ΚΟΙΝΗ ΓΝΩΜΗ & ΠΕΙΘΩ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Whistle-Blowing =Καταγγελία δυσλειτουργιών
Advertisements

 Εκτίμηση Ικανοτήτων  Αντιμετώπιση Άγχους  Σχεδιασμός Παρουσίασης  Οργάνωση της Παρουσίασης  Έλεγχος του Περιβάλλοντος  Πραγματοποίηση Παρουσίασης.
ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Ανάπτυξη Πειστικών Μηνυμάτων. Διαδικασία Ανάπτυξης Θέματος σε Τρία Βήματα Βήμα 1Βήμα 3Βήμα 2 ΣχεδιασμόςΑνάπτυξη Θέματος Ολοκλήρωση.
Η φιλοσοφία του Pro-Skills
Γενική Αυτός είναι ο δευτερεύων τίτλος. Εισαγωγή Αναφέρετε το σκοπό της συζήτησης Παρουσιάστε τον εαυτό σας.
ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ I: ΕΙΣΑΓΩΓΗ
Τεχνικές Παρουσίασης Hans-Peter Osterhold – Hessenkolleg Wetzlar.
Μοντέλο Διδασκαλίας Φυσικών Επιστήμων, για την Υποχρεωτική Εκπαίδευση, στην Κατεύθυνση της Ανάπτυξης Γνώσεων και Ικανοτήτων. Π. Κουμαράς.
Staff Appraisal/Αξιολόγηση Προσωπικού
ΤΡΟΠΟΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΠΟΠΤΕΙΑΣ
Εθνικόν και Καποδιστριακόν Πανεπιστήμιον Αθηνών Μάθημα «Διοίκηση Επιχειρήσεων» Παρασκευή 18 Ιανουαρίου Εισαγωγή στην τεχνική της παρουσίασης.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΤΑΣΕΩΝ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
ΟΙ «ΔΙΕΡΓΑΣΙΕΣ» ΣΤΙΣ ΟΜΑΔΕΣ
Κοινωνιολογία (Εισαγωγικές έννοιες)
ΠΡΟΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 6.1 Προπαρασκευαστικές δραστηριότητες πριν από την τοποθέτηση.
Θεωρίες γνωστικής ασυνέπειας
Πώς φθάσαμε εδώ…; ΜΑΣΟΥΡΑΚΗ ΑΡΙΣΤΕΑ
ΚΟΙΤΑΖΩ ΜΕΣΑ ΜΟΥ ΚΟΙΤΑΖΩ ΓΥΡΩ ΜΟΥ. Η Διαδικασία της λήψης απόφασης στην επιλογή σπουδών και επαγγελμάτων ΓΡΑΣΕΠ Γ/σιο Ερασμίου Ξάνθης.
ΔΗΣ 110 Δημόσιες Σχέσεις ΣΤΕΛΛΑ ΜΙΧΑΗΛΙΔΟΥ 02/02/2015 1
Διαμόρφωση Διαφημιστικών Στόχων
Conducting Effective Meetings ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΕΣ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΕΙΣ Μετάφραση-Επιμέλεια: Ελπίδα Βάπτισμα.
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Συμμετοχή των εργαζομένων στην διοίκηση των επιχειρήσεων
ΔΗΣ 110 Δημόσιες Σχέσεις ΣΤΕΛΛΑ ΜΙΧΑΗΛΙΔΟΥ 09/02/2015 2
Αρχές Αποτελεσματικής Επικοινωνίας
«Φυσικές Επιστήμες και Περιβαλλοντική Εκπαίδευση: Βιβλιογραφική επισκόπηση και ζητήματα που αναδύονται» Βασιλούδης Ιωάννης, Δάσκαλος, MSc Βιώσιμης Ανάπτυξης.
Ποσοτική Ανάλυση Κειμένου 9η Εβδομάδα. Δειγματοληπτική Έρευνα Μαθαίνουμε από τον πληθυσμό. Πως θέτουμε ερωτήματα; Δημοσκοπήσεις Σχεδιασμός ερωτηματολογίων.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΠΟΡΩΝ
Προώθηση / Επικοινωνία
Τι ονομάζεται «κοινή γνώμη» και ποιο το κύριο χαρακτηριστικό της; 3.6 Κοινή γνώμη και Ομάδες πίεσης /συμφερόντων Τι ονομάζεται «κοινή γνώμη» και ποιο το.
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις Διάλεξη 6η Η Αποτελεσματικότητα της Διαφήμισης.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ Συμπεριφορά Καταναλωτή & Στρατηγική ΜΚΤ (Adapted from: Hawkins & Mothersbaugh, 2013, Μπαλτας & Παπασταθοπούλου, 2003, Σιωμκος, 2011)
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΚΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ- ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες και Δημόσιες Σχέσεις Αθανάσιος Σ. Δερμετζόπουλος, MSc. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Κατ. Διοίκησης Τουριστικών.
1 Οι Δημόσιες Σχέσεις ως Διαδικασία Στάδια της Διαδικασίας.
ΑΞΙΕΣ, ΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5. Πώς αντιλαμβάνεστε την έννοια της στάσης (attitude);
1 Οι Δημόσιες Σχέσεις ως Διαδικασία Στάδια της Διαδικασίας.
Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΥΓΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ. Βήματα ανάπτυξης εκπαιδευτικού προγράμματος στην κοινότητα Εντοπισμός μιας ειδικής για ένα πληθυσμό ανάγκης για μάθηση.
Διάλεξη : είναι η μετάδοση γνώσεων από τον δάσκαλο στο μαθητή με το λόγο, την επίδειξη αντικειμένων, την υποδειγματική εκτέλεση δεξιοτήτων ( πνευματικών.
 Διαφήμιση  Προωθητικές Ενέργειες  Δημόσιες Σχέσεις  Χορηγία.
Εργασία Ομάδας: 1ης Σ. Άγγελος Τ. Νικόλαος Φ. Ιάσονας Φ. Φοίβος Χ. Αλέξανδρος.
Πρόγραμμα Εταιρικής Ταυτότητας Διάλεξη 2. Στελέχη που ασχολούνται… Μικρομεσαίες επιχειρήσεις ▫ Ομάδα από 4-6 άτομα διαφόρων τμημάτων και ένα ανώτατο στέλεχος.
Βασικές αρχές και είδη Βίκυ Φλέγγα Οικονομολόγος, Msc Περιφερειακή ανάπτυξη Στέλεχος Διεύθυνσης Οργάνωσης και Πληροφορικής της Ε. Ε. Τ. Α. Α.
ORGANIZATIONAL BEHAVIOR I. Εισαγωγή στην Οργανωτική Συμπεριφορά (Κεφάλαιο 1) Με τι πιστεύετε ασχολείται το μάθημα της οργανωτικής συμπεριφοράς;
1 Σχέσεις με τους εργαζόμενους & τα μέλη Εσωτερικές Επικοινωνίες.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
Welcome to Maastricht University Faculty of Economics and Business Administration Περιβαλλοντικό Μάρκετινγκ-Μάνατζμεντ Εισαγωγή στην Ανάλυση της Αγοραστικής.
Δραματική Τέχνη στην εκπαίδευση: Ερευνητικό Σχέδιο ΙΙ
ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ
ΘΕΩΡΙΕΣ ΛΗΨΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ
Ερμηνευτική προσέγγιση
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ-ΙΔΙΩΤΙΚΟΤΗΤΑ
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ-ΙΔΙΩΤΙΚΟΤΗΤΑ
Ανακαλυπτική μάθηση Γνώση προϊόν του μαθητή Διαδικασία ανακάλυψης η έρευνα για τον εντοπισμό του ακαθορίστου Μέσα από τα ερεθίσματα που του δίνει ο εκπαιδευτικός.
Παράθυρο Johari.       Ψυχοδυναμική των σχέσεων βοήθειας και ανάπτυξης οικογενειακών σχέσεων (Παράθυρο Johari)
Μάθηση σημαίνει τροποποίηση συμπεριφοράς & σχηματισμό συνηθειών
Συμπεριφορά Καταναλωτή
Παραδείγματα εκπαιδευτικών ερευνών δράσης
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες και Δημόσιες Σχέσεις
Οι έφηβοι απαντούν Στην έρευνα πήραν μέρος αγόρια και κορίτσια ηλικίας ετών Εργασία από τον: Λάμπρο Ντινόπουλο.
Κοινωνιολογία (Εισαγωγικές έννοιες)
Κύρια βήματα της έρευνας Πρωτόκολλο έρευνας
Α.ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΟΥ –ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ ΑΝ.ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ ΚΟΙΝΟΤΙΚΗΣ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ
Σχέσεις Υπευθύνων Δημοσίων Σχέσεων
Επαγγέλματα Ο όρος επαγγέλματα στη γενικότερη αντίληψη χαρακτηρίζει την κατά κλάδο ή αντικείμενο συνήθη ασκούμενη βιοποριστική ενασχόληση, (εργασία), του.
ΟΙ ΔΙΟΜΑΔΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
Σχέσεις με την Κοινότητα
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΚΟΙΝΗ ΓΝΩΜΗ & ΠΕΙΘΩ

Τι είναι η κοινή γνώμη; Το σύνολο των απόψεων των ατόμων για ένα ζήτημα το οποίο επηρεάζει αυτά τα άτομα.

Χαρακτηριστικά της κοινής γνώμης Η γνώμη προσδιορίζεται κατά βάση από την ιδιοτέλεια. Η γνώμη δεν παραμένει για μεγάλη χρονική περίοδο, εκτός και αν τα άτομα πιστεύουν ότι αφορά στο προσωπικό τους συμφέρον. Από την στιγμή που πιστεύουν πως αφορά στο προσωπικό τους συμφέρον η γνώμη δεν αλλάζει εύκολα. Η κοινή γνώμη μπορεί να σχηματισθεί από ποικίλες απόψεις για ένα θέμα όχι απαραίτητα σύμφωνες μεταξύ τους.

Σχέση κοινής γνώμης - γεγονότων Η κοινή γνώμη είναι ευαίσθητη στα γεγονότα. Η κοινή γνώμη δεν προλαμβάνει τα γεγονότα, αντιδρά σε αυτά. Τα γεγονότα αποτελούν το έναυσμα για το σχηματισμό της κοινής γνώμης. Εάν οι άνθρωποι δεν γνωρίζουν ένα ζήτημα, δεν αναμένεται να ενδιαφερθούν ή να έχουν μια γνώμη.

Έχει τις ρίζες της στα: Ιδιοτέλεια Γεγονότα Κοινή συζήτηση

Κύκλος ζωής κοινής γνώμης Προσδιορισμός του ζητήματος Ανάμειξη των καθοδηγητών Κοινή αντίληψη Κυβερνητική/ Ρυθμιστική ανάμειξη Επίλυση

Κοινωνιολογικός ορισμός καθοδηγητών Άτομα που ενδιαφέρονται σε μεγάλο βαθμό για το θέμα Άτομα καλύτερα πληροφορημένα Άπληστοι καταναλωτές ΜΜΕ Άτομα που υιοθετούν πρώτα τις νέες ιδέες Καλοί οργανωτές που μπορούν να ωθήσουν πρόσωπα σε δράση

Τύποι καθοδηγητών Επίσημοι Ανεπίσημοι Καθοδηγητές δύναμης

ΡΟΗ ΤΗΣ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ ΜΜΕ & ΆΛΛΕΣ ΠΗΓΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΙ ΓΝΩΜΗΣ ΑΠΡΟΣΕΚΤΟ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΟ ΚΟΙΝΟ ΑΠΡΟΣΕΚΤΟ ΚΟΙΝΟ

Ο ρόλος των ΜΜΕ Όταν οι άνθρωποι δεν είναι πληροφορημένοι καλά ή δεν έχουν διαμορφώσει την θέση τους πάνω σε ένα θέμα τα ΜΜΕ παίζουν ρόλο στο να πουν στους ανθρώπους τι να σκεφτούν. Τα ΜΜΕ λένε στο κοινό τι να σκεφτεί σχετικά με κάτι και όχι τι να σκεφτεί γενικά. Η επίδραση των ΜΜΕ γίνεται μεγαλύτερη όταν οι άνθρωποι δεν μπορούν να επαληθεύσουν τις πληροφορίες μέσω της προσωπικής τους εμπειρίας. Σημαντικός ο ρόλος των Υ Δημοσίων Σχέσεων

Πορτραίτο καθοδηγητή ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ: Έχουν κάνει 3 ή και περισσότερες από τις ακόλουθες δραστηριότητες: παρακολούθησαν μια δημόσια συζήτηση, έγραψαν ένα νομοθέτημα, υπηρέτησαν ως ανώτατο στέλεχος ή μέλος επιτροπής ενός τοπικού οργανισμού, παρακολούθησαν έναν πολιτικό λόγο ή συγκέντρωση, έγραψαν μια επιστολή στον εκδότη,εργάστηκαν για ένα πολιτικό κόμμα/για μια ομάδα δράσης, έγραψαν ένα άρθρο, διατήρησαν ή διοίκησαν ένα πολιτικό γραφείο. 10-12% του πληθυσμού είναι καθοδηγητές γνώμης.

Έννοια πειθούς «Επικοινωνία στις επιλογές επιρροής» «Μια διαδικασία η οποία αλλάζει τις θέσεις, τα πιστεύω, τις απόψεις και την συμπεριφορά»

Πειθώ και ΔΣ ….τα άτομα που ασχολούνται επαγγελματικά με τις δημόσιες σχέσεις είναι ρήτορες οι οποίοι επηρεάζουν τους συνανθρώπους τους. Σχεδιάζουν, τοποθετούν και επαναλαμβάνουν μηνύματα εκ μέρους των εγγυητών σε μια σειρά θεμάτων τα οποία διαμορφώνουν τις απόψεις της κυβέρνησης, των φιλανθρωπικών οργανισμών, των ιδρυμάτων δημόσιας εκπαίδευσης κλπ

Χρήση της πειθούς Για να αλλάξει ή να μετριάσει τις εχθρικές απόψεις Να αποκρυσταλλώσει τις κρυμμένες γνώμες και θετικές στάσεις Να διατηρήσει τις ευνοϊκές απόψεις

Μια γενική εικόνα της πειθούς Τα ραδιοτηλεοπτικά μηνύματα είναι πιο πειστικά από τα έντυπα. Οι δυνατές συναισθηματικές προσφυγές και η δημιουργία φόβου είναι ότι πιο αποτελεσματικό για ένα αδιάφορο ακροατήριο. Οι λογικές προσφυγές είναι καλύτερες για μορφωμένα ακροατήρια. Η ανάγκη για αλτρουισμό μπορεί να αποτελέσει δυνατό κίνητρο. Ένα ελκυστικό πρότυπο ή ενέργειες δημοσιότητας είναι τα πλέον αποτελεσματικά όταν το ακροατήριο δεν έχει μεγάλη ανάμειξη, το θέμα είναι απλό και χρησιμοποιούνται τηλεοπτικά κανάλια.

Παράγοντες στην επικοινωνία της πειθούς Ανάλυση ακροατηρίου Αξιοπιστία πηγής Προσφυγή στην ιδιοτέλεια Σαφήνεια μηνύματος Συγχρονισμός και περιεχόμενο Συμμετοχή ακροατηρίου Προτάσεις για δράση Περιεχόμενο και δομή μηνυμάτων Πειστική ομιλία

Ανάλυση ακροατηρίου Ψυχοσχεδιαγράμματα: Πρόγραμμα VALS – Values and Lifestyle Programme Δημοσκοπήσεις και έρευνες κοινού.

Πηγή πιστότητας Γνώση Ειλικρίνεια Χάρισμα

Προσφυγή στην ιδιοτέλεια Το κοινό ασχολείται με ζητήματα ή δίνει βάση σε μηνύματα τα οποία έλκουν τις ψυχικές ή οικονομικές ανάγκες του. Σύμφωνα με τον Laswell οι άνθρωποι παρακινούνται μεταξύ άλλων από: δύναμη, σεβασμό,πλούτο, ψυχική και νοητική ζωτικότητα.

Σαφήνεια μηνύματος Τα πιο πειστικά μηνύματα είναι άμεσα, εκφράζονται απλά και περιλαμβάνουν μόνο μια βασική ιδέα. ΥΔΣ θα πρέπει πάντα να κάνει 2 ερωτήσεις: «Τι θέλω να κάνει το ακροατήριο με το μήνυμα;» και «Θα καταλάβει το ακροατήριο το μήνυμα;»

Συγχρονισμός και περιεχόμενο Ένα μήνυμα είναι πιο πειστικό αν οι περιβαλλοντικοί παράγοντες υποστηρίζουν το μήνυμα ή αν το μήνυμα λαμβάνεται μέσα στο γενικό πλαίσιο άλλων μηνυμάτων και καταστάσεων με τις οποίες το άτομο είναι οικείο.

Προτάσεις για δράση Οι άνθρωποι επιδοκιμάζουν τις ιδέες, μόνο όταν αυτές συνοδεύονται από μια ενέργεια που προτείνεται από τον εισηγητή της πρότασης. Οι υποδείξεις για δράση πρέπει να είναι ξεκάθαρες.

Συμμετοχή του ακροατηρίου Η πράξη της συμμετοχής ενισχύει τα πιστεύω του ακροατηρίου. Ζητώντας από τους ανθρώπους να κάνουν κάτι ενεργοποιείται μια μορφή πειθούς και δέσμευσης προς τον εαυτό τους.