9Ο Διεθνές Συνέδριο ΕΕΤΤ (Ιούνιος 2017) Καθ. Γεώργιος Ι. Δουκίδης

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εργασία της Δήμητρας Βασιλειάδου Για το μάθημα της Πληροφορικής 1 Απριλίου 2002.
Advertisements

1 Η Σημερινή Κατάσταση της Κυπριακής Οικογένειας Κέντρο Ερευνών και Ανάπτυξης, Intercollege.
ΑΝΑΛΥΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ ΤΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΑΝΩΤΑΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΙΔΡΥΜΑΤΩΝ.
1 Οικονομικού Κλίματος & Προσδοκιών Αποτελέσματα Έρευνας: Δεκέμβριος 2015.
1. ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ 2 ΣΥΝΘΕΣΗ ΔΕΙΓΜΑΤΟΣ ΚΛΑΔΟΣ Εμπόριο37,5 Μεταποίηση 23,9 Υπηρεσίες 38,6 ΑΡΙΘΜΟΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ Χωρίς προσωπικό 29,4 1 άτομο 24,9.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΟΥ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ ΣΕ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ.
ΕΞΑΓΩΓΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΕΙΣΑΓΩΓΕΣ - ΕΞΑΓΩΓΕΣ - ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΙΣΟΖΥΓΙΟ ΚΟΚΚΑΛΗ ΦΙΛΟΘΕΗ ΜΑΡΤΙΟΣ-ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2013.
Μεταρρύθμιση Φορολογίας Εισοδήματος. Νέες Κλίμακες Φορολογίας Εισοδήματος Το εισόδημα από μισθούς ( συντάξεις ) και επιχειρηματική δραστηριότητα φορολογείται.
ΚΑ1-Μαθησιακή Κινητικότητα Προσωπικού Σχολικής Εκπαίδευσης Τεχνική Ημερίδα Τομέας Σχολικής Εκπαίδευσης «Χρηματοοικονομικοί κανόνες διαχείρισης – Διενέργεια.
ONLINE ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ Παρουσιάζουν οι μαθητές: Γ Ι Ο Υ Λ Η Λ Ι Ο Υ Ν Η Ι Α Σ Ω Ν Α Σ Τ Α Σ Σ Η Σ.
O.T.S. FORUM Εφαρμογή Διαχείρισης Έργων Εισηγητής: Σιάμμενου Γιούλη.
Δρ. Ξανθή Κωνσταντινίδου Σχολική Σύμβουλος Φυσικής Aγωγής ΠΕ11 Θράκης Φυσικής Aγωγής ΠΕ11 Θράκης.
Τούλα Πατσάλη Διεύθυνση Διαρθρωτικών Ταμείων και Ταμείου Συνοχής Γραφείο Προγραμματισμού ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟ ΠΛΑΝΟ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΩΝ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ ΚΑΘΟΔΗΓΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ.
ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ
Η αγορά εργασίας στον διαδικτυακό τουρισμό Αλέξανδρος Καραβίτης Διευθυντής Λειτουργιών.
2 ο ΓΕΛ ΟΡΕΣΤΙΑΔΑΣ Παρουσίαση Γ Τάξης Νέου Γενικού Λυκείου ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΝΟΜΟ 4327, ΦΕΚ 50/ΤΕΥΧΟΣ Α ́/ Σεπτέμβριος 2015.
ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ «ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΩΝ ΠΑΡΚΩΝ»
Πρακτική επιμόρφωσης Έρευνα αγοράς Καταγραφή αναγκών επιμόρφωσης
Εισηγητής: δρ. Χρήστος Λεμονάκης
ΤΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ
Εφηβοι Στο διαδικτυο Cyber Bullying Phishing Διαδικτυακός εθισμός.
Κεντρο πληροφορησησ ανεργων τησ γ.σ.ε.ε.(κεπεα)
Ο υπολογιστής Εισαγωγή.
Ανάλυση και Γνώση της Αγοράς
«Δημότης Αμαρουσίου» η τεχνολογία στην υπηρεσία του Πολίτη
Πρακτική άσκηση φοιτητών
Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών "Λογιστική και Ελεγκτική"
ΕΞΩΡΑΪΣΤΙΚΟΣ, ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΣ & ΑΘΛΗΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ «Ο ΑΡΔΗΤΤΟΣ»
Η σκοτεινή πλευρά του Διαδικτύου Εθισμός
Πλατφόρμα Δήλος (Delos)
Συμβουλές για επιτυχημένες παρουσιάσεις στο PowerPoint
Η βιβλιοθήκη του ΤΕΙ Σερρών συναντά την πολιτιστική δράση της Unesco
ΘΕΩΡΙΑ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΩΝ ΚΑΙ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ
Δομημένος Προγραμματισμός
Υπηρεσίες Σχεδιασμός και κατασκευή ιστοσελίδων Κατασκευή e-shop
Να ζωογονούν το ανθρώπινο πνεύμα με την παροχή βιβλίων
Το κέντρο του πρώτου ευρωπαϊκού πολιτισμού – χρόνια πριν…
ΜΕΡΟΣ ΙV: Καθοριστικοί παράγοντες και Εμπόδια υιοθέτησης ΤΠΕ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
Σχέδιο προσέγγισης και υλοποίησης online μαθημάτων
Εναλλακτικές μέθοδοι αξιολόγησης
Θέμα Μεταπτυχιακής Εργασίας
ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ ΚΑΙ ΣΧΕΣΕΙΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ ΥΓΕΙΑΣ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ
Η Νοτιοανατολική Ευρώπη υπό ξένη κυριαρχία
Η Νοτιοανατολική Ευρώπη υπό ξένη κυριαρχία ( )
Διαθεματικό Ενιαίο Πλαίσιο Προγραμμάτων Σπουδών (ΔΕΠΠΣ) & Αναλυτικά Προγράμματα Σπουδών (ΑΠΣ) Τρύφων Μαυροπαλιάς.
The quiz show….
ΟΜΙΛΟΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΜΟΝΤΕΡΝΑ ΠΟΙΗΣΗ VS ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗ ΠΟΙΗΣΗ.
Project: Εθισμός στο Internet
Οικονομικού Κλίματος & Προσδοκιών
Πρακτική άσκηση φοιτητών
Συμβουλές για ένα υγιές βάρος
ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ
ΝΈΟ ΟΡΓΑΝΟΓΡΑΜΜΑ (ΙΑΝ14) VS. ΕΓΚΡΙΘΕΝ ΟΡΓΑΝΟΓΡΑΜΜΑ (ΑΥΓ13)
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΝΩΓΕΙΩΝ ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΑΒΒΑΛΟΣ.
Συμβουλές Πωλήσεων Καλοκαίρι 2018 ON LINE Εκπαίδευση - Αύγουστος 2018.
Τεχνολογία & εφαρμογές μεταλλικών υλικών
Ανιχνεύοντας τη ρητορική online πληροφοριών:
Ρευστά, Πίεση, Άνωση Το φαινόμενο της Πλεύσης-Βύθισης και οι παράγοντες που το επηρεάζουν ΕΦΕΙΑ 8ο μάθημα.
Ηλεκτρονικό κατάστημα Είδη πάρτυ – ιδέες για παιδικά πάρτυ
Ζορμπάς – Καζαντζάκης Συναίσθημα – Λογική
РАДИОАКТИВТІК.
Πρακτική άσκηση φοιτητών
Online shop με κοσμηματα για τον ανδρα, τη γυναικα και το παιδι
Илмий раҳбар доц.в.б.Тастанов Н.А.
ΑΣΦΑΛΕΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΜΙΑ ΥΠΟΘΕΣΗ ΟΛΩΝ
Κεφάλαιο 7 Κατανομές Δειγματοληψίας.
ΟΝΟΜΑ ΟΜΑΔΑΣ Τα έγγραφα στα οποία δουλέψατε Transcribathon Cyprus
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΗΘΙΚΗ Ζ΄ ΕΞΑΜΗΝΟΥ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΗΘΙΚΗΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

9Ο Διεθνές Συνέδριο ΕΕΤΤ (Ιούνιος 2017) Καθ. Γεώργιος Ι. Δουκίδης Ανάπτυξη του Ηλεκτρονικού Εμπορίου στην Ελλάδα και η Παράδοση Προϊόντων Καθ. Γεώργιος Ι. Δουκίδης Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου και Ηλεκτρονικού Επιχειρείν Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών

ΩΡΙΜΟΤΗΤΑ- ΑΥΞΗΣΗ- ΠΟΛΥΚΑΝΑΛΙΚΟΤΗΤΑ 3 εκ. Έλληνες αγοράζουν Online προϊόντα/ υπηρεσίες συνολικής αξίας 4 δις € 5000 επιχειρήσεις με ψηφιακό κανάλι πώλησης 30% των Online αγορών από ξένα sites 10% αύξηση της αξίας Online αγορών (2016 vs 2015)

Τι αγοράζουν οι Έλληνες Online Καταναλωτές

+10% 84% 70% +9% 69% +7% 69% +6% 62% Ταξιδιωτικές υπηρεσίες Διαμονή σε καταλύματα 70% +9% Εξαρτήματα & περιφεριακός εξοπλισμός 69% +7% Εισιτηρια (εκδηλώσεις) 69% +6% Ένδυση/ Υπόδηση 62% 5% αύξηση της έντασης online αγορών χωρίς όμως σημαντικές αλλαγές στις δημοφιλείς κατηγορίες

Το 10% των online αγοραστών ξεκίνησε το 2016, 3/10 είναι πλέον μεθοδικοί/ώριμοι online αγοραστές, ενώ υπάρχει αύξηση των αγορών απο Ελληνικά ηλεκτρονικά καταστήματα (70%)

Στο κυνήγι των προσφορών/τιμών με μικρό όμως % επαναλαμβανόμενων online αγορών (30% δεν επέστρεψε ξανα στο e-shop)

Σοβαρή Πολυκαναλική συμπεριφορά, Επίδραση των ψηφιακών μέσων στο 1/3 των συνολικών φυσικών αγορών και του show-roomingστο 1/6 των συνολικών Online αγορών

1/3 online καταναλωτές χρησιμοποιούν συχνά online συστήματα πιστότητας αλλά με επιφύλαξη/προβληματισμό.

Αξιοποίηση του κινητού σε Σημαντικές Συναλλαγές 1/4 το χρησιμοποιεί καθημερινά/συχνά για online banking 1/5 για αναζήτηση προσφορών 1/5 για χρήση mobile εφαρμογών των εταιριών (προμηθευτών ή λιανεμπόρων) 1/6 για αναζήτησή τιμών ενω βρίσκονται ήδη σε φυσικό κατάστημα.

E-delivery

Ικανοποίηση από τις βασικές υπηρεσίες Ικανοποίηση από τις βασικές υπηρεσίες 96% παραλαμβάνει ό,τι παρήγγειλε 80% παραλαμβάνει το προϊόν την ημερομηνία που ορίστηκε 85% παραλαμβάνει το προϊόν σε καλή συσκευασία

Προβληματισμοί για τις επιπλέον υπηρεσίες Προβληματισμοί για τις επιπλέον υπηρεσίες 26% η διαδικασία αποστολής είναι απλή 35% είναι εύκολη η παρακολούθηση της παραγγελίας 22% τα ηλεκτρονικά καταστήματα είναι εύκολο να ανταποκριθούν σε επείγουσες καταστάσεις

Λόγοι αγοράς από ενα Ηλεκτρονικό Κατάστημα 52% 37% 21% Weekly Shopping

Online Αγοραστικές συνήθειες 1 ημέρα νωρίτερα 16:00- 20:00 Average Basket Cost <40 € 19,5% 41€- 60€ 24,9% 61€- 80€ 23,9% 81€- 120€ 20% 121€- 150€ 8,3% >150€ 3,4%

Τρόποι παραλαβής προϊόντων 83% 15% 60% 10%

1 2 3 Κριτήρια Επιλογής τρόπου παραλαβής Κόστος μεταφοράς Χρόνος παραλαβής 3 Αποστάση σημείου παραλαβής από σημείο ευκολίας

Προτιμήσεις των On-line Καταναλωτών για Τρόπους Παραλαβής 1st 2nd 3rd 4th 5th 6th

Προκλήσεις από την πλευρά των επιχειρήσεων Μικρή πυκνότητα πληθυσμού Πολλά και μικρά σημεία παράδοσης Λάθασμένοι ταχυδρομικοί κωδικοί Δυσκολία στην ανάπτυξη τιμολογικακής πολιτικής με βάση την τοποθεσία Δυσκολία στην μείωση του κόστους- Κόστος μεταφοράς και κόστος αντικαταβολής (μελλοντική δωρεάν χρήση των POS) Συγκεκριμένη ώρα παράδοσης