Προετοιμασία πριν την κρίση

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Σ.Π.Ε.Κ. ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΦΕΡΙΑΚΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΠΥΡΟΒΕΣΤΙΚΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΦΩΤΟ ΜΑΛΛΙΟΣ.
Advertisements

Εταιρεία : Imagination Travel Κλάδος : Ταξιδιωτικό Γραφείο Αριθμός Εργαζομένων : 15
Παπαπέτρου Στέλιος Βασιλείου Έλενα Γκλιάου Μαρία Κυριάκου Κυριακή
Διαχείριση κινδύνων εργασιακού άγχους στο KEK INA IDEC Α.Ε. Πειραιάς, Ελλάδα gr.
Νέα σειρά εκδόσεων 4.5. Νέα χαρακτηριστικά  Επιφάνεια εργασίας  On Line ενημέρωση Λογιστικής  Διαχείριση σχετικών εγγράφων  Data Center  Γεωγραφικές.
Εισαγωγή στην Τεχνολογία Επικοινωνιών
" ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΑΡΘΡΩΝ ΣΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ" Eιρήνη Λουρδή, Παναγιώτα Μπουρογιάννη, Μάρα Νικολαΐδου, Γιώργος Πυρουνάκης.
Slide 1 Δίκτυα Τηλεπικοινωνιών ENOTHTA 7 η ΔΙΑΚΙΝΗΣΗ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΩΝ ΚΛΗΣΕΩΝ (ΜΕΡΟΣ Α’) 1. ΘΕΩΡΙΑ ΤΗΣ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ  Εκτός από τις τερματικές.
Ανάλυση & Περιγραφή Θέσεων Εργασίας
Διευθυντής Πληροφοριακών Συστημάτων
ΨΗΦΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΑ ΜΕΣΑ
ΠΕΤΥΧΗΜΕΝΗ ΘΗΤΕΙΑ = ΘΕΤΙΚΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ Οργανωτική ετοιμότητα Επιχειρησιακή ετοιμότητα Λειτουργική ετοιμότητα ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ.
Εικόνα 4.1: Τμήμα του εθνικού οδικού δικτύου (Αττική οδός)
Ορθές Πρακτικές Διανομής Φαρμάκων
Δεκέμβριος 2006 Ειδική Υπηρεσία Στρατηγικής, Σχεδιασμού και Αξιολόγησης Αναπτυξιακών Προγραμμάτων Μονάδα Οργάνωσης & Διαχείρισης ΚΠΣ Α.Ε. ΠΕΔΙΑ ΑΙΤΗΣΗΣ.
Διάλεξη 3: Ανοιχτή & εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση -Βασικές Αρχές 3.1 Ορισμοί 3.2. Ιστορία 3.3 Θεωρίες 3.4 Συμπεράσματα.
ΔΠΘ, Ξάνθη 17/05/2003. Enterprise Project Management Διαχείριση Έργων με Παρελθόν και Μέλλον Μελίνα Γαλεάδη Information Worker Solutions Marketing Manager.
ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΠΛΗΡΩΜΑΤΟΣ ΣΤΑ ΕΠΙΘΕΤΙΚΑ ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΑ.
Διαχείριση εργασιακού άγχους στην EDUCACONSULT M&J Consulting Παρντουμπίτσε, Δημοκρατία της Τσεχίας
Staff Appraisal/Αξιολόγηση Προσωπικού
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
Τμήμα Χρηματοοικονομικής & Τραπεζικής Διοικητικής
Induction Course/Πρόγραμμα ένταξης στην εταιρία Το πρόγραμμα αυτό προσφέρει τα μέσα που χρειάζονται για την επιτυχημένη ένταξη νέων υπαλλήλων σε μια εταιρία.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ 1 ο Λύκειο Ρόδου Δημητρης Γεωργαλίδης.
1 Υλοποίηση διαλέξεων σύγχρονης εκπαίδευσης Τσέλιος Δημήτρης Καθηγητής Εφαρμογών Ημερίδα παρουσίασης του έργου «Προηγμένες υπηρεσίες ηλεκτρονικής μάθησης.
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Φωτογραφικές μηχανές και φωτογραφίες:
Απομακρυσμένη Εκπαίδευση
ΟΙ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΩΝ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ
«ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΑ» Κτίζοντας το Ψηφιακό Αύριο ICT FORUM – 30 Οκτωβρίου 2007.
Στρατηγικοί στόχοι του Δικτύου Μακροχρόνιας Φροντίδας. Tο κεντρικό ζητούμενο ενός συστήματος διοίκησης και διαχείρισης των υπηρεσιών Μακροχρόνιας Φροντίδας.
Η λειτουργία της Οργάνωσης
Διοίκηση Αθλητικών Γεγονότων ΠρογραμματισμόςΈγγραφης.
Εισαγωγή Στη Διοίκηση Αθλητικών Εγκαταστάσεων Διοίκηση Αθλητικών Εγκαταστάσεων.
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Διοίκηση Αθλητικών Γεγονότων Προγραμματισμός Μηχανημάτων - προμηθειών - εξοπλισμού.
ΕΡΕΥΝ ΗΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ :ΗΜΕΡΙΔΑ
Ομαδική Παιδαγωγική Σύσκεψη Προϊσταμένων Νηπιαγωγείων 53 ης Περιφέρειας Σχολικής Συμβούλου Προσχολικής Αγωγής – Ε. ΜΟΥΣΕΝΑ με θέμα: « Διοικητική λειτουργία.
Πρακτικές Σχεδιασμού Μαθήματος. Πρακτικές καλού σχεδιασμού μαθήματος Η συγκέντρωση του εκπαιδευτικού υλικού και η οργάνωση στο eclass γίνεται πλέον σε.
ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ SERVQUAL.
Μέρος 1 Εισαγωγή στα Πληροφοριακά Συστήματα. 22/9/20162 Περιεχόμενα  Βασικές έννοιες Πληροφοριακών Συστημάτων  Απαιτήσεις των σύγχρονων επιχειρήσεων.
1 Διάλεξη 11 η (2015 – 16) Τεχνικές άμεσης επικοινωνίας και Ψηφιακό Μάρκετινγκ.
MATERIALS AND EQUIPMENT ΥΛΙΚΑ ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΚΑΙ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ.
Διάλεξη 10 η ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ (MIS) TEI Κρήτης Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Πρόγραμμα Εταιρικής Ταυτότητας Διάλεξη 2. Στελέχη που ασχολούνται… Μικρομεσαίες επιχειρήσεις ▫ Ομάδα από 4-6 άτομα διαφόρων τμημάτων και ένα ανώτατο στέλεχος.
MANAGING APPOINTMENTS ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ ΡΑΝΤΕΒΟΥ.
Διαχείριση κόστους έργων πληροφορικής. 2 Ανάλυση κόστους/οφέλους Η ανάλυση κόστους/οφέλους βασίζεται γενικά στις ακόλουθες οικονομικές αρχές:  Κριτήριο.
1 Σχέσεις με τους εργαζόμενους & τα μέλη Εσωτερικές Επικοινωνίες.
Κατή Αργυρώ Πρωτοψάλτου Θεόφιλος Τσαρτσαράκης Αντώνιος
Χειρισμός Χρόνου και Μεθοδολογίες Προσομοίωσης
ΤΕΙ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΤΜΗΜΑ Θ. Ε. Κ
Η επιστήμη της Διοίκησης
Κατάσταση και Σχέδιο Δράσης
Κατά τη διάρκεια της κρίσης
Ανάπτυξη Μοντέλων Διακριτών Συστημάτων Μέρος Β
ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ (QUALITY SYSTEM)
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων και Επιχειρήσεων Φιλοξενίας
Διαχείρηση Έργων Πληροφορικής
ΜΑΘΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ (Δ.Ο.Π)
Νέα σειρά εκδόσεων 4.5.
6η Μαρτίου - Παγκόσμια ημέρα κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού
Crisis Management Μετά την κρίση.
Πρόταση υιοθέτησης προγραμματικής συμφωνίας για την υλοποίηση έργων
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ (30%)
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Θεωρία Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡIΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑ: ΟΡΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ
CRM Δυνατότητες και Δοκιμή. Μοντέλα Λειτουργίας Lειτουργία on-premise: Οι εφαρμογές Soft1 εγκαθίστανται σε εξοπλισμό της επιχείρησης. Η ευθύνη λειτουργίας.
Cyber Risk Insurance Front Line S.A. Insurance Brokers.
Project: Το Παιχνιδι Εργασία φοιτητριών.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Προετοιμασία πριν την κρίση Crisis Management Προετοιμασία πριν την κρίση

Προετοιμασία πριν την κρίση 1. Issues matrix Καταγραφή όλων των πιθανών σεναρίων/αιτιών που θα μπορούσαν να πλήξουν την εταιρία, τον φορέα, το προϊόν κλπ, ανάλυσή τους και προτεινόμενο πρωτόκολλο αντιμετώπισης

Προετοιμασία πριν την κρίση 2. Ομάδα Διαχείρισης Κρίσεων Σύσταση ολοκληρωμένης και επαρκούς ομάδας διαχείρισης κρίσεων Βασική Ομάδα Συμπληρωματική Ομάδα (Functional Groups) καλείται ανάλογα με την φύση της περίπτωσης και της αναγκαίας εξειδίκευσης

Προετοιμασία πριν την κρίση 2. Ομάδα Διαχείρισης Κρίσεων Η ομάδα ορίζει Επικεφαλής αρμόδιος για την τελική απόφαση μέσα στην ομάδα διαχείρισης κρίσεων Συντονιστή υπεύθυνος για τον καταμερισμό των αρμοδιοτήτων Γραμματέα υπεύθυνος για την αναλυτική καταγραφή των γεγονότων Spokesperson υπεύθυνος για την επικοινωνία με τα ΜΜΕ

Προετοιμασία πριν την κρίση 2. Ομάδα Διαχείρισης Κρίσεων Συνεχής και επαναλαμβανόμενη εκπαίδευση για όλα τα μέλη της ομάδας διαχείρισης κρίσεων τόσο σε τεχνικό όσο και σε ψυχολογικό επίπεδο Αξιολόγηση ετοιμότητας (ασκήσεις σε τακτά χρονικά διαστήματα, σε όλα τα πιθανά σενάρια)

Προετοιμασία πριν την κρίση 3. Εγχειρίδιο Διαχείρισης Κρίσεων Ο οργανισμός προετοιμάζεται σωστά όταν καταγράφει όλη την προηγούμενη προετοιμασία σε ένα εγχειρίδιο, το οποίο βοηθά στην κατανομή των ευθυνών και των ρόλων των μελών της ομάδας Διαχείρισης Κρίσεων στο να μπορούν τα μέλη της ομάδας να ανατρέξουν στις πιθανές αιτίες κρίσεων και τον τρόπο αντιμετώπισης τους να υπάρχουν καταγεγραμμένες όλες οι πληροφορίες που είναι άμεσα απαραίτητες, για την καλύτερη διαχείριση της κρίσης

Προετοιμασία πριν την κρίση Εξοπλισμός Incident Control Room Ανεξάρτητες τηλεφωνικές γραμμές (3-4 σταθερά τηλέφωνα, 4-5 κινητά τηλέφωνα) Ραδιόφωνο –Μαγνητόφωνο-Βεντούζα εγγραφής και κενές κασέτες 2 Laptop, modem και εκτυπωτής Fax Φωτοτυπικό Τηλεόραση, DVD και DVD recorder και κενά DVD

Προετοιμασία πριν την κρίση Εξοπλισμός Incident Control Room Φωτογραφική μηχανή Flipchart Πλήρεις λίστες για εσωτερικούς, εξωτερικούς συνεργάτες και τοποθεσίες Λίστες με όλες τις λεπτομέρειες του crisis team και των functional teams Επαρκής γραφική ύλη (σημειωματάρια, στυλό κλπ) Τηλεφωνικοί κατάλογοι Είδη πρώτων βοηθειών, είδη καθαριότητας Ψυγείο, νερό

Προετοιμασία πριν την κρίση 4. Διαχείριση Εξωτερικών Αιτημάτων Η Διαχείριση εξωτερικών αιτημάτων, η οποία βασίζεται κυρίως στην καταγραφή του early warning, εξασφαλίζει στον οργανισμό την αποτελεσματική προετοιμασία απέναντι σε κάθε «περίεργη» κατάσταση, η οποία ενδέχεται να εξελιχθεί σε κρίση

Προετοιμασία πριν την κρίση 4. Διαχείριση Εξωτερικών Αιτημάτων Είναι στην ευθύνη όλων των εργαζομένων του Οργανισμού να αναφέρουν κάθε είδους «περίεργο» περιστατικό

Προετοιμασία πριν την κρίση 4. Διαχείριση Εξωτερικών Αιτημάτων Κάθε Special Situation θα πρέπει να επικοινωνείται προφορικά, ώστε να εξασφαλιστεί η λήψη της πληροφορίας Επικοινωνία με email ή fax δεν είναι αρκετή Κάθε Special Situation θα πρέπει να ταξινομείται σε ειδικό έντυπο External Request Report

Προετοιμασία πριν την κρίση 4. Διαχείριση Εξωτερικών Αιτημάτων Όλου του είδους τα Special Situations θα πρέπει να διοχετεύονται άμεσα στον αρμόδιο, ο οποίος έχει στην ευθύνη του τη συγκεκριμένη διαδικασία Σε περίπτωση απουσίας, το Special Situation θα διοχετεύεται στον σχετικό αναπληρωτή Για ευκολία στην οργάνωση, θα υπάρχει sticker με όλες τις λεπτομέρειες σχετικά με το θέμα αυτό. Το sticker θα επικολληθεί σε όλα τα τηλέφωνα που μπορούν να δεχθούν εξωτερικά αιτήματα