Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Βιβλιογραφική Αναφορά ενός Κοινωνικού Δικτύου: PINTEREST

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Βιβλιογραφική Αναφορά ενός Κοινωνικού Δικτύου: PINTEREST"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Βιβλιογραφική Αναφορά ενός Κοινωνικού Δικτύου: PINTEREST
Ανωμερίτου Ιουλιανή, Καρακασίδου Δέσποινα, Μανωλά Ειρήνη, Τσώλη Σοφία-Αλεξάνδρα Φοιτήτριες του τμήματος Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας του ΤΕΙ Ιόνιων Νήσων

2 Θεωρητικό πλαίσιο Ο όρος μέσα κοινωνικής δικτύωσης (ή αλλιώς social media) αναφέρεται στα μέσα αλληλεπίδρασης ομάδων ανθρώπων μέσω διαδικτυακών κοινοτήτων. Αποτελείται από άτομα και οργανισμούς. Οι ιστότοποι κοινωνικής δικτύωσης έχουν περισσότερο ομαδοκεντρικό χαρακτήρα που παρέχουν, στην συντριπτική τους πλειοψηφία, μία σειρά από βασικές και δωρεάν υπηρεσίες όπως τη δημιουργία προφίλ κ.ά.

3 PINTEREST: Εισαγωγή Το Pinterest παρά το γεγονός ότι ανήκει στα social media κατατάσσεται και στην κατηγορία των social network καθώς συνδυάζει την απλή προβολή προϊόντων με την προώθησή τους. Δημιουργήθηκε το 2010 και εκτοξεύτηκε το Δεκέμβριο του 2011, σημείωσε αύξηση επισκεπτών κατά 429%.

4 Είναι ένα Κοινωνικό Μέσο στο οποίο κυριαρχούν οι εικόνες, στατικές και κινούμενες (GIF) και υποστηρίζει το βίντεο ως περιεχόμενο. Θεωρήθηκε από πολλούς πως εξελίσσεται περισσότερο σε μηχανή αναζήτησης εικόνων, παρά σε Κοινωνικό Δίκτυο αφού προστέθηκε το guided search στις βασικές λειτουργίες του.

5 Τρόποι σύνδεσης Η σύνδεση πραγματοποιείται μέσω:
(από υπολογιστή και κινητές συσκευές) iOS Android Windows phone Google+ (μέσω της Android εφαρμογής του Pinterest)

6

7 Στα Android, iOS, Windows phone καθώς και μέσω της επίσημης ιστοσελίδας η σύνδεση γίνεται:
Με το των χρηστών Μέσω του facebook ή twitter λογαριασμού τους.

8

9

10 Τρόποι λειτουργίας Κάθε χρήστης δημιουργεί το προσωπικό του προφίλ, στο οποίο οργανώνει πίνακες, τα λεγόμενα και ως boards, στα οποία μπορεί να αποθηκεύσει εικόνες και βίντεο, τα λεγόμενα και ως pins. Στη συνέχεια, ο χρήστης μπορεί να συλλέξει pins τα boards του είτε μέσω άλλων χρηστών του Pinterest, είτε μέσω του διαδικτύου από (σχεδόν) οποιοδήποτε site, κάνοντας χρήση του Pin it Button στους σελιδοδείκτες του browser ή ως επέκταση του browser. Ο χρήστης μπορεί να δημιουργήσει όσα boards επιθυμεί, είτε φανερά προς τους υπόλοιπους χρήστες, είτε κρυφά.

11 Επέκταση Pin it Button

12 Βασικές λειτουργίες-Δυνατότητες
Το περιεχόμενο των boards των οποίων ακολουθεί ο χρήστης εμφανίζεται στην αρχική του σελίδα, ενώ επίσης υπάρχουν και επιλογές για αναζήτηση βάσει κατηγοριών ή δημοφιλών pins. Κάθε pin μέσα στα boards μπορεί να δεχτεί: την επιλογή «pin it», η οποία θεωρείται ως κοινοποίηση και το pin προστίθεται σε κάποιο από τα boards του χρήστη την επιλογή «Like», η οποία προστίθεται σε μία λίστα στο προφίλ του χρήστη την επιλογή «visit website», η οποία χρησιμοποιείται για επίσκεψη στο site από το οποίο προέρχεται το pin, αν δεν έχει ανέβει απευθείας στο Pinterest την επιλογή «send», η οποία χρησιμοποιεί την πρόσφατη λειτουργία chat για να σταλεί το pin σε προσωπικό μήνυμα και τέλος σχόλια.

13 Επίσης, στο Pinterest θα βρείτε διαφόρων ειδών pins, καθώς μερικά από αυτά μπορεί να περιέχουν:
τιμή, αν προέρχονται από κάποιο eshop συστατικά, αν πρόκειται για συνταγή τοποθεσία στο χάρτη, αν πρόκειται για place pin.

14 Guided Search Τον τελευταίο καιρό και με νέες λειτουργίες όπως το Guided Search (καθοδηγούμενη αναζήτηση) σε υπολογιστές και κινητές συσκευές, το Pinterest θεωρήθηκε από πολλούς πως εξελίσσεται περισσότερο σε μηχανή αναζήτησης εικόνων, παρά σε Κοινωνικό Δίκτυο.

15

16 Σκοπός του κοινωνικού δικτύου
Από το ξεκίνημα του, το Pinterest προσέλκυσε περισσότερες γυναίκες, αφού περιλαμβάνει κυρίως γυναικείες θεματικές ενότητες που περιέχουν εντυπωσιακές φωτογραφίες. Το Pinterest δεν αποτελεί μόνο πόλο έλξης για τις γυναίκες αλλά και για τις εταιρείες που θέλουν να απευθυνθούν σε αυτές. Καθώς δεν υπάρχει διαφημιστική πλατφόρμα, όλη η δραστηριότητα γίνεται οργανικά και απαιτεί στρατηγική social media marketing. Ωστόσο πλέον έχει διευρυνθεί σε πολύ μεγάλο βαθμό η θεματολογία του, με αποτέλεσμα την σταδιακή εξοικείωση και του αντρικού φύλου με το συγκεκριμένο μέσο.

17

18 Συμπεράσματα Το Pinterest έχει χαρακτηριστεί μαζί με το Tumblr ως το ανερχόμενο social media Συνδυασμός στοιχείων από Twitter, Instagram, Facebook και Tumblr Επικράτηση της εικόνας στη σύγχρονη εποχή λόγω της εύκολης γνωστοποίησης ενός προϊόντος και τα οικονομικά οφέλη που επιφέρει αυτή.

19 Αποδεκτή χρήση Σε κοινωνικό επίπεδο
Δεν επιτρέπεται να δημοσιεύσετε οτιδήποτε: Θίγει προσωπικά δεδομένα Ενθαρρύνει αρνητικές – επικίνδυνες συμπεριφορές Προσβάλει τη δημόσια αιδώ

20 Πνευματικά δικαιώματα
Απαγορεύεται: Η χρήση της επωνυμίας του Pinterest χωρίς τη συγκατάθεση της υπηρεσίας. Η παραποίηση ή η αλλοίωση των πληροφοριών και των στοιχείων που παρέχει. Η συγκέντρωση ή η αποθήκευση προσωπικών πληροφοριών από το Pinterest ή τους χρήστες του χωρίς την άδειά τους. Η μη εξουσιοδοτημένη από το Pinterest προώθηση για διαφημιστικούς σκοπούς.

21 Διαδικτυογραφία


Κατέβασμα ppt "Βιβλιογραφική Αναφορά ενός Κοινωνικού Δικτύου: PINTEREST"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google