Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Παρουσίαση έργου, Πάτρα 2 Οκτωβρίου 2012. H ANEK σε μια ματιά: Ο Όμιλος εταιρειών ΑΝΕΚ LINES ασχολείται, κυρίως, με τη διαχείριση ιδιόκτητων και ναυλωμένων.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Παρουσίαση έργου, Πάτρα 2 Οκτωβρίου 2012. H ANEK σε μια ματιά: Ο Όμιλος εταιρειών ΑΝΕΚ LINES ασχολείται, κυρίως, με τη διαχείριση ιδιόκτητων και ναυλωμένων."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Παρουσίαση έργου, Πάτρα 2 Οκτωβρίου 2012

2 H ANEK σε μια ματιά: Ο Όμιλος εταιρειών ΑΝΕΚ LINES ασχολείται, κυρίως, με τη διαχείριση ιδιόκτητων και ναυλωμένων πλοίων επιβατηγού και φορτηγού ναυτιλίας για 44 και πλέον χρόνια παραμένοντας πρωτοπόρος στο χώρο της ελληνικής ακτοπλοΐας και στην Αδριατική. χρόνια δυναμικής παρουσίας 4 εργαζόμενοι> 1.000 12 Ιδιόκτητα πλοία – 13 υπό διαχείρηση. 50 Λιμάνια σε προσέγγιση. >100 διαφορετικοί προορισμοί και εξυπηρετούμενες γραμμές.

3 …ο Όμιλος ΑΝΕΚ εξυπηρετεί περισσότερα από 50 λιμάνια και πάνω από 100 προορισμούς με τις γραμμές Αιγαίου (Πειραιάς-Χανιά, Πειραιάς-Ηράκλειο*, Πειραιάς-ΒΑ Αιγαίο, Πειραιάς-Κυκλάδες- Δωδεκάνησα, Ενδο- κυκλαδική), τις γραμμές Ιονίου (Πάτρα-Ηγουμενίτσα- Κέρκυρα), και τις γραμμές Αδριατικής (Πάτρα-Ανκόνα* και Πάτρα-Βενετία). Γραμμές – Προορισμοί: *Οι γραμμές Πάτρα – Ηγουμενίτσα – Ανκόνα και Πειραιάς – Ηράκλειο πραγματοποιούνται σε συνεργασία με την Superfast Ferries.

4 Υπηρετούμε τις αξίες μας ΠοιότηταΕπιλογήΔιάρκειαΑξιοπιστίαΕμπιστοσύνη Πρωταρχικός στόχος της πολιτικής της ΑΝΕΚ είναι να εξασφαλίζει την άψογη ποιότητα στις παρεχόμενες υπηρεσίες, την ασφαλή, άνετη και αξιόπιστη εξυπηρέτηση των επιβατών της, την εξασφάλιση υγιών και ασφαλών εργασιακών συνθηκών στους εργαζομένους της, καθώς επίσης να φροντίζει για την προστασία του θαλάσσιου περιβάλλοντος, αναπτύσσοντας και εφαρμόζοντας σχετικές λειτουργικές διαδικασίες με απόλυτη συμμόρφωση και σεβασμό σε όλες τις διατάξεεις των ελληνικών & διεθνών νόμων. Το όραμά μας:

5 Η ANEK LINES ηγείται κοινοπραξίας Ελλήνων και Ιταλών εταίρων στην οποία απονεμήθηκε το έργο “SYNTHESIS” μετά την πρόσκληση υποβολής προτάσεων Marco Polo II της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για το 2010. Υπηρετώντας το όραμα μας…

6 Το έργο “SYNTHESIS” ανήκει στις Δράσεις κοινής εκμάθησης και θα παρέχει καινοτόμα μαθήματα «εν πλω», σε εμπλεκόμενους στην εφοδιαστική αλυσίδα και θα δημιουργήσει «Δίκτυα Επικοινωνίας και Μάθησης» τα οποία θα προωθήσουν τις «πράσινες» μεταφορές στην Αδριατική και στην Ανατολική Μεσόγειο, μέσα από την δημιουργία και υιοθέτηση βέλτιστων πρακτικών μεταφοράς.

7 ETAIPOI ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ

8 Η ΔΙΑΣΤΑΣΗ Εκπαιδευτικές & Συμβουλευτικές Υπηρεσίες, η οποία εξειδικεύεται στην Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού και στην Επαγγελματική Κατάρτιση. Η BPM A.E. η οποία είναι ελληνική ανεξάρτητη εταιρεία Συμβούλων Διοίκησης Επιχειρήσεων, που εξειδικεύεται στην παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών σε θέματα ανάπτυξης, βελτίωσης, επέκτασης και εκσυγχρονισμού των δομών οργάνωσης, διοίκησης και παραγωγής. Η INTERPORTO MARCHE SpA που είναι το διαμετακομίστικό κέντρο της Περιφέρειας Μάρκε (Marche) στο οποίο ανήκει το λιμάνι της Ανκόνα. ETAIPOI

9 Η Αδριατική Θάλασσα, όπου δρσαστηριοποείται και η ΑΝΕΚ, αποτελεί ένα σημαντικό κόμβο μεταφορών και εμπορίου μεταξύ της Βόρειας Ευρώπης, της Νότιας Ευρώπης, της Τουρκίας και της Αφρικής. Σε αυτήν δραστηριοποιούνται: 15 Ναυτιλιακές Εταιρείες στις Μεταφορές επιβατών. 23 Ναυτιλιακές Εταιρείες στις εμπορευματικές μεταφορές. 11 Ναυτιλιακές Εταιρείες στις συνδυαστικές μεταφορές. 13 εταιρείες διαχείρισης τρένων.

10 Προβληματισμοί που οδήγησαν στη δημιουργία του έργου: Οι περιβαλλοντικές ανησυχίες. Η περιορισμένη χρήση συνδυασμένων λύσεων μεταφοράς. Η αναποτελεσματικότητα των υπαρχουσών υπηρεσιών logistics που επηρεάζονται σε μεγάλο βαθμό από το οδικό δίκτυο και την εποχικότητα στις θαλάσσιες μεταφορές. Το αυξημένο κόστος μεταφοράς. Oι υποδομές ορισμένων λιμανιών. Η κυκλοφοριακή συμφόρηση στο ευρωπαικό δίκτυο.

11 Το έργο αποτελεί μια προηγμένη και καινοτόμο διαδικασία συνεργασίας στον χώρο των εμπορευματικών μεταφορών, με συνολικό στόχο τη δημιουργίας νέων Βέλτιστων Πρακτικών στην Αδριατική Θάλασσα, που απορρέουν από την αλληλεπίδραση των διαφόρων ομάδων-στόχων, δημιουργώντας ταυτόχρονα μια πλατφόρμα τεχνογνωσίας.

12 Οι 4 κύριες δράσεις εφαρμογής του έργου είναι: Επισκόπηση της υπάρχουσας κατάστασης στην Αδριατική. Προσδιορισμός των αναγκών και εμποδίων μέσα από έρευνα Δημιουργία Δικτύου Μάθησης & Συνεργασίας Υλοποίηση Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων «εν πλώ» Διάδοση των αποτελεσμάτων με συνέδρια, ιστοσελίδα

13 Πρώτα αποτελέσματα από τα ερωτηματολόγια του έργου: Ένας στους δύο μεταφορείς αγοράζει ναύλο μέσω πράκτορα. Δύο στους τρεις θεωρούν ακριβό το ναύλο. Είναι το ζήτημα των ακριβών καυσίμων. Τρεις στους τέσσερεις συστήνουν την ΑΝΕΚ για την ποιότητα των υπηρεσιών της και το φιλικό κλίμα στα καράβια της. Τρεις στους τέσσερεις θεωρούν την ΑΝΕΚ μία παραδοσιακή ακτοπλοϊκή εταιρία με αξιοπιστία και ασφάλεια.

14 Το έργο σχεδιάστηκε με προτεραιότητες: την Ανταλλαγή γνώσεων την Αύξηση της προσαρμοστικότητας (Δυνατότητα αλλαγής) την Δημιουργία Αποδοτικότητας και αποτελεσματικότητας Αναλυτικά οι δρασεις του έργου :

15 Επισκόπηση της υπάρχουσας κατάστασης στην Αδριατική: Θα ολοκληρωθεί διερεύνηση της υφιστάμενης κατάστασης στην αγορά εμπορευματικών μεταφορών στην Αδριατική με στόχο τον προσδιορισμό των βέλτιστων πρακτικών μεταφοράς.

16 Αναγνώριση των εμποδίων και των αναγκών του τομέα των εμπορευματικών μεταφορών: Θα πραγματοποιηθούν 500 συνεντεύξεις με στελέχη και ενδιαφερόμενους φορείς από όλα τα επίπεδα και θα ακολουθήσει ανάλυση και παρουσίαση των αποτελεσμάτων.

17 Δίκτυο Μάθησης: Θα δημιουργηθεί ένα Δίκτυο Συνεργασίας από εμπειρογνώμονες των μεταφορών στην Αδριατική με απώτερο στόχο να διαμορφώσουν και να αποστείλουν σχετικές προτάσεις προς την Ευρωπαϊκή Ένωση.

18 Η σημαντική καινοτομία του έργου είναι η «εν πλω» κατάρτιση, με σκοπό να: Εκμεταλλευτεί τον χρόνο αδράνειας των τελικών χρηστών μεταφοράς (οδηγοί). Αυξήσει το ενδιαφέρον για περιβαλλοντικά θέματα. Βελτιώσει την αποτελεσματικότητα των εμπλεκομένων στην εφοδιαστική αλυσίδα. Επικοινωνήσει τις βέλτιστες πρακτικές.

19 Εκπαίδευση Σκοπός είναι η δημιουργία ενός Εκπαιδευτικού προγράμματος χρησιμοποιώντας υλικό από όλες τις δράσεις, που θα απευθύνεται σε όλους όσους δραστηριοποιούνται στις μεταφορές. Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα θα εφαρμοστεί πιλοτικά «εν πλω» και σε λιμάνια, με βάση τη νέα εποχή στις μεταφορές. Στο σχεδιασμό του δίνεται έμφαση στην εφαρμογή των συνδυαστικών μεταφορών, τις Βέλτιστες Πρακτικές και τη Διαχείριση των Αλλαγών.

20 Εκπαίδευση Επιγραμματικά οι άξονες που λαμβάνονται υπόψη για τη διαμόρφωση του εκπαιδευτικού προγράμματος είναι: Το Περιβάλλον Η Ασφάλεια στις μεταφορές Το Νομικό πλαίσιο Η Τεχνολογία Η Οικονομία & το Κόστος Το Θεσμικό πλαίσιο

21 Αυτοί στους οποίους απευθύνεται η κατάρτιση χωρίζονται σε δύο ομάδες: Ομάδα Α (εκπαίδευση "εν πλω"): Τα άτομα που εμπλέκονται στον τομέα των μεταφορών στην Αδριατική Θάλασσα και στην Ανατολική Μεσόγειο (δηλαδή πλοιοκτήτες, ναυτικοί, οι ιδιοκτήτες φορτηγών, οδηγοί φορτηγών, σιδηροδρομικοί υπάλληλοι, κλπ.) που περιβάλλεται από όλες τις χώρες, όπως όπως η Ιταλία, Ελλάδα, Αλβανία, Βουλγαρία, FUROM, την Τουρκία κλπ. Και Ομάδα Β («επί τόπου» εκπαίδευση): Το προσωπικό γραφείων, διαχείρισης και διοίκησης των λιμένων, σιδηροδρομικών, οδικών και ο δημόσιος τομέας, καθώς και ο Τύπος

22 Τα πρώτα αποτελέσματα: Συμπληρώθηκαν περίπου 300 ερωτηματολόγια. Οργανώθηκε το πρώτο υλικό κατάρτισης βάσει του ερωτηματολογίου. Δημιουργείται το Δίκτυο Μάθησης και Πληροφόρησης. Ανταποκρίνονται οι άνθρωποι της Μεταφοράς.

23 Ποια είναι τα καίρια προβλήματα της Μεταφοράς: Το ακριβό καύσιμο για τα φορτηγά. Τα ακριβά ναύλα και τα λοιπά κόστη σχετικά με προηγούμενες χρονιές. Το μεγαλύτερο εμπόδιο στη Μεταφορά είναι η μεγάλη κίνηση των δρόμων Ιταλίας και στις Άλπεις. Το επόμενο μεγάλο εμπόδιο είναι τα προβλήματα γύρω από το ζήτημα των παράνομων μεταναστών.

24 Ποιες είναι οι ανάγκες μάθησης και υποστήριξης των Μεταφορέων: Δεν γνωρίζουν αρκετά για τις συνδυαστικές μεταφορές. Γνωρίζουν ότι οι συνδυαστικές μεταφορές στην Ελλάδα δεν προωθούνται από κάποια σημαντική πρωτοβουλία ιδιωτική ή κρατική. Δεν χρησιμοποιούν αυτοματοποιημένες τεχνολογίες αναγνώρισης. Γνωρίζουν κανονισμούς Ασφαλείας για τα επικίνδυνα αγαθά. Προβληματίζονται και αγνοούν πολλές φορές τα νομικά τους δικαιώματα σε ζητήματα παράνομων μεταναστών και διεθνούς οδικής συμπεριφοράς. Έδειξαν μαγάλη προθυμία για την εν πλω κατάρτιση.

25 Τα αναμενόμενα οφέλη από το έργο είναι: Η περαιτέρω βελτίωση των υπηρεσιών από τους εμπλεκόμενους φορείς της εφοδιαστικής αλυσίδας στην Αδριατική θάλασσα. Η αύξηση της ευαισθητοποίησης για το περιβάλλον και την ασφάλεια στις μεταφορές. Δημιουργία προτάσεων για βελτίωση των υποδομών στην Αδριατική. Διερεύνηση των αναγκών για περαιτέρω επενδύσεις.

26 Ευκαιρίες Την ενίσχυση και προώθηση της έννοιας της συνδυαστικής χρήσης μέσων μεταφοράς. Την ενεργοποίηση και ανάπτυξη των υφιστάμενων ή νέων συνδυαστικών διαδρομών. Την αναγνώριση και προώθηση καλών πρακτικών σε παγκόσμιο επίπεδο.

27 Το Έργο «SYNTHESIS» αναμένεται να ολοκληρωθεί τον Μάρτιο του 2013 και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση κατά 50%

28 ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΑΝΕΚ LINES S.A. Λ. ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ. 731 00, Χανιά, Κρήτη Tel: +30 28210-24038 fax: +30 28210-36201 e-mail: gra@anek.grgra@anek.gr


Κατέβασμα ppt "Παρουσίαση έργου, Πάτρα 2 Οκτωβρίου 2012. H ANEK σε μια ματιά: Ο Όμιλος εταιρειών ΑΝΕΚ LINES ασχολείται, κυρίως, με τη διαχείριση ιδιόκτητων και ναυλωμένων."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google