Eφαρμοσμένα προγράμματα Ολυμπιακής Παιδείας στο εξωτερικό

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Eφαρμοσμένα προγράμματα Ολυμπιακής Παιδείας στο εξωτερικό Μοντέλα ηθικής ανάπτυξης Ευάγγελος Αλμπανίδης Αναπληρωτής Καθηγητής.
Advertisements

Η σημασία της σχέσης παιδιού-περιβάλλοντος Είναι αποδεδειγμένο ότι τα παιδιά είναι ευαίσθητα απέναντι στο δομημένο χώρο. Οι διάφορες αρχιτεκτονικές μορφές.
Επιστημονική - Επιμορφωτική Συνάντηση Εκπ/κων Μουσικής Α/θμιας και Β/θμιας Εκπ/σης 2014 θέμα: ''Η διδασκαλία τραγουδιών σχετικά με τις σχολικές εορτές.
Η 25 η Μαρτίου Σχέδιο Εργασίας Δ’ Δημοτικό Σχολείο Λεμεσού Κωνσταντίνου Άντρη Νικολάου Πολύμνια Στυλιανού Μαριλένα.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τρώω σωστά,μεγαλώνω σωστά» Σχολικό έτος ο Νηπιαγωγείο Πατρών.
ΕΝΤΑΞΗ ΤΩΝ ΑΠΑΙΤΗΣΕΩΝ ΤΩΝ ΚΕΝ ΣΤΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΥΓΕΙΑΣ MedISys MedISys Ολοκληρωμένο πληροφοριακό σύστημα υγείας Τεχνολογία αιχμής Κάλυψη του θεσμικού.
1 Ζαρικάκη Ελισάβετ. 2 Διακόσμηση τάξης και δημιουργία παραμυθογωνιάς και βιβλιοθήκης μέσα στην τάξη Με μαξιλάρια, χαλάκι και παραμυθάκια που έφεραν τα.
Τ.Π.Ε. το λενε τωρα… Αχιλλεας Καρετσος ΠΕ 19 - Η πληροφορικη στο Δημοτικο.
29/10/20071 Το Εσωτερικό του Υπολογιστή Αθανασόπουλος Νικόλαος.
 Καταργείται η θεώρηση (ή αλλιώς η διάτρηση) των βιβλίων, είτε αυτά τηρούνται χειρόγραφα, είτε μηχανογραφικά.  Καταργείται και δεν θα ενημερώνεται πλέον.
Κων/νος Πατερόπουλος (MSc) Αντιπρόεδρος ΜΓΣ Εθνικού Αντιπρόεδρος ΜΓΣ Εθνικού Αλεξανδρούπολη, 26 Σεπτεμβρίου 2015 Αθλητικά σωματεία: Βελτίωση της λειτουργίας.
ΤΡΙΤΗ, 29 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2011 ΑΘΗΝΑ, ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ ‘ATHENS PARK’ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ‘ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ’ τομεακό πρόγραμμα Erasmus ΗΜΕΡΙΔΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ/
Πληροφορική στο Νηπιαγωγείο Ιστορική αναδρομή Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση + Προσχολική Εκπαίδευση (2003), με την καθιέρωση ενός προγράμματος σπουδών.
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΣΤΙΒΟΥ Ξεκινώντας από το κάθε παιδί και τις ανάγκες του... Δίνοντας του ποικιλία ερεθισμάτων, ευκαιριών και επιτυχιών... Θα βάλουμε.
ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ Τάξη:Τμήμα: KΑΘΗΓΗΤΗΣ………………………………………………… ΕΤΗΣΙΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ Της διδακτέας ύλης στο μάθημα…………………………………………… Η ύλη αυτή κατανέμεται.
Τεχνικές Εξοικονόμησης Χρόνου Αναφέρετε κάποιες τεχνικές που μπορούν να βοηθήσουν στην εξοικονόμηση χρόνου.
ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ Αγροδιατροφικών Προϊόντων. Συσκευασία ενός πρωτογενούς αγροτικού προϊόντος ονομάζεται η περικάλυψη του από κάποιο ειδικό υλικό που χρησιμοποιείται.
ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΕΦΟΔΙΑΣΜΟΥ ΑΡΧΕΣ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: Δρ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΩΤΣΙΟΣ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΟ ΕΤΟΣ 2015/2016.
Οι Ολυμπιακοί αγώνες έγιναν για πρώτη φορά το 776 π.Χ. στην πεδιάδα της αρχαίας Ολυμπίας στο δυτικό τμήμα της Πελοποννήσου. Από τότε και στο εξής διεξάγονταν.
ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΙΜΑ ΥΛΙΚΑ Νίκος Σελλας, Μελετητής Workshops Αλεξανδρούπολη 15 Ιανουαρίου 2016.
ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΝΕΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΣΤΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΜΟΥΣΕΙΑΚΟ ΧΩΡΟ ΦΟΙΤΗΤΡΙΑ: ΜΕΛΙΣΗ ΣΤΥΛΙΑΝΗ.
Ορισμός της Νοητικής Υστέρησης.
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΘΕΜΑΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Χρηματοοικονομική Λογιστική
Χαράλαμπος Πουλόπουλος
Ε.Π.Α.Λ. Ν.ΜΟΥΔΑΝΙΩΝ ΣΧ.Έτος Project:ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΗΛΙΚΙΑ
Ο υπολογιστής Εισαγωγή.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΙΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Τοπικη ιστορια- βιωματικη δραση
ΙΣΤΟΡΙΑ ΠΑΡΑΟΛΥΜΠΙΑΚΩΝ ΑΓΩΝΩΝ
ΕΝΟΤΗΤΑ 4 Χρήση εκπαιδευτικού λογισμικού
Λειτουργικά Συστήματα και Ασφάλεια Πληροφοριακών Συστημάτων Επαναφορά Συστήματος σε προηγούμενη κατάσταση λειτουργίας (σημείο επαναφοράς) Αντίγραφο.
ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ
«Νοῦς ὑγιής ἐν σώματι ὑγιεῖ» «Ευ αγωνίζεσθαι» «Ευ ζην»
Το «MOVE WEEK» είναι μια Ευρωπαϊκή Αθλητική Εκδήλωση η οποία πραγματοποιείται ταυτόχρονα σε όλη την Ευρώπη, την περίοδο 19 Σεπτεμβρίου –   25 Σεπτεμβρίου.
Μάινας Διονύσιος Η Διδασκαλία της Ιστορίας με τη βοήθεια των ΤΠΕ
ΒΙΟΛ. ΚΥΤΤΑΡΟΥ, ΑΣΚΗΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ-ΜΕΡΟΣ Β_2007, Λ.Χ. Μαργαρίτης
Keep calm and Keep writing «Οι μαθητές γράφουν ποιήματα-πεζά-θεατρικά»
Δασκάλα – σύμβουλος ΣΧΤ
Σπορ και ηθική συμπεριφορά
ΑΤΕΙ Θεσσαλονίκης Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας
Η διαμόρφωση του Fair-play
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΑΝΑΛΥΣΗΣ ΡΥΠΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Το υλικό του Υπολογιστή
Υλικό Υπολογιστών Καθηγητής: Α. Μιχαλάκης
«Σχεδιασμός και υλοποίηση προγράμματος περιβαλλοντικής εκπαίδευσης»
Κλασικό τμήμα Σχολικό έτος «Η Αγγελική και ο Αλέξης παντρεύονται» Μια ιστορία που συνέθεσαν τα νήπια βλέποντας τους πίνακες του λαϊκού ζωγράφου.
Κεφάλαιο 2 Το Εσωτερικό του υπολογιστή
ΕΚΔΟΣΗ ΠΡΟΗΓΜΕΝΩΝ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΩΝ ΣΤΟΥΣ ΔΙΚΗΓΟΡΟΥΣ
ΠΟΛΙΤΟΥ ΓΙΑΝΝΟΥΣΤΑ ΚΡΥΣΤΑΛΛΩ ΤΖΙΑΤΖΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΨΟΥΡΟΥΚΑ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ
22ου ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΠΑΤΡΑΣ φιλική ενέργεια παντός καιρού
UEFA “Financial Fair Play Regulation” και λογιστικές επιπτώσεις
NOMIKO-ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Γ2.1 Η Λειτουργική Σχέση του Υλικού και του Λογισμικού
Εισαγωγή στην Ψηφιακή Τεχνολογία
Kλυτία, η νύμφη που έγινε ηλιοτρόπιο
«TΑΞΙΔΙ ΣΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ» «ΠΕΡΙ ΚΥΠΡΟΥ»
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΡΑΦΕΙΟ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
15/11/2018 ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ (1) Ενότητα A1.1 Ο Δάσκαλος.
ΚΑΠΝΙΣΜΑ-ΟΙΝΟΠΝΕΥΜΑ Ανδρέας Κοντονίκας Γιώργος Γιαννίτσας
بسم الله الرحمن الرحيم.
ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗ ΠΡΟΣ ΤΗ ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΑΣΘΕΝΩΝ ΜΕ ΚΑΡΔΙΑΚΗ ΑΝΕΠΑΡΚΕΙΑ
Ισαβέλλα Παπαδοπούλου ΄Γ3
Ένα γεγονός που συγκλονίζει τη Βυζαντινή Αυτοκρατορία
Σταθερά ΚΕΣΠΕΜ Κομοτηνής Εκπαιδευτικός: Κυριακή Ζαφείράκη Επιστημονική Υπεύθυνη: Μαρία Ζωγραφάκη Επόπτρια: Μαρία Γραμματίκα Τάξη: Στ Αριθμός Παιδιών:
ΤΙΤΛΟΣ: Δημοσθένης (Demosthenes Speech composer)
Μέθοδοι Έρευνας Στις Επιχειρήσεις και την Οικονομία
H ΒΙΩΣΗ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ ΑΣΚΛΗΠΙΕΙΩΝ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Eφαρμοσμένα προγράμματα Ολυμπιακής Παιδείας στο εξωτερικό Ευάγγελος Αλμπανίδης Καθηγητής

Ο.Α. Μόναχο 1972 Βασικός σκοπός του προγράμματος ήταν η ευαισθητοποίηση των μαθητών στις αρχές του Ολυμπισμού. Διατήρηση και βελτίωση Φ.Κ Η χαρά της προσπάθειας μέσω του αθλητισμού Η καλλιέργεια του αισθήματος αλληλοβοήθειας Η απόκτηση κοινωνκών εμπειριών ΕΚΔΟΣΕΙΣ: Ολυμπιακά Αγωνίσματα (Για εκπαιδευτικούς και μαθητές)

Μόντρεαλ 1976 Ευαισθητοποίηση των νέων στα Ολυμπιακά ιδεώδη και η προώθηση της γνώσης και ης ελεύθερης κριτικής του σύγχρονου ολυμπιακού φαινομένου. Ως γενικούς στόχους είχε να παρουσιάσει τις προεκτάσεις και τις επιπτώσεις των αγώνων στο αθλητικό, εκπαιδευτικό, κοινωνικό και πολιτιστικό επίπεδο, να προωθήσει την ευρύτερη κατανόηση του ολυμπιακού κινήματος και την απήχησή του στη σύγχρονη κοινωνία και να προσελκύσει τους νέους, αλλά και το ευρύτερο κοινωνικό σύνολο στις ολυμπιακές αξίες. ΕΚΔΟΣΕΙΣ: Ολυμπισμός και το σχολείο

Μόντρεαλ 1976 Βασικοί άξονες του περιεχομένου του προγράμματος: 1. Πληροφορίες, γνώσεις σε θέματα σχετικά με την ιστορία και τη φιλοσοφία των αρχαίων και σύγχρονων Ο.Α., τον Ολυμπισμό, τις ολυμπιακές αξίες, τον αθλητισμό... 2. Κινητικές και εικαστικές δραστηριότητες οι οποίες υλοποιούνταν στο σχολικό περιβάλλον (ολυμπιαό 15νθήμερο, φεστιβάλ αθλητισμού, γυμναστικής και δημιουργικού χορού, εκδηλώσεις, διαγωνισμοί πλαστικών τεχνών ...)

Χειμερινοί Ο.Α. Κάλγκαρυ 1988 Σχεδιάστηκαν εγχειρίδια για την Α΄θμια και Β΄θμια Εκπαίδευση Εισήχθη στο αναλυτικό πρόγραμμα όχι ως ένα ξεχωριστό αντικείμενο διδασκαλίας αλλά ως επιλογή Ενσωματώθηκε στα μαθήματα γλώσσας, μαθηματικά, φυσική αγωγή και καλλιτεχνικά.

Εγχειρίδιο Δημοτικού (Ο.Α. 1988) Το ολυμπιακό πνεύμα: ιστορία, σύμβολα, παραδόσεις. Χειμερινά ολυμπιακά αθλήματα Ο χειμώνας και ο ολυμπιακός κόσμος. Πόλεις που φιλοξένησαν τους Χειμερινούς ολυμπιακούς Οι ολυμπιακοί αγώνες και αθλητές, θεατές, φίλαθλοι Το Καλγκαρυ και η οργάνωση των αγώνων

Fair Play Canada Association Διακήρυξη: Ο αθλητισμός και η φυσική δραστηριότητα είναι σημαντικές για έναν τρόπο ζωής και μπορούν να διδάξουν σημαντικές κοινωνικές αξίες για το συναγωνισμό, για το τι σημαίνει επιτυχία, αποτυχία. Οι κύριες μέθοδοι που εφαρμόστηκαν για να αποκτήσουν τα παιδιά αξίες και στάσεις αθλητικού πνεύματος είναι η αναγνώριση και λύση ηθικών προβλημάτων και η αλλαγή ρόλων.

Keep the spirit alive (IOA-1995) Το πνεύμα των αρχαίων και των σύγχρονων Ο.Α. Το πνεύμα των ολυμπιακών αθλημάτων Το παγκόσμιο πνεύμα- Ο ολυμπιακός κόσμος ενώνεται Το πνεύμα μέσα μας – Ο ολυμπιακός αθλητής

Ο.Α. Ναγκάνο (1998) Εκπαιδευτικό πακέτο που διενεμήθη στα σχολεία Εκπαιδευτικό πακέτο που διενεμήθη στα σχολεία Συνοδεύονταν από οπτικοακουστικό υλικό και αφίσες. Περιελάμβανε επίσης: Διδακτικές σημειώσεις, Σελίδες με δραστηριότητες για τους μαθητές, βοηθητικό υλικό στήριξης σε ειδικό ένθετο.

Ο.Α. Σύδνευ 2000 1992: Υπουργείο Παιδείας της Ν. Ουαλίας -ΕΕΟΑ σχεδίασαν ένα πρόγραμμα Ολυμπιακής παιδείας Ορισμός Ολυμπιακού υπευθύνου Πρόγραμμα αδελφοποίησης με σχολεία από τις 91 χώρες των μελών της ΔΟΕ 118 σχολεία-68.000 μαθητές

Ο.Α. Σύδνευ 2000 Καθιέρωση του προγράμματος στην Α/θμια και Β/θμια εκπαίδευση, τη δημιουργία ειδικού εκπαιδευτικού υλικού και την προώθηση ειδικών εκπαιδευτικών δρστηριοτήτων Σε περιφερειακό επίπεδο σε κάθε πολιτεία ορίσθηκε ένας ολυμπιακός υπέυθυνος και σε κάθε σχολείο ένας συντονιστής.

Σύδνευ 2000 – Εκπαιδευτικό Υλικό Πακέτο ολυμπιακής παιδείας Σύδνευ 2000 “Aspire” (Φιλοδοξώ) Οδηγό για τον εκπαιδευτικό, τετράδια δραστηριοτήτων για τους μαθητές, οδηγό γαι τους Ο.Α. 2000,ένα βίντεο και ένα διαδραστικό CD-ROM. To ολυμπιακό πακέτο “Χωρίς Όρια” αφορούσε στους Παραολυμπιακούς αγώνες Ολυμπιακή μαθητική εφημερίδα Ο-news Επίσημη ιστοσελίδα Ο.Α. 2000.

Εκπαιδευτικές δραστηριότητες (Ο.Α. 2000) Εβδομάδα Ολυμπιακής ευαισθητοποίησης Δίκτυο Φιλίας Πρόγραμμα Υιοθεσίας ενός αθλητή Μετάδοση ολυμπιακού πνεύματος Αυστραλιανός Βάτραχος Πρόγραμμα Νέων Πρεσβευτών Ολυμπιακό πρόγραμμα υποδοχής Πρόγραμμα εθελοντών των αγώνων

Χειμερινοί Ολυμπιακοί Αγώνες Σαλτ Λέικ (2002) Οπτικοακουστικό υλικό για σχολεία Εγχειρίδια που περιελάμβαναν : δημιουργικες σελίδες εργασίας, παιχνίδια που μεταφέρουν το ολυμπιακό πνεύμα στην τάξη, προτάσεις για μίνι ολυμιακούς αγώνες. Δεν υπήρξε κάποιος εθνικός σχεδιασμός

ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ Η Ολυμπιακή Αθλητική Παιδεία εξελίσσεται και προσφέρει πέρα από γνώσεις ηθική διαπαιδαγώγηση στις βασικές αθλητικές αξίες.