Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ - ΧΡΗΜΕ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΡΑΠΕΖΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΗΣ ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ ΕΞΑΜ. 2014-15.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ - ΧΡΗΜΕ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΡΑΠΕΖΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΗΣ ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ ΕΞΑΜ. 2014-15."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ - ΧΡΗΜΕ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΡΑΠΕΖΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΗΣ
ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ ΕΞΑΜ

2 Περιβάλλον και Μάρκετινγκ
Το περιβάλλον είναι : πολύπλοκο συνεχώς μεταβαλλόμενο επομένως η επιχείρηση για να επιβιώσει πρέπει να ....

3 Περιβάλλον και Μάρκετινγκ
προβλέπει (προεκτιμά τις μεταβολές) προγραμματίζει αναγκαίες προσαρμογές προσαρμόζεται έγκαιρα

4 λανθασμένες εκτιμήσεις επιλογή ακατάλληλων ενεργειών προσαρμογής
Λόγοι αποτυχίας λανθασμένες εκτιμήσεις επιλογή ακατάλληλων ενεργειών προσαρμογής λάθος στρατηγική και τακτική καθυστερημένη ή πρόωρη αντίδραση

5 Περιβάλλον και Μάρκετινγκ

6 Πληροφορίες και Μάρκετινγκ
Συντελεστές παραγωγής : κεφάλαιο, πρώτες ύλες, εξοπλισμός, άνθρωποι....αλλά και ... οι ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ !

7 Λόγοι για επιτακτική ανάγκη μεθοδικής συλλογής πληροφοριών
Επέκταση των αγορών σε υπερτοπικό και διεθνές επίπεδο Μετατόπιση του μάρκετινγκ από την ικανοποίηση των αναγκών στην ικανοποίηση των επιθυμιών Η μετατόπιση του ανταγωνισμού από τις τιμές στο μείγμα μάρκετινγκ

8 Είδη στοιχείων Πρωτογενή (έρευνα πεδίου) με την παρατήρηση
με γνωμοδοτήσεις ειδικών με το πείραμα με τη δειγματοληπτική έρευνα

9 Είδη στοιχείων Δευτερογενή (εντός της επιχείρησης / εκτός)
Κόστος και αποδόσεις καταθέσεων-χορηγήσεων Ποσά καταθέσεων-χορηγήσεων ανα κατάστημα και κατηγορία πελατών Κοστολόγηση υπηρεσιών Αποδοτικότητα εργασιών κατά κατηγορία πελατών Διεθνής οργανισμοί (ΟΗΕ, ΟΟΣΑ, ΕΕ...) Υπουργεία, ΕΟΜΜΕΧ, Τ.Ελλάδος, ΙΟΒΕ... Ισολογισμοί, στατιστικά, κλαδικές μελέτες Οικονομικές εφημερίδες

10 Έρευνα αγοράς

11 Έρευνα μάρκετινγκ στις Τράπεζες
Τμηματοποίηση της αγοράς Μέγεθος της κάθε υποαγοράς Χαρακτηριστικά πελατών σε κάθε υποαγορά Μερίδια αγοράς – ανταγωνιστών Δίκτυο ανταγωνιστών Μέγεθος εργασιών & είδος υπηρεσιών Στρατηγικές τους Image Τιμολογιακή πολιτική Πιστότητα πελατών

12 Έρευνα μάρκετινγκ στις Τράπεζες
Τόπος εγκατάστασης υποκαταστήματος Νέα προϊόντα Εικόνα πελατών για την τράπεζα Ανάγκες που δεν καλύπτονται

13 Έρευνα μάρκετινγκ στις Τράπεζες
Τόπος εγκατάστασης υποκαταστήματος Νέα προϊόντα Εικόνα πελατών για την τράπεζα Ανάγκες που δεν καλύπτονται

14 Προϊόντα για Νέους Μηχανικούς
H Attica Bank στηρίζει τους Νέους Μηχανικούς προσφέροντας προεγκεκριμένο ποσό έως και €10.000 με συνδυασμό των παρακάτω προϊόντων : ΠΡΟΕΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΟ ΔΑΝΕΙΟ με κυμαινόμενο επιτόκιο 7% **(πλέον εισφ. Ν. 128/75 σήμερα 0,6%) και περίοδο χάριτος έως 12 μήνες. Η αποπληρωμή του δανείου γίνεται από 12 έως 84 μήνες ΠΡΟΕΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΔΑΝΕΙΟ με κυμαινόμενο επιτόκιο 7%** (πλέον εισφ. Ν. 128/75 σήμερα 0,6%) και περίοδο χάριτος έως 12 μήνες. Η αποπληρωμή του δανείου γίνεται από 12 έως 84 μήνες

15 Προιόντα μελών ΕΤΑΑ-ΤΣΑΥ
Στην Attica Bank, ακούμε τις ανάγκες σας σαν να είμαστε εσείς, οι ΓΙΑΤΡΟΙ. Γι΄ αυτό και σας προσφέρουμε προϊόντα που έχουν σχεδιαστεί ειδικά για εσάς. Καταθετικά Προϊόντα Στεγαστικά Δάνεια Καταναλωτικά Προϊόντα Πιστωτικές Κάρτες

16

17

18


Κατέβασμα ppt "ΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ - ΧΡΗΜΕ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΡΑΠΕΖΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΗΣ ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ ΕΞΑΜ. 2014-15."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google