ZOO-TECH Παναγιώτα Θεοδώρου Μοσχοπούλου Ζαχαρούλα

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εκμάθηση διεπαφής MS Kodu. Δημιουργώ τον Κόσμο Το πρώτο πράγμα που θα φτιάξουμε είναι ο κόσμος. Λογικό, αφού χωρίς κόσμο, πού θα τοποθετούσαμε μετά τα.
Advertisements

Προσωπικές δεξιότητες
Μέρος Α΄ - Έρευνα •Η έρευνα έγινε βάσει ερωτηματολογίων που μοιράστηκαν σε παιδιά δημοτικών σχολείων του Ηρακλείου, στα οποία έχει γίνει χρήση υπολογιστών.
Γονικός έλεγχος Κ. Ξ. Γ. «ΛΙΟΛΙΟΥ». Γονικός έλεγχος •Ακόμη κι όταν δεν κρυφοκοιτάζετε, μπορείτε να θέσετε περιορισμούς στη χρήση του υπολογιστή από τα.
Τι είναι wiki; Μια ιστοσελίδα που επιτρέπει στους επισκέπτες της να προσθέσουν, να αφαιρέσουν και να διαμορφώσουν το περιεχόμενό της.
ο Σύστημα Ψηφιακής Διαδραστικής Ξενάγησης σε ανοικτούς χώρους Το Xenagos city είναι ένα ισχυρό εργαλείο που αναβαθμίζει την αξία του Ασύρματου δικτύου.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ-ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ «ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ» ΘΕΜΑ: ΧΡΗΣΗ ΦΟΡΗΤΩΝ ΣΥΣΚΕΥΩΝ ΣΤΙΣ ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ.
WIFI-Aσύρματα Δίκτυα.
Εισαγωγή στις βασικές έννοιες Δικτύου και Διαδικτύου
Διδακτικά οφέλη από τη χρήση του διαδραστικού πίνακα στην τάξη
Παρατηρητήριο Media Terra
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Το Internet: Σύνδεση online Επίπεδο γνώσεων:
Εικονική πραγματικότητα ένας τρισδιάστατος κόσμος!!!
ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΣΕ WEB SITE (CONTENT MANAGEMENT TOOL)
Τι είναι η εικονική πραγματικότητα;  Η Εικονική Πραγματικότητα είναι η προσομοίωση ενός περιβάλλοντος από έναν υπολογιστή.
Αναζήτηση στο διαδίκτυο Για να μπούμε στον κόσμο του διαδικτύου, θα πρέπει να ξέρουμε ποια πόρτα να κτυπήσουμε!
Τίτλος εκπαιδευτικής δραστηριότητας: «Ασφαλής πλοήγηση στο Διαδίκτυο» Όνομα Εκπαιδευτικού: Μιχαηλίδης Θανάσης Σχολείο: Δ.Σ. Ερατεινού-Πετροπηγής- Ποντολιβάδου.
Μοντέλο Διδασκαλίας Φυσικών Επιστήμων, για την Υποχρεωτική Εκπαίδευση, στην Κατεύθυνση της Ανάπτυξης Γνώσεων και Ικανοτήτων. Π. Κουμαράς.
«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε»
Διαδραστικές διεπαφές στα μνημεία της Ρόδου Δημήτρης Πλατής.
Εικονικη πραγματικοτητα
ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ
Είμαστε το 10ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ Σχολείο Κατερίνης
ΠΑΝΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ AMUSE
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Αλληλεπιδρώσες Ψηφιακές Βιβλιοθήκες Εισαγωγή σε ένα ειδικό ζήτημα σχετικά με την αλληλεπιδραστικότητα στις Ψηφιακές Βιβλιοθήκες Jo.D.I.: Journal of Digital.
Γρήγορη αναφορά για © 2012 Microsoft Corporation. Με την επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος. Lync Web App Συμμετοχή σε σύσκεψη Lync με ήχο από τον υπολογιστή.
ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Φωτογραφικές μηχανές και φωτογραφίες:
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ – ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ Εργασία 6ου εξαμήνου ΑΡΧΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΚΑΡΑΚΑΤΣΑΝΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΜΠΑΜΠΑΤΣΙΚΟΣ.
ΕΠΑ 336 ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
Τι είναι ; Πρόκειται για μια δραστηριότητα αρκετών χιλιάδων ετών. Κάποιος στοιχηματίζει χρήματα στο αποτέλεσμα κάποιου συμβάντος, το οποίο μπορεί να ελέγχεται.
Διαχείριση πληροφοριών και επικοινωνίες Ονομ/νυμο Επιμορφωτή Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή ΥΠΕΠΘ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ»
ΕΚΦΕ Ν. Σμύρνης: Μετρήσεις Θερμοκρασίας – Η Βαθμονόμηση Ηλ
Η ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ στην Α Λυκείου
Σχολικός Εκφοβισμός School Bullying.
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΩΝ ΔΙΚΤΥΑΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ - FACEBOOK
Τεχνολογία ΛογισμικούSlide 1 Τεχνολογία Απαιτήσεων u Καθορίζει τι θέλει ο πελάτης από ένα σύστημα λογισμικού.
KINHTO.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Μια τάξη να μας χωρά …»
Στέκομαι, περπατώ…φρενάρω
3 η διδασκαλία. Παραγοντοποίση- Χρήση ταυτοτήτων- Επίλυση εξισώσεων Τάξη: Γ’ Γυμνασίου Αριθμός Μαθητών: 28.
ΦΩΤΟΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΧΕΙΡΙΣΜΟΣ ΓΡΑΦΕΙΑΚΗΣ ΥΛΗΣ. Φωτοαναπαραγωγή είναι η διαδικασία δημιουργίας αντίγραφων των διαφόρων εγγράφων. Τα κύρια στοιχεία που.
Ένας διαδραστικός πίνακας είναι μία ψηφιακή συσκευή αφής που συνδέεται με έναν υπολογιστή και ένα προβολικό (προτζέκτορα). Ο διαδραστικός πίνακας πρέπει.
Μέρος 1 Εισαγωγή στα Πληροφοριακά Συστήματα. 22/9/20162 Περιεχόμενα  Βασικές έννοιες Πληροφοριακών Συστημάτων  Απαιτήσεις των σύγχρονων επιχειρήσεων.
1 η Ενότητα 2 η Ενότητα 3 η Ενότητα.  Μαθητής που εργάστηκε: Μουχταρόπουλος Πέτρος  Μαθητής που εργάστηκε: Μουχταρόπουλος Πέτρος.
Σ ύστημα Σ υγχρονικής Λ ήψης και Α πεικόνισης (Microcomputer Based Labs)
Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΥΓΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ. Βήματα ανάπτυξης εκπαιδευτικού προγράμματος στην κοινότητα Εντοπισμός μιας ειδικής για ένα πληθυσμό ανάγκης για μάθηση.
Το Παιχνίδι των Ανοικτών Εκπαιδευτικών Πόρων. Επισκόπηση Φάση Α’: Αναζητώντας ΑΕΠ – Προετοιμασία – Παιχνίδι Αναζήτησης ΑΕΠ – Ανάδειξη νικητή Φάση Β’:
1 Βιβλιογραφική Ανασκόπηση Literature Review. 2 Τι είναι η Βιβλιογραφική Ανασκόπηση;  Είναι η ικανότητα του σπουδαστή- συγγραφέα-ερευνητή να ανατρέχει.
 Στόχος της παρουσίασης αυτής είναι η εξοικείωση με τον Ηλεκτρονικό Κατάλογο της Βιβλιοθήκης προκειμένου να αναζητήσουμε ένα τεκμήριο από τη συλλογή.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
Τα καινοτόμα χαρακτηριστικά του Διαδικτύου και η ευρεία του αποδοχή από τις νεαρές ηλικίες καλλιέργησαν την ιδέα της αξιοποίησής του ως ένα εργαλείο στην.
«ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟ ΔΑΠΕΔΟ».
Ανάλυση κρίσιμου συμβάντος
-ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ- ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΡΑΒΑΝΗΣ
Μη τυπική εκπαίδευση: ο εκπαιδευτικός, ο μαθητής, η επίσκεψη, το μουσείο Μάθημα 7 Αντιλήψεις εκπαιδευτικών για την μη τυπική εκπαίδευση ΠΔΜ.
Σχολικό Έτος 2015/16 Υπεύθυνη Καθηγήτρια : κυρία Μαυρομματάκη
25ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
29ο Δημοτικο Σχολειο Θεσσαλονικησ
3ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής 2o Δημοτικό Σχολείο Κρύας Βρύσης Πέλλας “Η Τάξη του Μέλλοντος” Ηλεκτρονική Εφημερίδα.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΑ Ανάπτυξη Εφαρμογών για Φορητές Συσκευές
ΤΑ ΘΕΤΙΚΑ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
Δραστηριότητες και μικροσενάρια
2Ο ΓΕΛ ΙΛΙΟΥ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β’ ΛΥΚΕΙΟΥ
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
ΜΝΗΜΗ: ΣΥΓΚΡΑΤΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΚΛΗΣΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ
«Γνωρίζοντας το μελλοντικό μου σχολείο» 71o Νηπιαγωγείο Πατρών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ZOO-TECH Παναγιώτα Θεοδώρου 601450 Μοσχοπούλου Ζαχαρούλα 601491 Παναγιώτα Θεοδώρου 601450 Μοσχοπούλου Ζαχαρούλα 601491 Τσάκωνα Άννα 601466 Χαρίσης Φίλιππος 601334 Χατζηκυριάκου Ευαγγελία 601490

Ο σκοπός μας είναι να σχεδιάσουμε μια φορητή συσκευή που θα παρέχει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες σε έναν επισκέπτη ενός ζωολογικού κήπου .Η συσκευή αυτή θα λειτουργεί σαν ψηφιακός ξεναγός και θα προσφέρει σε όλους τους επισκέπτες μια διαδραστική και προσωπική εμπειρία ξενάγησης . Ο χαρακτήρας της εφαρμογής θα είναι κυρίως εκπαιδευτικός και ψυχαγωγικός. Απευθύνεται σε κοινό από 6 ετών και άνω και προσαρμόζεται στις απαιτήσεις του χρηστή,λαμβάνοντας υπόψη και τα Αμεα .

Βασικά χαρακτηριστικά της συσκευής: Βασικά χαρακτηριστικά της συσκευής: • Φορητότητα. • Ευχρηστία. • Ασύρματη σύνδεση με το κεντρικό δίκτυο του ζωολογικού κήπου. • Προσαρμοστικότητα στον εκάστοτε χρήστη .

Για την αναγνώριση και στη συνέχεια την εμφάνιση των απαραίτητων πληροφοριών του κάθε ζώο, είναι απαραίτητη η ύπαρξη μιας βάσης δεδομένων. Τα στοιχεία που πρέπει να έχουν καταχωρηθεί στη βάση δεδομένων είναι τα εξής: •Φωτογραφικές απεικονίσεις του ζώου. •Γονιδιακή βιβλιοθήκη. •Γενικές πληροφορίες. •Βιντεοσκοπικές λήψεις του ζώου (και με θερμοκάμερα). •Ιστορικά στοιχεία. •Ηχοληπτικά αποσπάσματα. •Περαιτέρω πληροφορίες.

Γενικά χαρακτηριστικά συσκευής: • Μέγεθος. • Βάρος. • Ανθεκτικότητα. • Προσαρμοστικότητα στο χρήστη.

Μέγεθος. Το μέγεθος της συσκευής θα είναι τέτοιο ώστε να χωράει στη μία παλάμη, κατά προσέγγιση 7-8 ίντσες. Ιδανικά θα διπλώνει ώστε να μεταφέρεται εύκολα και θα ξεδιπλώνει σε δύο οθόνες. Βάρος. Η συσκευή πρέπει να είναι ελαφριά, περίπου 200-300 γραμμάρια.

Ανθεκτικότητα. Η συσκευή θα διαθέτει προστατευτικό κάλυμμα και ιμάντας ασφαλείας. Προσαρμοστικότητα στο χρήστη. Η συσκευή διαθέτει συστήματα υποβοήθησης Αμεα, που περιλαμβάνει ακουστικά και γυαλιά υπέρυθρων για τα άτομα με προβλήματα όρασης . Για τα παιδιά σε ηλικίες 6-12 ετών περιλαμβάνει διαδραστικά παιχνίδια (π.χ κουίζ κατά τη διάρκεια και στο τέλος της ξενάγησης), αποκόμματα βίντεο παιδικών ταινιών, κ.α.

Η συσκευή θα διαθέτει οπτικούς, ακουστικούς και θερμικούς αισθητήρες οι οποίοι θα λαμβάνουν τις απαραίτητες πληροφορίες από το περιβάλλον και θα τις συγκρίνουν με τις πληροφορίες που βρίσκονται στη βάση δεδομένων. Έπειτα θα εμφανίζονται στο χρήστη οι παρακάτω πληροφορίες: • Είδος ζώου • Φυσικό περιβάλλον • Γένος ζώου • Πληθυσμός ανά περιοχή • Οικογένεια ζώου • Διάρκεια ζωής του είδους • Τάξη ζώου • Προσδόκιμο ζωής • Ομοταξία • Συνήθειες του είδους • Μέσο βάρος και διαστάσεις ζώου • Γενικά χαρακτηριστικά • Ιστορικές αναφορές

ΣΥΣΧΕΤΙΣΜΟΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΠΟΥ ΜΕΛΕΤΗΘΗΚΑΝ ΦΟΙΤΗΤΡΙΑ: ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΘΕΟΔΩΡΟΥ Α.Μ: 601450 ΟΡΟΣ:αλληλεπίδραση ανθρώπου - υπολογιστή Η συσκευή που σχεδιάσαμε έχει σαν σκοπό να δώσει σε έναν επισκέπτη ενός ζωολογικού κήπου την δυνατότητα να απολαύσει μια ευχάριστη και γεμάτη γνώση περιήγηση . Η Συσκευή θα προσαρμόζετε στις διαφορετικές ανάγκες του χρήστη (π.χ. ηλικία ) και θα δίνει την δυνατότητα στον χρήστη να επιλεγεί αυτός το πλήθος και την μορφή τον πληροφοριών που θα του δίνει , αυτό θα γίνει μέσο του σχεδιασμού μια ευχάριστης και κατανοητής καρτέλα εργασίας που εκτός από της βασικές πληροφορίες για το ζώο θα δείχνει στον χρηστή την τοποθεσία του καθώς και την δυνατότητα να διαβάσει περισσότερά, απλά πατώντας πάνω στο όνομα της ενότητας που τον ενδιαφέρει .

ΦΟΙΤΗΤΡΙΑ: ΜΟΣΧΟΠΟΥΛΟΥ ΖΑΧΑΡΟΥΛΑ Α.Μ: 601491 ΟΡΟΣ: Ζωολογικός κήπος ΦΟΙΤΗΤΡΙΑ: ΜΟΣΧΟΠΟΥΛΟΥ ΖΑΧΑΡΟΥΛΑ Α.Μ: 601491 ΟΡΟΣ: Ζωολογικός κήπος Η συσκευή που έχουμε μελετήσει είναι ένα μέσο πληροφόρησης των ζωικών ειδών που εντοπίζονται σε έναν ζωολογικό κήπο. Δεν πωλείται ανεξάρτητα, αλλά παραχωρείται στους επισκέπτες ή στους ερευνητές προκειμένου να διευκολύνει την περιήγησή τους στο χώρο. Είναι προφανής η σύνδεση του όρου που μελετήθηκε στο προηγούμενο εξάμηνο με τη συσκευή, ωστόσο μπορούμε να επεκταθούμε και σε μια σχέση άλλης φύσεως. Δημιουργείται ανάμεσα στον παρατηρητή και στο εκάστοτε ζώο μια σχέση γνωριμίας ,η οποία εξυπηρετείται από αυτό το αντικείμενο. Είμαστε πλέον σε θέση ανα πάσα στιγμή να πληροφορούμαστε για το ζωικό είδος που έχουμε μπροστά μας. Και αυτό μπορεί να το κάνει ο καθένας από εμάς, από παιδιά μέχρι άτομα με ειδικές ανάγκες. Το ζητούμενο που είναι η διεπαφή, η αλληλεπίδραση με τα ζώα έρχεται στο προσκήνιο, αφού με τη συσκευή μας δημιουργείται μια γνωριμιακή επικοινωνία η οποία υπό άλλες συνθήκες θα ήταν πιο δύσκολη και ενδεχομένως όχι τόσο άμεση.Αυτό που προσπαθούμε να πετύχουμε είναι η live πληροφόρηση όλων των ατόμων, γι’αυτό και η συσκευή προσαρμόζεται σε όλα τα ανθρώπινα δεδομένα. Ειδικά στα παιδιά δίνεται η δυνατότητα να αντιμετωπίσουν αυτή τη διαδικασία σαν ένα διαδραστικό παιχνίδι και τους κινείται το ενδιαφέρον να ενημερωθούν για αυτά που βλέπουν. Ουσιαστικά είναι μια μέθοδος με την οποία το ζώο μας συστήνεται και πέραν του ότι λειτουργεί προς ώφελος μας, λειτουργεί και υπέρ αυτού. Και δεδομένου πως λειτουργεί μόνο με τη βοήθεια της πραγματικής θέασης του ζώου αυτομάτως μπάινει στη σφαίρα της διεπαφής και της διάδρασης, καθώς για να πραγματοποιηθεί η όποια διαδικασία απαιτούνται και οι δύο συμμετέχοντες. Αρχικά λοιπόν η ιδέα μας ήταν να δημιουργηθεί μια ανεξάρτητη συσκευή πληροφόρησης, η οποία θα περιλαμβάνει μια βιβλιοθήκη που μέσω μιας διαδικασίας σκαναρίσματος θα είναι επισκέψιμη. Το αντικείμενο μελέτης όμως καθορίστηκε από αυτόν τον όρο και έτσι καταλήξαμε στο να περιοριστεί αυτό το μηχάνημα στην περιήγηση στους ζωολογικούς κήπους.  

ΦΟΙΤΗΤΡΙΑ: ΤΣΑΚΩΝΑ ΑΝΝΑ Α.Μ: 601466 ΟΡΟΣ:Κτιστό- Άκτιστο Η συσκευή που προτείναμε και μέσω της εφαρμογής της θα προσφέρει μια πλήρη ψυχαγωγική και εκπαιδευτική εμπειρία. Ο όρος «κτιστό-άκτιστο» συνδέεται με τη λειτουργεία της συσκευής ,καθώς αυτή θα μπορεί να πληροφορήσει τον επισκέπτη και για την τοποθεσία την οποία βρίσκεται μέσα στον ζωολογικό κήπο. Πιο θεωρητικά ο όρος παρουσιάζεται μέσα σε αυτά τα πλαίσια του ζωολογικού κήπου ως κτιστός. Δηλαδή τον τόπο όπου κατασκεύασε ο άνθρωπος προκειμένου να φιλοξενήσει την άγρια φύση , από την οποία βρίσκεται μακριά. Το «άκτιστο» είναι η εφαρμογή , καθώς άυλη μέσα στα όρια του ζωολογικού κήπου σε ενημερώνει παρέχοντας σου αυτή την υπηρεσία. Από μια άλλη σκοπιά η εφαρμογή θα μπορούσε να θεωρηθεί « κτισμένη» μέσα στα πλαίσια του κώδικα. Για να υλοποιήσεις μια εφαρμογή πρέπει να ξέρεις να χειρίζεσαι και την κατάλληλη γλώσσα του κώδικα , ώστε όταν την βάλλεις σε εφαρμογή να λειτουργήσει άρα κτίζεις σιγά σιγά τον κώδικα ώστε να τον καταστήσεις λειτουργικό .Επομένως είναι πολύ γενικό το τι μπορεί να θεωρηθεί «κτιστό» ή «άκτιστο».   Μια ακόμα παρατήρηση που θα μπορούσαμε να σημειώσουμε είναι το γεγονός ότι μπορεί να κινηθεί κανείς ελεύθερα μέσα στα όρια του ζωολογικού κήπου. Μήπως ο ζωολογικός κήπος είναι άκτιστος , καθώς περιλαμβάνει τη φύση μέσα του; Πιστεύω ότι δεν θα μπορούσε κανείς να συμφωνήσει με αυτήν την άποψη, καθώς η φύση βρίσκεται δαμασμένη μέσα στα όρια του. Επιπλέον οι συνήθειες και ο τρόπος ανάπτυξης των ζώων στο πραγματικό περιβάλλον τους είναι τελείως διαφορετικός σε σχέση με το μικροκλίμα που έχει δημιουργηθεί στο ζωολογικό κήπο. Το παραπάνω συμπέρασμα μπορεί να το βγάλει κανείς και μέσα από την ενημέρωση που του παρέχει η συσκευή , αφού αναφέρει τα βασικά χαρακτηριστικά του κύκλου ζωής των ζώων μέσα και έξω από τα πλαίσια του ζωολογικού κήπου. Τέλος μέσα σε αυτό το προπαρασκευασμένο χώρο της φύσης, βλέπουμε τον άνθρωπο να έχει επέμβει με τέτοιο τρόπο που ακόμα και η πιο άγρια μορφή της υποτάσσεται σε αυτόν.

ΦΟΙΤΗΤΗΣ:Χαρίσης Φίλιππος Α.Μ:601334 ΟΡΟΣ: Health Monitoring (ιατρική παρακολούθηση) Το αντικείμενο της εργασίας που επιλέχτηκε είναι μία ηλεκτρονική συσκευή αναγνώρισης των ζώων μέσα σε έναν ζωολογικό κήπο. Η συσκευή αυτή είναι σε θέση να δέχεται πληροφορίες για το ζώο που έχει μπροστά της μέσω ενός συστήματος καμερών (κανονικών, θερμικών, κ.α.), μικροφώνων και άλλων αισθητήρων. Μέσω αυτού του συστήματος η συσκευή είναι σε θέση να συγκρίνει τις πληροφορίες που δέχεται με μία βάση δεδομένων, σε κάποιο διοικητικό κτήριο του ζωολογικού κήπου με το οποίο διατηρεί ασύρματη σύνδεση, και να αναγνωρίζει για ποιο είδος ζώου μιλάμε. Έπειτα, είναι σε θέση να παρέχει στον χρήστη όλες τις πληροφορίες που θέλει σε σχέση με αυτό το ζώο. Ο τρόπος αναγνώρισης των ζώων γίνεται με την ίδια λογική που διέπει την επιστημονική κοινότητα, όσον αφορά το μέλλον της ιατρικής παρακολούθησης και περίθαλψης. Σε μελέτες και συζητήσεις που έχουν γίνει γύρω από την δημιουργία έξυπνων περιβαλλόντων, που θα βοηθήσουν ώστε η ιατρική περίθαλψη να πάψει να περιορίζεται στο χώρο του νοσοκομείου, ή όπου τέλος πάντων υπάρχει γιατρός, και θα δώσουν τη δυνατότητα στους ασθενείς να μπορούν να κάνουν περισσότερα πράγματα για τον εαυτό τους μόνοι τους, με τη βοήθεια διαφόρων συσκευών, μπορεί να βρει κανείς πολλές ομοιότητες στον τρόπο που συζητάτε πως θα πραγματοποιηθεί αυτή η καινοτομία με τον τρόπο που αναγνωρίζονται τα ζώα στην συσκευή της εργασίας μας. Ένα σύστημα με αισθητήρες πάνω σε συσκευές, στους τοίχους, στα ρούχα, ακόμα και στο σώμα των ασθενών θα είναι σε θέση να αναγνωρίσει κάθε φορά που βρίσκεται ο ασθενής και τι κάνει, και αν βρίσκεται σε έκτακτη ανάγκη ώστε να κληθεί άμεσα γιατρός, αυτόματα από τη συσκευή. Ένα παρόμοιο σύστημα αισθητήρων χρησιμοποιούμαι και στη συσκευή μας, το οποίο όμως αντί να παίρνει δεδομένο πως μιλάμε για συγκεκριμένο είδος (τον άνθρωπο στην περίπτωση της ιατρικής παρακολούθησης) και να προσπαθεί να αναγνωρίσει τις διαφορετικές δραστηριότητες που πραγματοποιεί, αντίστροφα, θα επεξεργάζεται τις δραστηριότητες, και βάση αυτών θα αναγνωρίζει το είδος του ζώου.

ΕΙΚΟΝΕΣ ΤΗΣ ΣΥΣΚΕΥΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Για παιδιά 1η εκδοχή Για παιδιά 2η εκδοχή Για ενήλικα άτομα

Επιφάνεια εργασίας για ενήλικο άτομο

Επιφάνεια εργασίας για το παιδί