Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Στρατηγική Επικοινωνίας για το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Στρατηγική Επικοινωνίας για το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Στρατηγική Επικοινωνίας για το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα
«ΥΠΟΔΟΜΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ, ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ & ΑΕΙΦΟΡΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗ» (ΕΠ-ΥΜΕΠΕΡΑΑ)  

2 ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ ΑΝΑΛΥΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ & ΣΧΕΔΙΟΥ ΔΡΑΣΗΣ ΕΠ ΥΜΕΠΕΡΑΑ ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟΣ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΕΠ ΥΜΕΠΕΡΑΑ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΜΕΤΡΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΜΕΤΡΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΜΕΤΡΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΓΙΑ ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΕΤΗΣΙΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΣΗ ΔΡΑΣΕΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

3 I. ΑΝΑΛΥΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ Περιβάλλον
Στρατηγική Επικοινωνίας για το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «ΥΠΟΔΟΜΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ, ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ & ΑΕΙΦΟΡΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗ» (ΕΠ-ΥΜΕΠΕΡΑΑ)   I. ΑΝΑΛΥΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ Περιβάλλον Εσωτερικό & εξωτερικό έλλειμμα αύξηση δημόσιου χρέους οικονομική & κοινωνική κρίση. Τραπεζικό σύστημα: προβλήματα ρευστότητας & αδυναμία χρηματοδότησης αναπτυξιακών έργων. Ελληνική οικονομία σε ύφεση 6 χρόνια & συρρίκνωση ΑΕΠ κατά 25%. Προβλήματα ανταγωνιστικότητας, πτώση εγχώριας ζήτησης & αποπροσανατολισμός επιχειρήσεων από εξωστρέφεια. Περιορισμένη διοικητική ικανότητα του δημοσίου τομέα & ανεπάρκεια βασικών υποδομών για την προώθηση της ανάπτυξης & της απασχόλησης. Ανεργία στο 27% το Το ποσοστό ανεργίας των νέων το υψηλότερο στην Ευρώπη (60%). Το 31% του συνολικού πληθυσμού το 2010 βρίσκεται σε κίνδυνο φτώχειας ή κοινωνικού αποκλεισμού. Οι εθνικοί στόχοι της Στρατηγικής «Ευρώπη 2020» θα βασιστούν σε μεταρρυθμίσεις. Στόχοι, στην επίτευξη των οποίων θα συμβάλλει το ΕΠ-ΥΜΕΠΕΡΑΑ: α) μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου κατά 4% σε σχέση με τις τιμές του 2005 β) αύξηση της κατανάλωσης των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας κατά 20%

4 I. ΑΝΑΛΥΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Στρατηγική Επικοινωνίας για το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «ΥΠΟΔΟΜΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ, ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ & ΑΕΙΦΟΡΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗ» (ΕΠ-ΥΜΕΠΕΡΑΑ)   I. ΑΝΑΛΥΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Υποδομές Μεταφορών, Περιβάλλον και Αειφόρος Ανάπτυξη» Το μεγαλύτερο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα (ΕΠ) του ΕΣΠΑ Συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης (ΕΤΠΑ) και το Ταμείο Συνοχής (ΤΣ) Παρεμβάσεις / έργα του τομέα Μεταφορών (52,50% κοινοτικών πόρων) και του τομέα Περιβάλλοντος (45,66% κοινοτικών πόρων) - Τεχνική Υποστήριξη εφαρμογής του Επιχειρησιακού Προγράμματος (1,84% κοινοτικών πόρων) Στρατηγική ΥΜΕΠΕΡΑΑ & Στρατηγικοί Στόχοι Προγράμματος Εξυπηρέτηση στρατηγικών στόχων ανάπτυξης δύο Χρηματοδοτικών Προτεραιοτήτων του εγκεκριμένου ΕΣΠΑ Χ.Π.3: Προστασία του Περιβάλλοντος - μετάβαση σε μία οικονομία φιλική στο περιβάλλον. Χ.Π.4: Ανάπτυξη – εκσυγχρονισμός - συμπλήρωση υποδομών για την οικονομική και κοινωνική ανάπτυξη

5 Στρατηγική Επικοινωνίας για το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «ΥΠΟΔΟΜΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ, ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ & ΑΕΙΦΟΡΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗ» (ΕΠ-ΥΜΕΠΕΡΑΑ)   I. ΑΝΑΛΥΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ Στρατηγική ΥΜΕΠΕΡΑΑ & Στρατηγικοί Στόχοι Προγράμματος Α) Προώθηση της ολοκλήρωσης μέρους των υποδομών του βασικού Διευρωπαϊκού Δικτύου Μεταφορών (οδικών και σιδηροδρομικών) και περαιτέρω ανάπτυξη / αναβάθμιση του αναλυτικού Διευρωπαϊκού Δικτύου Μεταφορών (έμφαση στο οδικό & σιδηροδρομικό, και επιλεγμένες παρεμβάσεις στους λιμένες & στα αεροδρόμια). Β) Προώθηση των συνδυασμένων μεταφορών & εκσυγχρονισμό του συστήματος μεταφορών. Γ) Βελτίωση της ασφάλειας μεταφορών. Δ) Ανάπτυξη και επέκταση βιώσιμων & οικολογικών αστικών μεταφορών (αστικών μέσων σταθερής τροχιάς και λοιπών καθαρών επιφανειακών μέσων). Ε) Εκπλήρωση των απαιτήσεων του περιβαλλοντικού κεκτημένου της Ε.Ε στους τομείς των Αποβλήτων & των Υδάτων. Ζ) Προσαρμογή στην Κλιματική Αλλαγή – Πρόληψη και Διαχείριση Κινδύνων. Η) Διατήρηση του φυσικού περιβάλλοντος & της βιοποικιλότητας. Θ) Αστική Αναζωογόνηση.

6 Μεγαλύτερη χρήση social media & εξατομικευμένες προωθητικές ενέργειες
Στρατηγική Επικοινωνίας για το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «ΥΠΟΔΟΜΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ, ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ & ΑΕΙΦΟΡΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗ» (ΕΠ-ΥΜΕΠΕΡΑΑ)   I. ΑΝΑΛΥΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ Γενική αξιολόγηση ενεργειών Προγράμματος Επικοινωνίας περιόδου Επικοινωνιακή Στρατηγική συνολική & αποτελεσματική προβολή Προγραμμάτων Α’ Φάση: Επικοινωνιακά Σχέδια & Στρατηγική Επικοινωνίας ΕΠ ΕΠΠΕΡΑΑ & ΕΠ ΕΠ-ΕΠ σύμφωνα με Κανονισμό 1083/2006 & Επικοινωνιακό Οδηγό (ΕΣΠΑ ) – Λειτουργία διαδικτυακών τόπων ως πύλες πληροφόρησης Β’ & Γ’ Φάση: Σχέδια Δράσης συμβούλων επικοινωνίας Διοργάνωση Εκδηλώσεων/Ημερίδων/Συνεδρίων Δημιουργία τηλεοπτικών & ραδιοφωνικών σποτ & έντυπων καταχωρήσεων Σχεδιασμός & κατασκευή σελίδων στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης (facebook, twitter, flickr, youtube) & διαφόρων micro Site Δράσεις έμμεσης επικοινωνίας (δελτία τύπου & ρεπορτάζ) Πλέον επιβάλλεται επαναπροσδιορισμός του μίγματος επικοινωνίας Μεγαλύτερη χρήση social media & εξατομικευμένες προωθητικές ενέργειες

7 Κατάρτιση & υλοποίηση Επικοινωνιακού Σχεδίου Ε.Π- ΥΜΕΠΕΡΑΑ βάσει
Στρατηγική Επικοινωνίας για το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «ΥΠΟΔΟΜΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ, ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ & ΑΕΙΦΟΡΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗ» (ΕΠ-ΥΜΕΠΕΡΑΑ)   I. ΑΝΑΛΥΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ Γενικές κατευθύνσεις για την επικοινωνία του ΕΣΠΑ Κατάρτιση & υλοποίηση Επικοινωνιακού Σχεδίου Ε.Π- ΥΜΕΠΕΡΑΑ βάσει Κανονισμού (ΕΕ) αριθ. 1303/2013 & Εκτελεστικού Κανονισμού (ΕΕ) αριθ. 821/2014. Γενικές στρατηγικές κατευθύνσεις: Σχεδιασμός με βάση τη συλλογή & επεξεργασία πληροφοριών Αξιοποίηση αναγνωρισιμότητας ΕΣΠΑ Διατήρηση του ενιαίου χαρακτήρα της στρατηγικής Αποτελεσματικότητα όσον αφορά την αναγνωρισιμότητα, κατανόηση & στάση σχετικά με το ΕΣΠΑ Χρήση απλών μεθόδων, όπως αφήγηση & παράθεση παραδειγμάτων Χρήση απλού & προσιτού λόγου Ειδικές στρατηγικές κατευθύνσεις: Συνεχής, ομοιόμορφη & απλή επικοινωνία Αύξηση επικοινωνιακής αποτελεσματικότητας μέσω των δικαιούχων Ευρεία κάλυψη & προβολή δράσεων Αποτελεσματική συνεργασία μεταξύ φορέων Προβολή επιτυχημένων παραδειγμάτων συμμετοχής στα προγράμματα Ενεργή συμμετοχή ωφελουμένων Ευαισθητοποίηση κοινού (περιβαλλοντικά θέματα)

8 ΙΙ. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ & ΣΧΕΔΙΟΥ ΔΡΑΣΗΣ ΥΜΕΠΕΡΑΑ
Στρατηγική Επικοινωνίας για το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «ΥΠΟΔΟΜΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ, ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ & ΑΕΙΦΟΡΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗ» (ΕΠ-ΥΜΕΠΕΡΑΑ)   ΙΙ. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ & ΣΧΕΔΙΟΥ ΔΡΑΣΗΣ ΥΜΕΠΕΡΑΑ Προτεινόμενη Γενική Επικοινωνιακή Στρατηγική Λαμβάνοντας υπόψη τους τομείς στους οποίους παρεμβαίνει το ΕΠ ΥΜΕΠΕΡΑΑ με ενέργειες στρατηγικής σημασίας: Στη βελτίωση της ποιότητας ζωής των πολιτών Στη δημιουργία ενός νέου παραγωγικού μοντέλου, υψηλής ανταγωνιστικότητας & αυξημένης παραγωγικότητας, παράλληλα με τη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας η Επικοινωνιακή Στρατηγική στοχεύει: στην πληρέστερη ενημέρωση & ευαισθητοποίηση του κοινού-στόχος, σε εθνικό & περιφερειακό επίπεδο, στην ανάδειξη των θετικών συνεπειών από την υλοποίηση του ΕΠ ΥΜΕΠΕΡΑΑ, μέσω αξιοποίησης κατάλληλων επικοινωνιακών εργαλείων & μέσων. Ευέλικτα Προγράμματα Επικοινωνίας – Ετήσια Αξιολόγηση – Πιθανός Επαναπροσδιορισμός

9 ΙΙ. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ & ΣΧΕΔΙΟΥ ΔΡΑΣΗΣ ΥΜΕΠΕΡΑΑ
Στρατηγική Επικοινωνίας για το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «ΥΠΟΔΟΜΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ, ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ & ΑΕΙΦΟΡΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗ» (ΕΠ-ΥΜΕΠΕΡΑΑ)   ΙΙ. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ & ΣΧΕΔΙΟΥ ΔΡΑΣΗΣ ΥΜΕΠΕΡΑΑ Αντικείμενο & Στόχοι επικοινωνίας Αντικείμενο: εκπόνηση & υλοποίηση ολοκληρωμένου Σχεδίου Δράσεων επικοινωνίας. Περιλαμβάνει ένα ευρύ φάσμα ενεργειών πληροφόρησης & προβολής για το ΕΠ-ΥΜΕΠΕΡΑΑ, που: προασπίζουν τη γνώση & την εξοικείωση των πολιτών με το Πρόγραμμα αναδεικνύουν τα οφέλη σε οικονομικό & κοινωνικό επίπεδο. Ο κεντρικός επικοινωνιακός στόχος είναι διττός: Α) πληροφόρηση δυνητικών δικαιούχων για δυνατότητες χρηματοδότησης από το Πρόγραμμα Β) ανάδειξη ρόλου & συμβολής Ευρωπαϊκής Ένωσης στο ευρύ κοινό

10 Δημιουργία απλού, κατανοητού μηνύματος, για κάθε αποδέκτη.
Στρατηγική Επικοινωνίας για το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «ΥΠΟΔΟΜΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ, ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ & ΑΕΙΦΟΡΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗ» (ΕΠ-ΥΜΕΠΕΡΑΑ)   ΙΙ. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ & ΣΧΕΔΙΟΥ ΔΡΑΣΗΣ ΥΜΕΠΕΡΑΑ Αντικείμενο και Στόχοι επικοινωνίας Επιμέρους επικοινωνιακοί στόχοι: Δημιουργία απλού, κατανοητού μηνύματος, για κάθε αποδέκτη. Αλλαγή περιεχομένου μηνύματος ανάλογα με το εκάστοτε κοινό-στόχος Εμπλοκή φορέων & αξιοποίηση δικτύων σε τοπικό, περιφερειακό, εθνικό επίπεδο, Ανάδειξη μεγάλων έργων &διάδοση «καλών πρακτικών» Προβολή Υπουργείου Οικονομίας, Υποδομών, Ναυτιλίας &Τουρισμού & Υπουργείου Παραγωγικής Ανασυγκρότησης, Περιβάλλοντος και Ενέργειας Προβολή συνολικής φιλοσοφίας ΕΠ & αναπτυξιακής του διάστασης. Ανάδειξη στόχων, αποτελεσμάτων & ωφελειών προγράμματος για τους πολίτες & την καθημερινότητά τους. Ενημέρωση πολιτών για διαφανείς διαδικασίες χρηματοδότησης. Αύξηση αναγνωρισιμότητας ΕΠ - αξιοποίηση της ταυτότητας του γνωστού λογοτύπου ΕΣΠΑ. Διαμόρφωση ενιαίας ταυτότητας για προβολή Δράσεων Προγράμματος

11 ΙΙ. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ & ΣΧΕΔΙΟΥ ΔΡΑΣΗΣ ΥΜΕΠΕΡΑΑ
Στρατηγική Επικοινωνίας για το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «ΥΠΟΔΟΜΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ, ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ & ΑΕΙΦΟΡΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗ» (ΕΠ-ΥΜΕΠΕΡΑΑ)   ΙΙ. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ & ΣΧΕΔΙΟΥ ΔΡΑΣΗΣ ΥΜΕΠΕΡΑΑ Στοχοθετούμενο κοινό Δυνητικοί Δικαιούχοι Δικαιούχοι Ευρύ κοινό Εξειδίκευση κοινού-στόχος Μονοσήμαντοι Δικαιούχοι Υπηρεσίες & Εποπτευόμενοι φορείς Υπουργείων Οικονομίας, Υποδομών, Ναυτιλίας & Τουρισμού, & Παραγωγικής Ανασυγκρότησης, Περιβάλλοντος και Ενέργειας Κεντρική Διοίκηση (Υπουργεία & Υπηρεσίες τους) Περιφερειακή & Τοπική Αυτοδιοίκηση, φορείς & Διαχειριστικές Υπηρεσίες των Περιφερειών Οικονομικοί & Κοινωνικοί Εταίροι, δημόσιοι φορείς Επιμελητήρια, Περιβαλλοντικές Οργανώσεις, Επιστημονική & Ακαδημαϊκή Κοινότητα Κάτοικοι περιοχών όπου υλοποιούνται παρεμβάσεις του ΕΠ-ΥΜΕΠΕΡΑΑ Εκπρόσωποι του Τύπου & των Μ.Μ.Ε.

12 ΙΙ. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ & ΣΧΕΔΙΟΥ ΔΡΑΣΗΣ ΥΜΕΠΕΡΑΑ
Στρατηγική Επικοινωνίας για το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «ΥΠΟΔΟΜΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ, ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ & ΑΕΙΦΟΡΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗ» (ΕΠ-ΥΜΕΠΕΡΑΑ)   ΙΙ. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ & ΣΧΕΔΙΟΥ ΔΡΑΣΗΣ ΥΜΕΠΕΡΑΑ Επικοινωνιακή προσέγγιση - Εξειδίκευση Επικοινωνιακής Στρατηγικής Γενικές & ειδικές στρατηγικές κατευθύνσεις Έμφαση στο όφελος για τον πολίτη. Ανάδειξη & συμπερίληψη στο Σχέδιο Δράσεων Επικοινωνίας της διάστασης της αναπηρίας. Μεγιστοποίηση επικοινωνιακού αποτελέσματος μέσα από τη συνέργεια & τη συμπληρωματικότητα, λαμβάνοντας υπόψη ενέργειες συνεργαζόμενων φορέων & δικαιούχων. Προβολή καλών πρακτικών & συγκεκριμένων παραδειγμάτων. Ανάδειξη & ενίσχυση της διάστασης της εξέλιξης του Προγράμματος στο χρόνο. Ενοποίηση επικοινωνίας όσον αφορά μηνύματα, εικόνα & ύφος. Επεξηγηματικό ύφος επικοινωνίας, με χρήση απλής & κατανοητής γλώσσας, ρεαλιστικών για την ελληνική πραγματικότητα εικόνων. Χρήση μέσων, σύγχρονων εργαλείων & δράσεων, φιλικά προς το περιβάλλον.

13 ΙΙ. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ & ΣΧΕΔΙΟΥ ΔΡΑΣΗΣ ΥΜΕΠΕΡΑΑ
Στρατηγική Επικοινωνίας για το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «ΥΠΟΔΟΜΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ, ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ & ΑΕΙΦΟΡΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗ» (ΕΠ-ΥΜΕΠΕΡΑΑ)   ΙΙ. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ & ΣΧΕΔΙΟΥ ΔΡΑΣΗΣ ΥΜΕΠΕΡΑΑ Επικοινωνιακή προσέγγιση - Εξειδίκευση Επικοινωνιακής Στρατηγικής Στρατηγική Τοποθέτηση Εστίαση & άμεση προβολή οφελών των κοινών, με έμφαση στα ατομικά & οικογενειακά οφέλη κοινωνικά οφέλη Στρατηγική Μέσων & Εργαλείων Επικοινωνίας Προωθητικές Ενέργειες - Social Media - Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας Αξιοποίηση του συνόλου των μέσων & εργαλείων επικοινωνίας με ένα διαφορετικό μίγμα: Χρήση Social Media, & προγραμμάτων έμμεσης επικοινωνίας έναντι παραδοσιακών μορφών επικοινωνίας (κυρίως τηλεοπτικής Διαφήμισης)

14 ΙΙ. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ & ΣΧΕΔΙΟΥ ΔΡΑΣΗΣ ΥΜΕΠΕΡΑΑ
Στρατηγική Επικοινωνίας για το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «ΥΠΟΔΟΜΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ, ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ & ΑΕΙΦΟΡΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗ» (ΕΠ-ΥΜΕΠΕΡΑΑ)   ΙΙ. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ & ΣΧΕΔΙΟΥ ΔΡΑΣΗΣ ΥΜΕΠΕΡΑΑ Ενδεικτικό Πρόγραμμα Επικοινωνίας - Σχέδιο Δράσης Υποχρεωτικές Δράσεις (βάσει Κανονισμού 1303/2013 ) Διοργάνωση κεντρικής ενημερωτικής δράσης έναρξης ΕΠ-ΥΜΕΠΕΡΑΑ. Διοργάνωση μίας τουλάχιστον ετήσιας ενημερωτικής δράσης (προβολή ευκαιριών χρηματοδότησης, επιδιωκόμενες στρατηγικές & παρουσίαση επιτευγμάτων επιχειρησιακού προγράμματος). Απαραίτητη η εμφάνιση του εμβλήματος της Ευρωπαϊκής Ένωσης στις εγκαταστάσεις της ΕΥΔ. Δημοσίευση παρεμβάσεων προγράμματος στην ηλεκτρονική ιστοσελίδα του ΕΣΠΑ & στην ιστοσελίδα του ΕΠ- ΜΕΠΕΡΑΑ. Παρουσίαση παραδειγμάτων πράξεων, στην ιστοσελίδα του προγράμματος, που θα είναι προσβάσιμη και μέσω της ενιαίας δικτυακής πύλης. Επικαιροποίηση στοιχείων που αφορούν την υλοποίηση του ΕΠ & των βασικών επιτευγμάτων τους στον ενιαίο διαδικτυακό τόπο ή στον διαδικτυακό τόπο του ΕΠ Η ΕΥΔ ΕΠ ΥΜΕΠΕΡΑΑ θα πρέπει να είναι σε συνεχή επικοινωνία με τους Δικαιούχους Η ΕΥΔ ΕΠ ΥΜΕΠΕΡΑΑ θα πρέπει να είναι σε επικοινωνία με άτομα με αναπηρία

15 ΙΙ. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ & ΣΧΕΔΙΟΥ ΔΡΑΣΗΣ ΥΜΕΠΕΡΑΑ
Στρατηγική Επικοινωνίας για το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «ΥΠΟΔΟΜΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ, ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ & ΑΕΙΦΟΡΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗ» (ΕΠ-ΥΜΕΠΕΡΑΑ)   ΙΙ. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ & ΣΧΕΔΙΟΥ ΔΡΑΣΗΣ ΥΜΕΠΕΡΑΑ Ενδεικτικό Πρόγραμμα Επικοινωνίας - Σχέδιο Δράσης Προτεινόμενες Δράσεις Προωθητικές Ενέργειες που δίνουν έμφαση στη διάδραση με το κοινό Διοργάνωση Ημερίδων & Συνεδρίων & Συμμετοχή σε Εκθέσεις. Λειτουργία Infokiosks. Οργάνωση & Παραγωγή Road shows. Αξιοποίηση Νέων Μέσων Τεχνολογίας Social Media - Δημιουργία & Αξιοποίηση λογαριασμών facebook - twitter - καναλιού YouTube. Δημιουργία on line Διαδραστικού Παιχνιδιού για την προσέγγιση των νέων. Δημιουργία Εφαρμογής για Smartphone & Tablet PC. Εφαρμογή διαδραστικής τεχνολογίας έντυπης επικοινωνίας - Click2C. Σχεδιασμός - Παραγωγή Έντυπων & Ηλεκτρονικών Ενημερωτικών Εργαλείων Έντυπο Υλικό (Corporate έντυπα & Αφίσες) Ηλεκτρονικά Ενημερωτικά Εργαλεία (E-Newsletter & CD ROM/DVD) Ενέργειες Έμμεσης Επικοινωνίας Δελτία τύπου, Ρεπορτάζ – Σχόλια, Αφιερώματα, Παρουσιάσεις, Advertorials, Συνεντεύξεις, Συνεντεύξεις Τύπου

16 Στρατηγική Επικοινωνίας για το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «ΥΠΟΔΟΜΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ, ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ & ΑΕΙΦΟΡΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗ» (ΕΠ-ΥΜΕΠΕΡΑΑ)   ΙΙ. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ & ΣΧΕΔΙΟΥ ΔΡΑΣΗΣ ΥΜΕΠΕΡΑΑ Ενδεικτικό Πρόγραμμα Επικοινωνίας - Σχέδιο Δράσης Κοινά Στόχος Στόχοι Επικοινωνίας Μέσο Δυνητικοί Δικαιούχοι Σαφής και λεπτομερής πληροφόρηση σχετικά με τις ευκαιρίες χρηματοδότησης και προτροπή για συμμετοχή στις δράσεις του προγράμματος. Προβολή και διάδοση των δράσεων στα διάφορα κοινά, με κατάλληλο μήνυμα κάθε φορά, ανάλογα με τις ιδιαιτερότητες. - Ενημέρωση για να κατανοηθεί η σημασία και τα οφέλη του προγράμματος Δημοσίευση προσκλήσεων Ενημερωτικές Ημερίδες, Σεμινάρια, Συνέδρια Έντυπο ενημερωτικό υλικό, αφίσες Ανάρτηση ενημερωτικού υλικού στις ιστοσελίδες E- Newsletter Cd Rom / DVD Direct mail Ιστοσελίδα Μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social media) Web banners ΜΜΕ (διαφήμιση, έμμεση επικοινωνία) Δικαιούχοι Ανάδειξη καλών παραδειγμάτων που πραγματοποιήθηκαν τα προηγούμενα χρόνια. Ευρεία διάδοση των ευκαιριών χρηματοδότησης και συμμετοχής στα προγράμματα. Παρακίνηση για συμμετοχή Εδραίωση του μηνύματος της από κοινού συνεισφοράς της Ευρωπαϊκής Ένωσης και της Ελλάδας. Επικοινωνιακή διαχείριση των έργων Ενημέρωση σχετικά με την τήρηση αρχών δημοσιότητας Ενημέρωση σχετικά με την ταυτότητα του ΕΠ και των παρεμβάσεων Ενημερωτικές Ημερίδες Αποστολή ενημερωτικού έντυπου ή ηλεκτρονικού υλικού για την υλοποίηση των έργων Σχεδιασμός και αποστολή προδιαγραφών και προτύπων Ηλεκτρονική ενημέρωση Διαδίκτυο Συναντήσεις Εργασίας

17 Στρατηγική Επικοινωνίας για το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «ΥΠΟΔΟΜΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ, ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ & ΑΕΙΦΟΡΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗ» (ΕΠ-ΥΜΕΠΕΡΑΑ)   ΙΙ. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ & ΣΧΕΔΙΟΥ ΔΡΑΣΗΣ ΥΜΕΠΕΡΑΑ Ενδεικτικό Πρόγραμμα Επικοινωνίας - Σχέδιο Δράσης Κοινά Στόχος Στόχοι Επικοινωνίας Μέσο Ευρύ κοινό Εδραίωση του μηνύματος της από κοινού συνεισφοράς της Ευρωπαϊκής Ένωσης και της Ελλάδας Προβολή της συμβολής των Διαρθρωτικών Ταμείων Προβολή των δράσεων του προγράμματος Προβολή των ωφελειών που θα έχουν από το πρόγραμμα σε οικονομικοκοινωνικό επίπεδο και σε βελτίωση της ποιότητας της ζωής τους. Διαφάνεια Εκθέσεις αποτελεσμάτων του ΕΠ Έντυπο ενημερωτικό υλικό Διαδίκτυο Ιστοσελίδα Social media Διαγωνισμοί μέσω διαδικτύου / social media Info kiosks ΜΜΕ (έμμεση επικοινωνία) Έρευνα Δημιουργία Εφαρμογής για Smartphone & Tablet PC Εφαρμογή διαδραστικής τεχνολογίας έντυπης επικοινωνίας - Click2C Road shows Κέντρο Πληροφόρησης Ειδικά Κοινά Προβολή της συμβολής των Διαρθρωτικών Ταμείων Προβολή των ωφελειών που θα έχουν από το πρόγραμμα σε οικονομικoκοινωνικό επίπεδο και σε βελτίωση της ποιότητας της ζωής τους. Ενίσχυση της αξιοπιστίας και της εμπιστοσύνης Ενημερωτικό υλικό σε φορείς, και οργανώσεις ΜΜΕ (έμμεση επικοινωνία ) Online διαδραστικό παιχνίδι E-newsletter Infokiosk

18 Στρατηγική Επικοινωνίας για το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «ΥΠΟΔΟΜΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ, ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ & ΑΕΙΦΟΡΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗ» (ΕΠ-ΥΜΕΠΕΡΑΑ)   ΙΙ. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ & ΣΧΕΔΙΟΥ ΔΡΑΣΗΣ ΥΜΕΠΕΡΑΑ Ενδεικτικό Πρόγραμμα Επικοινωνίας - Σχέδιο Δράσης Κοινά Στόχος Στόχοι Επικοινωνίας Μέσο ΜΜΕ Εδραίωση του μηνύματος της από κοινού συνεισφοράς της Ευρωπαϊκής Ένωσης και της Ελλάδας. Τροφοδότηση των ΜΜΕ με πληροφορίες που αφορούν το έργο Συμμετοχή των ΜΜΕ σε δράσεις επικοινωνίας, με σκοπό την διάχυση πληροφοριών στο ευρύ κοινό Προβολή των αποτελεσμάτων και των ωφελειών του προγράμματος Εξασφάλιση έγκυρης, άμεσης και ακριβής πληροφόρησης Δελτία Τύπου Συνεντεύξεις Τύπου Ενημερωτικό Υλικό E-newsletter Δημοσίευση προσκλήσεων Ενημερωτικές Ημερίδες και Εκδηλώσεις Ιστοσελίδα Direct Mail Πολλαπλασιαστές Πληροφόρησης Εδραίωση του μηνύματος της από κοινού συνεισφοράς της Ευρωπαϊκής Ένωσης και της Ελλάδας Προβολή της συμβολής των Διαρθρωτικών Ταμείων Προβολή των δράσεων του προγράμματος Διαφάνεια Ενημέρωση σχετικά με την ταυτότητα του ΕΠ και των παρεμβάσεων Αξιοποίηση των στρατηγικών συνεργειών για την μετάδοση του μηνύματος Στοχευμένη και σε βάθος ενημέρωση εξειδικευμένων ομάδων κοινού. Ε- newsletter Direct mail Αποστολή ειδικού ενημερωτικού υλικού με εξειδικευμένη πληροφόρηση Εξειδικευμένος έντυπος τύπος Σεμινάρια Social Media Συναντήσεις Εργασίας Καταχωρήσεις σε κλαδικά- έντυπα

19 ΙΙ. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ & ΣΧΕΔΙΟΥ ΔΡΑΣΗΣ ΥΜΕΠΕΡΑΑ
Στρατηγική Επικοινωνίας για το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «ΥΠΟΔΟΜΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ, ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ & ΑΕΙΦΟΡΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗ» (ΕΠ-ΥΜΕΠΕΡΑΑ)   ΙΙ. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ & ΣΧΕΔΙΟΥ ΔΡΑΣΗΣ ΥΜΕΠΕΡΑΑ Κρίσιμα Στάδια & πιθανοί Κίνδυνοι Συντονισμός μεταξύ προετοιμασίας προσκλήσεων & επικοινωνίας. Ανάγκη για υποστήριξη των Υπηρεσιών. Αντιμετώπιση της κρίσιμης οικονομικής &κοινωνικής συγκυρίας. Χρήσιμα εργαλεία για επιτυχημένη Υλοποίηση Πραγματοποίηση ερευνών. Οργάνωση & υλοποίηση επιμορφωτικών σεμιναρίων & workshops. Δημιουργία & Οργάνωση Help desk. Διαβούλευση με διάφορους φορείς (Γραφεία Τύπου Υπουργείων, Ειδικές Υπηρεσίες Διαχείρισης των ΠΕΠ κ.α.). Δημιουργία & Οργάνωση Κέντρου Πληροφόρησης για το ευρύ κοινό.

20 Στρατηγική Επικοινωνίας για το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «ΥΠΟΔΟΜΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ, ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ & ΑΕΙΦΟΡΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗ» (ΕΠ-ΥΜΕΠΕΡΑΑ)   ΙΙΙ. ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟΣ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΗΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ % Άλλες Προωθητικές Ενέργειες 15% Εκδηλώσεις, Ημερίδες, Συνέδρια, Roadshows, Infokiosk κτλ. 100% Αξιοποίηση Νέων Μέσων Τεχνολογίας 20% Ενέργειες στα Social Media 70% Καινοτόμες Εφαρμογές και δράσεις (micro site, Εφαρμογές για Tablet κτλ.) 30% Σχεδιασμός Παραγωγή Έντυπων και Ηλεκτρονικών Ενημερωτικών Εργαλείων και λοιπού Υλικού Δημοσιότητας 5% Ενημερωτικά Έντυπα Αφίσες και Υλικά για Εκδηλώσεις (Αφίσες, banners, προωθητικά αντικείμενα κτλ.) Newsletter DVDs και άλλα παρόμοια υλικά 10% Παραγωγές Υλικού για Media Συμμετοχή ωφελούμενων σε προγράμματα 35% Εκπαιδευτικά προγράμματα ευαισθητοποίησης /π.χ. ανακύκλωση Περιβαλλοντικές επισκέψεις Ενέργειες έμμεσης Επικοινωνίας Σύνολο

21 IV. ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ Διαχείριση Σχεδίου Δράσεων Επικοινωνίας
Στρατηγική Επικοινωνίας για το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «ΥΠΟΔΟΜΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ, ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ & ΑΕΙΦΟΡΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗ» (ΕΠ-ΥΜΕΠΕΡΑΑ)   IV. ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ Διαχείριση Σχεδίου Δράσεων Επικοινωνίας Ορισμός Ομάδας Πληροφόρησης & Επικοινωνίας στην ΕΥΔ Μεθοδολογία Παρακολούθησης Στρατηγικής Επικοινωνίας & Μεθοδολογία Διασφάλισης Ποιότητας & Διαχείρισης Κινδύνων Συνεργασία εντός της Υπηρεσίας & με άλλους εμπλεκόμενους φορείς Ορισμός υπεύθυνου για την πληροφόρηση & την επικοινωνία σε επίπεδο Επιχειρησιακού Προγράμματος & σχετικής ενημέρωσης της Επιτροπής. Συνεργασία με ΕΥΣΣΑ, Μονάδα Πληροφόρησης και Επικοινωνίας. Συνεργασία με Ευρωπαϊκούς φορείς - Διεθνής δικτύωση Γραφείο Ευρωπαϊκής Επιτροπής στην Ελλάδα & TeamEurope Διάφορα ευρωπαϊκά δίκτυα επικοινωνίας, π.χ. Ευρωπαϊκά Κέντρα Πληροφόρησης. Γραφείο Europe Direct της Περιφέρειας.

22 V. ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΜΕΤΡΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
Στρατηγική Επικοινωνίας για το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «ΥΠΟΔΟΜΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ, ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ & ΑΕΙΦΟΡΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗ» (ΕΠ-ΥΜΕΠΕΡΑΑ)   V. ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΜΕΤΡΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ Σχεδιασμός & δείκτες αξιολόγησης επικοινωνίας Μεθοδολογία Αξιολόγησης Σαφείς, συγκεκριμένοι & μετρήσιμοι στόχοι με βάση ποσοτικά και ποιοτικά στοιχεία Αναλυτικές Εκθέσεις Αποτελέσματος των Δράσεων βασιζόμενες σε Δείκτες ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ Τοποθεσία Χρόνος Περιγραφή Κόστος Κοινό Στόχος Δείκτης Υλοποίησης Δείκτης Αποτελέσματος Προωθητικές Ενέργειες Εκδηλώσεις, Ημερίδες, Συνέδρια, Roadshows, Info kiosk κτλ. Αριθμός επισκεπτών Αριθμός συμμτεχόντων Αξιοποίηση Νέων Μέσων Τεχνολογίας Ενέργειες στα Social Media Αριθμός επισκεπτών, Αριθμός χρηστών Δείκτες αξιολόγησης Καινοτόμες Εφαρμογές και δράσεις (micro site, Εφαρμογές για Tablet κτλ.) Αριθμός ατόμων που χρησιμοποίησαν τις εφαρμογές Σχεδιασμός Παραγωγή Έντυπων και Ηλεκτρονικών Ενημερωτικών Εργαλείων και λοιπού Υλικού Δημοσιότητας Ενημερωτικά Έντυπα Αριθμός εντύπων Ποιότητα εντύπων Αφίσες και Υλικά για Εκδηλώσεις (Αφίσες, banners, προωθητικά αντικείμενα κτλ.) Αριθμός και ποιότητα Υλικών Newsletter Αριθμός αποστολων Αριθμός δημοσιεύσεων DVDs και άλλα παρόμοια υλικά

23 Στρατηγική Επικοινωνίας για το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «ΥΠΟΔΟΜΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ, ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ & ΑΕΙΦΟΡΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗ» (ΕΠ-ΥΜΕΠΕΡΑΑ)   V. ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΜΕΤΡΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ Σχεδιασμός & δείκτες αξιολόγησης επικοινωνίας ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ Τοποθεσία Χρόνος Περιγραφή Κόστος Κοινό Στόχος Δείκτης Υλοποίησης Δείκτης Αποτελέσματος Παραγωγές Υλικού για Media Αριθμός υλικών Ποιότητα υλικών Ενέργειες έμμεσης Επικοινωνίας Αριθμός Συνεντεύξεων, Δελτίων τύπου, Δημοσιεύσεων, Media Value Ενέργειες πληροφόρησης και επικοινωνίας όπως ορίζει το Παράρτημα ΧΙΙ, παράγραφος 2, του Κανονισμού 1303/2013 Διοργάνωση σημαντικής ενημερωτικής δραστηριότητας για τη δημοσιοποίηση της έναρξης του ΕΠ Αριθμός συμμετεχόντων Διοργάνωση σημαντικής ενημερωτικής δραστηριότητας ετησίως για τις ευκαιρίες χρηματοδότησης και τα επιτεύγματα του ΕΠ Προβολή του εμβλήματος της ΕΕ στις εγκαταστάσεις κάθε ΕΥΔ Ηλεκτρονική δημοσίευση του Καταλόγου Πράξεων στην ενιαία διαδικτυακή πύλη Παρουσίαση παραδειγμάτων πράξεων στην ενιαία διαδικτυακή πύλη ή στον διαδικτυακό τόπο του ΕΠ

24 VI. ΜΕΤΡΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
Στρατηγική Επικοινωνίας για το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «ΥΠΟΔΟΜΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ, ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ & ΑΕΙΦΟΡΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗ» (ΕΠ-ΥΜΕΠΕΡΑΑ)   VI. ΜΕΤΡΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ Μέτρα ενημέρωσης δυνητικών δικαιούχων (βλ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΟ ΟΔΗΓΟ ΕΣΠΑ , ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΙΙΙ, Ενότητα1.1, σελ. 10) Μέτρα ενημέρωσης δικαιούχων (βλ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΟ ΟΔΗΓΟ ΕΣΠΑ , ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΙΙΙ, Ενότητα1.2, σελ. 10) Αρμοδιότητες της Ειδικής Υπηρεσίας Διαχείρισης (βλ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΟ ΟΔΗΓΟ ΕΣΠΑ , ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΙΙΙ, Ενότητα2.1, σελ. 12) Ευθύνες των δικαιούχων (βλ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΟ ΟΔΗΓΟ ΕΣΠΑ , ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΙΙΙ, Ενότητα2.2, σελ. 13) Υποστήριξη των δραστηριοτήτων επικοινωνίας των δικαιούχων (βλ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΟ ΟΔΗΓΟ ΕΣΠΑ , ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΙΙΙ, Ενότητα2.3, σελ. 15) Ενδεικτικές επιπρόσθετες ενέργειες υποστήριξης δικαιούχων (βλ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΟ ΟΔΗΓΟ ΕΣΠΑ , ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΙΙΙ, Ενότητα2.4, σελ. 16)

25 VII. ΜΕΤΡΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΓΙΑ ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ
Στρατηγική Επικοινωνίας για το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «ΥΠΟΔΟΜΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ, ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ & ΑΕΙΦΟΡΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗ» (ΕΠ-ΥΜΕΠΕΡΑΑ)   VII. ΜΕΤΡΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΓΙΑ ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ Ένταξη της διάστασης της αναπηρίας & προσβασιμότητας των ΑΜΕΑ στη στρατηγική επικοινωνίας του ΕΠ ΥΜΕΠΕΡΑΑ Αιρεσιμότητα 1 «Καταπολέμηση των διακρίσεων» και Αιρεσιμότητα 3 «Αναπηρία» του Κανονισμού 1303/2013 Διασφάλιση ισότιμη δυνατότητα πρόσβασης στην πληροφόρηση & στην επικοινωνία για το περιεχόμενο & τους στόχους του ΕΠ-ΥΜΕΠΕΡΑΑ για τα άτομα με αναπηρία Ένταξη της διάστασης της αναπηρίας & προσβασιμότητας των ΑΜΕΑ στα μέσα πληροφόρησης & επικοινωνίας για το γενικό πληθυσμό. Εκδηλώσεις Δυνατότητα πρόσβασης Διερμηνεία στην ελληνική νοηματική γλώσσα & κράτηση θέσεων κωφών & βαρήκοων ατόμων Πρόβλεψη παροχής έντυπου ενημερωτικού υλικού σε προσβάσιμες μορφές Πρόβλεψη συνοδών Ιστοσελίδες και ηλεκτρονικό υλικό Πλήρης συμμόρφωση με τις Οδηγίες για την Προσβασιμότητα του Περιεχομένου του Ιστού έκδοση 2.0 σε επίπεδο προσβασιμότητας τουλάχιστον «ΑΑ» Έντυπο υλικό Παραγωγή σε προσβάσιμες μορφές (π.χ. ηλεκτρονικά αρχεία, CDs, έντυπα με μεγάλους χαρακτήρες, έντυπα σε γραφή Braille κλπ.)

26 Επικοινωνιακός Στόχος
Στρατηγική Επικοινωνίας για το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «ΥΠΟΔΟΜΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ, ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ & ΑΕΙΦΟΡΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗ» (ΕΠ-ΥΜΕΠΕΡΑΑ)   VIII. ΕΤΗΣΙΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΣΗ ΔΡΑΣΕΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ Ενδεικτικός Πίνακας Ενεργειών Επικοινωνίας για το 2015 Δραστηριότητα Τοποθεσία/Χρόνος Περιγραφή Επικοινωνιακός Στόχος Κοινό - Στόχος Ενέργειες Πληροφόρησης Ιστοσελίδα Δεκέμβριος / ΕΥΔ ΕΠ ΥΜΕΠΕΡΑΑ Η Ιστοσελίδα πρέπει να είναι σύμφωνα με τις πρακτικές οδηγίες που υπάρχουν στον Επικοινωνιακό Οδηγό ΕΣΠΑ για το Περιεχόμενο των διαδικτυακών τόπων (Παράρτημα 4, Κεφ. 2.2.) & τις Τεχνικές προδιαγραφές (Παράρτημα 4, Κεφ. 2.3) Σαφής & λεπτομερής πληροφόρηση σχετικά με τις ευκαιρίες χρηματοδότησης Εδραίωση του μηνύματος της από κοινού συνεισφοράς της Ευρωπαϊκής Ένωσης και της Ελλάδας Προβολή των ωφελειών που θα υπάρχουν για τη βελτίωση της ποιότητας ζωής Δυνητικοί Δικαιούχοι Δικαιούχοι Ευρύ κοινό Ειδικά κοινά ΜΜΕ Πολλαπλασιαστές Πληροφόρησης Προωθητικές Ενέργειες Εκδήλωση Οκτώβριος / Αθήνα Ενημερωτική εκδήλωση που θα αναδεικνύει τους στόχους & το περιεχόμενο του Επιχειρησιακού Προγράμματος Ενημέρωση για να κατανοηθεί η σημασία και τα οφέλη του Προγράμματος Τροφοδότηση των ΜΜΕ με πληροφορίες που αφορούν το έργο Ενημέρωση σχετικά με την ταυτότητα του Προγράμματος

27 Επικοινωνιακός Στόχος
Στρατηγική Επικοινωνίας για το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «ΥΠΟΔΟΜΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ, ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ & ΑΕΙΦΟΡΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗ» (ΕΠ-ΥΜΕΠΕΡΑΑ)   VIII. ΕΤΗΣΙΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΣΗ ΔΡΑΣΕΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ Ενδεικτικός Πίνακας Ενεργειών Επικοινωνίας για το 2015 Δραστηριότητα Τοποθεσία/Χρόνος Περιγραφή Επικοινωνιακός Στόχος Κοινό - Στόχος Σχεδιασμός Παραγωγή Έντυπων και Ηλεκτρονικών Ενημερωτικών Εργαλείων eNewsletter Σεπτέμβριος Μηνιαίο ηλεκτρονικό newsletter με νέα, ρεπορτάζ, άρθρα & χρηστικές πληροφορίες. Προβολή & διάδοση των Δράσεων στα διάφορα κοινά Εξασφάλιση έγκυρης, άμεσης και ακριβούς πληροφόρησης Στοχευμένη & σε βάθος ενημέρωση εξειδικευμένων ομάδων κοινού Διάχυση της πληροφορίας στα ΜΜΕ Δυνητικοί Δικαιούχοι Ειδικά κοινά ΜΜΕ Πολλαπλασιαστές Πληροφόρησης Άλλες ενέργειες Επιτροπή Παρακολούθησης Ιούλιος / Αθήνα Σύσκεψη των μελών της επιτροπής παρακολούθησης Σαφής & λεπτομερής πληροφόρηση σχετικά με την πορεία του Επιχειρησιακού Προγράμματος Δικαιούχοι


Κατέβασμα ppt "Στρατηγική Επικοινωνίας για το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google