ΕΙΔΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΛΟΓΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
ΕΙΔΗΣΗ Ένα αρχικό προσχέδιο της ιστορίας; Ένα σύντομο αξιόπιστο κείμενο που πληροφορεί τον κόσμο για ένα γεγονός που δεν γνώριζε χθες και το μαθαίνει σήμερα; Αυτό που ο αρχισυντάκτης αποφασίζει την δεδομένη μέρα; Η γνώση της τρέχουσας ζωής που προσφέρεται στο πλατύ κοινό;
ΕΙΔΗΣΗ είναι ΜΙΑ ΜΟΡΦΗ ΛΟΓΟΥ, η οποία απευθύνεται σε ένα σχετικά ευρύ ακροατήριο και αποτελείται από τμήματα πληροφοριών επεξεργασμένα και παρουσιασμένα σύμφωνα με συγκεκριμένους επαγγελματικούς κανόνες και τύπους.
ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ ΤΟΥ ΚΟΙΝΟΥ ΜΕΤΑΔΟΣΗ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ ΤΟΥ ΚΟΙΝΟΥ ΜΕΤΑΔΟΣΗ
ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ ΤΟΥ ΚΟΙΝΟΥ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΜΕΤΑΔΟΣΗ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ ΤΟΥ ΚΟΙΝΟΥ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΜΕΤΑΔΟΣΗ
ΕΠΙΛΟΓΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ Με βάση την επαγγελματική κρίση των δημοσιογράφων Με βάση τις δομές των ειδησεογραφικών οργανισμών Με βάση τα γεγονότα Με βάση δυνάμεις και συμφέροντα που δρουν εκτός των ειδησεογραφικών ή δημοσιογραφικών οργανισμών (οικονομικοί, πολιτικοί παράγοντες κ.α.)
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ ΤΕΧΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ
ΤΕΧΝΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ ΟΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ ΕΝΌΣ ΓΕΓΟΝΟΤΟΣ Η ΧΡΟΝΙΚΗ ΣΥΧΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΓΕΓΟΝΟΤΟΣ & ΤΟΥ ΜΕΣΟΥ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΕΓΓΥΤΗΤΑ ΕΜΒΕΛΕΙΑ ΤΟΥ ΓΕΓΟΝΟΤΟΣ – ΕΠΙΡΡΟΗ ΤΟ ΠΡΟΣΔΟΚΩΜΕΝΟ ΕΝΌΣ ΓΕΓΟΝΟΤΟΣ ΤΟ ΑΠΡΟΣΔΟΚΗΤΟ ΕΝΌΣ ΓΕΓΟΝΟΤΟΣ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ Οι ειδήσεις ενός τηλεοπτικού δικτύου υπακούν σε μια διαδικασία πρόβλεψης για οικονομικούς λόγους. Ο σχεδιασμός της κάλυψης των ειδήσεων βοηθά στην οικονομία της παραγωγής των ειδήσεων.
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΑΤΖΕΝΤΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ
ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ Οι πολιτισμικοί παράγοντες (γλώσσα, εκπαίδευση, τέχνη κ.α.) μιας συγκεκριμένης κοινωνίας και εποχής διαμορφώνουν ένα ολόκληρο πλέγμα «κατανόησης» των γεγονότων.
ΑΛΛΟΙ ΤΡΟΠΟΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΠΗΓΕΣ ΘΥΡΟΦΥΛΑΚΕΣ (ΠΥΛΩΡΟΙ)