ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ Θέματα κοινωνικής γλωσσολογίας

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΣΤΟΝ ΚΡΙΤΙΚΟ ΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ
Advertisements

Η Σύνδεση της ξενόγλωσσης εκπαίδευσης στο σχολείο με το ΚΠΓ
Διδακτικές στρατηγικές Oδηγίες για βέλτιστες συνθήκες μάθησης Gagné.
Νοέμβριος 2009 Κατερίνα Φυτράκη Φιλόλογος ΜΑ
EMΠΕΔΩΣΗ Στα Νέα Ωρολόγια Προγράμματα – Καλές πρακτικές … Δημήτρης Μικελλίδης ΕΔΕ.
ΦΑΣΕΙΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Προσδιορισμός του διδακτικού στόχου, των κριτηρίων και των στοιχείων της αξιολόγησης Επιλογή της τεχνικής Ερμηνεία των πληροφοριών Αποτύπωση.
«Ενδυναμώνοντας την Παιδαγωγική Αυτονομία
H διαδικασία ανάπτυξης λογισμικού. Tι θα γνωρίσουμε •Τις φάσεις ανάπτυξης του λογισμικού. •Γιατί χρειάζεται να γίνει ανάλυση του προβλήματος. •Τι θα πρέπει.
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ RELEASE ‘‘Towards Achieving Self Regulated Learning as a Core in Teachers” In-Service Training in Cyprus Δημοτικό Σχολείο Άγιος Σπυρίδωνας.
ΟΔΗΓΟΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ Γραφείο Διασύνδεσης ΤΕΙ Αθήνας ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ (Τ.Ε.Ι.) ΑΘΗΝΑΣ Γραφείο Διασύνδεσης ΤΕΙ.
Ενότητα 2.2. Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ Επιμορφώτρια:
Tσουλής Μιλτιάδης: – Βασικές έννοιες στη Διδακτική με την υποστήριξη των ΤΠΕ.
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
Σενάρια διδασκαλίας ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.
ΤΡΟΠΟΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΠΟΠΤΕΙΑΣ
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
ΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΥ-ΜΟΥΡΚΑ ΒΑΣΙΛΙΚΗ
ΤΙΤΛΟΣ ΕΙΣΗΓΗΣΗΣ & ΣΕΝΑΡΙΟΥ Ονοματεπώνυμο συγγραφέα, Ειδικότητα ΠΕχχ.
Δρ Ι.Π.Αμπελάς Ορισμός, αίτια, συνέπειες, τρόποι αντιμετώπισης
Διδασκαλία γλώσσας και περιεχομένου
Σχεδίαση εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων με την αξιοποίηση των ΤΠΕ Οι ΤΠΕ χαρακτηρίζονται ως μέσο αναδιομόρφωσης της εκπ/κής πρακτικής. Μέσο συμπληρωματικό.
ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Δομιστική προσέγγιση (Ι)
Κοινές προδιαγραφές (Επίπεδο Γ1 – Πολύ καλή γνώση) Παρασκευή, 27 Μαρτίου ΠΑΡΑΓΩΓΗ, ΔΙΑΔΡΑΣΗ ΠΡΟΦΟΡΙΚΟΥ ΛΟΓΟΥ ΚΑΙ ΠΡΟΦΟΡΙΚΗ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΣΗ.
ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
ΟΜΙΛΟΣ ΡΗΤΟΡΙΚΗΣ Καλλιέργεια του προφορικού λόγου σε συνδυασμό με την ανάπτυξη της κριτικής και δημιουργικής σκέψης Καλλιέργεια επικοινωνιακών δεξιοτήτων.
Ημερίδα : «Οι Τεχνολογίες της Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) στην Εκπαίδευση » Οι ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία Οι ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία.
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Telematics Επιμέλεια:Παγώνης Γεώργιος Writer: Patrick Dillon.
Γεωργιάδης Μιχάλης ΣΣ Φιλολόγων. Αφετηρία: α)από τη μικρή ομάδα στη μεγάλη και από τη μεγάλη στην ολομέλεια) β) διαμόρφωση μόνο μιας ομάδας στην οποία.
H εφαρμογή της ομαδοσυνεργατικής διδασκαλίας στα φιλολογικά μαθήματα Γεωργιάδης Μιχάλης ΣΣ Φιλολόγων.
ΤΡΟΠΟΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΤΩΝ ΤΕΛΙΚΩΝ ΑΠΟΔΕΚΤΩΝ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 5.1 Προετοιμασία για την επιλογή: ανακοίνωση, πληροφόρηση και ευαισθητοποίηση.
1o Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Αλεξανδρούπολης Κοσμά Γεωργία
Νέα μάθηση Βασικές αρχές για την επιστήμη της εκπαίδευσης
Αναπτύσσοντας, κινητοποιώντας και βελτιώνοντας δεξιότητες: η εφαρμογή μαθησιακού προγράμματος σε ομάδα τμήματος του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Ηρακλείου.
Διδακτική προσέγγιση βασισμένη σε δραστηριότητες αξιοποιώντας το διαδίκτυο.
Αξιολόγηση Εκπαιδευτικού Έργου της Σχολικής Μονάδας - Διαδικασία της Αυτοαξιολόγησης (ΑΕΕ) 2 ο Βήμα: Επιλογή και διαμόρφωση Σχεδίου Δράσης Σχολικοί Σύμβουλοι.
ΑΝΑΛΥΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
Γλωσσική πολυμορφία και γλωσσική διδασκαλία στο Δημοτικό Σχολείο
Μάθημα 6: Γλώσσα και περιεχόμενο Διδάσκουσα: Βασιλάκη Ευγενία ΠΤΔΕ, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας.
ΚΟΙΝΩΝΙΟΓΛΩΣΣΟΛΟΓΙΑ Μάθημα 1ο Επιστημολογία της κοινωνιογλωσσολογίας Διδάσκων: Γιώργος Ανδρουλάκης ΠΤΔΕ, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας.
Διδακτική Πληροφορικής
ΚΟΙΝΩΝΙΟΓΛΩΣΣΟΛΟΓΙΑ 8 η Θεματική ενότητα Το γλωσσικό μάθημα με βάση την κοινωνιογλωσσολογία Διδάσκων: Γιώργος Ανδρουλάκης ΠΤΔΕ, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας.
Τεχνοκρατικό vs ανθρωπιστικό
Αθήνα, Νοέμβριος 2011 Το ηλεκτρο-δωμάτιο: ένα διαδραστικό παιχνίδι για τον ηλεκτρισμό Μαρίνα Τομαρά MEd, Εκπαιδευτικός, Φυσικός Ραδιοηλεκτρολόγος,
1 ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ Μαυρομμάτη Ευφημία Σχολική Σύμβουλος.
Δεκαπενθήμερο Ενημέρωσης για την Πρόσβαση στην Εκπαίδευση, Οκτωβρίου 2015 «Προσβάσιμο Εκπαιδευτικό και Εποπτικό Υλικό για Κωφούς και Βαρήκοους Μαθητές»
Προγραμματισμός και οργάνωση διδακτέας ύλης, εκπόνηση σχεδίου μαθήματος 1.
Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΥΓΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ. Βήματα ανάπτυξης εκπαιδευτικού προγράμματος στην κοινότητα Εντοπισμός μιας ειδικής για ένα πληθυσμό ανάγκης για μάθηση.
ΜΕΙΖΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ
1ο βήμα : επιλογή ενός θέματος από το Α.Π της γνωστικής περιοχής. 2 ο βήμα: καταγραφή των μαθησιακών στόχων- επιδιώξεων. 3ο βήμα : σχεδιασμός δράσεων.
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
«Οι Αρχές της διαφοροποιημένης παιδαγωγικής
Δομή & και Αξιολόγηση εκπαιδευτικών σεναρίων. Διδασκαλία μέσω παραδείγματος Ανοίξτε την παρακάτω ιστοσελίδα και διαβάστε το σενάριο βασισμένο στο «Πούσι»
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ι. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΔΙΔΑΣΚΩΝ ΣΤΟ Ε. Π. ΠΑΙ. Κ. ΑΣΠΑΙΤΕ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Β. ΑΙΓΑΙΟΥ - ΜΥΤΙΛΗΝΗ DEA Εκκλησιαστικής Ιστορίας ΑΠΘ / Δρ. Θεολογίας ΑΠΘ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ.
ΟΜΑΔΟΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
Τα καινοτόμα χαρακτηριστικά του Διαδικτύου και η ευρεία του αποδοχή από τις νεαρές ηλικίες καλλιέργησαν την ιδέα της αξιοποίησής του ως ένα εργαλείο στην.
Μάθημα: Ιστορία και πολιτισμός Ιστορία και πολιτισμός στην εκπαίδευση Etta R. Hollins Κεφάλαιο 8: Μετασχηματισμός της επαγγελματικής πρακτικής Διδάσκον:Α.Ανδρέου.
Διδακτική της Πληροφορικής
Διαδικασία Μάθησης Γνωστικές Δεξιότητες
Φάκελος Αξιολόγησης για Νηπιαγωγείο
Νεοελληνική Γλώσσα (ΝΠΣ)
Δημιουργία σεναρίου.
Εναλλακτικές μορφές εκπαιδευτικής αξιολόγησης
Το μάθημα των “Νέων Ελληνικών” στα ΕΠΑΛ: Ζητήματα διδασκαλίας
Τι σημαίνει «γνωρίζω μια γλώσσα»;;;
Ο ΤΙΤΛΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΑΣ:
ΟΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Μοντέλα διδασκαλίας της γλώσσας Σχετίζονται με εκάστοτε θεώρηση και αντίληψη για γλώσσα και παιδαγωγικές και διδακτικές τάσεις που επικρατούν. Η διδακτική.
Συνέντευξη σε εκπαιδευτικούς για ΑΠ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ Θέματα κοινωνικής γλωσσολογίας ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 2ο 27/2/2018 4:58:25 πμ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ Θέματα κοινωνικής γλωσσολογίας 27/3/2015 ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ ΖΩΗ

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ Τι είναι μια γλωσσική δραστηριότητα; ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 2ο 27/2/2018 4:58:25 πμ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ Τι είναι μια γλωσσική δραστηριότητα; Πώς οργανώνονται στο νηπιαγωγείο; Πόσο διαρκεί; Ποια και πόσα γνωστικά αντικείμενα – μαθησιακές περιοχές μπορεί να καλύπτει μια δραστηριότητα; ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ ΖΩΗ

Δραστηριοτητα γλωσσας ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 2ο 27/2/2018 4:58:25 πμ Δραστηριοτητα γλωσσας μια δραστηριότητα γλώσσας πρέπει να έχει άμεση συνάφεια και να προκύπτει από ένα συγκεκριμένο επικοινωνιακό πλαίσιο, μια συγκεκριμένη επικοινωνιακή συνθήκη. Να εξυπηρετεί δηλαδή συγκεκριμένες και ρεαλιστικές ανάγκες, την επίλυση κάποιου ζητήματος κτλ. Να απαιτεί λύση και να εξυπηρετεί κάποια ανάγκη επικοινωνίας. ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ ΖΩΗ

Επικοινωνιακο πλαισιο ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΑ ΚΑΤΑΛΛΗΛΗ ΠΡΑΚΤΙΚΗ Η εκμάθηση της γλώσσας σημαίνει και ανάπτυξη της επικοινωνιακής ικανότητας Γενικός σκοπός είναι η εξοικείωση των νηπίων με τις ποικίλες χρήσεις της γλώσσας (προφορικές και γραπτές), οι οποίες αξιολογούνται με κριτήρια καταλληλότητας και αποτελεσματικότητας ανάλογα με τις εκάστοτε επικοινωνιακές συνθήκες στις οποίες αντιστοιχούν

Επικοινωνιακο πλαισιο Μέσα στα πλαίσια ενός τόσο περιορισμένου χώρου όσο είναι η σχολική τάξη και με πρόσωπα των οποίων οι ρόλοι είναι εκ των προτέρων καθορισμένοι, η δημιουργία αυθεντικού επικοινωνιακού πλαισίου είναι δύσκολο εγχείρημα Ωστόσο, ο εκπαιδευτικός μπορεί να βρει περιθώρια για αυθεντική επικοινωνιακή δραστηριότητα, τα οποία και πρέπει να εκμεταλλευτεί όσο είναι δυνατόν: Τις δυνατότητες που έχουν τα παιδιά να χρησιμπποιούν ποικίλες μορφές προφορικού και γραπτού λόγου σε διαφορετικές επικοινωνιακές περιστάσεις και για διαφορετικούς σκοπούς 2014-2015, 19/11/14

Δραστηριοτητα γλωσσας Πριν σχεδιάσω μια δραστηριότητα λαμβάνω υπόψη μου: Τον αριθμό των μαθητών της τάξης Πιθανές καταστάσεις στο μαθητικό δυναμικό που χρειάζονται προσοχή Τη χρήση των οπτικοακουστικών μέσων και του εποπτικού υλικού Τις δυνατότητες που παρέχονται από το περιβάλλον 2014-2015, 19/11/14

Στόχος: Τίθεται/προκύπτει από τα παιδιά ή τον θέτουμε εμείς; Πώς ορίζουμε ένα στόχο; Πώς θέτουμε ένα στόχο;

Δραστηριότητες Στη γραπτή παρουσίαση πρέπει απαραιτήτως να περιλαμβάνονται: Ονοματεπώνυμ0/α, ΑΜ, σχολείο/σχολεία, αριθμός παιδιών αν ά τάξη (στην 1η σελίδα) Θέμα/τίτλος -Γλωσσικός στόχος -Πώς εντάσσεται στο ημερήσιο πρόγραμμα (ή σε ποια φάση του προγράμματος θα πραγματοποιηθεί0 Περιγραφή Σενάριο Τρόπος εργασίας (ολομέλεια, ομάδες κτλ) Υλοποίηση (με παραδείγματα) ..........

Αναστοχασμός (στην τελική εργασία) Θα αναφερθούν μόνο τα σημεία που ήταν προβληματικά ή απρόσμενα ή πώς θα μπορούσε να βελτιωθούν οι δραστηριότητες 2013-2014, 11/11/2013 & 12/11/2013