Proposal.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Το προφίλ •Ιστοσελίδα με ειδήσεις από τον χώρο των Games. •Μέχρι το καλοκαίρι του 2007 ήταν γνωστός ως Ήταν ο 1ος ραδιοφωνικός σταθμός.
Advertisements

ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΧΟΡΗΓΙΑ.
Σασών Ισαάκ Σπηλιάκος Κωνσταντίνος Τσιάνα Καλλιόπη
Κατασκευή & Προώθηση Ιστοσελίδων
Joomla.
ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ
Αργυριάδης Θεόφιλος, “Social Media Monitoring by Clip News”
Ιδιωτικότητα Πληροφοριών στο Facebook Τα δεδομένα δεκάδων εκατομμυρίων χρηστών του Facebook, τα στοιχεία των οποίων έχουν περιέλθει εν αγνοία τους σε.
Οδοντιατρική Πληροφορική Βένου Θεοδώρα- Μαρία Φοιτήτρια Οδοντιατρικής σχολής ΑΠΘ Ακαδημαϊκο έτος:
Χάρτης Ελλάδας για γονείς, από γονείς... elamazi.gr.
SOCIAL MEDIA CREATIVE AD Βουδούρης Γιώργος, Γκιμούση Πανωραία, Σουλουτζιδάκης Σοφοκλής, Τζώρτζη Μαργαρίτα.
Αναζήτηση νέων θέσεων εργασίας
Blogs ( ιστολόγια) To Blog or not to Blog? That is the question!! Ποιος μπορεί να έχει ιστολόγιο? Όλοι μας!! Είναι πολύ εύκολο! Γιατί να έχω ιστολόγιο?
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και Μάρκετινγκ Όνομα : Χατζηπαυλίδης Ανέστης
Πανελλήνια ενημερωτική εκστρατεία για τις Ρευματικές Παθήσεις και το ρόλο του Ρευματολόγου Ελληνική Ρευματολογική εταιρία & Επαγγελματική Ένωση Ρευματολόγων.
Ερευνητική Εργασία Β Λυκείου
Ημερίδα «Τρόποι Χρηματοδότησης ΜΚΟ
ΟΜΑΔΑ:Ε.Π.Ε.Σ.Α Ανθή, Σέλφο, Ελένη, Παναγιώτα, (Έφη).
Τίτλος πτυχιακής εργασίας Ανάπτυξη διαδικτυακής πλατφόρμας κοινωνικής δικτύωσης και μικροεφαρμογής με δυνατότητες δημιουργίας-επεξεργασίας-χρήσης εκπαιδευτικών.
ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ LIVEMEDIA.
Web 2.0 (περιεχόμενο παραγόμενο από τον χρήστη) Forums (ομάδες συζήτησης) Web Blogs η Blogs (ιστολόγια) You Tube, Vimeo (Video Sharing) Social Networking.
3-month Marketing Plan. Website Design More contemporary Create a CTA Download demo/ free trial Blog Why InsMan (tagline, we solve YOUR problems, compare.
ΑΕΙ ΠΕΙΡΑΙΑ Τ.Τ. ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ Τ.Ε. ΑΕΙ ΠΕΙΡΑΙΑ Τ.Τ. ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ.
MARKETING & CREATIVE MEDIA ΠΛΑΝΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ.
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΦΑΡΚΑΔΟΝΑΣ ΤΟΜΕΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ – ΤΑΞΗ Β’ Έρευνα Συμπεριφοράς – Στάσης Θέμα: «Νέοι και Διαδίκτυο – Εθισμός» Χρόνος διεξαγωγής:
3-month Marketing Plan Summer Spring Goals & Evaluation Website Ετοιμάσαμε το υλικό και μένει η υλοποίηση Survey Θα τρέξει το καλοκαίρι που είναι.
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ « Εξέλιξη FarmManager για παροχή βοηθητικών υπηρεσιών (Android εφαρμογή) » Σέρρες 2016 ΤΕΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής.
Γίνε η αλλαγή: Όλοι μαζί για ένα καλύτερο διαδίκτυο
1.
Ερευνητική εργασία Διαδίκτυο και Επικοινωνία
Η ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ!
There is always a way… Τετάρτη 26 Απριλίου 2017
About social politics Ιούλιος 2017.
24 Media Network. 24 Media Network Publishers Ranking in Unique Browsers MEDIA DOL Pegasus JIP
Συναδάκης Άγγελος Χρήση Internet και Social Media στην αναζήτηση εργασίας.
24 Media Network. 24 Media Network Publishers Ranking in Unique Browsers MEDIA DOL Pegasus JIP
Ηλεκτρονικό Περιοδικό
There is always a way… Τετάρτη 26 Απριλίου 2017
Γεωργοπούλου Ειρήνη Γκοσιμήδα Ευφροσύνη Κονιδάρη Αναστασία
Η ασφαλεια στο διαδικτυο !
Βιβλιογραφική Αναφορά ενός Κοινωνικού Δικτύου: PINTEREST
Creativity, innovation and change...in class.
Ασφάλεια στο διαδίκτυο
Περιφέρεια Ιονίων Νήσων
Ta μέσα κοινωνικής δικτύωσης στη ζωή μας
Οι μαθητές μου κι εγώ γυρίζουμε ταινία
«Ο εθισμός των νέων στο διαδίκτυο»
24 Media Network. 24 Media Network Publishers Ranking in Unique Browsers MEDIA DOL Pegasus JIP
“Εφαρμογές Κοινωνικής δικτύωσης & Σύγχρονης ανταλλαγής μηνυμάτων”
Social Media Apostolos Sinioris.
Slideshare.
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Μεςα κοινωνικης δικτυωςης
Κοινωνικά Δίκτυα στο Internet
4ο Γυμνάσιο Αμαρουσίου Ενημέρωση Γονέων
Πλεονεκτήματα χρήσης του facebook
ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΜΕΣΑ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ
ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ
Επικοινωνούμε; Από τα σήματα καπνού… στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Διδακτικη της ιστοριας με ΤΠΕ 4ο μαθημα
Ο ρόλος της κοινωνικής δικτύωσης (social media) στην ευαισθητοποίηση των εφήβων και στη διάχυση πληροφοριών για την πρόληψη του σχολικού εκφοβισμού.
Ποιοί είμαστε: Ο Σύλλογος Κ.Ε.Φ.Ι ιδρύθηκε την άνοιξη του 2004 στην Αθήνα, με στόχο να προσφέρει συναισθηματική, ψυχολογική και κοινωνική υποστήριξη.
ΟΝΟΜΑ ΚΑΘΗΓΗΤΗ | ΑΡΙΘΜΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Διαδραστική Μάθηση © 2018.
INSTAGRAM Λεόντειος Σχολή Αθηνών Δημοτικό Στ3 Μαθήτριες
ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
Μεσα Κοινωνικησ Δικτυωσησ
Ψηφιακή ευκαιρία: μια μεγάλη ευκαιρία! Πως να την διεκδικήσετε;
Τζωρτζίνα Βαλτζή Εύα Μπινίκου
Κοινωνικά Δίκτυα και παιδιά: Οι κίνδυνοι και πώς να προστατευτείτε
Μεταγράφημα παρουσίασης:

proposal

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ 1.0 Site’s info& social acounts Statistics 2.0 Content Promotion 3.0 Viral campaign 3.0 Media Plan

Total Fans & Followers: March 2013: Total site unique users 920.580 / Pageviews 4.643.249 Ύστερα από σχεδόν 6 χρόνια επιτυχημένης λειτουργίας, το Men24 παραδίδει την σκυτάλη σε ένα νέο brand, παρουσιάζοντας μια νέα συνταγή περιεχομένου και ανανεωμένη αισθητική, λαμβάνοντας υπόψη τόσο την νέα κοινωνική πραγματικότητα όσο και τις εξελισσόμενες προτιμήσεις του online αντρικού κοινού. Αλλαγή φιλοσοφίας, απόλυτα σύγχρονη οπτική, νέες στήλες, πάντα παράλληλα με πληθώρα εργαλείων που διευκολύνουν την social χρήση του περιεχομένου του.  Total Fans & Followers: 35.623 8.555

1.262.217 Fans and Followers of 24Media social accounts Facebook & Twitter Fans and Followers of 24Media social accounts Facebook & Twitter Total Fans & Followers: 1.262.217 Facebook Fans : 1.081.438 Twitter Followers : 180.779

Fans and Followers of 24Media social accounts Facebook & Twitter Fans and Followers of 24Media social accounts 176.628 122.349 64.223 134.140 53.492 158.778 143.884 8.402 41.652 66.767 4.586 35.399 43.003 50.507 21.212

Content Promotion •Δημιουργία ενότητας "The party is here by Cutty Sark" η οποία θα φιλοξενήσει 12-15 άρθρα βασισμένα στη θεματολογία των parties: οδηγίες για το ιδανικό πάρτι, το ουίσκι και τι μπορείς να κάνεις με αυτό, "η ζωή του άντρα μέσα από τα πάρτι - πόσα διαφορετικά, σχολικά, εφηβικά, παιδικά λόγω παιδιού, πάρτι περνάει ένας άντρας στη ζωή του", τα παιχνίδια που μπορείς να παίξεις σε ένα πάρτι. Το cargo (ο χώρος που θα γίνει το πάρτι της Cutty Sark) και άλλοι περίεργοι, όμως ιδανικοί, χώροι για να κάνεις τα πάρτι της ζωής σου etc. Όλα τα άρθρα θα περιέχουν ενεργά links προς το διαγωνισμό της Cutty Sark Κάθε άρθρο που θα γράφεται θα δημοσιεύεται στην κεντρική είδηση του site ενώ η ενότητα θα έχει προβολή για 1 μήνα στην κεντρική σελίδα του ΟΝΕΜΑΝ με promo-widget, ενώ θα προωθηθεί και από widgets σε Sport24, Contra και Cosmo και από τα social accounts της 24Media. After Publicity Event Μετά το πέρας του διαγωνισμού και την διεξαγωγή του πάρτυ στο Λονδίνο θα υπάρχει εκτενής κάλυψη μέσα από άρθρα @Oneman με φωτογραφίες και σχόλια από τον απεσταλμένο μας εκεί. Και αυτά τα άρθρα θα προωθηθούν από τα social accounts της 24Media και από τις θέσεις «Διαβάστε» των sites.

Content Promotion AXE APOLLO@Oneman.gr

Viral Campaign Για τις ανάγκες της προώθησης του διαγωνισμού της Cutty Sark θα πραγματοποιηθεί Viral Campaign από τα social accounts του δικτύου της 24 Media(facebook+twitter) : • Oneman- Facebook & Twitter (8 posts) • Sport24 – Facebook & Twitter (6 posts) • Contra- Facebook & Twitter (6 posts) • Cosmo - Facebook & Twitter (6 posts) • Dailymotion- Facebook & Twitter (6 posts) • News247 - Facebook & Twitter (6 posts) • Freddos blogger– Facebook & Twitter (8 posts) • Kourkouti blogger– Facebook & Twitter (6 posts) • Paparazzi blogger- Facebook & Twitter (6 posts) • Red Planet- Facebook & Twitter (6 posts) • Prasina nea- Facebook & Twitter (6 posts) • OlaPaok- Facebook & Twitter (6 posts) • Deltio Kairou- Facebook & Twitter (6 posts) • DPGR- Facebook & Twitter (6 posts) 88 posts total Το Σύνολο των posts θα πραγματοποιηθεί σε 3 bursts σε διάστημα 2 μηνών Ειδικά ο Freddos, που είναι ένας από τους δημοφιλέστερους bloggers της 24 Μedia θα κάνει posts και σχολιασμούς στο blog του(200.000 page views / month) για τον διαγωνισμό, με τον δικό του, μοναδικό τρόπο ανά τακτά χρονικά διαστήματα. Υπάρχει επιπλέον η δυνατότητα να δημιουργηθεί hashtag #Party_CuttySark στο Instagram που θα αφορά φωτογραφικό διαγωνισμό, όπου θα ζητήσουμε από τον κόσμο να ανεβάσει φωτογραφίες από τα φετινά πάρτι του, για να βρεθούν οι καλύτερες και να κληρωθεί ένας (;) νικητής όπου θα παραλάβει ένα δώρο (το οποίο θα το προσφέρει ο χορηγός). Μέσα σε αυτό το #Party_Cuttysark η συντακτική ομάδα θα ανεβάζει από το account του ΟΝΕΜΑΝ φωτογραφίες της καμπάνιας, για μεγαλύτερο buzz γύρω από την ενέργεια)

Προώθηση διαγωνισμού Viral campaign@24Media social accounts

Ευχαριστούμε για την προσοχή σας και παραμένουμε στη διάθεσή σας