Φοιτήτρια: Γιάου Ευαγγελία

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
 Από τις ανάγκες εκπαίδευσης της οικονομίας στις ανάγκες εκπαίδευσης του ατόμου : Το επαγγελματικό προφίλ ως στοιχείο σύζευξης της προσφοράς με τη ζήτηση.
Advertisements

EDUC 612 Ανωτερες μορφες στατιστικης αναλυσησ
Στάδια διεξαγωγής εκπ/κής έρευνας
Συνάντηση 12η: Εγκυρότητα και αξιοπιστία στην εκπαιδευτική έρευνα
Ο αυτοματισμός στις εργασίες διαχείρισης περιοδικών : έρευνα σε βιβλιοθήκες της Αθήνας Αναστασία Διαγγελάκη Χριστίνα Κανάκη (Ιωάννινα, Σεπτέμβριος 2008)
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Το Περιβάλλον Του Αθλητικού Οργανισμού
Διημερίδα για την Κοινωνική Διάσταση της Κοινωνίας της Πληροφορίας Αθήνα, Δεκεμβρίου 2004 Μελέτη Αξιολόγησης «Η διάσταση της ισότητας των φύλων.
Είδη δειγμάτων Τυχαίο/ μη τυχαίο
Ευαγγελία Σουμέλη Ανώτερη Ερευνήτρια ΓΕΦΥΡΩΝΟΝΤΑΣ ΤΟ ΧΑΣΜΑ ΔΙΑΚΡΑΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ: ΚΥΠΡΟΣ, ΕΛΛΑΔΑ, ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑ.
Ερευνητικές Εργασίες: Πόσο
Ερευνητική εργασία «Φύλα και επαγγέλματα»
Εκπαίδευση σταδιοδρομίας στο ελληνικό δημοτικό σχολείο
ΘΕΩΡΙΕΣ ΚΑΙ ΥΠΟΘΕΣΕΙΣ: Διατύπωση Αναπτυξιακών Ερωτημάτων
Κριτήρια επιλογής επαγγέλματος
Κοινωνικοοικονομική Αξιολόγηση Επενδύσεων Διάλεξη 6η
Ποσοτική Ανάλυση Κειμένου 9η Εβδομάδα. Δειγματοληπτική Έρευνα Μαθαίνουμε από τον πληθυσμό. Πως θέτουμε ερωτήματα; Δημοσκοπήσεις Σχεδιασμός ερωτηματολογίων.
PSY 301 Μάθημα 2ον KOINΩΝΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΜΕΘΟΔΟΙ & ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ.
Επένδυση στη δημιουργία Ανθρώπινου Κεφαλαίου: Εκπαίδευση και Κατάρτιση Γιώργος Μ. Αγιομυργιανάκης Καθηγητής Οικονομικής Ανάλυσης και Πολιτικής Ελληνικό.
Στατιστικές Υποθέσεις III (Ερευνητικά Ερωτήματα / Υποθέσεις προς επιβεβαίωση)
Εργαστήριο Στατιστικής (8 ο Εργαστήριο) Συσχετίσεις μεταξύ μεταβλητών (ερωτήσεων)
ΜΕΘΟΔΟΙ ΕΡΕΥΝΑΣ Δειγματοληψία
Δραματική Τέχνη στην εκπαίδευση: Ερευνητικό Σχέδιο Ι Στις ανθρωπιστικές επιστήμες επικράτησαν δύο ερευνητικές κατευθύνσεις: Η στατιστική ανάλυση (συνυπολογίζει.
► Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Έρευνα ► Ορισμοί ► Χαρακτηριστικά επιστημονικής έρευνας ► Τύποι της έρευνας ► Η χρησιμότητα της έρευνας στο χώρο της υγείας.
O ΌΡΟΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΉΘΗΚΕ ΑΡΧΙΚΆ, ΓΙΑ ΆΤΟΜΑ ΠΟΥ ΑΠΑΣΧΟΛΟΎΝΤΑΝ ΣΤΟ ΧΏΡΟ ΤΗΣ ΨΥΧΙΚΉΣ ΥΓΕΊΑΣ ΚΑΙ ΣΤΗ ΣΥΝΈΧΕΙΑ ΣΥΝΔΈΘΗΚΕ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΕΠΆΓΓΕΛΜΑ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΎ,
ΔΙΑΛΕΞΗ 11η Ποσοτική έρευνα υγείας
Εισαγωγή στην Κοινωνική Έρευνα Ι
Πέτρος Ρούσσος, PhD Επίκ. Καθηγητής, Τμήμα Ψυχολογίας, ΕΚΠΑ
Έλεγχος υποθέσεων με την χ2 «χι -τετράγωνο» κατανομή
Εισαγωγή στην Κοινωνική Έρευνα Ι
Υπό της φοιτήτριας : ΠΑΠΑΝΙΔΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ Επιβλέπουσα καθηγήτρια :
ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΜΕΤΡΑ ΔΙΑΣΠΟΡΑΣ - ΑΣΥΜΜΕΤΡΙΑΣ - ΚΥΡΤΩΣΕΩΣ
Ανάλυση- Επεξεργασία των Δεδομένων
Εισαγωγή στην Κοινωνική Έρευνα Ι
Στατιστικές Υποθέσεις
Μεθοδολογία των Επιστημών του Ανθρώπου: Στατιστική
Εισαγωγή στην Κοινωνική Έρευνα Ι
ΙΕΚ Γαλατσίου Στατιστική Ι
ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ,ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ- Job-Surfing HEIKO STEFFENS ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΤΟΥ TECHNICAL UNI ΤΟΥ ΒΕΡΟΛΙΝΟΥ (1995) Μάθημα: ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ.
Ερμηνεία Σχετικού λόγου ( Odds ratio ) -1
ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
Στατιστικές Υποθέσεις II
Παναγιώτης Γ. Μουσταΐρας
Πού χρησιμοποιείται ο συντελεστής συσχέτισης (r) pearson
5o Μάθημα: Το τεστ χ2 Κέρκυρα.
ΑΣΠΑΙΤΕ - ΠΕΣΥΠ ΤΜΗΜΑ Α ΜΑΘΗΜΑ: ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΣΤΗ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Δομή ερευνητικής εργασίας
Φοιτητής: Τάρταρης Παναγιώτης (Α.Μ 6510)
Βασιλική Βασιλοπούλου ΠΕΣΥΠ Β΄εξάμηνο
Φοιτήτρια: Γιάου Ευαγγελία
ΜΑΘΗΜΑ: ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΣΥ.Π. Π.Ε.ΣΥ.Π. .
Η λογική της συγκριτικής ανάλυσης
Δημιουργία Ερευνητικού Εργαλείου
Έλεγχος υποθέσεων με την χ2 «χι -τετράγωνο» κατανομή
Επιθεώρηση Συμβουλευτικής-Προσανατολισμού,
Κύρια βήματα της έρευνας Πρωτόκολλο έρευνας
Δημήτρης Μπουναφάτσος, ΠΕΣΥΠ ΄Β εξάμηνο.
Συμμετοχική παρατήρηση Συστηματική παρατήρηση
Εισαγωγή στην Στατιστική
Χαρακτηριστικά εκπαιδευτικής έρευνας δράσης
D. ACEMOGLU, D. LAIBSON, J. A. LIST
Επαγγέλματα Ο όρος επαγγέλματα στη γενικότερη αντίληψη χαρακτηρίζει την κατά κλάδο ή αντικείμενο συνήθη ασκούμενη βιοποριστική ενασχόληση, (εργασία), του.
ΕΡΓΑΣΙΑΚΟ ΑΓΧΟΣ και ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ
ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
Ο Παράγοντας της Αυτοδιαχείρισης σε Σχέση με την Υγεία των Καρδιοπαθών
Διδασκαλία και μάθηση των Μαθηματικών με διαδικασίες επίλυσης προβλημάτων Εργασία 1ης Ενότητας Kapetanas Ε. & Zachariadis Τ. (2007). Students’ beliefs.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
Στατιστικές Υποθέσεις
Η ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ
Στατιστικές Υποθέσεις III
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Φοιτήτρια: Γιάου Ευαγγελία Μάθημα:Συμβουλευτική στη Δια Βίου Ανάπτυξη Καθηγήτρια: Ρ. Καλούρη Εργασία: «Παρουσίαση Επιστημονικού Άρθρου από την Επιθεώρηση Συμβουλευτικής και Προσανατολισμού» Φοιτήτρια: Γιάου Ευαγγελία ΠΕΣΥΠ Β’ εξάμηνο Αθήνα 2017

Επιθεώρηση Συμβουλευτικής και Προσανατολισμού τ.70-71 / 2004 «Αυτοεκτίμηση και Επαγγελματική ικανοποίηση πολιτικών που διαμένουν στην Ελλάδα» Βασιλική Κιτσάκη

* Η παρούσα μελέτη βασίστηκε σε εμπειρική έρευνα, η οποία έλαβε χώρα το Νοέμβριο του 1999, σε δείγμα 9 πολιτικών προσφύγων από Αραβικές, κυρίως χώρες.

Στόχος της παρούσας μελέτης Είναι να ανιχνεύσει και να εντοπίσει: Το βαθμό αυτοεκτίμησης των πολιτικών προσφύγων που διαμένουν στην Ελλάδα. Το βαθμό επαγγελματικής ικανοποίησης που αντλούν μέσω των εργασιών με τις οποίες ασχολούνται. Να διερευνήσει όλους τους πιθανούς ατομικούς και δημογραφικούς παράγοντες που σχετίζονται με το βαθμό αυτοεκτίμησης και επαγγελματικής ικανοποίησης του δείγματος.

Τα στατιστικά ευρήματα της μελέτης κατέδειξαν Η αυτοεκτίμηση των πολιτικών προσφύγων και η επαγγελματική ικανοποίησή τους κινούνται σε μέσες τιμές. Οι απόφοιτοι της Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης εμφανίζουν υψηλότερη επαγγελματική ικανοποίηση από τους αποφοίτους της Ανώτατης και Ανώτερης εκπαίδευσης. Η αυτοεκτίμηση των αποφοίτων της Ανώτατης εκπαίδευσης είναι υψηλότερη από την αυτοεκτίμηση των αποφοίτων της Ανώτερης και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Ο βαθμός επαγγελματικής ικανοποίησης συσχετίζεται αρνητικά με το βαθμό της αυτοεκτίμησης του δείγματος.

Θεωρητική Προσέγγιση των Εννοιών της Αυτοεκτίμησης και της Επαγγελματικής Ικανοποίησης υπό το Πρίσμα της Παρούσας Έρευνας Ως θεμελιώδεις έννοιες του προαναφερθέντος μοντέλου αναφέρονται: Η παρωθητική ισχύς της εργασίας, ο βαθμός δηλαδή που μπορεί να προκαλέσει εσωγενή κίνητρα στον εργαζόμενο και η οποία υπολογίζεται με βάση τον ακόλουθο τύπο: Παρωθητική ισχύς = χ Αυτονομία χ Ανατροφοδότηση Η ισχύς της ανάγκης για ανάπτυξη που αποτελεί την απάντηση των εργαζομένων στην παρωθητική ισχύ της εργασίας τους. Ποικιλία + Ταυτότητα + Σπουδαιότητα δεξιοτήτων έργου 3

Πολιτικοί πρόσφυγες Πολιτικοί πρόσφυγες θεωρούνται όσοι εγκατέλειψαν τη χώρα τους επειδή διέτρεχε κίνδυνο η ζωή τους ή απειλούνταν η ελευθερία τους για λόγους πολιτικών πεποιθήσεων. Οι πολιτικοί πρόσφυγες χαρακτηρίζονται ως μειονότητα, εφόσον ως κριτήριο λαμβάνεται το αριθμητικό μέγεθος της υπάρχουσας πλειοψηφίας.

Στόχοι και Υποθέσεις της Έρευνας Στόχος της ερευνητικής μελέτης, η οποία βασίστηκε σε εμπειρική έρευνα ήταν: Να ανιχνεύσει και να εντοπίσει το βαθμό επαγγελματικής ικανοποίησης πολιτικών προσφύγων που ζουν και εργάζονται στην Ελλάδα. Να μετρήσει την αυτοεκτίμησή τους και διερευνήσει συγκριτικά την πιθανή αλληλεξάρτηση των δύο μεταβλητών που προαναφέρθηκαν καθώς και να ελέγξει τους ατομικούς και δημογραφικούς παράγοντες που συνδέονται με τη διαμόρφωση των μεταβλητών αυτών της έρευνας.

Ειδικότερα τα διερευνητικά ερωτήματα διαμορφώθηκαν ως ακολούθως: Υπάρχει συσχέτιση μεταξύ των διαφόρων χαρακτηριστικών του δείγματος που αναφέρονται σε ατομικές- δημογραφικές μεταβλητές με το βαθμό αυτοεκτίμησης και επαγγελματικής ικανοποίησης που αναπτύσσει; Προκύπτει στατιστικώς σημαντική συνάφεια από τη σύγκριση των μεταβλητών της αυτοεκτίμησης και της επαγγελματικής ικανοποίησης;

Μέθοδος (Μορφωτικό επίπεδο) Δείγμα: Στην παρούσα έρευνα πήραν μέρος 9 άρρενες Πολιτικοί πρόσφυγες εκ των οποίων οι 5, ποσοστό 55,6%, ήταν απόφοιτοι Λυκείου, 3 ποσοστό 33,3% ήταν απόφοιτοι Ανώτερης εκπαίδευσης και 1 ποσοστό 11,1% ήταν απόφοιτοι Ανώτερης Εκπαίδευσης.

Μορφωτικό επίπεδο δείγματος

Μέθοδος (Οικογενειακή κατάσταση) Μέθοδος (Οικογενειακή κατάσταση) Όσον αφορά στην οικογενειακή κατάσταση των υποκειμένων του δείγματος, 4 ποσοστό 44,4% ήταν άγαμοι, 1 ποσοστό 11,1% ήταν έγγαμος και 4 ποσοστό 44,4% ήταν έγγαμοι με παιδιά.

Οικογενειακή κατάσταση δείγματος

Μέθοδος (Επαγγέλματα που ασκούσαν) Μέθοδος (Επαγγέλματα που ασκούσαν) Ως προς τα επαγγέλματα που ασκούσαν τα υποκείμενα του δείγματος ανήκαν στο εργατικό δυναμικό, 2 επίσης άτομα, ποσοστό 22,2% ήταν μικροεπιχειρηματίες, 3 ποσοστό 33,3% και ασκούσαν επιστημονικά επαγγέλματα, 1 άτομο ποσοστό 11,1% ασκούσε καλλιτεχνικό επάγγελμα και τέλος 1 άτομο, ποσοστό 11,1% δεν συμπλήρωσε το επάγγελμα.

Επαγγέλματα που ασκούσαν

Μέσα Συλλογής Δεδομένων Για την εκτέλεση της έρευνας χορηγήθηκε ερωτηματολόγιο το οποίο περιλάμβανε: Οικογενειακή κατάσταση, το επάγγελμα και την επαγγελματική εμπειρία. Κλίμακα αυτοεκτίμησης του Coopersmith για ενήλικες. Η κλίμακα αποτελείται από 25 ερωτήσεις που έχουν προέλθει από την School short form και καλείται να μετρήσει την αξιολογική κρίση που ο ίδιος ο ερευνώμενος διατηρεί για τον εαυτό του σε ακαδημαϊκό, οικογενειακό, κοινωνικό και προσωπικό πεδίο δράσης. Ερωτηματολόγιο JS, το οποίο μετρά με επταβάθμια κλίμακα το βαθμό ικανοποίησης που αντλεί ο εργαζόμενος από το επάγγελμά του, μέσα από 15 ερωτήσεις που καλείται να απαντήσει και οι οποίες μετρούν έξι επιμέρους εργασιακές διαστάσεις: το μισθό, την εργασιακή δραστηριότητα, τις εργασιακές συνθήκες, τις προσδοκίες για επαγγελματική άνοδο, τις σχέσεις με τους ανωτέρους, τις σχέσεις μεταξύ συναδέλφων.

Μικρο/επιχειρηματίες Επιστημονικά Επαγγέλματα Κατανομή του μορφωτικού επιπέδου των υποκειμένων του δείγματος (Ν=9) ως προς τα επαγγέλματα που ασκούν ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ Εργατικό Δυναμικό Μικρο/επιχειρηματίες Επιστημονικά Επαγγέλματα Καλλιτεχνικά ΣΥΝΟΛΟ Ν % Λύκειο 2 22,2 1 11,1 5 55,6 Ανώτερη Ανώτατη 3 33,3 9 100,0

Χ2 και στατιστική σημαντικότητα ως προς τα επαγγέλματα που ασκούν τα υποκείμενα του δείγματος χ2 df Σηναντικότητα Επαγγέλματα Χ Μορφωτικό Επίπεδο 18,00 8 0,021

Επαγγελματική Ικανοποίηση Μέσοι όροι και στατιστικές σημαντικότητες της επαγγελματικής ικανοποιήσεις και της αυτοεκτίμησης ως προς το μορφωτικό επίπεδο Επαγγελματική Ικανοποίηση Αυτοεκτίμηση Μ.Ο Ν Τ.Α Λύκειο 80,80 5 19,11 13,60 3,13 Ανώτερη 58,00 1 20,00 Ανώτατη 60,66 3 20,20 17,66 1,15 ΣΥΝΟΛΟ 71,55 9 20,13 15,66 3,42

Ανάλυση διακύμανσης της επαγγελματικής ικανοποίησης και της αυτοεκτίμησης ως προς το μορφωτικό επίπεδο SS df MS F Σημαντικότητα Επαγγελματική Ικανοποίηση χ Μορφωτικό Επίπεδο 966,756 2 483,378 1,27 0,032 Αυτοεκτίμηση χ Μορφωτικό Επίπεδο 52,13 26,06 3,73 0,048

Επαγγελματική Ικανοποίηση Συνάφειες μεταξύ των μεταβλητών επαγγελματικής ικανοποίησης και αυτοεκτίμησης Επαγγελματική Ικανοποίηση Αυτοεκτίμηση 1,000 -0,714*

Από την ερευνητική δραστηριότητα και τα ευρήματα που την ακολούθησαν καταδείχθηκε ότι: Αναλυτικότερα ως προς την αυτοεκτίμηση και την επαγγελματική ικανοποίηση: Τόσο η επαγγελματική ικανοποίηση όσο και η αυτοεκτίμηση των πολιτικών προσφύγων κινούνται σε μέτρια επίπεδα (καταγράφονται μέσες τιμές). Οι δύο μεταβλητές, της αυτοεκτίμησης και της επαγγελματικής ικανοποίησης, συσχετίζονται αρνητικά μεταξύ τους. Τα ερευνητικά δεδομένα κατέδειξαν ότι όσο αυξάνεται η επαγγελματική ικανοποίηση του δείγματος τόσο μειώνεται η επαγγελματική ικανοποίηση τους.

Ως προς ο μορφωτικό επίπεδο και το επάγγελμα: Ο ερευνώμενος πληθυσμός ασκεί επαγγέλματα αντίστοιχα του μορφωτικού του επιπέδου τα οποία βρίσκονται στο μέγιστο βαθμό συγγένειας με τη βαθμίδα της εκπαίδευσης που έλαβε και με το αντικείμενο των σπουδών του.

Ως προς το μορφωτικό επίπεδο την αυτοεκτίμηση και την επαγγελματική ικανοποίηση: Το μορφωτικό επίπεδο των πολιτικών προσφύγων επηρεάζει τη διαμόρφωση τόσο της αυτοεκτίμησης όσο και της επαγγελματικής τους ικανοποίησης. Ειδικότερα υψηλότερη αυτοεκτίμηση καταγράφεται στους αποφοίτους της Ανώτατης εκπαίδευσης, ενώ στους αποφοίτους Ανώτερης και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης η ίδια μεταβλητή κινείται σε χαμηλότερα επίπεδα. Αντίθετα, η επαγγελματική ικανοποίηση είναι υψηλότερη για τους αποφοίτους Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και χαμηλότερη για τους αποφοίτους της Ανώτατης εκπαίδευσης.

Ως προς την αυτοεκτίμηση και την επαγγελματική ικανοποίηση: Οι δύο μεταβλητές, της αυτοεκτίμησης και της επαγγελματικής ικανοποίησης, συσχετίζονται αρνητικά μεταξύ τους. Τα ερευνητικά δεδομένα κατέδειξαν ότι όσο αυξάνεται η επαγγελματική ικανοποίηση του δείγματος τόσο μειώνεται η επαγγελματική ικανοποίηση τους.

Σας ευχαριστώ πολύ!!!