Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Βιβλίου : Τεχνολογίες Κοινωνικής Δικτύωσης στη μάθηση.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Βιβλίου : Τεχνολογίες Κοινωνικής Δικτύωσης στη μάθηση."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Βιβλίου : Τεχνολογίες Κοινωνικής Δικτύωσης στη μάθηση

2   Διαφορετικότητα φοιτητών  Διαφορετικότητα στόχων  Διαφορετικότητα δέσμευσης  Διαφορετικότητα προσδιορισμού των ορίων της ποιότητας  Διαφορετικότητα προηγούμενων μαθησιακών εμπειριών  Διαφορετικότητα αντίληψης για τα παραδοτέα σε ένα μεταπτυχιακό μάθημα Διαφορετικότητα

3   Διαφορετικά αποτελέσματα :  Από εξαιρετικές προσπάθειες  Έως πολύ πρόχειρες  Οι περισσότεροι κατέβαλαν σημαντική προσπάθεια Διαφορετικότητα

4   Βρίσκεστε σε πρώιμη φάση κατανόησης του υλικού  Μπορείτε να περιγράφετε έννοιες με « εκφράσεις άλλων »  Η δομή προέρχεται από ενότητες άλλων  Περιέχονται πολλές « πληροφορίες »  Χρησιμοποιείτε ένα λόγο απρόσωπο, επιστημονικο -« φανές »  Αποφεύγετε τα παραδείγματα, την απλοποίηση  Αποφεύγετε την ερμηνεία  Φοβάστε την ανάδειξη ισχυρών νοημάτων  Φοβάστε την ανάπτυξη δικών σας συλλογισμών  Δεν έχετε μελετήσει τα κεφάλαια των συναδέλφων σας Γενικά ( τα αρνητικά για να βελτιωθούμε )

5   Σχετικά αναμενόμενο το αποτέλεσμα  « κατά τη γνώμη μου βρίσκεται κυρίως όχι στο να καταφέρουμε να γράψουμε τελικά το βιβλίο, αλλά στο να παίρνει βιωματική υπόσταση το αντικείμενο της μελέτης μας. Με άλλα λόγια, να αναπροσαρμόζεται σταδιακά η ίδια η συμπεριφορά μας στα πλαίσια της κοινότητας με ερέθισμα τα όσα μελετάμε και η μελέτη μας αυτή να προκύπτει από την ανάγκη μας να μάθουμε, προκειμένου να δίνουμε λύσεις σε όσα ζητήματα συναντάμε στην πορεία της web 2.0 πραγματικότητάς μας »  Στόχος είναι και το βιβλίο, είναι η δημιουργία ενός συλλογικού προϊόντος. Έτσι θα αποκτήσει βιωματική υπόσταση το ίδιο το μάθημα.  Έχω ήδη δεχθεί 3 αιτήσεις από καθηγητές δευτεροβάθμιας για να συμμετάσχουν στο wiki,  Οι παρουσιάσεις του μαθήματος έχουν κυκλοφορήσει σε ιστολόγια εκπαιδευτικών πληροφορικής ( και πολλά tweets…) Γενικά

6   Τι είναι, ποια η αξία, πρακτικά παραδείγματα, σύντομη ιστορική διαδρομή  Πως φτιάχνουμε ένα …. βασικές έννοιες και υπηρεσίες – προσοχή : δοκιμάστε ένα αντίστοιχο εργαλείο στα όριά του, δεν περιμένουμε να αναφέρετε τα αυτονόητα  Ιδέες παιδαγωγικής αξιοποίησης  Έρευνες για τη χρησιμότητα  Συμπεράσματα - κριτική Γενική δομή

7   Κάθε κείμενο αποτελείται από μια σειρά παραγράφων που στη συνέχεια οργανώνονται σε ενότητες – άρα πρέπει να υπάρχει συνεχής ροή σε όλο το κείμενο  Κάθε παράγραφος πρέπει να υπηρετεί τους σκοπούς του κεφαλαίου σας  Άρα οριζόντια και κάθετη ολοκλήρωση παραγράφω  Δεν πρέπει να υπάρχουν περιγραφικές παράγραφοι, παράγραφοι που παρουσιάζουν απλαισίωτες πληροφορίες σε σχέση με το στόχο του βιβλίου και του κεφαλαίου Ο συλλογισμός του βιβλίου

8   Για το λόγο αυτό :  Θα δημιουργήσετε μια πρόταση για κάθε παράγραφό σας που δεν θα « περιγράφει » τα περιεχόμενά της αλλά θα περιέχει το νόημα της παραγράφου, το κεντρικό ισχυρισμό της.  Θα εισάγετε τις προτάσεις σας στο σύνδεσμο « Το βιβλίο » που βρίσκεται στο learn20.wikispaces.com  Έτσι θα δημιουργηθεί ένα αρκετά μικρό κείμενο πάνω στο οποίο θα συζητήσουμε το στόχο του κεφαλαίου και θα επανα - διαπραγματευτούμε τη δομή του  Υπάρχει ημερολόγιο συναντήσεων για τις ημέρες Παρασκευή - Σάββατο - Κυριακή - Δευτέρα Ο συλλογισμός του βιβλίου

9   Αφού συμφωνήσουμε στο συλλογισμό ολόκληρου του βιβλίου θα ψάξετε εστιασμένα πληροφορίες για αυτούς ( χρησιμοποιώντας φυσικά το υπάρχον υλικό ως βάση ) Ο συλλογισμός του βιβλίου

10   Εισαγωγή : δεν γράφετε ένα μεμονωμένο άρθρο και συνεπώς γενικές εισαγωγές όπως …  Η ανάπτυξη των ΤΠΕ, η ανάπτυξη και η ιστορία του διαδικτύου, το πόσο δραματικά άλλαξε η ζωή μας δεν μας απασχολούν  Επίσης η εισαγωγή δεν χρειάζεται να είναι κουραστική και επαναλαμβανόμενη όπως στα περισσότερα επιστημονικά άρθρα Παρατηρήσεις για όλα τα κεφάλαια

11   Βιβλιογραφία :  Μέσα στο κείμενο και όχι στο τέλος των παραγράφων.  Αν μεταφέρεται ένα μεγάλο μέρος από κάποιο άρθρο, να αναφέρεται από πριν το που προέρχεται  Αρκετοί ΔΕΝ μελέτησαν τη βιβλιογραφία  Περισσότερο κολάζ από διαφορετικούς πόρους  Νωρίς στον κύκλος αξιοποίησης της βιβλιογραφίας Παρατηρήσεις για όλα τα κεφάλαια

12   Προσοχή στα στατιστικά ! Στατιστικά χρήσης θα προσπαθείτε να τα ενημερώσετε – στατιστικά χρήσης του 2004 δεν έχουν μεγάλη αξία σήμερα – μπορείτε να ψάξετε εστιασμένα και βρείτε αντίστοιχα νούμερα Παρατηρήσεις για όλα τα κεφάλαια

13   Μας λείπουν παραδείγματα από τον ελληνικό χώρο. Το τελευταίο εξάμηνο, υπάρχουν πάρα πολλά  Ρίξτε μια ματιά στο @mparask  Scoop.it Gredu  Ακολουθήστε στο twitter τους λογαριασμούς που είπαμε και όχι μόνο Παρατηρήσεις για όλα τα κεφάλαια

14   Δύσκολο κεφάλαιο  Σύγχυση με την εισαγωγή – μπείτε στην ουσία, δεν χρειάζονται γενικότητες – keep to the point  Η ιστορική διαδρομή δεν τονίζει κάτι, απλά περιγράφει γεγονότα ( περισσότερα από όσα χρειάζονται )  Η περιγραφή των εργαλείων πρέπει να γίνει πιο χειροπιαστή  Τα χαρακτηριστικά του web 2.0 χρειάζονται περισσότερη δουλειά, είναι η ουσία του κεφαλαίου  Ιδανικά θα έπρεπε να ακολουθήσει το learning web 2.0 – είναι αδύναμο – καθώς αναφέρετε θετικά και εμπόδια ( όπως και πριν ) – χρειαζόμαστε τη νέα φιλοσοφία  Θετικά αρνητικά – λίστες μικρής χρησιμότητας που ελάχιστα διαβάζουμε ( μόνο σε παρουσιάσεις )  Ελλιπής μελέτη της δοσμένης βιβλιογραφίας και παρουσίασης  4/6 Κεφάλαιο 1 ο - Web 2.0

15   Εξαιρετικός λόγος  Προβληματικά στατιστικά δεδομένα  Ελλιπής μελέτη της δοσμένης βιβλιογραφίας  Θα μπορούσε να περιέχει περισσότερες τυπολογίες χρηστών, πιο έντονα προφίλ, ίσως και παραδείγματα  Ξαφνικά άτυπη μάθηση – ασύμμετρα μεγάλο κομμάτι και η περιγραφή της δεν έχει μεγάλη σχέση με τη net generation  4/6 Κεφάλαιο 2 ο – Η γενικά του διαδικτύου

16   Πρέπει να περιγραφεί ως μια θεωρία που μας βοηθά να κατανοήσουμε και να σχεδιάσουμε στο νέο περιβάλλον μάθησης – δεν τα καταφέρνουμε καλά  Περιγραφικές λίστες χαρακτηριστικών  Δυσνόητη γλώσσα, λείπουν τα παραδείγματα – δεν κάνουμε διατριβή στο κονεκτιβισμό, προσπαθούμε να τον καταλάβουμε  Πολύ χρήσιμος ο πίνακας σύγκρισης, μπορεί να βελτιωθεί  Το τελευταίο κομμάτι web 2.0 και κονεκτιβισμός θα έπρεπε να εμφανιστεί πολύ νωρίτερα και έχει συνδεθεί καλύτερα με το υπόλοιπο κείμενο  Ελλιπής μελέτη της δοσμένης βιβλιογραφίας  3/6 Κεφάλαιο 3 ο – Κονεκτιβισμός

17   !! Κολάζ υποενοτήτων από άλλες πηγές !!  Αδόμητο και αποσπασματικό  Παράθεση πληροφοριών  1/6 Κεφάλαιο 4 ο – Wiki

18   Εισαγωγική περιγραφή του εργαλείου … μην περιγράφετε θεωρητικά αλλά πρακτικά, πρέπει να μας πείτε τι είναι και να μας πείσετε γιατί να διαβάσουμε το υπόλοιπο του κεφαλαίου  Πολλά ασύνδετα τμήματα, κάθε υποενότητα σαν διαφορετικό κεφάλαιο  κάποια προβληματίζουν και για τη χρησιμότητά τους ( επίπεδα αλληλεπίδρασης και ιστολόγια )  Χρειάζεστε περισσότερη δουλειά σε αρκετές ενότητες ( π. χ. μπλογκόσφαιρα )  Πλεονεκτήματα, προβληματισμοί,… ως λίστες με τίτλους ….  Ελλιπής μελέτη της δοσμένης βιβλιογραφίας ++!!!!  3,5/6 Κεφάλαιο 5 ο – Ιστολόγια

19   Εισαγωγή με τα προβλήματα των προηγούμενων κεφαλαίων  Ας εστιαστούμε στο twitter αναφέροντας και τις υπόλοιπες πλατφόρμες ( ένα ιστορικό …)  Παράθεση 13 εργαλείων … επιπρόσθετα εργαλεία …  Η παρουσίαση της πλατφόρμας χρειάζεται δουλειά  Καλή δουλειά στη μικρομάθηση ( μπορεί να μειωθεί )  Πολύ πολύ καλή δουλειά στη βιβλιογραφία Παραδείγματα εκπαιδευτικής αξιοποίησης ;;;  5/6 Κεφάλαιο 6 ο – Μικρο - Ιστολόγια

20   Πολλά γενικά στοιχεία (1.1,1.2..)  Πολλές πλατφόρμες  Κριτήρια αξιολόγησης χρήσιμα αλλά κατέλαβαν δεσπόζουσα θέση ενώ δεν είναι τόσο σημαντικά  Τα podcast στην εκπαίδευση χρειάζονται δουλειά  Ελλιπής μελέτη και παρουσίαση της δοσμένης βιβλιογραφίας ++!!!!  3,5/6 Κεφάλαιο 7 ο – Podcasting

21   Συνδυασμός δυο στοιχείων ( κοινωνικών επισημάνσεων και σύννεφων κειμένου )  Δεν εμφανίζονται ικανοποιητικά όλα τα καινούρια χαρακτηριστικά των αντίστοιχων εργαλείων  Μελέτες ; ( μικρή έκταση κεφαλαίου )  Ελλιπής μελέτη της δοσμένης βιβλιογραφίας και τις αντίστοιχης παρουσίασης  Περισσότεροι τρόποι αξιοποίησης  3/6 Κεφάλαιο 8 ο – Κοινωνικές επισημάνσεις

22   Χρειαζόμαστε ένα καλό ορισμό και μια προσεκτική ανάλυση των χαρακτηριστικών τους  Η ιστορική διαδρομή να γίνει πιο χρήσιμη  Καλύτερη μελέτη και παρουσίαση των ερευνών  Πολλά για το Ning και το Social Go – ανάγκη πιο εστιασμένης ανάλυσης  Προσοχή επίσης στην ενότητα « οφέλη και κίνδυνοι »  Μήπως το 5.4 στην αρχή ;;;;  4/6 Κεφάλαιο 9 ο – Κοινωνικά δίκτυα

23   Δύσκολο κεφάλαιο όπως το πρώτο και ο κονεκτιβισμός  Αποσπασματικά κομμάτια – ανάγκη καλύτερης οργάνωσης των συλλογισμών  Παλινδρομείτε στα όρια διαφορετικών εννοιών  Χρειάζεται μια πιο πρακτική παρουσίαση των PLE ( το τέλος του κεφαλαίου είναι καλύτερο από την αρχή )  4/6 Κεφάλαιο 10 ο – PLE

24   Νέο draft μέχρι 22/5  Αναλυτικό review από εμένα  Παράδοση τελικού κεφαλαίου την ημέρα των εξετάσεων  Θα αναπτύξετε μόνο πρότυπα στα πλαίσια της τελευταίας εργασίας  Οριζόντιες δράσεις από την επόμενη Τετάρτη. Μέσα στην εβδομάδα η προεργασία τους Επόμενο βήμα


Κατέβασμα ppt "Βιβλίου : Τεχνολογίες Κοινωνικής Δικτύωσης στη μάθηση."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google