ΗΜΕΡΙΔΑ Ε.Ε.ΣΥ.Μ – Ε.Β.Ε.Α – Ο.Φ.Α.Ε

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
 Τρέχουσα Διαχείριση των επιπτώσεων της κρίσης.  Στρατηγικός σχεδιασμός για τον περιορισμό των συνεπειών της.  Αντιστροφή του κλίματος στο μέλλον.
Advertisements

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ - ΘΡΑΚΗΣ
ΕΝΙΑΙΟ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗΣ ΜΕΡΟΣ Β΄: ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ.
9ο ΣΥΝΕΔΡΙΟ GREEK ICT FORUM
Δρ. Κων/νος ΜαρινάκοςΤουρισμός και Τοπική Ανάπτυξη1 Δρ. Κων/νος Μαρινάκος Πρόεδρος Ένωσης Ξενοδοχείων Αρκαδίας.
Στρατηγική & Σχέδιο Δράσης για την Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση ---- Εναρμόνιση με την Ψηφιακή Στρατηγική της Χώρας Υπουργείο Διοικητικής.
7η ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΠΕΠ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ 2000 – η ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ.
“Capacity Building in Sustainable Public Procurement” Πρόγραμμα LIFE+ “Capacity Building in Sustainable Public Procurement” Πολύνα Γκιόκα Οικολογική Εταιρεία.
Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης
Εξειδίκευση Αξόνων Στρατηγικής
ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΠΕΛΑΣΙΜΟΤΗΤΑΣ ΣΤΙΣ ΠΑΡΕΧΟΜΕΝΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ & ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ Αναπτυξιακό Συνέδριο Ηπείρου 24/6/2005.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ
ΑΝΑΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΥΝΑ Π.Δ. 85/2012 Ίδρυση Υπουργείου Ναυτιλίας και Αιγαίου
Χαλκιδική 8/9 Ιουλίου 2006 Κ. Κοκκινοπλίτης Συντονιστής Οργανωτικής Γραμματείας Σχεδιασμού & Κατάρτισης Αναπτυξιακού Προγραμματισμού ΠΡΟΤΥΠΑ.
ΑΓΟΡΕΣ & ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ Β.ΠΑΤΣΟΥΡΑΤΗΣ. ΟΦΕΛΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΥΞΗΣΗ ΤΟΥ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ● Αύξηση των Επενδύσεων ● Τόνωση της Απασχόλησης ● Συγκράτηση Τιμών ● Βελτίωση.
ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ «ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΩΝ ΠΑΡΚΩΝ» Σύγχρονες υποδομές για μία ανταγωνιστική βιομηχανία 4 Αυγούστου 2009.
Παρουσίαση έργου, Πάτρα 2 Οκτωβρίου H ANEK σε μια ματιά: Ο Όμιλος εταιρειών ΑΝΕΚ LINES ασχολείται, κυρίως, με τη διαχείριση ιδιόκτητων και ναυλωμένων.
Μεταφορές και Logistics
Η Διοικητική Μεταρρύθμιση στην Πράξη Προγραμματική Περίοδος ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ & ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ.
Αναπτυξιακό Συνέδριο Περιφέρειας Κρήτης 2005
Δυνατότητες Ανάπτυξης Καινοτόμων Προϊόντων και Υπηρεσιών στην Περιφέρεια Ηπείρου Βίλλης Μάριος Διευθυντής Ε.ΤΕ.Π.Η. Α.Ε.
Η μεταρρύθμιση της ΚΑΠ Προκλήσεις και προοπτικές ΠΑΣΕΓΕΣ Τζανέτος Καραμίχας Πρόεδρος ΠΑΣΕΓΕΣ Επιτροπή Παρακολούθησης του Γ΄ ΚΠΣ.
Ενίσχυση της έρευνας στο “ΕΠ. Εκπαίδευση και δια βίου μάθηση ” Νίκος Μαρούλης, Logotech AE Καρδίτσα 18 Σεπτεμβρίου 2008.
ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ «ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ» ΘΕΜΑ «ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗΣ» ΚΑΝΤΑΡΕΛΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ.
ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΤΟΜΕΑ ΕΡΕΥΝΑΣ, ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΕ.
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ - ΘΡΑΚΗΣ ΕΝΔΙΑΜΕΣΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ
1 Περιφερειακή Διάσταση του σχεδιασμού για την Έρευνα, Τεχνολογική Ανάπτυξη & καινοτομία - ΕΤΑΚ συνάντηση εργασίας 4 Σεπτεμβρίου 2012 Κύρια σημεία,
Ευρυζωνικότητα στην τοπική αυτοδιοίκηση Τρέχουσες εξελίξεις – μελλοντικές προκλήσεις.
Σ. ΤΣΙΓΑΝΗ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΥΔ ΕΠ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΔΡΑΣΕΙΣ GIS ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ «ΤΗΛΕΜΑΤΙΚΗ.
Υπουργείο Οικονομίας & Οικονομικών Αποτελεσματική Διαχείριση στην 4η Προγραμματική Περίοδο 2007 – 2013.
ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
ΑΘΗΝΑ 8 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2005 ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΚΠΣ η ΕΠΙΤΡΟΠΗ.
ΟΙ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΩΝ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ
1 Δημόσιες σχέσεις και Περιφερειακή Ανάπτυξη: Η συμβολή των δημοσίων σχέσεων στο (δημοκρατικό) Αναπτυξιακό Σχεδιασμό της Τοπικής Αυτοδιοίκησης Πρόδρομος.
Δρ. Αναστάσιος Δ. Αναστασίου Κ.Υ. του ΥΠΕΣΔΔΑ
Επιχειρησιακό ΠρόγραμμαΕπιχειρησιακό Πρόγραμμα Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας Α΄ ΦΑΣΗ: Στρατηγικός Σχεδιασμός.
«ΤΟΠΙΚΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ»
1 η Συνεδρίαση Επιτροπής Παρακολούθησης ΕΠ Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας Τα Βασικά Στοιχεία του ΕΠ.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΗΣ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Δρ. Γ. Μαλινδρέτος ΕΙΔΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗΣ. Δρ. Γ. Μαλινδρέτος Η μοναδοποίηση του φορτίου ορίζεται ως ο τρόπος με τον οποίο αποθηκεύονται και μεταφέρονται.
Aθήνα,16 Νοεμβριου Η Στρατηγική της Έξυπνης Εξειδίκευσης Συνδέει: την έρευνα και καινοτομία με την οικονομική ανάπτυξη με νέους τρόπους όπως είναι.
1 2 ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ 1. ΟΡΑΜΑ2. ΣΚΟΠΟΙ3. ΔΡΑΣΕΙΣ ΕΠΙΤΕΥΞΗΣ ΣΚΟΠΩΝ4. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΘΕΣΗ6. ΜΕΛΗ7.
ΦΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΔΗΜΩΝ Βίκυ Φλέγγα Οικονομολόγος, Μsc περιφερειακή ανάπτυξη Στέλεχος διεύθυνσης οργάνωσης και πληροφορικής.
Σχεδιασμός των Μεταφορών Ενότητα #2: Η οργάνωση του τομέα των μεταφορών στην Ελλάδα. Greek framework. Δρ. Ναθαναήλ Ευτυχία Πολυτεχνική Σχολή Τμήμα Πολιτικών.
Οι θέσεις του Επιμελητηρίου Ρεθύμνης και του Βιοτεχνικού Πάρκου Ρεθύμνης Α.Ε για το Περιφερειακό Πόλο Καινοτομίας Κρήτης Αποτελέσματα ανοικτής διαβούλευσης.
ΠΡΌΓΡΑΜΜΑ LEONARDO DA VINCI “ Μεταφορά Καινοτομίας - ΤΟΙ ” Ελίνα Δαγρέ, ΤΟΙ Project Manager Αθήνα, 12 Δεκεμβρίου 2012 Βόλος, 14 Δεκεμβρίου 2012 ΕΛΛΗΝΙΚΗ.
Πρόγραμμα Συνεργασίας ( Π.Σ.) Interreg V-A Πρόγραμμα Συνεργασίας
ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΒΙΩΣΙΜΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΗΣ ΕΥΦΥΟΥΣ ΠΟΛΗΣ
Γιώρμαρη Φραγκουλοπούλου Τομέας Εκπαίδευσης Ενηλίκων
POSEIDON MED II-ΛΙΜΕΝΑΣ ΠΑΤΡΩΝ & ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
Ετήσια Συνάντηση Ηράκλειο 28 Νοεμβρίου 2016
ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ
ΣΗΜΕΙΑ - ΚΛΕΙΔΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ERASMUS+
Νίκος Ροδόπουλος Πρόεδρος Ελληνικής Εταιρείας Logistics Μέλος Εθνικού Συμβουλίου Εφοδιαστικής Αλυσίδας.
ΧΩΡΟΤΑΞΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΕΙΦΟΡΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Επισιτιστικής και Βασικής Υλικής Συνδρομής»
ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ
ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ
Ημερίδα ΕΕΣΥΜ – ΕΒΕΑ - ΟΦΑΕ Προς Μια Εθνική Στρατηγική Μεταφορών
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
1ο Εθνικό Αναπτυξιακό Συνέδριο για την Προγραμματική Περίοδο
ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Ακτοπλοΐα και Τουρισμός
5η ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗ ΕΠ - ΥΜΕΠΕΡΑΑ
ΤΟ Ε.Π. «ΥΠΟΔΟΜΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ, ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ & ΑΕΙΦΟΡΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗ»
ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ Τομέας Μεταφορών & Τεχνική Βοήθεια
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΗΜΕΡΙΔΑ Ε.Ε.ΣΥ.Μ – Ε.Β.Ε.Α – Ο.Φ.Α.Ε «Προς μία Εθνική Στρατηγική Μεταφορών» Αθήνα, 22 Σεπτεμβρίου 2017 Χορηγία επικοινωνίας Μιχάλης Π. Αδαμαντιάδης Πρόεδρος Ε.Ε.ΣΥ.Μ.

Ταυτότητα – Σκοποί Ε.Ε.ΣΥ.Μ Ιδρύθηκε από τα Ελληνικά Επιμελητήρια το 1995 Μη κερδοσκοπικός οργανισμός - λειτουργεί στο πλαίσιο της ΚΕΕΕ Διοικείται από 19μελές ΔΣ που εκλέγεται κάθε τέσσερα χρόνια Σκοπoί: Ανταλλαγή εμπειριών και τεχνογνωσίας μεταξύ των Ελληνικών Επιμελητηρίων Προσφορά βοήθειας στις συνολικές εθνικές προσπάθειες για την ανάπτυξη και εκσυγχρονισμό των Ελληνικών Μεταφορικών Συστημάτων Μελέτη συγκεκριμένων ζητημάτων μεταφορών σε τοπικό, περιφερειακό, εθνικό και διεθνές επίπεδο Συνεργασία με τις εθνικές αρχές και αυτές της ΕΕ και άλλους Ευρωπαϊκούς και διεθνείς οργανισμούς και φορείς που ασχολούνται με τις μεταφορές Ημερίδα ΕΕΣΥΜ – ΕΒΕΑ – ΟΦΑΕ “Προς μία Εθνική Στρατηγική Μεταφορών”

Ημερίδα ΕΕΣΥΜ – ΕΒΕΑ – ΟΦΑΕ “Προς μία Εθνική Στρατηγική Μεταφορών” Δράσεις Ε.Ε.ΣΥ.Μ Μελέτησε θέματα υποδομών και λειτουργία των οδικών, θαλάσσιων, σιδηροδρομικών και συνδυασμένων μεταφορών, Έκανε παρεμβάσεις και προτάσεις για την ανάπτυξη και τον εκσυγχρονισμό των συστημάτων μεταφορών της χώρας, οι οποίες ελήφθησαν υπόψη στον σχεδιασμό της πολιτικής μεταφορών σε τοπικό, εθνικό και ευρωπαϊκό επίπεδο. Οργάνωσε εθνικές, περιφερειακές και διεθνείς διασκέψειςσε συνεργασία με τις ελληνικές αρχές, την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, Υπουργεία των γειτονικών χωρών, και αρκετές ευρωπαϊκές και διεθνείς οργανώσεις, συμπεριλαμβανομένης και της Οικονομικής Επιτροπής για την Ευρώπη του Ο.Η.Ε. (UNECE) Είναι μέλος του Ευρωπαϊκού Δικτύου Εμπορευματικών Κέντρων (EUROPLATFORMS). Ημερίδα ΕΕΣΥΜ – ΕΒΕΑ – ΟΦΑΕ “Προς μία Εθνική Στρατηγική Μεταφορών”

Εθνική Στρατηγική Μεταφορών (ΕΣΜ) Μνημονιακή υποχρέωση Νόμος 4336/2015: Κύρωση του Σχεδίου Σύμβασης Οικονομικής Ενίσχυσης από τον Ευρωπαϊκό Μηχανισμό Σταθερότητας και ρυθμίσεις για την υλοποίηση της Συμφωνίας Χρηματοδότησης προβλέπει πως « .... οι αρχές θα θεσπίσουν ένα γενικό σχέδιο για τις μεταφορές και την εφοδιαστική στην Ελλάδα που θα καλύπτει όλους τους τρόπους μεταφοράς (οδικούς, σιδηροδρομικούς, θαλάσσιους, εναέριους και συνδυαστικούς) .... » Ο Ε.Ε.ΣΥ.Μ, Επιμελητήρια, Φορείς και Ακαδημαϊκή Κοινότητα ζητούν Εθνική Στρατηγική Μεταφορών, πάνω από 20 χρόνια, τονίζοντας τις δυνατότητες ανάδειξης των μεταφορών σε μοχλό οικονομικής ανάπτυξης της χώρας Ημερίδα ΕΕΣΥΜ – ΕΒΕΑ – ΟΦΑΕ “Προς μία Εθνική Στρατηγική Μεταφορών” 4

Εθνική Στρατηγική Μεταφορών (ΕΣΜ) Μνημονιακή υποχρέωση (2) Επιτέλους υλοποιείται με χρηματοδότηση της Ε.Τ.ΕΠ Κύριο ενδιαφέρον μας ως Ε.Ε.ΣΥ.Μ να γίνει μία σωστή δουλειά Οι προδιαγραφές του έργου και η επιλογή της αναδόχου κοινοπραξίας με επικεφαλής την EGIS International μας επιτρέπουν να αισιοδοξούμε Δηλώνουμε έτοιμοι να συνεισφέρουμε Σαν πρώτο βήμα η σημερινή ΗΜΕΡΙΔΑ Στόχος: Η συμβολή στην καλύτερη ενημέρωση των αρχών και των στελεχών που θα εμπλακούν με την εργασία αυτή, για τα κρίσιμα θέματα μεταφορών Προτεραιότητες των Ελληνικών Μεταφορών από τους ίδιους τους εμπλεκόμενους φορείς του κλάδου και Οι στρατηγικές προτάσεις τους. Ημερίδα ΕΕΣΥΜ – ΕΒΕΑ – ΟΦΑΕ “Προς μία Εθνική Στρατηγική Μεταφορών” 5

Στρατηγικοί Άξονες για τις Μεταφορές Σύμφωνα με τον Ε.Ε.ΣΥ.Μ Στρατηγικοί Άξονες για τις Μεταφορές Σύμφωνα με τον Ε.Ε.ΣΥ.Μ 1. Εκπόνηση Εθνικής Στρατηγικής Μεταφορών Έλξη διαμετακομιστικών ροών και προσφορά προτιθέμενης αξίας και ανάδειξη της χώρας ως Διαμετακομιστικό Κέντρο της ΝΑ Ευρώπης Ανάπτυξη ενός Ελληνικού Δικτύου Εμπορευματικών Κέντρων (Logistics Centers) και της εφοδιαστικής εμπορευμάτων (Logistics) Θεσμική υποστήριξη και κίνητρα για τις συνδυασμένες μεταφορές Αναθεώρηση Ακτοπλοϊκού Δικτύου και εφαρμογή «Hub and Spoke » - Εκσυγχρονισμός νησιωτικών και περιφερειακών λιμένων Ημερίδα ΕΕΣΥΜ – ΕΒΕΑ – ΟΦΑΕ “Προς μία Εθνική Στρατηγική Μεταφορών”

Στρατηγικοί Άξονες για τις Μεταφορές Σύμφωνα με τον Ε.Ε.ΣΥ.Μ (2) Στρατηγικοί Άξονες για τις Μεταφορές Σύμφωνα με τον Ε.Ε.ΣΥ.Μ (2) Σύγχρονες, αποτελεσματικές και βιώσιμες οδικές μεταφορές Βελτίωση της οδικής ασφάλειας και κινητικότητας Αντιμετώπιση αρνητικών επιπτώσεων των μεταφορών στο περιβάλλον Εφαρμογή Ευφυών Συστημάτων Μεταφορών για καλύτερες μεταφορές, ασφαλείς, αποτελεσματικές και φιλικές προς το περιβάλλον Εκπαίδευση στελεχών και υποστήριξη Έρευνας και Καινοτομίας Ημερίδα ΕΕΣΥΜ – ΕΒΕΑ – ΟΦΑΕ “Προς μία Εθνική Στρατηγική Μεταφορών”

1. Εκπόνηση Εθνικής Στρατηγικής Μεταφορών 1. Εκπόνηση Εθνικής Στρατηγικής Μεταφορών Aποτέλεσμα μελέτης και διαβούλευσης με όλους τους εμπλεκομένους Να λαμβάνει υπόψη τις σύγχρονες εξελίξεις, προοπτικές και προκλήσεις από την ευρωπαϊκή ενοποίηση και την παγκοσμιοποίηση Να ενσωματώνει τις ελληνικές μεταφορές στις διεθνείς εφοδιαστικές αλυσίδες εμπορευμάτων Να αξιοποιεί γεωγραφικά πλεονεκτήματα της χώρας, αναδεικνύοντάς τη σε κόμβο διεθνούς εμπορίου της Νοτιο-ανατολική Ευρώπης Να ανταποκρίνεται στις μεραφορικές ανάγκες στη βάση του ήδη υπάρχοντος εθνικού χωροταξικού σχεδίου και προσδιορισμένων εμπορικών πυλών εισόδου-εξόδου της χώρας Να αντιμετωπίζονται αποτελεσματικά οι αρνητικές επιπτώσεις των μεταφορών στο περιβάλλον και τη δημόσια υγεία Να ενθαρρύνεται η ισόρροπη ανάπτυξη όλων των μέσων μεταφοράς Ημερίδα ΕΕΣΥΜ – ΕΒΕΑ – ΟΦΑΕ “Προς μία Εθνική Στρατηγική Μεταφορών” 8

Ημερίδα ΕΕΣΥΜ – ΕΒΕΑ – ΟΦΑΕ “Προς μία Εθνική Στρατηγική Μεταφορών” Έλξη διαμετακομιστικών ροών, προστιθέμενη αξία ανάδειξη της χώρας σε Διαμετακομιστικό Κέντρο ΝΑ Ευρώπης Το ενδιαφέρον της Κίνας για τον Λιμένα του Πειραιά, η ανάδειξή του σε Ναυτιλιακό Hub και οι σχετικές εξελίξεις αποδεικνύουν την στρατηγική θέση της χώρας που αποτελεί προϋπόθεση για την έλξη διαμετακομιστικών ροών Ο Πειραιάς σήμερα έλκει διαμετακομιστικές ροές και ανδεικνύεται σε κομβικό Λιμάνι της ΝΑ Ευρώπης Όμως το μέγιστο μέρος των ροών αυτών – αν όχι το σύνολό τους – αφορούν διαμετακόμιση θάλασσα – θάλασσα, ελάχιστης προστιθέμενης αξίας και άρα όχι μεγάλο όφελος στην ελληνική οικονομία και την απασχόληση Τούτο οφείλεται, μεταξύ άλλων, σε αδυναμίες των χερσαίων μεταφορικών συνδέσεων (σιδηροδρομικών ιδιαίτερα), αλλά και σε έλλειψη κέντρων διαχείρισης εμπορευματικών ροών καθώς και ενός ευέλικτου τελωνειακού συστήματος Ημερίδα ΕΕΣΥΜ – ΕΒΕΑ – ΟΦΑΕ “Προς μία Εθνική Στρατηγική Μεταφορών”

Ημερίδα ΕΕΣΥΜ – ΕΒΕΑ – ΟΦΑΕ “Προς μία Εθνική Στρατηγική Μεταφορών” 3. Ανάπτυξη ενός Ελληνικού Δικτύου Εμπορευματικών Κέντρων (Logistics Centers) Είναι απαραίτητο να κατασκευαστεί σταδιακά το Δίκτυο ΕΚ, Σταθμών και κόμβων σύμφωνα με την Εθνική μελέτη στρατηγικής χωροθέτησης ενός Δικτύου Εμπορευματικών Κέντρων για την χώρα μας που παρέδωσε o Ε.Ε.ΣΥ.Μ το 1997 για λογαριασμό του Ταμείου Συνοχής Η ψήφιση του Νόμου 3333/2005 περί “Ίδρυσης και λειτουργίας Εμπορευματικών Κέντρων” (Απρίλιος 2005), με σχεδόν υπερκομματική αποδοχή, απετέλεσε το σημαντικότερο γεγονός στην πορεία υλοποίησης του σχεδίου Κάποιες αδυναμίες του διορθώθηκαν το 2008 με το Ν. 3710/2008 Όμως ο Νόμος 4302/2014 «Ρύθμιση θεμάτων Εφοδιαστικής και άλλες διατάξεις» καταργεί, αδικαιολόγητα στο σύνολό του, το Ν. 3333/2005 αντικαθιστώντας τον πλήρως. Ημερίδα ΕΕΣΥΜ – ΕΒΕΑ – ΟΦΑΕ “Προς μία Εθνική Στρατηγική Μεταφορών” 10

4. Θεσμική υποστήριξη και κίνητρα για τις συνδυασμένες μεταφορές 4. Θεσμική υποστήριξη και κίνητρα για τις συνδυασμένες μεταφορές Συνδυασμένες Μεταφορές: το αδύνατο σημείο των ελληνικών μεταφορών Ανάγκη θεσμικής υποστήριξης και παροχής κινήτρων για επιλογή των συνδυασμένων μεταφορών και την εφαρμογή ολοκληρωμένων συστημάτων διαχείρισης του μεταφορικού έργου (logistics) Ανάγκη μέτρων και πρωτοβουλιών για την ενσωμάτωση της χώρας στο ευρωπαϊκό σύστημα συνδυασμένων μεταφορών αλλά ανάπτυξή τους στις εθνικές μεταφορές Ιδιαίτερα στο βασικό κορμό του εθνικού σιδηροδρομικού συστήματος Επέκταση της χρήσης Συνδυασμένων Μεταφορών στα νησιά Χρήση εμπορευματοκιβωτίων και άλλων συστημάτων ασυνόδευτης μεταφοράς Χρησιμοποίηση φορτηγών πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων ή και αμιγώς RO/RO χαμηλότερου λειτουργικού κόστους, για συνδέσεις παράκτιων και νησιωτικών λιμένων Σταδιακός διαχωρισμός εμπορευματικών και επιβατικών λειτουργιών των νησιωτικών και παράκτιων περιφερειακών λιμένων Ημερίδα ΕΕΣΥΜ – ΕΒΕΑ – ΟΦΑΕ “Προς μία Εθνική Στρατηγική Μεταφορών” 11

5. Αναθεώρηση Ακτοπλοϊκού Δικτύου και εφαρμογή «Hub and Spoke » ΟΕ με πρωτοβουλία Ε.Ε.ΣΥ.Μ. με Σύνδεσμο Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας (ΣΕΕΝ) και Τμήμα Ναυτιλίας και Επιχειρηματικών Υπηρεσιών του Πανεπιστημίου Αιγαίου Θεωρείται η βέλτιστη λύση που θα εξασφάλιση τη βιωσιμότητας της Ακτοπλοΐας Ημερίδα ΕΕΣΥΜ – ΕΒΕΑ – ΟΦΑΕ “Προς μία Εθνική Στρατηγική Μεταφορών” 12

Ημερίδα ΕΕΣΥΜ – ΕΒΕΑ – ΟΦΑΕ “Προς μία Εθνική Στρατηγική Μεταφορών” Συμπεράσματα Εθνική Στρατηγική Μεταφορών απαραίτητη με στόχο Να ενσωματώνει τις ελληνικές μεταφορές στις διεθνείς εφοδιαστικές αλυσίδες εμπορευμάτων Να λαμβάνει υπόψη τις σύγχρονες εξελίξεις, προοπτικές και προκλήσεις από την ευρωπαϊκή ενοποίηση και την παγκοσμιοποίηση Να αξιοποιεί γεωγραφικά πλεονεκτήματα της χώρας, αναδεικνύοντάς τη σε κόμβο διεθνούς εμπορίου της Νοτιο-ανατολικής Ευρώπης Να ανταποκρίνεται στις μεταφορικές ανάγκες στη βάση του ήδη υπάρχοντος εθνικού χωροταξικού σχεδίου και προσδιορισμένων εμπορικών πυλών εισόδου- εξόδου της χώρας Να αντιμετωπίζει αποτελεσματικά τις αρνητικές επιπτώσεις των μεταφορών στο περιβάλλον και τη δημόσια υγεία Να ενθαρρύνει την ισόρροπη ανάπτυξη όλων των μέσων μεταφοράς Να προωθεί την ανάπτυξη ενός Δικτύου Εμπορευματικών Κέντρων, τις συνδυασμένες μεταφορές, το «Hub and Spoke» στην Ακτοπλοΐα, και τον Εκσυγχρονισμό των νησιωτικών και περιφερειακών λιμένων Ημερίδα ΕΕΣΥΜ – ΕΒΕΑ – ΟΦΑΕ “Προς μία Εθνική Στρατηγική Μεταφορών”

Ο Ε.Ε.ΣΥ.Μ έτοιμος να συνεισφέρει Συμπεράσματα (2) Να εξασφαλίζει σύγχρονες, αποτελεσματικές και βιώσιμες οδικές μεταφορές Να βελτιώνει την οδική ασφάλεια και την κινητικότητα των πολιτών Να αντιμετωπίζει τις αρνητικές επιπτώσεων των μεταφορών στο περιβάλλον Να προωθεί την εφαρμογή Ευφυών Συστημάτων Μεταφορών Προτείνεται συνεργασία Μελετητικής Ομάδας, Φορέων του κλάδου Μεταφορών και των Συναρμόδιων Υπουργείων Ο Ε.Ε.ΣΥ.Μ έτοιμος να συνεισφέρει Ημερίδα ΕΕΣΥΜ – ΕΒΕΑ – ΟΦΑΕ “Προς μία Εθνική Στρατηγική Μεταφορών”

Ευχαριστώ ΗΜΕΡΙΔΑ Ε.Ε.ΣΥ.Μ – Ε.Β.Ε.Α – Ο.Φ.Α.Ε «Προς μία Εθνική Στρατηγική Μεταφορών» Αθήνα, 22 Σεπτεμβρίου 2017 Ευχαριστώ Χορηγία επικοινωνίας 15