ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΓΙΑ ΑΡΧΑΡΙΟΥΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εκμάθηση διεπαφής MS Kodu. Δημιουργώ τον Κόσμο Το πρώτο πράγμα που θα φτιάξουμε είναι ο κόσμος. Λογικό, αφού χωρίς κόσμο, πού θα τοποθετούσαμε μετά τα.
Advertisements

Η ΠΡΩΤΗ ΜΟΥ ΤΑΙΝΙΑ ΜΕ ΤΟ MOVIE MAKER
Παρουσίαση λειτουργίας εφαρμογής extra Διαχείριση Ταμείου
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΑΣΥΡΜΑΤΟΥ ΜΟΤΕP
ΓΑΙΑ ΙΙ ΔΙΑΣΥΝΔΕΟΜΕΝΟΙ ΜΙΚΡΟΚΟΣΜΟΙ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΤΗΣ ΓΗΣ Περίληψη Το εγχειρίδιο χρήσης παρέχει στον τελικό χρήστη όλες τις απαραίτητες.
Πίνακες.
Sketchpad Χρήση του λογισμικού ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ
Τι ξέρετε για την ΟΡΑΣΗ;
Support.ebsco.com Εκπαιδευτικό μάθημα για τις αναφορές στατιστικών δεδομένων της EBSCOadmin.
ΚΕΝΤΡΟ ΕΛΕΓΧΟΥ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ
SweetHome 3D ΕΝΑΣ ΕΥΚΟΛΟΣ ΚΑΙ ΓΡΗΓΟΡΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΔΩΜΑΤΙΩΝ/ΚΤΙΡΙΩΝ.
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Λογισμικό: Δημιουργία εφαρμογών Επίπεδο.
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Λογισμικό: Εύρεση βοήθειας Επίπεδο γνώσεων:
4o Μάθημα.
Μια μικρή βοήθεια με εικόνες. Σίγουρα θα λάβατε κάποιο mail από τη Μαρία στο οποίο θα είδατε κάτι σαν τη παρακάτω εικόνα Διπλό κλικ στο “diktyoklima”
ΣΤΑΜΑΤΗ ΜΑΡΙΑ-ΒΕΛΙΑ ΠΕΤΡΑΚΙΔΟΥ ΒΙΚΤΩΡΙΑ ΓΚΑΝΤΕΖΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ
Γνωριμία με τον Ηλεκτρονικό Υπολογιστή
Lego Mindstorms & Bee-Bot
Αναζήτηση στο διαδίκτυο Για να μπούμε στον κόσμο του διαδικτύου, θα πρέπει να ξέρουμε ποια πόρτα να κτυπήσουμε!
Εργαστήρι παραγωγής λεβέ!!
Δημιουργία Λογαριασμού. Τι είναι το Gmail; To Gmail είναι ένα webmail, δηλαδή ένας λογαριασμός ηλεκτρονικής αλληλογραφίας που μπορείτε να λαμβάνετε από.
Βάσεις Δεδομένων Μάθημα 4.
Εργαστήριο Εφαρμοσμένης Πληροφορικής
Ηλεκτρονικά και Τεχνολογία Ελέγχου
Συντάκτης :Δομουχτσής Στέργιος Κατασκευή Ιστοσελίδας Αυτόματο σύστημα Σχολικού Δικτύου Iware.
1. Το όνομά σου, η διεύθυνσή σου, το τηλέφωνό σου. Το όνομά σου, η διεύθυνσή σου, το τηλέφωνό σου. 2. Ο χαρακτήρας σου. Ο χαρακτήρας σου 3. To μ π ουφάν.
Με το LEGO Mindstorms NXT
Το Scratch και ο σχεδιασμός γεωμετρικών σχημάτων
ΜΑΘΑΙΝΩ ΤΑ ΣΗΜΑΤΑ ΤΡΟΧΑΙΑΣ
Ομάδες στο Google. Τι είναι οι ομάδες στο Google; Είναι ακριβώς ότι λέει το όνομά τους, ομάδες ανθρώπων με κοινά ενδιαφέροντα, που μπορούν επικοινωνούν.
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Βασικές πληροφορίες για τους υπολογιστές:
1. 1. Εισαγωγή Φωτογραφίας Τοποθετούμε με το ποντίκι ή το πληκτρολόγιο το σημείο που θέλουμε να εισάγουμε την εικόνα Στην καρτέλα Insert πατούμε το κουμπί.
Το Scratch και ο σχεδιασμός γεωμετρικών σχημάτων
Καταγραφή ιδεών Το πρώτο βήμα στη συγγραφή της έκθεσής σας είναι να καταγράψετε όλες τις ιδέες σας. Δε χρειάζεται να τις γράψετε με κάποια σειρά, αργότερο.
Διδασκαλια και Μαθηση με Χρηση ΤΠΕ
Εισαγωγή στην Έννοια του Αλγορίθμου και στον Προγραμματισμό
ΜΑΘΗΜΑ: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ 2 ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ: Μενού,Εντολές και Παράθυρα Διαλόγου Καθηγητής: Γρηγόριος Νικ. Καρατάσιος.
ΜΑΘΗΜΑ: ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΓΡΑΦΕΙΟΥ 5 ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ: ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΚΤΥΠΩΤΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ Ν. ΚΑΡΑΤΑΣΙΟΣ.
Labyrinth Project : AIBO and Labyrinth. Βασική Ιδέα Απόδραση του ΑΙΒΟ από λαβύρινθο Χρηση αλγορίθμου Left Wall Following Καταγραφή των κελιών που πέρασε.
Ο ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ
By Sanjay and Arvind Seshan
Μαθηματα προγραμματισμου μεσαιου επιπεδου
Μαθηματα προγραμματισμου μεσαιου επιπεδου
Μαθημα προγραμματισμου αρχαριων
Δημιουργία Λογαριασμού
ΑΣΚΗΣΗ 11: Υπολογισμός των συντελεστών κινητικής και στατικής τριβής .
Ομάδες στο Google.
ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΓΙΑ ΑΡΧΑΡΙΟΥΣ
Μαθηματα προγραμματισμου μεσαιου επιπεδου
Mαθηματα προγραμματισμου αρχαριων
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ
Mαθηματα προγραμματισμου αρχαριων
ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ - ΤΟ ΦΩΝΗΕΝ Ο ΣΗΜΕΡΑ ΘΑ ΜΑΘΟΥΜΕ :
Web Services στη C# Εργαστήριο 3
Η δύναμη της εικόνας Το φετινό μήνυμα της Ημέρας Ασφαλούς Διαδικτύου είναι «Γίνε η αλλαγή: Όλοι μαζί για ένα καλύτερο διαδίκτυο». Η υποκατηγορία «Η δύναμη.
DataStudio ένα πρόγραμμα
Συνεργασία και ομαδική εργασία
Επιμορφωτική Ενότητα 13 Χρήση ΤΠΕ για την ενίσχυση της δημιουργικότητας και της διερεύνησης στις φυσικές επιστήμες στην πρώιμη σχολική εκπαίδευση.
Επιμορφωτική Ενότητα 7 Ο ρόλος του παιχνιδιού και της εξερεύνησης στη διερεύνηση και τη δημιουργικότητα.
Επιμορφωτική ενότητα 9 Ο ρόλος του/της δασκάλου/ας
Εκπαιδευτική ρομποτική
Μαθημα προγραμματισμου αρχαριων
Καλώς ορίσατε στο PowerPoint
Εικόνα 2.1: Το περιβάλλον της MicroWorlds Pro.
Σημειώσεις : Μιχάλης Φίλης
Γλώσσα Προγραμματισμού LOGO MicroWorlds Pro
Κλίμακα PEGI.
Το φυλλάδιο της εταιρείας σας
ΗΥ565 Συστήματα Διαχείρισης Διεργασιών
PRO BOT.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΓΙΑ ΑΡΧΑΡΙΟΥΣ Ανάγνωση θυρών και δεδομένων ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΓΙΑ ΑΡΧΑΡΙΟΥΣ

ΣΤΟΧΟΙ Μαθαίνω να διαβάζω και να χρησιμοποιώ δεδομένα από τους αισθητήρες Μαθαίνω να χρησιμοποιώ το μενού Port View του EV3 Μαθαίνω με παραδείγματα πότε και πού είναι χρήσιμο το μενού Port View Προσπαθώ να λύσω ορισμένα κοινά προβλήματα χρησιμοποιώντας το μενού Port View © EV3Lessons.com, 2016, (Last edit: 7/04/2016)

ΓΙΑΤΙ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ ΤΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΤΩΝ ΑΙΣΘΗΤΗΡΩΝ; Τα δεδομένα των αισθητήρων χρησιμοποιούνται για … … πιο εύκολο προγραμματισμό (χωρίς δοκιμή & επαλήθευση) … πιο ακριβή προγραμματισμό … πιο εύκολο εντοπισμό λαθών στον προγραμματισμό Το μενού PORT VIEW είναι ένας εύκολος τρόπος διαβάσματος των δεδομένων των αισθητήρων © EV3Lessons.com, 2016, (Last edit: 7/04/2016)

ΠΩΣ ΒΡΙΣΚΩ ΤΟ ΜΕΝΟΥ Port View? Βήμα 1: Κλικ στο δεξί ή στο αριστερό κουμπί του EV3 μέχρι να ενεργοποιήσω την τρίτη καρτέλα (εικονίδιο με 6 μικρούς κύκλους) Η πρώτη επιλογή είναι η Port View. (Κλικ στο μεσαίο κουμπί του EV3 για να επιλέξω Port View) Βήμα 2: Με το δεξί / αριστερό κουμπί του EV3 επιλέγω τη θύρα του αισθητήρα / μοτέρ που επιθυμώ Αριστερό Δεξί All images of the EV3 Brick in this lesson were obtained using screenshots of Cogmation’s Virtual Robotics Toolkit. © EV3Lessons.com, 2016, (Last edit: 7/04/2016)

ΤΙ ΒΛΕΠΕΙΣ ΣΤΟ PORT VIEW A. Αριθμός θύρας B. ΑΙΣΘΗΤΗΡΑΣ/ΜΟΤΕΡ & ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ C. Επιλέγοντας συγκεκριμένο αισθητήρα (μεσαίο κουμπί στο EV3), μπορείς να αλλάξεις τη λειτουργία D. ΤΙΜΗ . Εάν θέλεις να αρχίσεις από “0” (π.χ. για τη μέτρηση μοιρών μιας στροφής). Για μηδενισμό της τιμής, έξοδος από το Port View και επιστροφή πίσω σε αυτή την οθόνη. A B C A B D All images of the EV3 Brick in this lesson were obtained using screenshots of Cogmation’s Virtual Robotics Toolkit. © EV3Lessons.com, 2016, (Last edit: 7/04/2016)

ΤΟ PORT VIEW ΕΧΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ Όσο προχωράνε τα μαθήματα από το EV3Lessons.com, τόσο περισσότερο θα χρησιμοποιείς το Port View. Σε κάθε αποστολή, απλά σκέψου πώς το Port View μπορεί να σε βοηθήσει. Στην επόμενη σελίδα θα βρεις μερικά παραδείγματα που θα σε βάλουν σε σκέψεις… © EV3Lessons.com, 2016, (Last edit: 7/04/2016)

ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΛΥΣΕΙΣ ΜΕ ΤΟ PORT VIEW Πρόβλημα 1: Προγραμματίζω εύκολα και με ακρίβεια Θέλω η κατασκευή μου να πάει από ένα σημείο σε ένα μοντέλο LEGO. Συνεχώς δοκιμάζω κι ελέγχω. Πώς μπορώ να καταλάβω πόσο μακριά βρίσκεται το μοντέλο LEGO; Πρόβλημα 2: Προγραμματίζω εύκολα και με ακρίβεια Θέλω το ρομπότ μου να στρίβει 90 μοίρες. Όμως οι πραγματικές 90 μοίρες δεν αντιστοιχούν σε 90 μοίρες του ρομπότ. Επομένως, πόσο πρέπει να στρίψει το ρομπότ ώστε να πραγματοποιήσει μια στροφή 90 μοιρών; Πρόβλημα 3: Διόρθωση κώδικα (προγράμματος) Το ρομπότ δεν ακολουθεί την πράσινη γραμμή, όπως το είχα προγραμματίσει. Γιατί; Τι χρώμα νομίζει ότι είναι η πράσινη γραμμή; Δοκίμασε να βάλεις το ρομπότ πάνω σε διαφορετικές επιφάνειες, ματ ή γυαλιστερές για να δεις τι χρώματα ή τι τιμές ανάκλασης του φωτός διαβάζει ο αισθητήρας. Πρόβλημα 4: Έλεγχος κατασκευών Δημιούργησα το ρομπότ μου με τον αισθητήρα αφής τοποθετημένο εσωτερικά. Δεν είμαι σίγουρος όμως ότι πιέζεται αρκετά. Πώς μπορώ να διαπιστώσω αν πατιέται κανονικά ή όχι; Πρόβλημα 5: Έλεγχος αισθητήρων Προγραμμάτισα το ρομπότ μου ώστε να σταματάει όταν ο αισθητήρας υπερήχων είναι στα 20 εκατοστά. Όμως αυτό σταματά αρκετά νωρίτερα. Λειτουργεί ο αισθητήρας σωστά; Πώς μπορώ να δω κι εγώ ότι «βλέπει» ο αισθητήρας; © EV3Lessons.com, 2016, (Last edit: 7/04/2016)

CREDITS This tutorial was created by Sanjay Seshan and Arvind Seshan Περισσότερα μαθήματα στο www.ev3lessons.com Μετάφραση: Αθανάσιος Γκίκας                           This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License. © EV3Lessons.com, 2016, (Last edit: 7/04/2016)