Η ΕΡΕΥΝΑ ΠΕΔΙΟΥ & Η ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ ΣΤΟ ΣΣΜ ΤΗΣ ΛΑΡΙΣΑΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΟ ΕΚΠΑ
Advertisements

Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Επιστημονική.
Διαχείριση Έργου Οργάνωση, σχεδιασμός και προγραμματισμός έργων ανάπτυξης λογισμικού.
Τοπικό Εργαστήρι κατάρτισης SHARP
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα Συστηματική Διερεύνηση Επιλεγμένων Τομέων Κωδικοποίηση από τον Νικόλαο Τριπόδη, Σχολικό.
Εξερευνώντας το πρότυπο (συναίσθημα, περιεχόμενο, αποτελέσματα) για τη διευκόλυνση της ανατροφοδότησης πολλαπλών πηγών Ομάδα Χάβαρη Χριστιάνα Καρασμάνη.
1 «Η χρήση νέων τεχνολογικών εργαλείων για την ενσωμάτωση της διασποράς στην ανάπτυξη του τόπου καταγωγής» Καρδίτσα, 8-10 Φεβρουαρίου ο Αναπτυξιακό.
Διημερίδα για την Κοινωνική Διάσταση της Κοινωνίας της Πληροφορίας Αθήνα, Δεκεμβρίου 2004 Μελέτη Αξιολόγησης «Η διάσταση της ισότητας των φύλων.
Ερευνητικές Εργασίες Παιδαγωγικό πλαίσιο. Γιατί οι Ερευνητικές Εργασίες (ΕΕ) είναι καινοτομία; Προσεγγίζουν διερευνητικά την γνώση και τη μάθηση Προϋποθέτουν.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ - ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ.
Αρχιμήδης Ι αλληλεπίδραση ανθρώπου-υπολογιστή - τεχνολογίες διαδικτύου Τεχνολογίες προσβασιμότητας για άτομα με ειδικές ανάγκες ΤΙΤΛΟΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ.
Μέθοδος Project Επιλογή του θέματος. Χωρισμός σε υποθέματα
Τμήματα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Περιβαλλοντική Εκπαίδευση Axαΐας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Καινοτόμο Σεμινάριο Περιβαλλοντικής.
Ερευνητικές Εργασίες Α΄Λυκείου Μιχάλης Φωτιάδης ΠΕ17 Μηχανολόγος Ημερίδα στο Πρότυπο Πειραματικό Γενικό Λύκεια Ευαγγελικής Σχολής
Β΄ Αρσάκειο Γενικό Λύκειο Ψυχικού Ερευνητική εργασία Β΄Λυκείου «Συμμετέχουμε, άρα υπάρχουμε»: Η κοινωνική οπτική της WEB 2.0 μάθησης ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2012.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ – ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΧΩΡΟΤΑΞΙΑΣ, ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΑΣ & ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΧΩΡΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΣΥΝΟΡΙΑΚΩΝ ΠΕΡΙΟΧΩΝ ΜΑΘΗΜΑ.
Ορισμός Έργου Δρ. Α. Ραφαηλίδης Τμ. Διοίκησης Επιχειρήσεων (Πάτρα) ΤΕΙ Δυτ. Ελλάδας.
ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ “Επιστημονική εργασία” Εύρεση πηγών Άξονες δομής επιστημονικού άρθρου (αναγνώριση) Κανόνες γραφής επιστημονικού άρθρου (αναγνώριση)
ΦΥΣΙΚΟ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Αναστοπούλου Μαριάννα Καθηγήτρια Μουσικής και Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού.
ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: Α 1 PROJECT.
Τι πρέπει να ξέρεις για το Γενικό Λύκειο. Όσα ακολουθούν παρακάτω προκύπτουν από την επεξεργασία του νόμου 4186/ΦΕΚ 193/ και τη συνέντευξη που.
Ερωτηματολόγια 3η Διάλεξη Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Η νέα δομή του Γενικού Λυκείου  Ωρολόγια π ρογράμματα ανά τάξη  Τρό π ος π ροαγωγής και α π όλυσης  Παρουσιάζονται κατά σειρά :  Α ’ Λυκείου  Β ’
Σεμινάριο Τελειοφοίτων Διατύπωση ερευνητικών υποθέσεων.
Σχολικό έτος B’ Λυκείου  Μαθήματα  Ομάδες προσανατολισμού Γ’ Λυκείου  Ομάδες προσανατολισμού  Επιστημονικά Πεδία
Αντιρατσιστική Εκ π αίδευση Βασικές αρχές ΣΧΟΛΕΙΟ ΧΩΡΙΣ ΡΑΤΣΙΣΜΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕ ΑΝΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑ.
Project Α’ Τετραμήνου Β’ Λυκέιου. Εισαγωγή  Μανιτάρι ονομάζεται κοινώς το ορατό μέρος πολυκύτταρων μυκήτων με τη χαρακτηριστική, συνήθως ομβρελοειδή.
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΥΤΡΩΝ ΑΙΔΗΨΟΥ Ερευνητική Εργασία (Project) Ομάδα 1 Αναστασιάδη Ανδριανή Στεργίου Μαρία - Ιωάννα Χασάϊ Φιορίντα Χουλιαράκη Αλεξάνδρα Ομάδα.
Αχιλλέας Μητσός, Αποτίμηση διαχείρισης ΓΓΕΤ Αχιλλέας Μητσός,
T.E.I. ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΤΜΗΜΑ: ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΕΦΟΔΙΑΣΜΟΥ (Logistics) ΤΕΡΣΕΝΙΔΟΥ ΕΛΙΝΑ Επόπτρια Καθηγήτρια: ΣΤΑΦΥΛΑ ΑΜΑΛΙΑ.
1 Ο ΕΠΑΛ ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗΣ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ Α΄ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ ΜΑΘΗΜΑ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ( PROJECT) ΥΠΕΥΘΥΝΕΣ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΕΣ : ΠΑΛΑΙΟΛΟΓΟΥ ΒΙΚΤΩΡΙΑ ΑΜΠΕΡΙΑΔΟΥ ΔΕΣΠΟΙΝΑ.
AΘΛΗΤΙΣΜΟΣ 1.Ο αθλητισμός στην Αρχαία Ελλάδα Οι ρίζες του ελληνικού αθλητισμού μπορούν να αναζητηθούν στην Εποχή του Χαλκού. Στους ιστορικούς χρόνους οι.
Όνομα εκπαιδευτικών που συμμετέχουν :, Καλλιόπη Κάμπουρα. Γεωργία Κάσπαρη, Ανδριάνα Μπακόλα. Σχολική Μονάδα : 2 ο και 6 ο Νηπιαγωγείο Χίου. Σχολική τάξη.
Θέμα Εργασίας : ΙΡΙΔΙΣΜΟΣ Project : 5 Μανιφάβα Αλεξάνδρα.
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
ΖΑΧΑΡΙΑΣ ΠΑΠΑΝΤΩΝΙΟΥ ΤΑ ΨΗΛΑ ΒΟΥΝΑ PROJECT Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ.
Σχεδιασμός για την κατάρτιση του Περιφερειακού Σχεδίου Ανάπτυξης της περιόδου ΕΥΔ ΠΕΠ Ν. ΑΙΓΑΙΟΥ/ ΑΙΓΑΙΟ ΕΠΕ.
Χρονικός Προγραμματισμός Έργων (Εργαστήριο) Ενότητα 1: Εισαγωγή Κλεάνθης Συρακούλης, Επίκουρος Καθηγητής, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων, T.E.I. Θεσσαλίας.
Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας Τμήμα Διοίκησης Συστημάτων Εφοδιασμού
ΔΙΑΛΕΞΗ 9η Οργανωτική Δομή και Ανάλυση Γραφειοκρατία Οργανογράμματα
ΑΡΙΣΤΟΤEΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗ ΚΑΛΩΝ ΤΕΧΝΩΝ
ΝΕΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ………. Ν. 4186/2013 (ΦΕΚ 193)
ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ ΧΡΗΣΤΩΝ ΕΤΟΥΣ 2015
Ερευνητική εργασία της Α΄ τάξης του ΓΕΛ Λουτρών Αιδηψού
Training Plan Αντώνης Βεκρής 26 Απριλίου 2017.
ΕΙΔΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΧΡΟΝΙΚΟυ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟυ ΕΡΓΩΝ
Επιχειρηματικότητα και Καινοτομία Ι
ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
Πανεπιστήμιο Πατρών Τμήμα Οικονομικών Επιστημών
2η ΔΙΑΛΕΞΗ ΕΡΓΟ.
Κλεάνθης Συρακούλης Ερευνητικά πεδία Κλεάνθης Συρακούλης
Γενικό Πλάνο Ανάπτυξης της Νήσου Θηρασιάς
ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ
Ταλαντώσεις Πρόταση διερευνητικής μάθησης
Κύρια βήματα της έρευνας Πρωτόκολλο έρευνας
Μεθοδολογια εκπαιδευτικης ερευνας
ENNOIEΣ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Ι & ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥΣ
Μεθοδολογια εκπαιδευτικης ερευνας
Μεθοδολογια εκπαιδευτικης ερευνας
Εργασία για το μάθημα «Συγκίνηση και Νόηση»
Ενημέρωση για το Σεπτέμβριος, 2017 Κων/νος Παραστατίδης
Εργασία Β’ Λυκείου Μάθημα: Project
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
1 ο ΕΠΑ.Λ ΝΕΑΣ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑΣ Project A1
Μαθηση για ολα τα παιδια
Αξιολόγηση της διδασκαλίας – Αναστοχασμός του εκπαιδευτικού
ΤΑΠΤοΚ «ΑΡΚΑΔΙΑ 2020» «Σχεδιασμός του προγράμματος ΤΑΠΤοΚ σε περιοχή παρέμβασης της Π.Ε. Αρκαδίας»
ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΣΕΝΑΡΙΟ Β΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Η ΕΡΕΥΝΑ ΠΕΔΙΟΥ & Η ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ ΣΤΟ ΣΣΜ ΤΗΣ ΛΑΡΙΣΑΣ ΚΛΕΑΝΘΗΣ ΣΥΡΑΚΟΥΛΗΣ Επίκουρος Καθηγητής ΤΕΙ Θεσσαλίας sirakoul@teilar.gr

ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΓΙΑ (ΤΗ) ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ & ΤΗΝ ΕΡΕΥΝΑ ΣΤΟ ΠΕΔΙΟ ΓΙΑΤΙ? ΤΙ? ΠΩΣ? ΠΟΤΕ? ΠΟΙΟΣ (ΠΟΙΟΙ)?

5. ΠΟΙΟΣ (ΠΟΙΟΙ)? Η ερευνητική ομάδα. Στην περίπτωσή μας το ΕΤΟΥΣΕΠ. ΜΟΝΟ? Σε συνεργασία με τον ΚΥΡΙΟ του έργου Στην περίπτωσή μας ο Δήμος Λαρισαίων. ΑΡΚΟΥΝ? ΟΧΙ. Και τους πιθανούς εμπλεκόμενους που δείχνουν ενδιαφέρον για το ΣΣΜ

4. ΠΟΤΕ? Σίγουρα πριν τη συγγραφή της τελικής πρότασης

3. ΠΩΣ? Με χρήση συνδυαστικών ερευνητικών μεθόδων ΔΗΛΑΔΗ? Όχι μόνο συζήτηση. ΤΙ ΑΛΛΟ? Συνεντεύξεις, ερωτηματολόγια και άλλα εργαλεία διερεύνησης

2. ΤΙ? Το καινούργιο στοιχείο είναι η εφαρμογή της μεθόδου Goal Oriented Project Planning. Ανάλυση των προβλημάτων (Cause – Effect Diagramme) Ιεράρχηση των στόχων (Objectives Diagramme) Κατασκευή του Project Planning Matrix (PPM)

Η GOPP

1. ΓΙΑΤΙ???

ΟΙ ΕΙΚΟΝΕΣ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΠΡΙΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΑΤΟΙΚΟΙ ΕΡ. ΟΜ. ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗΣ 1 2 3 ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ GOAL ORIENTED PROJECT PLANNING ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΑΝΑΛΥΣΗ SWOT ΚΑΤΟΙΚΟΙ Χωρική διαστρωμάτωση 797 ερωτηματολόγια ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ 230 ερωτηματολόγια ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ 200 ερωτηματολόγια ΦΟΡΕΙΣ ΔΗΜΟΣΙΟΙ (9) ΚΑΙ ΙΔΙΩΤΙΚΟΙ (13) ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ Μικρή συμμετοχή Ενδιαφέρουσες απόψεις

ΟΙ ΕΙΚΟΝΕΣ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΜΕΤΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΑΤΟΙΚΟΙ ΕΡ. ΟΜ. ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

ΕΝΤΟΠΙΣΜΟΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ

ΤΕΛΙΚΑ ΠΟΙΑ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ? ΕΙΚΟΝΑ ΠΟΛΗΣ 4. MIXED METHOD 3. ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ - ΑΠΟΡΡΙΨΗ 2. ΠΟΣΟΤΙΚΑ 1. ΠΟΙΟΤΙΚΑ GOPP SWOT √ ? FOCUS GROUP ΔΗΜ. ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ STUDY VISIT ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑ

ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΙ?? Αναγκαιότητα προτυποποίησης της διαδικασίας διαβούλευσης κατά την εφαρμογή με στόχους Την εμπλοκή των δημοτών Την αξιολόγηση της πορείας Τον εντοπισμό κινδύνων ή σφαλμάτων Την ανάληψη διορθωτικών παρεμβάσεων Την επικαιροποίηση του ΣΣΜ