαιτείται.

Αξιοποίηση Σύγχρονης και Ασύγχρονης Τηλεεκπαίδευσης στις Κυκλάδες Ασύγχρονη τηλεκπαίδευση Ο διδάσκων προετοιμάζει το υλικό του και το παρέχει στο ακροατήριο χωρίς τη δυνατότητα διακοπής του Ο εκπαιδευόμενος μπορεί να διδαχθεί σε οποιαδήποτε χρονική στιγμή επιθυμεί Διδασκαλία σε μη πραγματικό χρόνο Επίλυση αποριών κυρίως μέσω email, forum

Αξιοποίηση Σύγχρονης και Ασύγχρονης Τηλεεκπαίδευσης στις Κυκλάδες Εικονική τάξη (virtual classroom) Τάξη: ένα σύνολο ατόμων τα οποία βρίσκονται συγχρόνως στον ίδιο τόπο με σκοπό να μελετήσουν ένα αντικείμενο κοινού ενδιαφέροντος Για το σκοπό αυτό μπορούν να ανταλλάξουν απόψεις να συζητήσουν και να χειριστούν υλικό (κείμενο, φωτογραφίες, διαγράμματα) που θα βοηθήσει στην κατανόηση του προς μελέτη αντικειμένου Η εικονική τάξη: παρέχει όλες τις παραπάνω δυνατότητες εκτός από τη φυσική επαφή των ατόμων. Οι συμμετέχοντες σε μια εικονική τάξη βρίσκονται σε διαφορετικούς χώρους και επικοινωνούν μεταξύ τους μέσω του διαδικτύου.

Αξιοποίηση Σύγχρονης και Ασύγχρονης Τηλεεκπαίδευσης στις Κυκλάδες Εικονική τάξη : Πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα Πλεονεκτήματα: Δυνατότητα άμεσης αλληλεπίδρασης με το διδάσκοντα Ανταλλαγή απόψεων με τους υπόλοιπους συμμετέχοντες Μειονεκτήματα: Χρονικός περιορισμός Έλλειψη δια ζώσης επαφής

Αξιοποίηση Σύγχρονης και Ασύγχρονης Τηλεεκπαίδευσης στις Κυκλάδες Οργάνωση Εκπαιδευτικού Υλικού Η παρουσία ορισμένων στοιχείων όπως: Το όνομα και η ιδιότητα του συγγραφέα (ή κατασκευαστή αν πρόκειται για λογισμικό) το email, η διεύθυνση, ο τίτλος, μια σύντομη περιγραφή. Η αναφορά στους στόχους , τις διαδικασίες και τον πληθυσμό που σκοπεύει να εξυπηρετήσει (π.χ. μαθητές με κινητικά προβλήματα) Ο τίτλος, σύντομη περιγραφή, μεθοδολογία, τάξεις, απαραίτητες γνώσεις και τρόπος αξιολόγησης Ευκολία χρήσης

Αξιοποίηση Σύγχρονης και Ασύγχρονης Τηλεεκπαίδευσης στις Κυκλάδες Εκπαιδευτικοί στόχοι Οι εκπαιδευτικοί στόχοι πρέπει να είναι ξεκάθαροι Πρέπει οι στόχοι να είναι κατάλληλοι για την τάξη/επίπεδο των μαθητών

Αξιοποίηση Σύγχρονης και Ασύγχρονης Τηλεεκπαίδευσης στις Κυκλάδες Περιεχόμενο Πρέπει οι πληροφορίες να είναι ολοκληρωμένες χωρίς παραλήψεις Η χρήση ήχου και εικόνων που να έχουν άμεση σχέση με το περιεχόμενο Πρέπει τα κείμενα να είναι γραμματικά εντάξει και ορθογραφημένα Πρέπει οι ιδέες και οι έννοιες να ακολουθούν λογική σειρά Πρέπει να δίνονται ξεκάθαρες οδηγίες τόσο για την χρήση όσο και για τον τρόπο εύρεσης πληροφοριών.

Αξιοποίηση Σύγχρονης και Ασύγχρονης Τηλεεκπαίδευσης στις Κυκλάδες Διδακτικές Μέθοδοι Πρέπει οι διδακτικές μέθοδοι να είναι κατάλληλοι για την εμπειρία / επίπεδο των εκπαιδευομένων Πρέπει η μεθοδολογία να είναι ξεκάθαρη και απλή Πρέπει να δίνονται παραδείγματα τα οποία να είναι ξεκάθαρα και κατατοπιστικά Πρέπει η μεθοδολογία να ικανοποιεί διαφορετικά είδη εκμάθησης (learning styles)

Αξιοποίηση Σύγχρονης και Ασύγχρονης Τηλεεκπαίδευσης στις Κυκλάδες Δραστηριότητες Πρέπει να υπάρχει λογική και ξεκάθαρη σχέση μεταξύ στόχων και δραστηριοτήτων Πρέπει οι δραστηριότητες να είναι ανάλογες με εμπειρία / επίπεδο των εκπαιδευομένων

Αξιοποίηση Σύγχρονης και Ασύγχρονης Τηλεεκπαίδευσης στις Κυκλάδες

Αξιοποίηση Σύγχρονης και Ασύγχρονης Τηλεεκπαίδευσης στις Κυκλάδες Μορφές eLearning Pure e- Learning Η εκπαίδευση, σύγχρονη ή ασύγχρονη γίνεται αποκλειστικά εξ’ αποστάσεως Blended Approach Περιλαμβάνει τη χρήση e- Learning ως προηγούμενο και επακόλουθο των πρόσωπο με πρόσωπο συμβάντων και είναι δημοφιλέστερο

Αξιοποίηση Σύγχρονης και Ασύγχρονης Τηλεεκπαίδευσης στις Κυκλάδες Πλεονεκτήματα χρήσης Μείωση κόστους και απαιτούμενο χρόνου Όταν κατασκευαστεί το υλικό μπορεί να χρησιμοποιηθεί από μεγάλο αριθμό εκπαιδευομένων Οι εκπαιδευόμενοι και εκπαιδευτές δεν χρειάζεται να ταξιδέψουν Η εκπαίδευση δεν περιορίζεται από τους διαθέσιμους χώρους και εκπαιδευτές Ευελιξία Ευκολία πρόσβασης στη γνώση Επικαιροποίηση της προσφερόμενης γνώσης

Αξιοποίηση Σύγχρονης και Ασύγχρονης Τηλεεκπαίδευσης στις Κυκλάδες Πλεονεκτήματα για τους εκπαιδευόμενους Δυνατότητα εκπαίδευσης οποιαδήποτε στιγμή και οπουδήποτε (ισότητα στις ευκαιρίες μάθησης) Δυνατότητα μάθησης με πολλαπλούς τρόπους Δυνατότητα μελέτης μόνο στα θέματα που χρειάζεται (καλύτερη απόδοση) Δυνατότητα εκπαίδευσης και για άτομα με ειδικές ανάγκες

Αξιοποίηση Σύγχρονης και Ασύγχρονης Τηλεεκπαίδευσης στις Κυκλάδες Είναι αποτελεσματική; Η εκπαίδευση από απόσταση μπορεί να είναι το ίδιο αποτελεσματική με την παραδοσιακή εκπαίδευση όταν: Χρησιμοποιείται διδακτική μέθοδος και τεχνολογία κατάλληλες για το διδασκόμενο αντικείμενο Υποστηρίζεται επικοινωνία και διάδραση των σπουδαστών μεταξύ τους (student – to – student)

Αξιοποίηση Σύγχρονης και Ασύγχρονης Τηλεεκπαίδευσης στις Κυκλάδες Ένα σημαντικό πρόβλημα Σημαντικά ποσοστά εγκατάλειψης Η αποτυχία δημιουργίας προϋποθέσεων κοινότητας μάθησης (learning community) οδηγεί τον εκπαιδευόμενο σε απομόνωση με αποτέλεσμα την εγκατάλειψη

Αξιοποίηση Σύγχρονης και Ασύγχρονης Τηλεεκπαίδευσης στις Κυκλάδες Τρόποι επίλυσης Προγράμματα προσανατολισμού (πιθανόν μέρος του Blended e-learning) ε αναφορά σε: Εξοπλισμό Χαρακτηριστικά πλατφόρμας Οδηγίες για downloads και αποστολές εργασιών κλπ FAQs Επικοινωνία και γνωριμία με τεχνικούς και facilitators

Αξιοποίηση Σύγχρονης και Ασύγχρονης Τηλεεκπαίδευσης στις Κυκλάδες Προβληματισμοί σχετικά με το e-learning Τεχνολογία Ισότητα στην τεχνολογική πρόσβαση Ψηφιακός αλφαβητισμός Περιορισμοί τεχνολογίας Οι σπουδαστές Περισσότερο κατάλληλη για τον υπεύθυνο, ώριμο και αυτό-πειθαρχημένο σπουδαστή Ακατάλληλο για μικρότερες ηλικίες Ο Διευκολυντής (Facilitator) Έλλειψη δεξιοτήτων on-line υποστήριξης Έλλειψη προσωπικής επαφής (F2F)

Αξιοποίηση Σύγχρονης και Ασύγχρονης Τηλεεκπαίδευσης στις Κυκλάδες Προβλήματα Τεχνικές δυσκολίες Περιορισμένη πρόσβαση Έλλειψη εμπειρίας (στους οργανισμούς και στους εκπαιδευτές οργανωτές) Δυσκολία προσαρμογής Σχεδιαστών Εκπαιδευτών Οργανωτών Εκπαιδευομένων Θέματα ασφαλείας προσωπικών δεδομένων, copywriting Αίσθηση απομόνωσης Drop outs