Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

1 Ζαρικάκη Ελισάβετ. 2 Διακόσμηση τάξης και δημιουργία παραμυθογωνιάς και βιβλιοθήκης μέσα στην τάξη Με μαξιλάρια, χαλάκι και παραμυθάκια που έφεραν τα.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "1 Ζαρικάκη Ελισάβετ. 2 Διακόσμηση τάξης και δημιουργία παραμυθογωνιάς και βιβλιοθήκης μέσα στην τάξη Με μαξιλάρια, χαλάκι και παραμυθάκια που έφεραν τα."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 1 Ζαρικάκη Ελισάβετ

2 2 Διακόσμηση τάξης και δημιουργία παραμυθογωνιάς και βιβλιοθήκης μέσα στην τάξη Με μαξιλάρια, χαλάκι και παραμυθάκια που έφεραν τα παιδιά από το σπίτι τους φτιάξαμε την παραμυθογωνιά μας. Εκεί τα παιδιά ξεκουράζονταν, διαβάζαμε παραμύθια, συζητούσαμε και πολλές φορές κάναμε Γλώσσα και Μελέτη Περιβάλλοντος

3 3 Ενότητα 1 Πού είναι ο Άρης ; ε να ε πιτο

4 4 Στην ώρα των Τεχνικών για εμπέδωση και δημιουργική απασχόληση τα παιδιά για κάθε γράμμα ζωγραφίζουν μια φανταστική ιστορία και την παρουσιάζουν στην τάξη Τραγούδι - Μουσική Το παπί ( από το CD Λάχανα και Χάχανα ) Δραματοποίηση της ιστορίας Διαθεματική προσέγγιση

5 5 Δημιουργία του πρώτου μας παραμυθιού με τις περιπέτειες του σαλιγκαριού

6 6 Διδασκαλία γράμματος Β β Εισαγωγή με τραγούδι που να περιέχει λέξεις με το γράμμα Β β Απομονώνουμε λέξεις από το τραγούδι και τις γράφουμε στον πίνακα ή στο καβαλέτο Διδασκαλία γράμματος Β β Δημιουργούμε συλλαβές ( βα, βο, βω, βε, βη, βι, βυ, βου ) Παιχνίδι στο καβαλέτο Βρίσκουμε και κυκλώνουμε τις συλλαβές σε κάποιες λέξεις του τραγουδιού. Ενώνουμε λέξεις με φωνούλα σ ω σ ί β ι ο Χωρίζουμε σε συλλαβές και γράμματα τη λέξη σ ω σ ί β ι ο σωσίβοι

7 7 Μοιράζουμε στα παιδιά καρτελάκια με τις φωνούλες ( βα, βο, βω, βε, βη, βι, βυ, βου ) και παίζουμε με αυτές ( τις διαβάζουν δυνατά, βρίσκουν λέξεις που να αρχίζουν από αυτές και φτιάχνουν προτάσεις ) Βρίσκουμε και κυκλώνουμε το γράμμα σε παραμύθια, εφημερίδες, περιοδικά, σακούλες κτλ. Σχολιάζουμε την εικόνα του βιβλίου ( Γλώσσα, Α΄ Δημοτικού, Πρώτο Τεύχος, σελ.64) Διαβάζουμε όλοι μαζί και δραματοποιούμε Δουλεύουμε στο τετράδιο εργασιών το γράμμα Ββ Τραγούδι από το CD Λάχανα και Χάχανα βα βε βο βω βι βυ βου βη βασιλιάςβούτυρο Ο βασιλιάς τρώει βούτυρο.

8 8 Προβολή μελοποιημένης ιστορίας για το γράμμα Ββ από την εκπαιδευτική τηλεόραση ( Ένα γράμμα μια ιστορία -http://www.edutv.gr)

9 9 Φτιάχνουμε το δικό μας παραμύθι με λέξεις που να περιέχουν το γράμμα Β β και το εικονογραφούμε ή δημιουργούμε το βιβλίο του γράμματος Διαβάζουμε στη παραμυθογωνιά ένα παραμύθι σχετικό με το γράμμα Β β. Β β

10 10 Διαλέγουμε διάφορες λέξεις από το γραμματοχώρι ή Εισαγωγή στο γραπτό λόγο

11 11 το της τάξης και φτιάχνουμε μικρές προτάσεις το αλφαβητάρι της τάξης και φτιάχνουμε μικρές προτάσεις

12 12 Δίνουμε λέξεις ανακατεμένες και κάνουμε προτάσεις Ξεκινώ μια πρόταση και την τελειώνουν οι μαθητές Δύο λέξεις - Πρόταση Εικόνα - Λέξη - Πρόταση Άρης Ο μπάλα παίζει. Μαρίνα Η θάλασσα. στη πήγε Σήμερα πήγαμε ……… Θα ήθελα ………… δάσος - φωτιά Ο πυροσβέστης έσβησε τη μεγάλη φωτιά στο δάσος. ποδήλατο Το ποδήλατό μου έχει πολλά χρώματα.

13 13 δυο σκάκι γραφείο φίλοι στο παίζουν θάλασσα Νίκος ψαρεύουν Γιάννης στη ψάρια Ο και ο Βάζω τις λέξεις στη σωστή σειρά και κάνω πρόταση

14 14 Βλέπω την εικόνα, διαβάζω και συνεχίζω την ιστορία Ο Βασίλης και η Σοφία ξεκίνησαν το απόγευμα να πάνε στην παιδική χαρά να βρουν τους φίλους τους. Ήταν πολύ χαρούμενοι. Στο δρόμο όμως ……………………………………………… ……………………………………………… …………………….................................... ………………………………………………. Η μητέρα είναι χαρούμενη. (Γιατί;) ……………………………………………… ……………………………………………… …………………….................................... ………………………………………………. Δίνω ολοκληρωμένη απάντηση στην ερώτηση

15 15 Παρατηρώ καλά τις εικόνες. Βάζω τις λέξεις στη σειρά και γράφω την ιστορία. 1.κοιμόταν Ένα παιδί. κρεβάτι του στο ……………………………………………………………….. 2. πήρε Ο την παντόφλα. σκύλος ……………………………………………………………….. 3. παντόφλα. παιδί μία Το ξύπνησε και φόρεσε ……………………………………………………………….. 4. την άλλη Άρχισε παντόφλα. ψάχνει να …………………………………………………….………….. 5. παιδί έψαχνε το κρεβάτι. κάτω από Το ……………………………………………………….……….. 6. σκύλος την παντόφλα είχε στόμα! στο Ο …………………………………………………………….….. 7. άτακτο Τι σκυλάκι ! ……………………………………………………………….. Το άτακτο σκυλάκι

16 16 Θέμα: > Γράφω για την άνοιξη στο τετράδιό μου. Απαντώ στις ερωτήσεις ολοκληρωμένα χρησιμοποιώντας τις λέξεις των παρενθέσεων. 1.Τι είναι η άνοιξη; (εποχές, μια, χρόνου, τέσσερις, από) 2.Πόσους και ποιους μήνες έχει; (Μάρτιο, Απρίλιο, Μάιο, τρεις) 3.Τι κάνει η γη; (πρασινίζει) 4.Τι κάνουν τα δέντρα και τα λουλούδια; (ανθίζουν) 5.Από πού έρχονται τα χελιδόνια; (ζεστές χώρες) 6.Σου αρέσει η άνοιξη; (Μου, !) Σκέφτομαι και γράφω….

17 17 Ημερολόγιο


Κατέβασμα ppt "1 Ζαρικάκη Ελισάβετ. 2 Διακόσμηση τάξης και δημιουργία παραμυθογωνιάς και βιβλιοθήκης μέσα στην τάξη Με μαξιλάρια, χαλάκι και παραμυθάκια που έφεραν τα."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google