Ένα δάσκαλος δημιουργεί ιστολόγια

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Οδηγός δημιουργίας ιστολογίου στο blogger.com
Advertisements

Βιβλίου : Τεχνολογίες Κοινωνικής Δικτύωσης στη μάθηση.
Γιάννης Τούρλος, ΠΕ 17 Ηλεκτρολόγος,
ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ, ΙΣΤΟΧΩΡΩΝ ΚΑΙ ΠΥΛΩΝ
Πανελλήνιο Ψηφιακό Αποθετήριο Μαθησιακών Αντικειμένων
Δημιουργία Ιστολόγιου στο Blogger
Ατομικό έργo Προτάσεις για τη διδασκαλία του μαθήματος στην Α! τάξη
Προγράμματα αναφοράς - Αξιοποίηση της εγκυκλοπαίδειας Κλιμάκιο Πληροφορικής Σεπτέμβριος 2005.
Ατομικό έργο Προβληματισμοί και προτάσεις για τη διδασκαλία του μαθήματος Γιάννης Τούρλος, ΠΕ 17 Ηλεκτρολόγος, Πρόεδρος Πανελλήνιας Ένωσης Καθηγητών.
Η αξιολόγηση των σχολικών βιβλίων Κοινωνικών Επιστημών της Πέμπτη τάξης Akdoğan Dr. Fazıl Küçük Τάξη 5 Rabiya Mentes.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ αποτελεί σημαντικό μέρος της μεθοδολογικής προσέγγισης Τι μπορεί να περιλαμβάνει η παρουσίαση; παιχνίδι ρόλων, αφήγηση,
Στάδια διεξαγωγής εκπ/κής έρευνας
Ενότητα 2.2. Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ Επιμορφώτρια:
Πρακτική Εκπαίδευση Εκπαιδευτικών Πληροφορικής Ηλεκτρονικό Περιοδικό e-emphasis.
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα Συστηματική Διερεύνηση Επιλεγμένων Τομέων Κωδικοποίηση από τον Νικόλαο Τριπόδη, Σχολικό.
Το Εκπαιδευτικο Σενάριο είναι:
ΑΤΟΜΙΚΟΣ ΦΑΚΕΛΟΣ ΜΑΘΗΤΗ – ΦΑΚΕΛΟΣ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΜΑΘΗΤΗ
Πανηγύρι Επιστήμης Παρουσίαση για γονείς
Σενάριο.
Σχεδιασμός – Οργάνωση –Υλοποίηση προγράμματος Αγωγής Υγείας
ΕΚΔΟΣΗ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΡΑΣΗΣ «ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΙΣ ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ»
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Αποστόλης Καλέμας - Γιάννης Μόκιας Επιμόρφωση Β Επιπέδου ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ (BLOG) Blog = Web + Log =δικτυακή καταχώρηση.
Αξιοποίηση – αξιολόγηση δικτυακών χώρων Ιστοσελίδες – ιστοχώροι - πύλες.
Καλέμας Απόστολος Επιμόρφωση Β Επιπέδου ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ (BLOG) Blog = Web + Log =δικτυακή καταχώρηση.
Β΄ Αρσάκειο Γενικό Λύκειο Ψυχικού Ερευνητική εργασία Β΄Λυκείου «Συμμετέχουμε, άρα υπάρχουμε»: Η κοινωνική οπτική της WEB 2.0 μάθησης ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2012.
ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ, ΙΣΤΟΧΩΡΩΝ ΚΑΙ ΠΥΛΩΝ ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΑΞΙΑΣ ΤΟΥΣ.
Πρακτικές Σχεδιασμού Μαθήματος. Πρακτικές καλού σχεδιασμού μαθήματος Η συγκέντρωση του εκπαιδευτικού υλικού και η οργάνωση στο eclass γίνεται πλέον σε.
Βιβλιογραφική Αναζήτηση: αναλυτική παρουσίαση και εφαρμογή της Υπηρεσίας Διαδανεισμού Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο Βιβλιοθήκη και Κέντρο.
> > Ερευνητική εργασία Β λυκείου. Κανελλοπούλου Αλεξία Πατσούρα Εύη Σινάνος Νίκος Σίνανος Παναγιώτης Σχολικό έτος Σχολικό έτος Γενικό.
1 Βιβλιογραφική Ανασκόπηση Literature Review. 2 Τι είναι η Βιβλιογραφική Ανασκόπηση;  Είναι η ικανότητα του σπουδαστή- συγγραφέα-ερευνητή να ανατρέχει.
Εκμετάλλευση υπηρεσιών Web 2.0 σε σχολικούς ιστοτόπους Παλάζης Βασίλης 3o Γυμνάσιο Μυτιλήνης.
Γ. Αλεξιάδης.  Εκπαιδευτική δραστηριότητα, κατά την οποία οι περισσότερες ή και όλες οι πληροφορίες που απαιτούνται για την επίλυση ενός προβλήματος.
Δομή & και Αξιολόγηση εκπαιδευτικών σεναρίων. Διδασκαλία μέσω παραδείγματος Ανοίξτε την παρακάτω ιστοσελίδα και διαβάστε το σενάριο βασισμένο στο «Πούσι»
Κατή Αργυρώ Πρωτοψάλτου Θεόφιλος Τσαρτσαράκης Αντώνιος
Συνεδρία 8 Wikis Συστάδα 3.
Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης ΠΜΣ Επιστήμες της Αγωγής Μάθημα: Πληροφορική και νέες τεχνολογίες στην εκπαίδευση Φοιτήτριες: Γκουντελίτσα Κατερίνα.
Διδακτική της Πληροφορικής
Αντωνιάδου Σοφία Ζυγούρης Φώτης Καπουλίτσας Θανάσης
Παρουσίαση στο Slideshare «Η ελληνική εκπαιδευτική blogoσφαιρα»
Ομάδα Εργασίας: Μαυροφρύδη Αφροδίτη Γκουντελίτσα Κατερίνα Ραφτογιάννη Παρασκευή-Δήμητρα Τορονίδου Μαρία Φλώρινα, Ιούνιος 2017.
Βιολογία Γυμνασίου.
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης ΠΜΣ Επιστήμες της Αγωγής Μάθημα: Πληροφορική και νέες τεχνολογίες στην εκπαίδευση Φοιτήτριες: Γκουντελίτσα Κατερίνα.
Μάθημα: Ερευνητική Εργασία Α' τετράμηνο
Σχεδίαση της αξιολόγησης εκπαιδευτικού λογισμικού
Δομή ερευνητικής εργασίας
Παραγωγή Ηλεκτρονικού Προϊόντος – ψηφιακός πίνακας ανακοινώσεων
Γραπτή εργασία και παρουσίαση
Ομάδα Εργασίας: Μαυροφρύφη Αφροδίτη Γκουντελίτσα Κατερίνα Ραφτογιάννη Παρασκευή-Δήμητρα Τορονίδου Μαρία Φλώρινα, Ιούνιος 2017.
Που και πως ψάχνουμε.
Κύρια βήματα της έρευνας Πρωτόκολλο έρευνας
Ενότητα 3.3 Web 2.0 στην εκπαίδευση: Wiki ePortfolios, Mahara
Συνεργατικά και άλλα Εργαλεία Γενικής Χρήσης (2ο Μέρος)
Δημοτικό Σχολείο Καλαμωτής
Αντωνιάδου Σοφία Ζυγούρης Φώτης Καπουλίτσας Θανάσης
ENNOIEΣ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Ι & ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥΣ
Μεθοδολογια εκπαιδευτικης ερευνας
Μεθοδολογια εκπαιδευτικης ερευνας
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 9η Σύνταξη Πτυχιακής Εργασίας
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ
Slideshare.
Κοινωνικά Δίκτυα στο Internet
ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ, ΙΣΤΟΧΩΡΩΝ ΚΑΙ ΠΥΛΩΝ
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΕΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΡΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑΣ
Συνεργατικά και άλλα Εργαλεία Γενικής Χρήσης (2ο Μέρος)
- Προσεκτικός σχεδιασμός Α΄Φάση - Επιλογή του θέματος - Καθορισμός στόχων       Από τους μαθητές      - Προσεκτικός σχεδιασμός  
Βιβλιογραφική Ανασκόπηση
ΣΥΓΓΡΑΦΗ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ένα δάσκαλος δημιουργεί ιστολόγια Συλλογικό έργο

Η δομή Ένα δάσκαλος δημιουργεί ιστολόγια Τι είναι τα ιστολόγια (επεξήγηση με παραδείγματα, βασική δομή, ιστορικά στοιχεία, διάδοση) Γιατί χρειάζομαι και εγώ ένα (τα ιστολόγια στην εκπαίδευση, χρησιμότητες, οφέλη – με παραδείγματα) Το ιστολόγιο του δασκάλου (τι είναι, πως χρησιμοποιείται, ανάλυση δομής και παραδείγματα) Το ιστολόγιο της τάξης (τι είναι, πως χρησιμοποιείται, ανάλυση δομής και παραδείγματα) Το σχολικό ιστολόγιο (τι είναι, πως χρησιμοποιείται, ανάλυση δομής και παραδείγματα) Η σκοπιά σημαντικών δημιουργών (γιατί; τι έχεις κερδίσει; Ποια τα οφέλη για τους μαθητές; Για σένα; Κόπος κτλ) Τι λένε οι έρευνες (βιβλιογραφική ανασκόπηση που αναδεικνύει προβλήματα και ευκαιρίες Εργαλεία δημιουργίας ιστολογίων (φτιάχνοντας ένα ιστολόγιο σε blogspot και Wordpress)

Οριζόντιες ομάδες Ομάδα συντονισμού Ομάδα κόμικ & προβληματισμού Ομάδα κόμικ & προβληματισμού Ομάδα τυπογραφίας και ηλεκτρονικών προϊόντων Ομάδα ανάλυσης περιεχομένου ιστολογίων Ομάδα αξιολόγησης και ταξινόμησης συνδέσμων Συζητώντας με τους δημιουργούς Η ερευνητική ομάδα Ομάδα αξιολόγησης της εμπειρίας και βίντεο

Ομάδα συντονισμού Παρακολουθεί εβδομαδιαία εξέλιξη δράσεων και προσφέρει ανατροφοδότηση σε όλες τις ομάδες σε σχέση με την εξέλιξη του έργου Συντονίζει τις ομάδες μεταξύ τους, σε αυτήν φτάνουν τα προβλήματα και τα διαχειρίζει Δρα προενεργητικά για να προβλέψει προβλήματα Λύνει προβλήματα δομής και λόγου του κειμένου

Ομάδα κόμικ & προβληματισμού Ομάδα κόμικ & προβληματισμού Δημιουργει κομικ για κάθε κεφάλαιο. Επιλέγει τους πρωταγωνιστές, δημιουργεί χαρακτήρες, συνθέτει συνεκτικά μεταξύ τους κομικ Μελετά τα κεφάλαια κριτικά και προσθέτει α) ερωτήματα που είναι πολύ πιθανό να προκληθούν στους αναγνώστες και θα πρέπει να απαντηθούν από τις κάθετες ομάδες β) ρητορικά ερωτήματα για να προβληματίσει τον αναγνώστη

Ομάδα τυπογραφίας και ηλεκτρονικών προϊόντων Ομάδα τυπογραφίας και ηλεκτρονικών προϊόντων Προδιαγράφει τον τρόπο παράδοσης των κεφαλαίων (όλα τα τυπογραφικά χαρακτηριστικά) Δημιουργεί το template του βιβλίου Συλλέγει τα διαφορετικά προϊόντα και συνθέτει το τελικό Επιμελείται εξώφυλλο και οπισθόφυλλο Τελική επιμέλεια όλου του κειμένου

Ομάδα ανάλυσης περιεχομένου ιστολογίων Μελετά τα διαφορετικά ιστολόγια, οργανώνει θεματικά τις αναρτήσεις για κάθε κατηγορία ιστολογίων (σχολικό, τάξης, δασκάλου), συγκεντρώνει αντιπροσωπευτικά παραδείγματα Συνεργάζεται με την ομάδα έρευνας για να παράγει στατιστικά στοιχεία για τα ιστολόγια και τα περιεχόμενά τους

Ομάδα αξιολόγησης και ταξινόμησης συνδέσμων Αναζητά κριτήρια αξιολόγησης (ποιοτικά και ποσοτικά) Αξιολογεί τους προτεινόμενους συνδέσμους και τους ταξινομεί ανάλογα Επιλέγει τα ιστολόγια που θα παρουσιαστούν στα κεφάλαια Δημιουργεί την λίστα ιστολογίων στο εργαλείο που θα επιλεγεί

Συζητώντας με τους δημιουργούς Δημιουργεί ένα ερωτηματολόγιο για τη συνέντευξη με δημιουργούς ιστολογίων Στέλνει προσκλήσεις στους δημιουργούς καλύτερων ιστολογίων Πραγματοποιεί συνεντεύξεις Απομαγνητοφωνεί τις συνεντεύξεις

Η ερευνητική ομάδα Ανανεώνει την υπάρχουσα βιβλιογραφία με αναφορές από το 2015-2017 Δημιουργεί μια σύντομη σύνθεση της βιβλιογραφίας για τα ιστολόγια, θέτει τους ερευνητικούς στόχους της ανάλυσης, συγκεντρώνει και αναλύει τα δεδομένα, δημιουργεί μια ερευνητική αναφορά

Ομάδα αξιολόγησης της εμπειρίας και βίντεο Δημιουργεί ένα ερωτηματολόγιο συνεντεύξεων για την αρχή και το τέλος του έργου Πραγματοποιεί συνεντεύξεις με τους φοιτητές τους μαθήματος πριν και μετά το έργο και τις απομαγνητοφωνεί. Στέλνει ένα μικρό report στην αρχή και στο τέλος του έργου σε όλους μας Δημιουργεί ένα σύντομο βίντεο για το πως φτιάχτηκε το βιβλίο

Βασικές αρχές Όλες οι τελικές επιλογές γίνονται από τη κοινότητα. Κάθε ομάδα παράγει αρχικά ένα draft δουλειάς που το διαμοιράζεται για σχολιασμό στη συνέχεια θέτει εναλλακτικές προς ψήφιση

Τεχνολογική Υποδομή Wiki – βασικό εργαλείο συντονισμού Σελίδες για οριζόντιες ομάδες Σελίδες για κάθετες ομάδες Κείμενα σε google docs Λίστες σε google sheets Επικοινωνία μέσω του inbox στο wiki