Πρακτική Εφαρμογή
Οι στρατηγικές του οργανισμού μπορούν να αναπαρίστανται στη μορφή των απαιτούμενων αυξήσεων ή μειώσεων στους δείκτες – κλειδιά της απόδοσης, όπως το κόστος, ο χρόνος, η ευελιξία, η φιλικότητα των εργαζομένων, η ικανοποίηση των πελατών κλπ.
Μέγεθος Μέτρησης Απόδοσης Αντικειμένου Αξία Βάρος Επίπτωσης Στόχο Επιχειρησιακό Αντικείμενο έχει έχει έχει επηρεάζει (+ / -) Μέγεθος Μέτρησης Απόδοσης Αντικειμένου σχετίζεται με ανήκει σε επηρεάζει (+ / -) επηρεάζει (+ / -) Οργανωσιακό Μοντέλο Διαδικασιών Strategic Performance Business Object
Οι εργαζόμενοι που είναι υπεύθυνοι για την απόδοση μιας διαδικασίας μπορούν να αποφασίσουν ποιοι δείκτες απόδοσης αντικατοπτρίζουν καλύτερα την αποτελεσματικότητα της και να αναγνωρίσουν τα αντικείμενα που σχετίζονται με αυτή.
Επιχειρησιακό Αντικείμενο (1) Μέγεθος Μέτρησης Απόδοσης Επιχειρησιακό Αντικείμενο (2) Επιχειρησιακό Αντικείμενο (3) Strategic Performance Business Object
Μεθοδολογία Πρακτικής Μελέτης ΒΗΜΑ 1 Επιλογή των προς μελέτη διαδικασιών και οργανισμών ΒΗΜΑ 2 Καθορισμός της Αντιλαμβανόμενης Ποιότητας Υπηρεσιών ως SPBO ΒΗΜΑ 3 Συνεντεύξεις με πελάτες για τον καθορισμό των στοιχείων που επηρεάζουν την Αντιλαμβανόμενη Ποιότητα Υπηρεσιών ΒΗΜΑ 4 Συνεντεύξεις με ειδικούς των οργανισμών στον τομέα των δανείων για την κατανόηση της διαδικασίας δανειοδότησης ΒΗΜΑ 5 Καθορισμός των ποσοτικών και ποιοτικών χαρακτηριστικών των δραστηριοτήτων ΒΗΜΑ 6 Ανάλυση και σχεδιασμός της διαδικασίας - Αναγνώριση των επιχειρησιακών αντικειμένων ΒΗΜΑ 7 Σχεδιασμός των (ασαφών) σχέσεων ανάμεσα στα μεγέθη απόδοσης των επιχειρησιακών αντικειμένων - Ολοκλήρωση μοντέλου ΒΗΜΑ 8 Σχεδιασμός και ανάπτυξη αντίστοιχου συστήματος λογισμικού (VB.NET) ΒΗΜΑ 9 Μελέτη σεναρίων μέσω "what - if" ανάλυσης
Έκδοση Δανείου
Οι προϋποθέσεις για τη χορήγηση του δανείου αυτού είναι:
Ο πελάτης να είναι μεταξύ 18 και 70 ετών, στη λήξη του δανείου Ο πελάτης να είναι μεταξύ 18 και 70 ετών, στη λήξη του δανείου. Μάλιστα, μέχρι τα 24 απαιτείται η ύπαρξη εγγυητή για το δάνειο.
Ο πελάτης πρέπει να έχει καλή συναλλακτική συμπεριφορά τόσο με την Τράπεζα Κύπρου όσο και με τις υπόλοιπες τράπεζες.
Ο πελάτης πρέπει να δουλεύει Ο πελάτης πρέπει να δουλεύει. Ο λόγος δόση / μισθός του πελάτη δεν πρέπει να ξεπερνά το 40%.
Ο πελάτης πρέπει να αποδεικνύει ότι έχει τουλάχιστον 7500 Ευρώ ατομικό ή 15000 Ευρώ οικογενειακό εισόδημα. Σε αντίθετη περίπτωση, απαραίτητη για τη χορήγηση του δανείου είναι η ύπαρξη εγγυητή.
Ο FCM της Ποιότητας Υπηρεσίας της Τράπεζας
Αντιλαμβανόμενη Ποιότητα Υπηρεσίας Ύψος Δανείου Χρόνος Έκδοσης Φιλικότητα Εργαζομένων Κόστος Δανείου +0,1 Περιβάλλον Υπηρεσίας Πρόστιμο Πρώιμης Αποπληρωμής -1 +0,3 +0,4 -1 +0,2 Εξατομικευμένη Προσοχή -0,6 Επιπλέον Παροχές +0,1 +0,5 +0,4 Αντιλαμβανόμενη Ποιότητα Υπηρεσίας Χρόνος Εξυπηρέτησης στα Σημεία Επαφής Αποφυγή Λαθών +0,1 -1 +0,5 +0,5 Τρόπος Αποπληρωμής -0,6 +0,8 Τηλεφωνική Ενημέρωση +0,9 +0,8 +0,1 -0,6 +0,4 Γραφειοκρατία Ευελιξία Αριθμός Υποκαταστημάτων +0,7 Ικανοποίηση Αιτημάτων Χωροταξική Διάταξη Κόστος Φακέλου
Η διαδικασία δανειοδότησης στην Τράπεζα Κύπρου (Activity Diagram – UML)
“Τηλεφωνική Παραλαβή Δεδομένων” της διαδικασίας παροχής προσωπικών δανείων της Τράπεζας…
“Ηλεκτρονική Παραλαβή Δεδομένων” της διαδικασίας παροχής προσωπικών δανείων της Τράπεζας…
“ Έλεγχος Καταλληλότητας” της διαδικασίας παροχής προσωπικών δανείων της Τράπεζας …
“Ενημέρωση Έγκρισης Δανείου” της διαδικασίας παροχής προσωπικών δανείων της Τράπεζας …
“Άνοιγμα Καταθετικού Λογαριασμού” της διαδικασίας παροχής προσωπικών δανείων της Τράπεζας …