proposal
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ 1.0 Site’s info& social acounts Statistics 2.0 Content Promotion 3.0 Viral campaign 3.0 Media Plan
Total Fans & Followers: March 2013: Total site unique users 920.580 / Pageviews 4.643.249 Ύστερα από σχεδόν 6 χρόνια επιτυχημένης λειτουργίας, το Men24 παραδίδει την σκυτάλη σε ένα νέο brand, παρουσιάζοντας μια νέα συνταγή περιεχομένου και ανανεωμένη αισθητική, λαμβάνοντας υπόψη τόσο την νέα κοινωνική πραγματικότητα όσο και τις εξελισσόμενες προτιμήσεις του online αντρικού κοινού. Αλλαγή φιλοσοφίας, απόλυτα σύγχρονη οπτική, νέες στήλες, πάντα παράλληλα με πληθώρα εργαλείων που διευκολύνουν την social χρήση του περιεχομένου του. Total Fans & Followers: 35.623 8.555
1.262.217 Fans and Followers of 24Media social accounts Facebook & Twitter Fans and Followers of 24Media social accounts Facebook & Twitter Total Fans & Followers: 1.262.217 Facebook Fans : 1.081.438 Twitter Followers : 180.779
Fans and Followers of 24Media social accounts Facebook & Twitter Fans and Followers of 24Media social accounts 176.628 122.349 64.223 134.140 53.492 158.778 143.884 8.402 41.652 66.767 4.586 35.399 43.003 50.507 21.212
Content Promotion •Δημιουργία ενότητας "The party is here by Cutty Sark" η οποία θα φιλοξενήσει 12-15 άρθρα βασισμένα στη θεματολογία των parties: οδηγίες για το ιδανικό πάρτι, το ουίσκι και τι μπορείς να κάνεις με αυτό, "η ζωή του άντρα μέσα από τα πάρτι - πόσα διαφορετικά, σχολικά, εφηβικά, παιδικά λόγω παιδιού, πάρτι περνάει ένας άντρας στη ζωή του", τα παιχνίδια που μπορείς να παίξεις σε ένα πάρτι. Το cargo (ο χώρος που θα γίνει το πάρτι της Cutty Sark) και άλλοι περίεργοι, όμως ιδανικοί, χώροι για να κάνεις τα πάρτι της ζωής σου etc. Όλα τα άρθρα θα περιέχουν ενεργά links προς το διαγωνισμό της Cutty Sark Κάθε άρθρο που θα γράφεται θα δημοσιεύεται στην κεντρική είδηση του site ενώ η ενότητα θα έχει προβολή για 1 μήνα στην κεντρική σελίδα του ΟΝΕΜΑΝ με promo-widget, ενώ θα προωθηθεί και από widgets σε Sport24, Contra και Cosmo και από τα social accounts της 24Media. After Publicity Event Μετά το πέρας του διαγωνισμού και την διεξαγωγή του πάρτυ στο Λονδίνο θα υπάρχει εκτενής κάλυψη μέσα από άρθρα @Oneman με φωτογραφίες και σχόλια από τον απεσταλμένο μας εκεί. Και αυτά τα άρθρα θα προωθηθούν από τα social accounts της 24Media και από τις θέσεις «Διαβάστε» των sites.
Content Promotion AXE APOLLO@Oneman.gr
Viral Campaign Για τις ανάγκες της προώθησης του διαγωνισμού της Cutty Sark θα πραγματοποιηθεί Viral Campaign από τα social accounts του δικτύου της 24 Media(facebook+twitter) : • Oneman- Facebook & Twitter (8 posts) • Sport24 – Facebook & Twitter (6 posts) • Contra- Facebook & Twitter (6 posts) • Cosmo - Facebook & Twitter (6 posts) • Dailymotion- Facebook & Twitter (6 posts) • News247 - Facebook & Twitter (6 posts) • Freddos blogger– Facebook & Twitter (8 posts) • Kourkouti blogger– Facebook & Twitter (6 posts) • Paparazzi blogger- Facebook & Twitter (6 posts) • Red Planet- Facebook & Twitter (6 posts) • Prasina nea- Facebook & Twitter (6 posts) • OlaPaok- Facebook & Twitter (6 posts) • Deltio Kairou- Facebook & Twitter (6 posts) • DPGR- Facebook & Twitter (6 posts) 88 posts total Το Σύνολο των posts θα πραγματοποιηθεί σε 3 bursts σε διάστημα 2 μηνών Ειδικά ο Freddos, που είναι ένας από τους δημοφιλέστερους bloggers της 24 Μedia θα κάνει posts και σχολιασμούς στο blog του(200.000 page views / month) για τον διαγωνισμό, με τον δικό του, μοναδικό τρόπο ανά τακτά χρονικά διαστήματα. Υπάρχει επιπλέον η δυνατότητα να δημιουργηθεί hashtag #Party_CuttySark στο Instagram που θα αφορά φωτογραφικό διαγωνισμό, όπου θα ζητήσουμε από τον κόσμο να ανεβάσει φωτογραφίες από τα φετινά πάρτι του, για να βρεθούν οι καλύτερες και να κληρωθεί ένας (;) νικητής όπου θα παραλάβει ένα δώρο (το οποίο θα το προσφέρει ο χορηγός). Μέσα σε αυτό το #Party_Cuttysark η συντακτική ομάδα θα ανεβάζει από το account του ΟΝΕΜΑΝ φωτογραφίες της καμπάνιας, για μεγαλύτερο buzz γύρω από την ενέργεια)
Προώθηση διαγωνισμού Viral campaign@24Media social accounts
Ευχαριστούμε για την προσοχή σας και παραμένουμε στη διάθεσή σας