Facebook, δημοσιογραφία και πολιτική επικοινωνία

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΑΡΑΠΟΝΩΝ Για ποιους λόγους φεύγουν οι πελάτες και δεν ξανάρχονται Τρόποι να τους ξανακερδίσετε.
Advertisements

1ο ΘΕΜΑ ΠΑΙΔΕΙΑ ΠΑΙΔΕΙΑ=Το σύνολο των διαδικασιών με τις οποίες επιτυγχάνεται η πνευματική, η κοινωνική,η ηθική ολοκλήρωση του ατόμου. ΦΟΡΕΙΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ.
Μονάδες Διασφάλισης Ποιότητας: Από τους τετραετείς κύκλους αξιολόγησης στους διαχρονικούς κύκλους ποιότητας Ημερίδα «Διασφάλιση της Ποιότητας στην Ανώτατη.
Αντικείμενο του παρόντος είναι να διερευνήσει τις προοπτικές του έντυπου τύπου, όπως αυτός διαμορφώνεται υπό το νέο πρίσμα της ταχύτατης ανάπτυξης του.
Η ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΣΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΠΟΧΗ Α΄ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ 2011 – ΓΕΛ ΔΙΟΝΥΣΟΥ Συντονίστριες: Ειρ. Χλέντζου – Μ. Φλώρου.
Πώς μπορεί ένας νέος Δερματολόγος να είναι Αποτελεσματικός και Ανταγωνιστικός, με το λιγότερο δυνατό κόστος? Νικόλαος Γ. Αποστολάκης.
ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΚΑΙ Η ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΩΝ Γ’ – Δ’ ΤΑΞΕΩΝ.
ΑΦΗΓΗΣΗ Ορισμός (ενότητα 3) Μορφές αφήγησης (ενότητα 3) Δομή αφηγηματικού κειμένου (ενότητα 3) Το ρήμα στην αφήγηση (ενότητα 5) Οπτική γωνία (ενότητα 8)
Γίνε η αλλαγή: Όλοι μαζί για ένα καλύτερο διαδίκτυο
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗ
Λουκία Μπάκα Μεταπτυχιακή Φοιτήτρια Αθήνα 2011
Ερευνητική εργασία Διαδίκτυο και Επικοινωνία
mke.uop.gr [open source doc / internet]
Τι είναι το Ίντερνετ Παγκόσμιο Δίκτυο
Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση
Η Κοκκινοσκουφίτσα σε νέες περιπέτειες
Ασφάλεια στο διαδίκτυο
Κάτω ο διαδικτυακός εκφοβισμός
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
Περιβαλλοντολόγοι :Παρουσίαση 2
Οι μαθητές μου κι εγώ γυρίζουμε ταινία
«Ο εθισμός των νέων στο διαδίκτυο»
Παρατακτική και υποτακτική σύνδεση, ασύνδετο σχήμα
ΘΕΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΣΤΗ ΖΩΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ
PROJECT 2B ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ: ΜΠΑΛΑΣΗ
15ο Γυμνάσιο –Λ.Τ Β΄ Λυκείου Τμήμα 3ο
Ο όρος Web 2.0.
ΜΕΡΟΣ ΙV: Καθοριστικοί παράγοντες και Εμπόδια υιοθέτησης ΤΠΕ
Μεςα κοινωνικης δικτυωςης
ΤΟ ΕΓΚΛΗΜΑ ΣΤΙΣ ΤΕΧΝΕΣ Γκόγκα Έλενα Μασούρα Στεφανία
Σχέδιο προσέγγισης και υλοποίησης online μαθημάτων
4ο Γυμνάσιο Αμαρουσίου Ενημέρωση Γονέων
Διαδικτυακός εκφοβισμός
ΔΙΕΘΝΕΣ ΣΥΝΕΔΡΙΟ Επαγγελματική Εκπαίδευση και Αγορά Εργασίας
Γιατί τα πλοία επιπλέουν; Από τον Νεύτωνα στον Αρχιμήδη
23o Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών Α. Π. Θ
ΑΓΟΡΑΣΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ – ΤΜΗΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΑΓΟΡΑΣ
Διάλεξη 13η Προέλευση και λειτουργικότητα του εξεικονισμού της εκπαίδευσης Αναπληρωτής Καθηγητής ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΛΕΙΟΣ.
Ιστοσελίδες νέας γενιάς και εργαλεία κοινωνικής δικτύωσης στην εκπαίδευση Ρέθυμνο, 1η Νοεμβρίου
Project: Εθισμός στο Internet
Προφίλ Facebook.
Εργασία Πληροφορικής Ασφαλής Πλοήγηση στο Διαδίκτυο
Ασφαλής Χρήση του Διαδικτύου: Πως και Γιατί!
ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ???
ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ
για τη σύνταξη των ερωτήσεων εργάστηκε ολόκληρο το τμήμα
Επικοινωνούμε; Από τα σήματα καπνού… στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ «Ταξιδεύοντας με ασφάλεια στο Διαδίκτυο»
(ΠΔ71) ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΑΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ 2018
Διάγραμμα Πορείας Σχεδιασμού
ΓΡΑΦΕΙΟ ΚΑΤΑΠΟΛΕΜΗΣΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΣ
ΚΡΗΤΙΚΟΣ – Δ. ΣΟΛΩΜΟΥ.
Ποιοί είμαστε: Ο Σύλλογος Κ.Ε.Φ.Ι ιδρύθηκε την άνοιξη του 2004 στην Αθήνα, με στόχο να προσφέρει συναισθηματική, ψυχολογική και κοινωνική υποστήριξη.
ΟΝΟΜΑ ΚΑΘΗΓΗΤΗ | ΑΡΙΘΜΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Ασφαλής χρήση του Διαδικτύου
Διαδραστική Μάθηση © 2018.
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Η ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟΝ ΨΗΦΙΑΚΟ ΚΟΣΜΟ
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
Internet safety Λεόντειος Σχολή Αθηνών Δημοτικό Στ2
TIPS για ασφάλεια στο FACEBOOK
ΑσφAλεια του ΔιαδικτΥου
ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ / ΤΕΚΜΗΡΙΩΜΕΝΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ
ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
Τα ψηλά βουνά -Η κατάρα του πεύκου-
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΨΗΦΙΑΚΟ ΚΟΣΜΟ
Πρόγραμμα βελτίωσης παροχών προς τους πελάτες
Τζωρτζίνα Βαλτζή Εύα Μπινίκου
Στρατηγική Επικοινωνίας για το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Facebook, δημοσιογραφία και πολιτική επικοινωνία Καθηγητής Γιώργος Πλειός

ΜΚΔ: Γιατί? Η μετάβαση από τον οργανωμένο στον αποδιοργανωμένο και Από τον αρχικό στον βαθύ συμβολικό καπιταλισμό (ή πληροφοριακό καπιταλισμό) Ο ρόλος των κρίσεων

Η μείωση της διευρυμένης κατανάλωσης/1 Μεταβολές στην ιδιωτική κατανάλωση στην Ελλάδα (με τιμές 2000 σε δραχμές ) Ετήσια μεταβολή (%) Πηγή: Annual Macroeconomic Database, European Commission

Μείωση της διευρυμένης κατανάλωσης στην Ελλάδα/2 Η μείωση της κατανάλωσης από την αρχή της κρίσης (2009) μέχρι το Μάιο 2013 94.6% των καταναλωτών μείωσαν την κατανάλωση το τελευταίο έτος Από όσους μείωσαν την κατανάλωση, 71.7% ένδυσης- υπόδησης 57.3% διασκέδασης 48.4% αγοράς τροφίμων 21.2% ταξιδιών 7/10 με εισόδημα κάτω τν 600 € μείωσαν την κατανάλωση φαγητού 40, 3% των καταναλωτών θεωρούν την τιμή ως πρώτο και κύριο κριτήριο της αγοράς τροφίμων

Το διαδίκτυο και τα ΜΚΔ Η χρήστη του διαδικτύου για κοινωνική και επαγγελματική δικτύωση, μάθηση , κοινωνική και πολιτική συμμετοχή, EU 27, 2011 (% of internet users) Πηγή: Eurostat

Οι λειτουργίες των ΜΚΔ Κοινωνική διαντίδραση (Papacharisi 2011, Chu & Kim 2011) Συμμετοχή στην online δημόσια σφαίρα, πολιτική γνώση, πολιτική συμμετοχή, ακτιβισμός (Fenton & Barassi 2011, Tatarchevskiy 2012, Bennett & Segerberg, Sbirky 2011, Jacobs 2005) Δημιουργική κα/ή καταναλωτική συμπεριφορά Τα ΜΚΔ ως μέσα προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών, ως αντικείμενο οικονομικών υπηρεσιών ή πεδίο οικονομικών δραστηριοτήτων (Chu & Kim 2011, Doyd & Ellison 2007) Source: Heinonen K. (2011). “Consumer activity in social media: Managerial approaches to consumers’social media behavior”, Journal of Consumer Behaviour, 10: 356–364.

Ποιόν εμπιστεύεστε για την προστασία των συμφερόντων σας?

Από την κρίση στα νέα μέσα media/1 Χώρα Δημοφιλία της ιστοσελίδας στη χώρα (2014) Ποσοστό (%) στο παγκόσμιο σύνολο των χρηστών (2014) FB Twitter V Kontakte V Kontakte Ελλάδα 2η 12η (14η το 2013) - 1,1 0,5 Πορτογαλία 0,6 Ισπανία 3η 6 121η 2,0 4,1 Ιταλία ( 20η το 2013) 3,2 1,7 Ιρλανδία Γαλλία 13η (14η το 2013) 2,4 Γερμανία (3η το 2013) 30η (35η το 2013) 140η 1,6 0,9 Μ. Βρετανία 2,7 4,8 ΗΠΑ 9η (10η το 2013) 18,1 28,9 Ουκρανία 28η 9.9

Από την κρίση στα ΜΚΔ/2 Χώρα % FB χρήστες στο σύνολο του πληθυσμού % Χρήστες του διαδικτύου % FB χρήστες/χρήστες διαδικτύου Ελλάδα (Απρίλιος 2013) 36,9 53,0 74,6 2012 (31/12/2012): 3.845.820 (35, 72%) 2011: 1,5 mil. 2007: 400.000 0r 17% of Internet users Πορτογαλία (31/12/2012) 43,3 55,2 78,4 Ισπανία (31/12/2012) 37,4 67,2 55,7 Ιταλία (31/12/2012) 37,9 58,4 64,8 Ιρλανδία (31/12/2012) 46,2 76,8 60,2 Γαλλία (31/12/2012) 39, 0 79,6 49,1 Γερμανία (31/12/2012) 31,2 83,0 37,54 ΗΒ (31/12/2012) 52,3 83,6 62,5 ΗΠΑ 51,2 78,1 67,7 Πηγή : Internet World Stats: http://www.internetworldstats.com/europa2.htm , Socialbarkers : http://www.socialbakers.com/

Facebook: Γιατί? Συχνότητα διασκέδασης εκτός οικίας (γενικά) %

Συχνότητα διασκέδασης εκτός οικίας ανά επαγγελματική ομάδα %

Συχνότητα αναρτήσεων έναντι διασκέδασης εκτός οικίας 2011, 2013

Αριθμός αναρτήσεων κατ’ έτος

Η θεματολογία του συνόλου των αναρτήσεων (σχολίων και συνδέσμων)

Συγκριτική θεματολογία του συνόλου των αναρτήσεων των περιόδων μέχρι 2009, 2010-2011, 2012 – 2013 (%)

Συγκριτική θεματολογία του συνόλου των αναρτήσεων των περιόδων, σύμφωνα με την περίοδο εγγραφής στο Facebook (%)

Θεματολογία των αναρτήσεων ανά πολιτική ιδεολογία των χρηστών

Είδος ανάρτησης ανά θέμα ανάρτησης (%)

Είδος ανάρτησης ανά παράγοντα ο οποίος σχολιάζεται στην ανάρτηση (%) Τόνος ανάρτησης ανά παράγοντα ο οποίος σχολιάζεται στην ανάρτηση (%)

Ερωτήσεις?