Ταξινομίες διδακτικών στόχων Επιδιώξεις ή είδη της μάθησης που προσχεδιάζονται στα αναλυτικά προγράμματα Ταξινομίες διδακτικών στόχων
Ταξινομία στόχων Γνωστικός τομέας Συναισθηματικός τομέας Ψυχοκινητικός τομέας Συμμετοχικός τομέας
Ταξινομία στόχων Γνωστικός τομέας Συναισθηματικός τομέας: Γνωστικές δεξιότητες: ικανότητα να αναφέρουμε πληροφορίες για αντικείμενα ή γεγονότα, εκτέλεση μαθηματικών υπολογισμών, γράψιμο έκθεσης κ.α. Συναισθηματικός τομέας: στάσεις, αξίες, ενδιαφέροντα, εκτιμήσεις Ψυχοκινητικός τομέας Γυμναστική, εκμάθηση μουσικών οργάνων Συμμετοχικός τομέας Δεξιότητες συμμετοχής, σύνθεση των άλλων τομέων
Κατηγορίες στόχων ανά τομέα: γνωστικός (Bloom) Γνώση Κατανόηση Εφαρμογή Ανάλυση Σύνθεση Αξιολόγηση
Κατηγορίες στόχων ανά τομέα: συναισθηματικός (Bloom) Πρόσληψη Ανταπόκριση Ανακάλυψη αξιών Οργάνωση Χαρακτηρισμός
Κατηγορίες στόχων ανά τομέα: ψυχοκινητικός (Simpson) Αντίληψη Καθοδηγούμενη ανταπόκριση Μηχανικότητα Πολύπλοκη φανερή ανταπόκριση
Κατηγορίες στόχων: (Gagné) Πληροφορίες Νοητικές δεξιότητες Γνωστική στρατηγική Στάσεις Κινητικές δεξιότητες
Νοητικές δεξιότητες: υποκατηγορίες Διάκριση Διαμόρφωση συγκεκριμένων εννοιών Διαμόρφωση αφηρημένων εννοιών Κανόνες Λύση προβλήματος ή διαμόρφωση κανόνων ανώτερης τάξης
Δεξιότητες συμμετοχής: Massialas-Hurst Παρατήρηση Υποστήριξη Πρόταση-εισήγηση Κινητοποίηση Οργάνωση Ισολογισμός Διαπραγμάτευση Νομοθέτηση Ψήφιση