Πρακτική Εφαρμογή.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΤΡΟΠΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 1.1 Τεχνικές δεξιότητες και προσόντα.
Advertisements

Ένα έργο ΤΠΕ, έργο θεμέλιο, στην πορεία της Αυτοδιοίκησης προς τον Ψηφιακό Δήμο.
Επιτυχής Διεπιχειρησιακή Συνεργασία. Μέτρηση Απόδοσης Δικτύου Συνεργασιών. Πανεπιστήμιο Αιγαίου Σχολή Επιστημών της Διοίκησης Μ. Ν. Γαρρή Παρουσίαση: Χ.Φ.
Υλοποιηςη εργων SAP μεθοδος asap
Ανάλυση & Περιγραφή Θέσεων Εργασίας
Περιβαλλοντική Πιστοποίηση Λιμένων
ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ: η εταιρική υπευθυνότητα μακροχρόνια επένδυση
1 Οδικός Χάρτης Σταδιακής Χαλάρωσης των Περιοριστικών Μέτρων Φάση 1 - Στάδιο 1 •Μείωση των κινδύνων που απορρέουν από την κατοχή μεγάλων ποσών μετρητών.
IT Benefits Τσαγαλά Ευρύκλεια Σιάκουλη Ευθυμία Στρατηγική και Οικονομική των Πληροφοριακών Συστημάτων.
ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΜΕΣΩ ΚΙΝΗΤΩΝ ΣΥΣΚΕΥΩΝ:  Υπηρεσίες Κινητής Διακυβέρνησης  Αξιολόγηση Ποιότητας Υπηρεσιών μέσω Κινητών Συσκευών Τμήμα Εφαρμοσμένης Πληροφορικής.
ΤΡΟΠΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΗΣ ΙΔΕΑΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 2.1 Διεξαγωγή ανάλυσης αναγκών.
Σχεδιασμός ηλεκτρονικών υπηρεσιών μεγάλης κλίμακας και πολυπλοκότητας 24/10/2002.
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ
Μοντέλο μέτρησης καινοτομίας σε Ευρωπαϊκές Περιφέρειες Measuring INnovation among EURopean Subregions ΜΟΝΤΕΛΟ SHAPES Αναπτυξιακή Εταιρεία Περιφέρειας Νοτίου.
Ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα καινοτομιών για νέες μικρές επιχειρήσεις Γιάννης Μουρατίδης MSc, Μηχανικός Παραγωγής & Διοίκησης Συνεργάτης Μονάδας Καινοτομίας.
ManLab1 Συστεμική θεώρηση του σχεδιασμού της εργασίας Οργανωσιακάστοιχεία Περιβαλλοντικάστοιχεία Στοιχείασυμπεριφοράς ΕΙΣΕΡΧΟΜΕΝΑ Παραγωγική και ικανοποιητική.
Καλησπέρα σας! Ως συνέχεια της ενότητας που αφορά στα συστήματα διασφάλισης της ποιότητας σε ΑΕΙ, θα σας παρουσιάσω την εμπειρία της ΒΚΠ του ΠαΜακ να κατανοήσει.
Η Διαχείριση Ποιότητας σαν Εργαλείο Διοίκησης Επιχειρήσεων Θ.ΒΛΑΧΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΜΕΤΑΛΛΕΙΩΝ – ΜΕΤΑΛΛΟΥΡΓΟΣ ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΗΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ Εσπερίδα Ε.Μ.Π.
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
17ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών Αξιολόγηση Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών Έρευνες Ικανοποίησης Χρηστών Σκρέτα Χριστίνα Γεωργακοπούλου Ιφιγένεια.
ΤΡΟΠΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΔΙΑΚΡΑΤΙΚΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 3.4 Τρόπος δημιουργίας και επισημοποίησης του διακρατικού δικτύου συνεργασίας.
ΠΙΝΑΚΑΣ ΙΣΟΡΡΟΠΗΜΕΝΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ (BALANCED SCORECARD)
Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού (ΙΙ)
Πρότυπα απόδοσης Είναι απαραίτητα για την αξιολόγηση. Για την αποτελεσματικότητα της αξιολόγησης πρέπει τα πρότυπα να συσχετισθούν με τα επιθυμητά αποτελέσματα.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
1 Η έννοια της διανομής υλικών. 2 Επιχειρησιακή Εφοδιαστική (Business Logistics) Απόθεμα (Inventory) Μέσα μεταφοράς (transportation) Διεξαγωγή παραγγελιών.
ΣΠΥΡΟΣ ΠΟΜΟΝΗΣ Γενικός Διευθυντής Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης Η Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση ως Μοχλός Ανάπτυξης του Δημόσιου και του Ιδιωτικού Τομέα.
Παρακολούθηση (monitoring) εκτέλεσης Επιχειρησιακών Διαδικασιών και εξαγωγή «μετρησίμων» (metrics) Παρουσίαση μεθόδων και εργαλείων παρακολούθησης (monitoring)
Η Εφαρμογή Του Μάρκετινγκ Στην Εταιρεία Διαφήμισης, Δημοσίων Σχέσεων Και Επικοινωνίας Partners Y&R Πολυξένη Γεωργίου.
Τεχνικά Υπεύθυνη του Έργου
«ΤΟΠΙΚΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ»
Στρατηγικοί στόχοι του Δικτύου Μακροχρόνιας Φροντίδας. Tο κεντρικό ζητούμενο ενός συστήματος διοίκησης και διαχείρισης των υπηρεσιών Μακροχρόνιας Φροντίδας.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΠΟΡΩΝ
ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΛΙΤΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΣΤΗΝ ΠΑΡΟΧΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΥΓΕΙΑΣ
‘Η εμπορική ζωή των προϊόντων/υπηρεσιών’
14-1 STEPHEN P. ROBBINS, DAVID A. DECENZO, MARY COULTER Διοίκηση επιχειρήσεων Αρχές και εφαρμογές.
ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ SERVQUAL.
Αρχές Διοίκησης Επιχειρήσεων Νάνσυ Μπουραντά Αγρίνιο, 2016 Πανεπιστήμιο Πατρών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Αγροτικών Προϊόντων & Τροφίμων.
ΑΞΙΕΣ, ΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5. Πώς αντιλαμβάνεστε την έννοια της στάσης (attitude);
Ανάπτυξη – Βελτίωση του Ανθρώπινου Δυναμικού
Έλεγχος Έργων Δρ. Απόστολος Ραφαηλίδης Τμ. Διοίκησης Επιχειρήσεων (Πάτρα) ΤΕΙ Δυτ. Ελλάδας.
Ο Στρατηγικός Σχεδιασμός της Επιχείρησης και οι Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών Σπυρίδων Πανέτσος.
Σύστημα ικανοποίησης χρηστών και εκτίμησης αναγκών: Στόχος να αξιολογήσουμε τον βαθμό ικανοποίησης του ασθενή και να εντοπίσουμε τις πιθανές μελλοντικές.
Δοκιμασία εσωτερικών δικλίδων
Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας Τμήμα Διοίκησης Συστημάτων Εφοδιασμού
«Οι αντικειμενικοί σκοποί της Ολικής Ποιότητας στον Τουρισμό»
ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΓΕΩΡΓΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 11
Γιώρμαρη Φραγκουλοπούλου Τομέας Εκπαίδευσης Ενηλίκων
Έννοια και τρόπος διαχείρισης του Επιχειρηματικού κινδύνου (ΕΚ)
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Παράδειγμα 1 Μια ΚΑΕ παρουσίασε τα εξής αποτελέσματα για τα έτη 2006 και Κέρδη χρήσης
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΑΓΡΟΤΙΚΟΥ ΤΟΜΕΑ
Δυνατότητας επέκτασης της παραγωγικής κατεύθυνσης
ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ (QUALITY SYSTEM)
Διοίκηση Ποιότητας Ενότητα 3: Το κόστος της ποιότητας - Βραβεία ποιότητας Διδάσκων: Τσέλιος Δημήτριος, Καθηγητής Εφαρμογών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
ΜΑΘΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ (Δ.Ο.Π)
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ
Πρακτική Εφαρμογή.
Το κόστος Ποιότητας    
ΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ - ΧΡΗΜΕ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΡΑΠΕΖΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΗΣ ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ ΕΞΑΜ
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Λήψη απόφασης για Ενεργειακό Σχεδιασμό
Σχεδιασμός Προγραμματισμός στις Υπηρεσίες Υγείας
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Έλεγχος - Αξιολόγηση στις Υπηρεσίες Υγείας
Στρατηγικοί στόχοι του Δικτύου Μακροχρόνιας Φροντίδας.
Αλέξανδρος Σαχινίδης, ΜΒΑ, Ph.D. ΙΟΥΝΙΟΣ 2009
Ψηφιακά Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών
Ανάλυση των πελατών Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Πρακτική Εφαρμογή

Οι στρατηγικές του οργανισμού μπορούν να αναπαρίστανται στη μορφή των απαιτούμενων αυξήσεων ή μειώσεων στους δείκτες – κλειδιά της απόδοσης, όπως το κόστος, ο χρόνος, η ευελιξία, η φιλικότητα των εργαζομένων, η ικανοποίηση των πελατών κλπ.

Μέγεθος Μέτρησης Απόδοσης Αντικειμένου Αξία Βάρος Επίπτωσης Στόχο Επιχειρησιακό Αντικείμενο έχει έχει έχει επηρεάζει (+ / -) Μέγεθος Μέτρησης Απόδοσης Αντικειμένου σχετίζεται με ανήκει σε επηρεάζει (+ / -) επηρεάζει (+ / -) Οργανωσιακό Μοντέλο Διαδικασιών Strategic Performance Business Object

Οι εργαζόμενοι που είναι υπεύθυνοι για την απόδοση μιας διαδικασίας μπορούν να αποφασίσουν ποιοι δείκτες απόδοσης αντικατοπτρίζουν καλύτερα την αποτελεσματικότητα της και να αναγνωρίσουν τα αντικείμενα που σχετίζονται με αυτή.

Επιχειρησιακό Αντικείμενο (1) Μέγεθος Μέτρησης Απόδοσης Επιχειρησιακό Αντικείμενο (2) Επιχειρησιακό Αντικείμενο (3) Strategic Performance Business Object

Μεθοδολογία Πρακτικής Μελέτης ΒΗΜΑ 1 Επιλογή των προς μελέτη διαδικασιών και οργανισμών ΒΗΜΑ 2 Καθορισμός της Αντιλαμβανόμενης Ποιότητας Υπηρεσιών ως SPBO ΒΗΜΑ 3 Συνεντεύξεις με πελάτες για τον καθορισμό των στοιχείων που επηρεάζουν την Αντιλαμβανόμενη Ποιότητα Υπηρεσιών ΒΗΜΑ 4 Συνεντεύξεις με ειδικούς των οργανισμών στον τομέα των δανείων για την κατανόηση της διαδικασίας δανειοδότησης ΒΗΜΑ 5 Καθορισμός των ποσοτικών και ποιοτικών χαρακτηριστικών των δραστηριοτήτων ΒΗΜΑ 6 Ανάλυση και σχεδιασμός της διαδικασίας - Αναγνώριση των επιχειρησιακών αντικειμένων ΒΗΜΑ 7 Σχεδιασμός των (ασαφών) σχέσεων ανάμεσα στα μεγέθη απόδοσης των επιχειρησιακών αντικειμένων - Ολοκλήρωση μοντέλου ΒΗΜΑ 8 Σχεδιασμός και ανάπτυξη αντίστοιχου συστήματος λογισμικού (VB.NET) ΒΗΜΑ 9 Μελέτη σεναρίων μέσω "what - if" ανάλυσης

Έκδοση Δανείου

Οι προϋποθέσεις για τη χορήγηση του δανείου αυτού είναι:

Ο πελάτης να είναι μεταξύ 18 και 70 ετών, στη λήξη του δανείου Ο πελάτης να είναι μεταξύ 18 και 70 ετών, στη λήξη του δανείου. Μάλιστα, μέχρι τα 24 απαιτείται η ύπαρξη εγγυητή για το δάνειο.

Ο πελάτης πρέπει να έχει καλή συναλλακτική συμπεριφορά τόσο με την Τράπεζα Κύπρου όσο και με τις υπόλοιπες τράπεζες.

Ο πελάτης πρέπει να δουλεύει Ο πελάτης πρέπει να δουλεύει. Ο λόγος δόση / μισθός του πελάτη δεν πρέπει να ξεπερνά το 40%.

Ο πελάτης πρέπει να αποδεικνύει ότι έχει τουλάχιστον 7500 Ευρώ ατομικό ή 15000 Ευρώ οικογενειακό εισόδημα. Σε αντίθετη περίπτωση, απαραίτητη για τη χορήγηση του δανείου είναι η ύπαρξη εγγυητή.

Ο FCM της Ποιότητας Υπηρεσίας της Τράπεζας

Αντιλαμβανόμενη Ποιότητα Υπηρεσίας Ύψος Δανείου Χρόνος Έκδοσης Φιλικότητα Εργαζομένων Κόστος Δανείου +0,1 Περιβάλλον Υπηρεσίας Πρόστιμο Πρώιμης Αποπληρωμής -1 +0,3 +0,4 -1 +0,2 Εξατομικευμένη Προσοχή -0,6 Επιπλέον Παροχές +0,1 +0,5 +0,4 Αντιλαμβανόμενη Ποιότητα Υπηρεσίας Χρόνος Εξυπηρέτησης στα Σημεία Επαφής Αποφυγή Λαθών +0,1 -1 +0,5 +0,5 Τρόπος Αποπληρωμής -0,6 +0,8 Τηλεφωνική Ενημέρωση +0,9 +0,8 +0,1 -0,6 +0,4 Γραφειοκρατία Ευελιξία Αριθμός Υποκαταστημάτων +0,7 Ικανοποίηση Αιτημάτων Χωροταξική Διάταξη Κόστος Φακέλου

Η διαδικασία δανειοδότησης στην Τράπεζα Κύπρου (Activity Diagram – UML)

“Τηλεφωνική Παραλαβή Δεδομένων” της διαδικασίας παροχής προσωπικών δανείων της Τράπεζας…

“Ηλεκτρονική Παραλαβή Δεδομένων” της διαδικασίας παροχής προσωπικών δανείων της Τράπεζας…

“ Έλεγχος Καταλληλότητας” της διαδικασίας παροχής προσωπικών δανείων της Τράπεζας …

“Ενημέρωση Έγκρισης Δανείου” της διαδικασίας παροχής προσωπικών δανείων της Τράπεζας …

“Άνοιγμα Καταθετικού Λογαριασμού” της διαδικασίας παροχής προσωπικών δανείων της Τράπεζας …