ΤΕΙ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΤΜΗΜΑ Θ. Ε. Κ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εκπαίδευση Leonardo da Vinci. Παράμετροι που λαμβάνονται υπ’ όψη (1) • Η Παραγωγή ασφαλών τροφίμων είναι το αποτέλεσμα ομαδικών προσπαθειών αλλά και κοινωνικής.
Advertisements

OHSAS – ΕΛΟΤ 1801.
ΟΙ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΡΟΤΥΠΟΥ ΕΝ ISO 9001 / 2000
Διαχείριση κινδύνων εργασιακού άγχους στο KEK INA IDEC Α.Ε. Πειραιάς, Ελλάδα gr.
Προσωπικές Πωλήσεις.
ΤΡΟΠΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΕΝΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
Ελληνική Ένωση Διαπιστευμένων Φορέων Επιθεώρησης- Πιστοποίησης ΕΠΟΠΤΕΙΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΔΟΜΙΚΩΝ ΥΛΙΚΩΝ ΜΟΧΛΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ 02 Μαΐου 2011 ΣΑΒΒΑΣ.
Ανάλυση & Περιγραφή Θέσεων Εργασίας
Περιβαλλοντική Πιστοποίηση Λιμένων
Η σημασία της ποιότητας στη γεωργική επιχείρηση
Δρ. ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ ΖΑΝΤΑΝΙΔΗΣ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Η ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΤΟΔΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΩΝ ΟΤΑ Θάνος Κριεμάδης, Ph.D., M.B.A., M.A. Αν. Καθηγητής.
Ορθές Πρακτικές Διανομής Φαρμάκων
ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΠΟΦΑΣΗ αριθ. 768/2008/ΕΚ
ΤΡΟΠΟΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΠΟΠΤΕΙΑΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 8.1 Επαγγελματικοί ρόλοι και προφίλ για την παρακολούθηση και την εποπτεία.
Χρησιμότητα & Τρόποι Αξιοποίησης από τους Διαπραγματευτές των μερών
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
Η Διαχείριση Ποιότητας σαν Εργαλείο Διοίκησης Επιχειρήσεων Θ.ΒΛΑΧΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΜΕΤΑΛΛΕΙΩΝ – ΜΕΤΑΛΛΟΥΡΓΟΣ ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΗΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ Εσπερίδα Ε.Μ.Π.
Η Ποιότητα στα Τεχνικά Έργα και η Συμβολή των Φορέων Πιστοποίησης Γιάννης Οικονομίδης Εκπρόσωπος της HELLAS CERT.
ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΑΜΠΕΛΟΟΙΝΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΔΙΑΔΙΑΚΑΣΙΑ ΔΙΑΠΙΣΤΕΥΣΗΣ ΤΟΥ Σ.Α.Π. ΩΣ ΦΟΡΕΑ ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗΣ.
Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού (ΙΙ)
Πρότυπο Σύστημα Περιβαλλοντικής Διαχείρισης (ISO 14001:2004)
Αθανάσιος Καλλιγέρης MSc
Αρχές Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων
Το κόστος ποιότητας στην μεταλλουργία Ανδρίτσος Δημήτριος Διπλωματική εργασία ΑΘΗΝΑ 2002.
ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ. ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ Ο προγραμματισμός είναι η πρώτη λειτουργία του μάνατζμεντ. Έχει μελλοντοστρεφή χαρακτήρα, προσφέρει κατεύθυνση.
Στρατηγικοί στόχοι του Δικτύου Μακροχρόνιας Φροντίδας. Tο κεντρικό ζητούμενο ενός συστήματος διοίκησης και διαχείρισης των υπηρεσιών Μακροχρόνιας Φροντίδας.
Τεχνολογία ΛογισμικούSlide 1 Τεχνολογία Απαιτήσεων u Καθορίζει τι θέλει ο πελάτης από ένα σύστημα λογισμικού.
Ορισμοί ποιότητας 1/2 Με βάση τα πρότυπα της σειράς ΙSO, δίνονται οι παρακάτω ορισμοί για την ποιότητα. Ποιότητα: Καταλληλότητα και ασφάλεια προϊόντος.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΠΟΡΩΝ
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΡΓΟΥ ΔΡ. Α. ΡΑΦΑΗΛΙΔΗΣ ΤΜ. ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΤΕΙ ΔΥΤ. ΕΛΛΑΔΑΣ.
ΠΡΟΤΥΠΑ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ Μετρήσεις (Εσωτερικές / Εξωτερικές) Εντάσσονται σε κάποιο σύστημα ποιότητας λογισμικού Πρότυπα Διευκόλυνση διεθνούς ανταλλαγής.
Διοίκηση Ποιότητας Ενότητα 6: Συστήματα διασφάλισης ποιότητας Διδάσκων: Τσέλιος Δημήτριος, Καθηγητής Εφαρμογών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
ΜΑΘΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ (Δ.Ο.Π) ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ.
Έλεγχος Έργων Δρ. Απόστολος Ραφαηλίδης Τμ. Διοίκησης Επιχειρήσεων (Πάτρα) ΤΕΙ Δυτ. Ελλάδας.
Βιομηχανική Πληροφορική Βολογιαννίδης Σταύρος Τεχνολογία Βιομηχανικού Λογισμικού, πρότυπα ποιότητας.
Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Μακεδονίας - Θράκης ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗΣ ΕΠΑΡΚΕΙΑΣ ΔΙΚΑΙΟΥΧΩΝ.
Ο Στρατηγικός Σχεδιασμός της Επιχείρησης και οι Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών Σπυρίδων Πανέτσος.
1 Διαχείριση Έργων Κλείσιμο του έργου Τσέλιος Δημήτρης Καθηγητής Εφαρμογών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων- ΤΕΙ Θεσσαλίας ΠΕΓΑ Πληροφοριακά Συστήματα.
► Karew Ure. The Psychology of Manufacturer (1835) ► Kίνημα βελτίωσης των συνθηκών ζωής στα εργοστάσια (στελέχη πρόνοιας) (welfare officers). Kύριος σκοπός.
Επίσημος ορισμός Ποιότητας (πρότυπο ISO 8402) Σύνολο χαρακτηριστικών μιας οντότητας για την ικανοποίηση εκφρασμένων και συνεπαγόμενων αναγκών. Αντικείμενο.
ΕΝΟΤΗΤΑ 1η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Προσωπικές Πωλήσεις. Προσωπικές πωλήσεις είναι η προβολή των αγαθών και των υπηρεσιών μέσω των πωλητών. Είναι η προσωπική προσπάθεια να παρακινήσει κάποιον.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΉ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΉ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΌΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΌΣ ΩΣ ΕΡΓΑΛΕΊΟ ΠΟΙΌΤΗΤΑΣ Διοίκηση Ολικής Ποιότητας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας.
Ποιοτικός Έλεγχος Πρώτων Υλών Ενότητα 1: Εισαγωγικές Έννοιες Γεώργιος Νταλός, Καθηγητής, Τμήμα Σχεδιασμού & Τεχνολογίας Ξύλου και Επίπλου, T.E.I. Θεσσαλίας.
Διοίκηση Ποιότητας Ενότητα 1: Εισαγωγή – Ορισμοί.
Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας Τμήμα Διοίκησης Συστημάτων Εφοδιασμού
Πολιτιστική διαχείριση (Cultural management)- α΄ μέρος
«Οι αντικειμενικοί σκοποί της Ολικής Ποιότητας στον Τουρισμό»
Η επιστήμη της Διοίκησης
Συστήματα Διασφάλισης της Ποιότητας
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Ενότητα # 4: Το Θεωρητικό Μοντέλο της Ποιότητας των Υπηρεσιών Διδάσκουσα: Άννα Ζαρκάδα Τμήμα: Οργάνωση & Διοίκηση Επιχειρήσεων.
ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ (QUALITY SYSTEM)
Διοίκηση Ποιότητας Ενότητα 3: Το κόστος της ποιότητας - Βραβεία ποιότητας Διδάσκων: Τσέλιος Δημήτριος, Καθηγητής Εφαρμογών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
ΟΙΝΟΤΟΥΡΙΣΜΟΣ.
Το κόστος Ποιότητας    
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Κλειούσης Ε. Ελευθέριος
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡIΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟ Μεταπτυχιακης Διπλωματικης Εργασιας « Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ – ΣΤΗΝ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΠΑΙΔΕΙΑΣ – ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ».
Στρατηγικοί στόχοι του Δικτύου Μακροχρόνιας Φροντίδας.
Εισαγωγή στην έννοια της ποιότητας
Μάθημα [GD2011]: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΤΕΙ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΤΜΗΜΑ Θ. Ε. Κ ΤΕΙ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΤΜΗΜΑ Θ.Ε.Κ.Α       ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΞΑΜΗΝΟΥ         ΚΑΤΡΙΒΕΣΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ Α.Μ. 11294         ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΤΣΙΦΟΠΑΝΟΠΟΥΛΟΣ ΦΩΤΗΣ  

ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ   Η υιοθέτηση ενός Συστήματος Διαχείριση Ποιότητας (Quality Management System) είναι μια απόφαση στρατηγικής σημασίας για τον οργανισμό και σχεδιάζεται και εφαρμόζεται σύμφωνα με τις ανάγκες το σκοπό, τους στόχους και τη στρατηγική της, καθώς και το μέγεθος και τη δομή της Το ISO 9001:2000 είναι το Διεθνές Πρότυπο Ποιότητας που εκδόθηκε από το Διεθνή Οργανισμό Τυποποίησης το 2000 και αφορά στις απαιτήσεις που πρέπει να ικανοποιεί το Σύστημα Διαχείρισης της ποιότητας ενός οργανισμού

Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ Τις τελευταίες δεκαετίες η έννοια της ποιότητας έχει διεισδύσει στις επιχειρήσεις και αποτελεί ένα δυναμικό παράγοντα στην ανάπτυξη τους. Στις μέρες μας που ο καταναλωτής έχει τη δυνατότητα να επιλέξει μεταξύ πολλών προϊόντων για να ικανοποιήσει μια ανάγκη η αντίληψη της παραμονής των επιλογών του μεταξύ των τοίχων της τοπικής αγοράς φαντάζει ξεπερασμένος Στο πρόσφατο παρελθόν η διασφάλιση της ποιότητας μπορούσε να επιτευχτεί χωρίς καμία εξειδίκευση και γνώση πάνω στο αντικείμενο. Αυτό πλέον δε συμβαίνει Ο επιχειρήσεις επενδύουν στην ποιότητας και επιμορφώνουν τα στελέχη τους ως προς τη διαχείριση της

ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟΥ ΠΡΟΤΥΠΟΥ ISO 9000 Τα πρώτα συστήματα ποιότητας ήταν σύνολα διαδικασιών που αναπτύχθηκαν με την εμ­φάνιση των διεθνών προτύπων τα οποία καθόριζαν τον τρόπο κατασκευής και λειτουργίας τέτοιων συστημάτων. Η ποιότητα ήταν απλώς η συμμόρφωση προς τα τεχνικά χαρακτηριστικά. Τέτοια συστή­ματα συχνά προκαλούσαν διαμάχες ανάμεσα στα άτομα που εκτελούσαν τα εργασιακά καθήκοντα και στους επιθεωρητές, αφού υπήρχε η σιωπηρή παραδοχή ότι ο καταλογισμός των όποιων λαθών θα γίνει στα άτομα που ασχολούνται με το συγκεκριμένο επίπεδο κα­θηκόντων. Τα πρότυπα παρέχουν τις λεπτομέρειες για τα ελάχιστα χαρακτηριστικά των συστημά­των, με βάση την προσήλωση στη διαδικασία ώστε να διασφαλιστεί η ποιότητα της διαδι­κασίας Από τη γλώσσα που χρησιμοποιείται στα τεχνικά χαρακτηριστικά είναι σαφές ότι τα πρότυπα αναπτύχθηκαν με σκοπό να χρησιμοποιηθούν στον κλάδο της μεταποίησης, και ειδικά από τους εργολάβους

οδηγοI που συνοδεύουν τα πρότυπα BS-EN-ISO 9000-1 BS-EN-ISO 9004-1 BS 5750 Μέρος 8 BS 5750 Μέρος 13

απαιτήσεις του προτύπου BS-EN-ISO 9001 Ευθύνη του μάνατζμεντ Καθορισμός και διατήρηση ενός τεκμηριωμένου συστήματος ποιότητας. Καθορισμός και διατήρηση ενός συστήματος για την επανεξέταση των συμβάσεων με πελάτες, ώστε να διασφαλιστεί η προσέγγιση της προσφοράς και της ζήτησης προϊό­ντος Έλεγχος εγγράφων Το προϊόν πρέπει να προσδιορίζεται με τέτοιον τρόπο ώστε η κατάσταση επιθεώρη­σης να είναι άμεσα εμφανής Ο προμηθευτής θα εφαρμόζει ένα ολοκληρωμένο σύστημα σχεδιασμένων και τεκμη­ριωμένων ποιοτικών εσωτερικών ελέγχων Η παροχή σέρβις πρέπει να γίνεται σύμφωνα με τη σύμβαση, αν υπάρχει σχετική συμφωνία

ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ISO 9000 Η διαδικασία εφαρμογής ενός συστήματος ποιότητας στις απαιτήσεις ενός αναγνωρισμέ­νου προτύπου πρέπει να ακολουθεί την παρακάτω διαδρομή Εκπαίδευση των στελεχών για εργασία σύμφωνα με τις απαιτήσεις του συστήματος, μεταξύ των οποίων η προετοιμασία της τεκμηρίωσης. Αυτό είναι ένα σημαντικό κα­θήκον το οποίο είναι ιδιαίτερα δύσκολο για τους οργανισμούς εκτέλεσης έργων Δημιουργία της τεκμηρίωσης, όπως είναι τα απαραίτητα εγχειρίδια αναφοράς. Διεξαγωγή εσωτερικού ελέγχου (έλεγχος τήρησης των διαδικασιών) και επανεξέτα­σης (εξακρίβωση της αποτελεσματικότητας των διαδικασιών). Ανάθεση του εσωτερικού έλεγχου των συστημάτων σε εξωτερικό ελεγκτή που ανήκει σε εγκεκριμένο φορέα αξιολόγησης Οι έλεγχοι και η διαχείριση, που επηρεάζουν κάθε τμήμα του οργανισμού, θα χρειαστούν συνεχή κατανομή χρόνου

PRINCE 2 διαδικασίες Διεύθυνση του έργου Σχεδιασμός έργου Έναρξη έργου Έναρξη εκτέλεσης έργου Έλεγχος μιας φάσης Διαχείριση παράδοσης προϊόντος Διαχείριση ορίων φάσης Κλείσιμο του έργου

Το ημερολόγιο ποιότητας Το ημερολόγιο αλλαγών Το ημερολόγιο κινδύνων τεκμηρίωση έργου Το ημερολόγιο ποιότητας Το ημερολόγιο αλλαγών Το ημερολόγιο κινδύνων