ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ : o ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΧΑΡΝΩΝ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Séminaire de septembre 2013 Inspectorat de français Ministère de l Éducation et de la Culture.
Advertisements

A. Fillon Mars Laoriste sigmatique Laoriste thématique Laoriste athématique Laoriste actif Le temple de Poséidon, Cap Sounion A. Fillon Mars 2006.
A. Fillon Mars 2006 Le futur actif et moyen Le temple dApollon, Delphes Formation Incidents phonétiques A. Fillon Mars 2006.
Αρχαία Ελληνικά Θέατρα
ΕΛΙΕΣ.
ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΡΙΑ ΚΑΙ ΓΙΩΡΓΟΣ MARIE ET GEORGES.
IMAGINE Φαντάσου John LENNON Του Τζων Λένον
Méditerranée. FRANCOPHONIE "Η ΤΡΕΛΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΤΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΤΗΣ ΘΑΛΑΣΣΑΣ" Οδηγίες Εμπνεόμενοι από την Διακήρυξη των Δικαιωμάτων του Ανθρώπου, συντάσσετε.
Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη
6 Μαρτίου 2013: ΑΦΟΡΜΗ για Δράσεις κατά της βίας στο σχολείο ΔΙ.Δ.Ε. ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ Μαρία Π. Δοντά Υπεύθυνη Σχολικών Δραστηριοτήτων.
Ιδέες Συνεργασιών Η παρουσίαση αυτή απευθύνεται κυρίως στους χρήστες που έχουν εγγραφεί στην πλατφόρμα eTwinning αλλά δεν έχουν συνάψει ακόμα συνεργασία.
Partners •Belgium –Inforef, Liège –Association Européenne des Enseignants – Enseignement Libre –Laboratoire de phonétique. Service de linguistique expérimentale.
4ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Δασκάλων Συνεργάτες στη Μάθηση Microsoft Hellas.
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ Συνεργαζόμενα μαθήματα: Γαλλικά – Τ.Π.Ε.
Αφαλάτωση Dessalement 1Αφαλάτωση - Desselement • Η παρατεταμένη ανομβρία που παρατηρήθηκε στον τόπο μας κατά την τελευταία δεκαετία του 20ου αιώνα, που.
- Ανοίξτε τα μεγάφωνα του Η.Υ σας Η παρουσίαση τρέχει αυτόματα ! LA ÓPERA DE PARÍS Γ.Ε.Γ.
Devises Grèce Νομίσματα Ελλάδας CATHERINE - MARILETTA
Μεταμορφώσεις του ρόλου του μαθητή και του εκπαιδευτικού σε μια διαφοροποιημένη παιδαγωγική Ανδρέας Δ. Καρατζάς, Phd Επιστημών αγωγής Εισήγηση σε νεοδιόριστους.
«Les saveurs de l’ Europe» Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Comenius Partenariat scolaire multilatéral Année scolaire Συμμετέχουν: Ισπανία, Γερμανία, Ουγγαρία.
Έρρικα και Χριστίνα Sites importants de France Errika et Christine.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ αποτελεί σημαντικό μέρος της μεθοδολογικής προσέγγισης Τι μπορεί να περιλαμβάνει η παρουσίαση; παιχνίδι ρόλων, αφήγηση,
Ευρωπαϊκή Επιτροπή Γενική Διεύθυνση Εκπαίδευσης & Πολιτισμού Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων Πολιτισμός και Παραδόσεις της Πατρίδας μου.
Πώς εκφράζουν τις ιδέες τους σήμερα
Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη
Ερευνητικές εργασίες Πλαίσιο εφαρμογής – Επιλογή θέματος.
Η ΓΙΟΡΤΗ ΤΟΥ ΛΕΜΟΝΙΟΥ Μαρία Αμπατζή, Δανάη Δασκαλάκη, Τάξη : Ε2, Πρώτο Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Π.Τ.Δ.Ε.-Α.Π.Θ.
«Δράσεις κατά της βίας στο σχολείο την 6η Μαρτίου 2012» 70ο Γυμνάσιο Αθήνας.
Δημιουργία Παρουσίαση
Ulysse voyage à l`aujourd`hui Τριανταφυλλιά Σύβακα, ΠΕ05 Γαλλικής ΤΟΠΟΣ / ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ Ομάδα ανάπτυξης Πειραματικό ΓΕΛ Πανεπιστημίου Μακεδονίας.
Oι ιδιωτισμοί στη διδασκαλία της γαλλικής ως ξένης γλώσσας και στη μετάφραση Κωδικός μαθήματος: 1025 Μικελάτου Μαρία-Ελένη Κωδικός Φοιτητή:
 Σ ί μου Έ μιλη-Μαρ ί α-Αλ ί ς  Α.Μ
Μάθημα επιλογής : Oι ιδιωτισμοί στη διδασκαλία της γαλλικής ως ξένης γλώσσας και στη μετάφραση (κωδ. 1025) Étudiante : Tsatsi Aikaterini
Les expressions idiomatique
Les expressions idiomatiques Sujet: Parties du corps.
ΟΙ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ LES JEUX OLYMPIQUES DE LA GRECE ANTIQUE.
Pourquoi apprendre le français ? Γιατί να μάθω γαλλικά;
21/04/2016 Amalia Kapsala Περιγραφή Μαθήματος Αντικειμενικοί στόχοι:Στόχος του μαθήματος είναι η αξιοποίηση γλωσσολογικών και πολιτισμικών.
UNE ILE, UNE HISTOIRE…….. Η Κύπρος είναι το τρίτο σε μέγεθος νησί της Μεσογείου, μετά τη Σαρδηνία και τη Σικελία. Chypre est la troisième plus grande.
2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΩΝ ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΑΞΗ Β Σχολ. Έτος «Η έμπνευση γεννά έμπνευση» Υπεύθυνη καθηγήτρια: Κατερίνα Θεοδωροπούλου, ΠΕ 06 Rob.
ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΛΑΜΠΡΑΚΗΣ Grigóris Lambrákis. ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΑΜΠΡΑΚΗ Quelques mots sur lui  Ο Γρηγόριος Λαμπράκης γεννήθηκε στην Κερασίτσα Αρκαδίας στις.
Παραδειγματα σε σ χέ ση με την κοινωνιο-γνωστικη συγκρουση & την αλληλεπίδραση Σύγκρουση ανάμεσα σε άτομα των οποίων οι απόψεις διαφοροποιούνται Επομένως:
Κατασκευή παιδαγωγικής εργαλειοθήκης για την διδασκαλία της γαλλικής γλώσσας στο δημοτικό : Στόχοι και προοπτικές. Δρ Τσίγκρη Χρυσούλα Σχολική Σύμβουλος.
7 ème Congrès Panhellénique et International des Professeurs de Français Athènes,21-24 octobre 2010 Communiquer, échanger, collaborer en français dans.
Κουλτούρες, κοινωνικοποίηση και ταυτότητα
ARGYRO MOUSTAKI (Univ. d’Athènes)
Les expressions idiomatiques
Σχολή Κοινωνικών & Ανθρωπιστικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Κοινωνιογλωσσολογία 6o Μάθημα: Διγλωσσία, πολυγλωσσία & υπερποικιλότητα,
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
IMAGINE Φαντάσου John LENNON Του Τζων Λένον
En moins de 5’ Les examens de langues auxquels nous préparons nos élèves évaluent souvent « autre chose » Fani KARAGIANNI (Université Aristote de Thessaloniki,
6η Μαρτίου - Παγκόσμια ημέρα κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
5o ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΟΣΜΟΥ ΜΑΘΗΜΑ: ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΘΕΜΑ: ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ Βασίλης Κ. Λευτέρης Μ . Γκόρικ Χ.
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
Exo 3 :Résoudre cos x < - (√3)/2 dans [ 12π ; 15π ].
Vert = nominatif Vocatif Bleu = acc Gris = génitif Orange = datif
Project ΘΕΜΑ: Η ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ ΑΠΟ ΦΙΛΟΣΟΦΟΥΣ, ΤΡΑΓΙΚΟΥΣ ΠΟΙΗΤΕΣ, ΔΙΔΑΣΚΑΛΟΥΣ ΑΛΛΩΝ ΘΡΗΣΚΕΙΩΝ Ιωάννα Κομνηνού.
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Τι σήμερα, τι αύριο, τι τώρα…
Τμήμα Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας
IMAGINE Φαντάσου John LENNON Του Τζων Λένον
IMAGINE Φαντάσου John LENNON Του Τζων Λένον
Pan dresse le portrait à charge d'un solitaire bourru et sournois qui a pris une femme malheureuse qu'il tyrannise et qui le quitte pour vivre une vie.
IMAGINE Φαντάσου John LENNON Του Τζων Λένον
Enseignement de spécialité en classe de 1ère
Οι ιδιωτισμοί στη διδασκαλία της Γαλλικής ως ξένης γλώσσας και στη μετάφραση (1025)
3°) Fonctions cos et sin :
Mycènes, la Porte des Lionnes
Μάθημα επιλογής (1025) Oι ιδιωτισμοί στη διδασκαλία της γαλλικής ως ξένης γλώσσας και στη μετάφραση Enseignante: Moustaki Argyro Étudiante : Takorou Panagiota.
Partageons nos valeurs dans l'effort
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ : 2013-2014 3o ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΧΑΡΝΩΝ ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ: “ΜΟΥΣΙΚΗ ΧΩΡΙΣ ΣΥΝΟΡΑ” Υπεύθυνες καθηγήτριες : Κελεσάκου Αναστασία Βερνάρδου Ζωή Θεοτοκάτου Μερσίνη   Αρμάου-Ρούσσου Βιργινία

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ Διδασκαλία των τριών ξένων γλωσσών της Γ΄τάξης του γυμνασίου με τη χρήση ενός ευχάριστου, αποτελεσματικού και σύγχρονου τρόπου, μέσω της μουσικής κι ελληνικών τραγουδιών, που έχουν μεταφραστεί κι ερμηνευτεί στις διδασκόμενες γλώσσες. Η μουσική του Μίκη Θεοδωράκη μας ενέπνευσε για να επιτύχουμε το στόχο μας.

Εμβάθυνση στο νόημα , τη γραμματική και το λεξιλόγιο των τραγουδιών ΕΙΔΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ Εμβάθυνση στο νόημα , τη γραμματική και το λεξιλόγιο των τραγουδιών Προσέγγιση των ξένων γλωσσών με βιωματικό τρόπο, αγγίζοντας τα ενδιαφέροντα των μαθητών μέσω της μουσικής Παρακίνηση των μαθητών να αναζητήσουν με τη χρήση της νέας τεχνολογίας ( Internet), να κρίνουν και να επιλέξουν τις απαραίτητες πληροφορίες σχετικά με το θέμα Συνειδητοποίηση της αξίας της συμμετοχής και της συνεργασίας, δεδομένου ότι οι μαθητές εργάζονται σε ομάδες

ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ & ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ Ανάπτυξη του γλωσσολογικού (φωνητική, σύνταξη, γραμματική, λεξιλόγιο ) και του πολιτιστικού περιεχομένου των τραγουδιών 2. «Avec le temps, avec la pluie avec le sang qui a séché et la douleur qui vit en nous qui nous transperce et qui nous cloue. Notre douleur nous guidera» 1. «L'un près de l'autre se tiennent les amants qui se sont retrouvés pour cheminer côte à côte »  

Παρουσίαση των παραπάνω πληροφοριών σε power point Δημιουργία ομάδων, κατανομή εργασιών για αναζήτηση υλικού σχετικά με τη ζωή και το έργο του συνθέτη, του στιχουργού και των ερμηνευτών των τραγουδιών Συνεργασία με την καθηγήτρια μουσικής και της χορωδίας του σχολείου για την ερμηνεία των τραγουδιών Παρουσίαση των παραπάνω πληροφοριών σε power point Δημιουργία ταινιών / power point με εικονική αφήγηση της πλοκής των τραγουδιών και των συναισθημάτων που προκαλούνται στα παιδιά του σήμερα Δημιουργία ζωγραφικής / σχεδίου / αφίσας εμπνευσμένων από ένα στίχο ή μία στροφή

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ Οι μαθητές αποδέχθηκαν τις απόψεις των άλλων και συνεργάστηκαν αρμονικά συνειδητοποίησαν την αξία της ισότητας, της συνεργασίας, του αλληλοσεβασμού και της φιλίας μεταξύ των μελών μιας ομάδας συνέλεξαν τις σωστές πληροφορίες σχετικά με το θέμα εξασκήθηκαν στις ξένες γλώσσες προσεγγίζοντας βιωματικά την κουλτούρα των λαών που εκφράζονται και μιλούν αυτές τις γλώσσες παρουσίασαν την εργασία τους στη σχολική κοινότητα, στο τέλος της χρονιάς

ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ Αίθουσα προβολών του σχολείου Αίθουσα Πληροφορικής & Internet Βιβλιοθήκη του σχολείου Χαρτικά: Α4 χαρτί, χαρτόνι, μαρκαδόροι, ξυλομπογιές Φωτογραφίες, περιοδικά, εφημερίδες, βιβλία, υπολογιστής, βιντεοπροβολέας Αίθουσα μουσικής και μουσικά όργανα του σχολείου

ANNÉE SCOLAIRE: 2013-2014 3e COLLÈGE D’ ACHARNÈS PROJET INTERDISCIPLINAIRE: «LA MUSIQUE SANS FRONTIÈRES»

les paroles françaises sont écrites par Moustaki en 1970... “Nous sommes deux” Projet de classe 2013-14 PROPOSÉ POUR E-TWINNING 2014-15 Georges Moustaki interprète la chanson "Nous Sommes Deux", une version française de la chanson révolutionnaire grecque "Imaste dio, imaste tris“ composée par Mikis Théodorakis - les paroles françaises sont écrites par Moustaki en 1970... 

BUT DU SUJET Enseigner les trois langues étrangères de la troisième classe de l'école secondaire d' une manière agréable, efficace et moderne, à travers la musique et des chansons grecques, traduites et interprétées dans les langues enseignées . La musique de Mikis Théodorakis nous a inspirés pour atteindre notre objectif .

OBJECTIFS SPECIFIQUES Approfondir le sens, la grammaire et le vocabulaire des chansons Développer chez les élèves des compétences de communication verbale et d’habilité écrite Rapprochement des langues étrangères d’une façon expérientielle, touchant les intérêts des élèves par la musique Motiver les élèves dans la recherche, le jugement et le choix des informations nécessaires sur le sujet, à l’aide de la nouvelle technologie (Internet) Apprendre aux élèves la valeur de la participation et de la collaboration puisqu’ ils travaillent en équipe.

MÉTHODOLOGIE ET OUTILS DE RECHERCHE Élaboration du contenu linguistique (phonétique, morphosyntaxe, grammaire, lexique) et culturel des chansons 2. «Avec le temps, avec la pluie avec le sang qui a séché et la douleur qui vit en nous qui nous transperce et qui nous cloue. Notre douleur nous guidera» 1. «L'un près de l'autre se tiennent les amants qui se sont retrouvés pour cheminer côte à côte »  

Présentation des informations précédentes sur power point Création de groupes, répartition du travail concernant la recherche les documents pertinents sur la vie et l’œuvre du compositeur, de l’ auteur et des interprètes des chansons Collaboration avec le professeur de musique et le chorale du collège pour interpréter les chansons Présentation des informations précédentes sur power point Création de films / power points avec une narration virtuelle de l’ intrigue des chansons et des émotions entraînées aux enfants d' aujourd'hui Création de peinture/dessin/affiche inspiré(e)s d’un vers ou d’un couplet

RÉSULTATS Les élèves ont accepté les opinions des autres et ont travaillé ensemble harmonieusement ont réalisé la valeur de l'amitié, de la collaboration et de l'égalité entre les membres d'un groupe ont pu collecter les bonnes informations sur la question et en ont choisi les plus importantes à enregistrer se sont exercés en langues étrangères atteignant la culture des pays / peuples qui s’expriment et parlent ces langues d’une façon expérientielle   ont présenté leur projet à la communauté scolaire à la fin de l’ année scolaire