Σχολικο ετοσ : 2ο υπευθυνη καθηγητρια : ΣΤ. ΜΑΥΡΟΜΜΑΤΑΚΗ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ελληνογαλλική Σχολή ‘’Άγιος Παύλος’’
Advertisements

Ελληνογαλλική σχολή ‘’Ο ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ’’
Ηλεκτρομαγνητικό Φάσμα
Ακτίνες Χ.
ΕΠΑΓΩΓΗ (induction).
Ελληνογαλλική Σχολή Πειραιά Άγιος Παύλος ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Υπεύθυνη Καθηγήτρια:Σ.Μαυρομματάκι.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ: Α2/Λ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΑΓΙΟΣ-ΠΑΥΛΟΣ
Ελληνογαλλική σχολή ‘’Saint paul’’
Εργασία τεχνολογία επικοινωνιών
ΚΙΝΗΤΟ ΚΑΙ ΑΚΤΙΝΟΒΟΛΙΑ
Φυσική Γ’ Λυκείου Γενικής Παιδείας
Είναι απαραίτητο να χρησιμοποιούμε όλες τις δυνατότητες που δίνει το κινητό τηλέφωνο; ΤΩΝ: ΚΩΝ/ΝΟΥ ΘΕΟΤΟΚΑ ΘΑΝΟΥ ΘΩΔΟΥ.
ΑΚΤΙΝΕΣ Χ Διδασκαλια σε 3 μαθηματα απο τον φυσικο, δεληβορια χρηστο
Ο ΟΘΟΝΕΣ Η οθόνη  (monitor ) του υπολογιστή, περιλαμβάνει ένα καθοδικό σωλήνα, όπως η τηλεόραση, και κατάλληλα κυκλώματα σάρωσης. Μπορεί να είναι έγχρωμη.
Υπεύθυνη Καθηγήτρια: κ.Μαυρομματάκη Σχολικό έτος:
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ
Επιμέλεια Κωστούλας Γεώργιος Κανδρέλης Σταύρος Νάστος Αλέξανδρος.
Εργασία Τεχνολογίας ΟΙ ΑΚΤΙΝΕΣ Χ ΘΕΜΑ: Αμπουλάιλας Πέτρος ΤΜΗΜΑ Α1.
Φυσική Γ’ Λυκείου Γενικής Παιδείας
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ
Ελληνογαλλική σχολή Πειραιά Άγιος Παύλος
ΗΛΕΚΤΡΟΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΥΤΟΜΑΤΙΣΜΟΥ.
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ SAINT PAUL
Project 4o Το φως και το χρώμα στην τέχνη και την επιστήμη
Φωτεινές πηγές - λαμπτήρες
Ερευνητικές Εργασίες Α΄ Λυκείου Ιανουάριος 2012
Ηλεκτρομαγνητικά πεδία στο σπίτι και στην εργασία.
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΕΙΡΑΙΑ ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ
Φωτοβολταϊκό σύστημα Αποτελείται από ένα ή περισσότερα πάνελ φωτοβολταϊκών στοιχείων , μαζί με τις απαραίτητες συσκευές και διατάξεις για τη μετατροπή.
Μαθημα τεχνολογιασ εργασια αξιολογησησ β’ τριμηνου θεμα: ενεργεια
ΑΚΤΙΝΕΣ ΠΟΥ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΜΑΓΝΗΤΙΚΟ ΦΑΣΜΑ
ΟΘΟΝΕΣ ΝΙΚΟΣ ΒΑΛΕΡΑΣ Β1/ΒΠ 2013.
αναφέρει την ανάγκη ύπαρξης των μετασχηματιστών.
Λυχνία ακτίνων – x / ακτινοδιάγνωση
Η Ιστορία των ηλεκτρικών λαμπτήρων. Κατασκευή και επίδειξη των κυριότερων κατηγοριών.
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΕΙΡΑΙΑ ΑΓΙΟΣ-ΠΑΥΛΟΣ ● Εργασία στο τζετ σκι ● Εργασία στο μάθημα Τεχνολογίας ● ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ :ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΜΑΥΡΟΜΑΤΑΚΗ.
Εργασία στο μάθημα της τεχνολογίας Από τον μαθητή: Δημήτρη Βασιλόπουλο Από τον μαθητή: Δημήτρη Βασιλόπουλο.
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΕΙΡΑΙΑ «ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ» Εργασία στο μάθημα της τεχνολογίας. Σχολικό Έτος Υπεύθυνη Καθηγήτρια Στ. Μαυρομματάκη.
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΕΙΡΑΙΑ ‘ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ’ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: ΥΠΕΥΘYΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ: ΜΑΥΡΟΜΑΤΑΚΗ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ.
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΕΙΡΑΙΑ " ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ " Εξέταση στο μάθημα της τεχνολογίας Σχολικό έτος Υπεύθυνη καθηγήτρια : κ. Μαυροματάκη.
Ελληνογαλλική Σχολή Πειραιά ο «ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ»
Εργασία στο μάθημα της Τεχνολογίας
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΕΙΡΑΙΑ
Όνομα: Σεβδαλής Κυριάκος
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ Ο αΓΙΟσ ΠΑΥΛΟσ
ΠΗΝΙΟ Το πηνίο είναι ένα από τα παθητικά στοιχεία των ηλεκτρονικών κυκλωμάτων όπως είναι οι αντιστάσεις και οι πυκνωτές. Το Πηνίο αποτελείται από σπείρες.
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ fdtugy
ΑΝΕΜΟΓΕΝΝΗΤΡΙΑ ΤΣΙΑΚΑΛΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ.
Σχολικό Έτος 2015/16 Υπεύθυνη Καθηγήτρια : κυρία Μαυρομματάκη
ΕλληνογαλλικΗ ΣχολΗ ΠειραιΑ ΑγιοΣ ΠαΥλοΣ
ΕλληνογαλλικΗ σχολΗ ΠειραιΑ « ΑγιοΣ ΠαΥλοΣ "
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΕΙΡΑΙΑ <<ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ>>
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΕΙΡΑΙΑ Ο ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ
Υπεύθυνος καθηγητής – Κ . Βαλανίδης
ΙΑΤΡΙΚΗ ΦΥΣΙΚΗ eclass: MED684
Ανάλυση φωτοβολταϊκού συστήματος 10kW για οικιακή χρήση
ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ ΥΠΕΥΘΗΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ : κ.Μαυροματάκη
ΟΠΤΙΚΗ Οπτική ονομάζεται ο κλάδος της Φυσικής που μελετά τη συμπεριφορά και τις ιδιότητες του φωτός, ενώ επιπλέον περιγράφει και τα φαινόμενα που διέπουν.
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΕΙΡΑΙΑ ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ
ΠΗΝΙΟ Το πηνίο είναι ένα από τα παθητικά στοιχεία των ηλεκτρονικών κυκλωμάτων όπως είναι οι αντιστάσεις και οι πυκνωτές. Το Πηνίο αποτελείται από σπείρες.
ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΡΕΥΜΑ ΣΤΟΧΟΙ Να μπορείτε να: (α) Ορίζετε το Ηλεκτρικό Ρεύμα
ΑΝΑΚΛΑΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑΘΛΑΣΗ ΜΗΚΟΣ ΚΥΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΣΥΧΝΟΤΗΤΑ
ΜΟΡΦΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ.
Ελληνογαλλική Σχολή Πειραιά ‘Ο Άγιος Παύλος’
ΦΩΣ & ΔΙΑΔΟΣΗ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ ΦΥΣΙΚΗ Γ’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Ελληνογαλλική Σχολή Ο ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ Εργασία στο μάθημα της Τεχνολογίας.
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ «Ο ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ»
Ελληνογγαλική Σχολή Πειραιά Ο Άγιος Παύλος
Συσκευές ηλεκτροφόρησης. Ηλεκτροφόρηση Αναλυτική μέθοδος που χρησιμοποιείται συνήθως στη βιολογία και στην ιατρική για το χωρισμό – σπάσιμο – διάλυση.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Σχολικο ετοσ : 2ο16 - 17 υπευθυνη καθηγητρια : ΣΤ. ΜΑΥΡΟΜΜΑΤΑΚΗ ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ  "Ο ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ" Εργασία στο μάθημα της Τεχνολογίας Σχολικο ετοσ : 2ο16 - 17                                                                 υπευθυνη καθηγητρια : ΣΤ. ΜΑΥΡΟΜΜΑΤΑΚΗ

Α' ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Έλενα Βότσαρη Α' ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ   Έλενα Βότσαρη  Θέμα : Μηχάνημα ακτίνων Χ

Ορισμός μηχανήματος ακτίνων Χ . Ορισμός μηχανήματος ακτίνων Χ . Μηχάνημα με ακτίνες Χ ή ακτίνες Rοntgen είναι το μηχάνημα το οποίο χρησιμοποιείται στην επιστήμη της Ιατρικής ως διαγνωστικό εργαλείο με τη μορφή της ακτινοβολίας. Ακτίνες Χ αποκαλούμε ένα τμήμα του ηλεκτρομαγνητικού φάσματος που βρίσκεται ανάμεσα των τμημάτων της υπεριώδους ακτινοβολίας και των ακτίνων Γ.

Ιστορική εξέλιξη Οι ακτίνες Χ ανακαλύφθηκαν το 1985 όταν κατά τη διάρκεια των πειραμάτων που είχαν να κάνουν με ηλεκτρικά ρεύματα να περνούν μέσα από σωλήνα ηλεκτρονίου, ο Wilhelm Conrad Rontgen παρατήρησε ότι μια φθορίζουσα οθόνη έλαμπε όταν το ρεύμα πέρναγε.  Απόδωσε λοιπόν στο αποτέλεσμα αυτό το όνομα Ακτίνες Χ, όπου το Χ σημαίνει άγνωστη ποσότητα.

Όπως είναι γνωστό οι συγκεκριμένες ακτίνες μοιάζουν με φως και ραδιοκύματα, μια μορφή ηλεκτρομαγνητικής ακτινοβολίας. Μετά από δύο μήνες της αποκάλυψής του, οι ακτίνες Χ  χρησιμοποιούνταν  στην Ευρώπη αλλά και στη Βόρεια Αμερική όχι μόνο για να φωτογραφίζονται τα εσωτερικά όργανα αλλά και για την θεραπεία ορισμένων ασθενειών. Η ενέργεια η οποία δεν περνάει από το υπόλοιπο σώμα, διοχετεύεται μέσα σε αυτή και προκύπτει η ενέργεια η οποία προκαλεί τις βιολογικές επιπτώσεις της ακτινοβολίας.

Τρόπος λειτουργίας - βασικά μέρη Τρόπος λειτουργίας - βασικά μέρη Αρχικά , στο μηχάνημα ακτίνων Χ υπάρχουν ποικίλες λειτουργίες καθώς και διαφορετικά βασικά μέρη. Το βασικότερο, είναι η κεφαλή  του ακτινογραφικού μηχανήματος με το κιβώτιο διαφραγμάτων. Η κεφαλή του συστήματος που περιλαμβάνει τη λυχνία των ακτίνων Χ και το μεταλλικό κύλινδρο που την περιβάλλει ( περίβλημα ή κέλυφος ).  Σε κάποιο σημείο στην εξωτερική επιφάνεια του περιβλήματος είναι αποτυπωμένη με μια κόκκινη κυλίδα.  Έπειτα, έχουμε το κιβώτιο διαφραγμάτων το οποίο είναι προσαρμοσμένο κάτω ακριβώς από τη θυρίδα εξόδου της ακτινογραφικής δέσμης ακτίνων Χ και συνδεδεμένο με το κέλυφος.

Η ακτινοβολία Χ είναι αόρατη Η ακτινοβολία Χ είναι αόρατη.  Για να προσδιοριστεί ακριβώς η επιθυμητή επιφάνεια την οποία πρέπει να ακτινογραφήσουμε, είναι απαραίτητο να προβάλουμε το φωτεινό αντίγραφο της ακτινοβολίας. Επιπροσθέτως, υπάρχει και η γεννήτρια υψηλής τάσης. Ο μετασχηματιστής υψηλής τάσης και οι ανορθωτές σε ένα δοχείο χωριστά από το υπόλοιπο σύστημα.  Συχνά ο όρος γεννήτρια αποδίδεται στο χειριστήριο.  Επιπλέον, ένα άλλο μέρος του μηχανήματος είναι η τράπεζα χειρισμού και ελέγχου.  Ο ποιοτικός και ο ποσοτικός έλεγχος της δέσμης ακτίνων Χ, που παράγεται στην ακτινολογική λυχνία, γίνεται από το χειριστήριο.  Τέλος, έχουμε το διαφραγματικό σύστημα όπου η διάταξη αποτελείται από ζεύγη οριζόντιων και καθέτων μολύβδινων πλακιδίων, τα οποία αλληλοπλησιάζουν και αλληλοαπομακρύνονται, καθορίζοντας το επιθυμητό και αναγκαίο πεδίο ακτινοβολίας.  

Μελλοντικές προεκτάσεις Κατά τα τελευταία έτη παρατηρείται ραγδαία αύξηση του ενδιαφέροντος από την μεγάλη γκάμα κοινωνικών ομάδων  ( φαρμακευτικές εταιρίες, ιδιώτες κτλ. ) αλλά και το κράτος για την χρήση ακτίνων Χ. Ο χώρος της ακτινολογίας παρουσιάζει μια ιδιαίτερη δυναμική και αυξανόμενους ρυθμούς. Στρέφοντας λοιπόν το βλέμμα μας στο μέλλον θα μπορούσε να κατασκευαστεί φορητό μηχάνημα με μικρότερο βάρος, μικρότερες ακτινοβολίες και κατά συνέπεια θα προκαλούνται μικρότερης έκτασης επιβλαβείς συνέπειες στον ανθρώπινο οργανισμό. 

Τέλος  Ευχαριστώ για την παρακολούθηση !