ΕΙΔΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΛΟΓΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Γιάννα Αντωνίου Δρ Γλωσσολόγος - Ερευνήτρια ΙΕΛ Τεχνολογίες λογισμικών πολυμέσων για εκπαίδευση και πολιτισμό Δράσεις και Προοπτικές ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑΣ.
Advertisements

Τραπεζική Ι Κ.1 Ο ρόλος και η λειτουργία ενός τραπεζικού οργανισμού
ΕΑΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ ΠΤΔΕ ΡΟΔΟΣ 2010
Μεθοδολογία αναζήτησης. Χαρακτηριστικά των ερευνητών του διαδικτύου.
Είμαστε οι μαθητές του 10 ου Δημοτικού Σχολείου Κατερίνης ( ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ)
Τίτλος. Εισαγωγικός τομέας και προκαταρτική φάση Μικρή Περιγραφή: Λεξιλόγιο: Κοινό που απευθύνεται: Ηλικία: Περιβάλλον: Χρονική διάρκεια: Πριν την επίσκεψη.
Η ποιότητα της πληροφορίας στο εκπαιδευτικό υλικό που χρησιμοποιείται ή διανέμεται μέσω του Internet Χρήστος Σαβρανίδης Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων Τμήμα ΦΠΨ.
Ικανότητες Εκπαιδευτικών 6 Οκτωβρίου 2014 Caroline Kearney Ανώτερη Υπεύθυνη Έργου και Εκπαιδευτική Αναλύτρια.
Τμήμα Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών Πτυχίο Δημοσιογραφίας Πανεπιστήμιο Κύπρου.
ΟΙ “ΜULTI-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ” ΤΩΝ MULTIMEDIA ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ
Ειδικές μορφές επικοινωνίας των τουριστικών επιχειρήσεων
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
Ιταλικής Γλώσσας και Φιλολογίας Τμήμα
Εξάσκηση στην αποδεικτική ΠΑΡΑΓΡΑΦΟ «Η τηλεόραση χειραγωγεί: πώς μπορούν να αντιδράσουν οι τηλεθεατές;»
Σχεδιασμός – Οργάνωση –Υλοποίηση προγράμματος Αγωγής Υγείας
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ Σταδιοποίηση της διδασκαλίας Δέγγλερη Σοφία.
Πώς φθάσαμε εδώ…; ΜΑΣΟΥΡΑΚΗ ΑΡΙΣΤΕΑ
ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ
Επεξεργαστής Παρουσιάσεων λογισμικό Ο Επεξεργαστής παρουσιάσεων είναι και αποτελείται από μια ομάδα από οπτικά εργαλεία που βοηθούν το χρήστη να δημιουργεί.
ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
ΣΚΕΛΕΤΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Παρουσίαση για το μάθημα “Στρατηγική και Οικονομική των Π.Σ.” Καραμιχάλη Ιφιγένεια Κολλιάρου Μαρία-Ελένη.
ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΑΛΥΣΙΔΑ ΚΑΙ ΠΩΛΗΣΕΙΣ
«ΗΓΕΤΕΣ ΤΟΥ ΧΘΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΗΜΕΡΑ»
Τι άλλαξε στα νέα αναλυτικά προγράμματα;. Βασικοί άξονες του νέου Αναλυτικού Προγράμματος Βασικοί άξονες του νέου Αναλυτικού Προγράμματος Ένα συνεκτικό.
Σημαντικοί άξονες του Μείζονος Προγράμματος Επιμόρφωσης Παναγιώτης Νταβαρίνος Σχολικός Σύμβουλος (ΠΕ02)
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ.
Μια διαπίστωση που αποδίδεται στον Seymour Papert Μας δίδεται η δυνατότητα, να επαναφέρουμε στην ζωή από τον 19ο αιώνα, έναν πιλότο, έναν χειρουργό και.
Εισαγωγή στη Επικοινωνία 3 η Εβδομάδα Φιλήμων Μπαντιμαρούδης Αναπληρωτής Καθηγητής Πανεπιστήμιο Αιγαίου.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ INFORMEDIA INFORMEDIA Η πρώτη τηλεοπτική ψηφιακή βιβλιοθήκη Η πρώτη τηλεοπτική ψηφιακή βιβλιοθήκη.
Τεχνολογία ΛογισμικούSlide 1 Τεχνολογία Απαιτήσεων u Καθορίζει τι θέλει ο πελάτης από ένα σύστημα λογισμικού.
Τι ονομάζεται «κοινή γνώμη» και ποιο το κύριο χαρακτηριστικό της; 3.6 Κοινή γνώμη και Ομάδες πίεσης /συμφερόντων Τι ονομάζεται «κοινή γνώμη» και ποιο το.
11η Εβδομάδα – Α Διάλεξη Agenda Setting
ΚΑΘΗΚΟΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥ ΕΙΝΑΙ:  Να ασχολείται με την επικαιρότητα  Να ενημερώνει την κοινή γνώμη με ειδήσεις  Να ενημερώνει την κοινή γνώμη με πληροφορίες.
Εισαγωγή στη Θεωρητική Γλωσσολογία A’ εξάμηνο ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΟ, Ακαδ. Έτος Μαρία Ιακώβου, Τομέας Γλωσσολογίας γρφ. 830 (Tε, )
Ορισμός Έργου Δρ. Α. Ραφαηλίδης Τμ. Διοίκησης Επιχειρήσεων (Πάτρα) ΤΕΙ Δυτ. Ελλάδας.
Οι σκοποί της Αγωγής. Αγωγή α) Σύνολο από σκόπιμες, προγραμματισμένες και μεθοδευμένες ενέργειες και επιδράσεις (β) Διαδικασίες και επιδράσεις του ευρύτερου.
ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΔΙΔΑΣΚΩΝ: ΧΑΛΙΚΙΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ.
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες και Δημόσιες Σχέσεις Αθανάσιος Σ. Δερμετζόπουλος, MSc. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Κατ. Διοίκησης Τουριστικών.
1 η Ενότητα 2 η Ενότητα 3 η Ενότητα.  Μαθητής που εργάστηκε: Μουχταρόπουλος Πέτρος  Μαθητής που εργάστηκε: Μουχταρόπουλος Πέτρος.
ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ & ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ. ΒΑΣΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΜΙΑΣ ΕΙΔΗΣΗΣ Εγγύτητα Σπουδαιότητα Επικαιρότητα Ενδιαφέρον Ψυχαγωγία; 2.
Διάλεξη : είναι η μετάδοση γνώσεων από τον δάσκαλο στο μαθητή με το λόγο, την επίδειξη αντικειμένων, την υποδειγματική εκτέλεση δεξιοτήτων ( πνευματικών.
Διάλεξη 10 η ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ (MIS) TEI Κρήτης Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΗΜΕΡΗΣΙΟΥ ΚΑΙ ΕΣΠΕΡΙΝΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΟΔΗΓΙΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Μαρία Νέζη Σχολική Σύμβουλος Πειραιά
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΉ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΉ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΌΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΌΣ ΩΣ ΕΡΓΑΛΕΊΟ ΠΟΙΌΤΗΤΑΣ Διοίκηση Ολικής Ποιότητας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας.
Δούκα Ανθίππη Υπ. Δρ. Γλωσσολογίας Πανεπιστημίου Πατρών
Αφήγηση αφήγηση.
Ερμηνευτική προσέγγιση
Παρουσίαση Τμήματος Βαλκανικών, Σλαβικών και Ανατολικών Σπουδών
Οι χώρες της Ε.Ε..
Τουμπαλίδης Ιωάννης, 389 Υπ.καθηγητής : Καρανικόλας Νικόλαος
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες και Δημόσιες Σχέσεις
Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης Τηλ.:
Πρακτική Άσκηση Τμήματος Μηχανολόγων Μηχανικών Απολογισμός
ΤΑ ΠΟΛΥΜΕΣΑ.
Σχέσεις Υπευθύνων Δημοσίων Σχέσεων
Καθηγητής Γιώργος Πλειός
Νεοελληνική Ιστορία. Εισαγωγικά 1η Συνάντηση 5/10/20126
Μαθησιακοί στόχοι κεφαλαίου
Η ενημέρωση στην blogόσφαιρα
Μια από τις σοβαρότερες κριτικές που γίνονται είναι πως: Ο ΤΥΠΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΜΕΡΟΛΗΠΤΟΣ.
Εισαγωγή στη Δημοσιογραφία
Εισήγηση Δρ. Δ. Δαποντας.
Γιατί και πως μελετούμε την Ιστορία;
Πολιτική Παιδεία Α’ Λυκείου Διδάσκων: Κοψιδάς Οδυσσέας
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 6η: Δευτερογενή Δεδομένα: Τύποι δευτερογενών δεδομένων Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης Τηλ.:
Πιέρ Μπουρντιέ Ο Πιέρ Μπουρντιέ ( 1 Αυγούστου  Ιανουαρίου 2002) ήταν Γάλλος φιλόσοφος, κοινωνιολόγος και κοινωνικός επιστήμονας.
Αξιολόγηση της επίδοσης ενός οργανισμού σε θέματα ασφάλειας
Εισαγωγή στη Δημοσιογραφία
ΤΕΙ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΔΟΕΠ&ΤΜ
Ανάλυση των πελατών Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΙΔΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΛΟΓΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΕΙΔΗΣΗ Ένα αρχικό προσχέδιο της ιστορίας; Ένα σύντομο αξιόπιστο κείμενο που πληροφορεί τον κόσμο για ένα γεγονός που δεν γνώριζε χθες και το μαθαίνει σήμερα; Αυτό που ο αρχισυντάκτης αποφασίζει την δεδομένη μέρα; Η γνώση της τρέχουσας ζωής που προσφέρεται στο πλατύ κοινό;

ΕΙΔΗΣΗ είναι ΜΙΑ ΜΟΡΦΗ ΛΟΓΟΥ, η οποία απευθύνεται σε ένα σχετικά ευρύ ακροατήριο και αποτελείται από τμήματα πληροφοριών επεξεργασμένα και παρουσιασμένα σύμφωνα με συγκεκριμένους επαγγελματικούς κανόνες και τύπους.

ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ ΤΟΥ ΚΟΙΝΟΥ ΜΕΤΑΔΟΣΗ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ ΤΟΥ ΚΟΙΝΟΥ ΜΕΤΑΔΟΣΗ

ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ ΤΟΥ ΚΟΙΝΟΥ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΜΕΤΑΔΟΣΗ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ ΤΟΥ ΚΟΙΝΟΥ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΜΕΤΑΔΟΣΗ

ΕΠΙΛΟΓΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ Με βάση την επαγγελματική κρίση των δημοσιογράφων Με βάση τις δομές των ειδησεογραφικών οργανισμών Με βάση τα γεγονότα Με βάση δυνάμεις και συμφέροντα που δρουν εκτός των ειδησεογραφικών ή δημοσιογραφικών οργανισμών (οικονομικοί, πολιτικοί παράγοντες κ.α.)

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ ΤΕΧΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ

ΤΕΧΝΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ ΟΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ ΕΝΌΣ ΓΕΓΟΝΟΤΟΣ Η ΧΡΟΝΙΚΗ ΣΥΧΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΓΕΓΟΝΟΤΟΣ & ΤΟΥ ΜΕΣΟΥ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΕΓΓΥΤΗΤΑ ΕΜΒΕΛΕΙΑ ΤΟΥ ΓΕΓΟΝΟΤΟΣ – ΕΠΙΡΡΟΗ ΤΟ ΠΡΟΣΔΟΚΩΜΕΝΟ ΕΝΌΣ ΓΕΓΟΝΟΤΟΣ ΤΟ ΑΠΡΟΣΔΟΚΗΤΟ ΕΝΌΣ ΓΕΓΟΝΟΤΟΣ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ Οι ειδήσεις ενός τηλεοπτικού δικτύου υπακούν σε μια διαδικασία πρόβλεψης για οικονομικούς λόγους. Ο σχεδιασμός της κάλυψης των ειδήσεων βοηθά στην οικονομία της παραγωγής των ειδήσεων.

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΑΤΖΕΝΤΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ

ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ Οι πολιτισμικοί παράγοντες (γλώσσα, εκπαίδευση, τέχνη κ.α.) μιας συγκεκριμένης κοινωνίας και εποχής διαμορφώνουν ένα ολόκληρο πλέγμα «κατανόησης» των γεγονότων.

ΑΛΛΟΙ ΤΡΟΠΟΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΠΗΓΕΣ ΘΥΡΟΦΥΛΑΚΕΣ (ΠΥΛΩΡΟΙ)