ΜΑΡΙΑ ΣΥΡΓΙΑΝΝΗ, ΣχολιΚΗ Συμβουλοσ Θεολογων

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Ανάπτυξη, εφαρμογή και αξιολόγηση εκπαιδευτικού σεναρίου Νότα Σεφερλή
Advertisements

Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
«Σχέδια μαθήματος, από τον σχεδιασμό στην υλοποίηση» Μαρία Αντωνάτου
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
ΦΑΣΕΙΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Προσδιορισμός του διδακτικού στόχου, των κριτηρίων και των στοιχείων της αξιολόγησης Επιλογή της τεχνικής Ερμηνεία των πληροφοριών Αποτύπωση.
ΣΧΕΔΙΟ-ΣΕΝΑΡΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
ΕΑΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ ΠΤΔΕ ΡΟΔΟΣ 2010
Τι είναι το Σχέδιο Εργασίας (Project) και τι μέθοδος Project;
ΞΑΝΘΗ 2013, 2ο ΣΕΚ ΞΑΝΘΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΗΣ : ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΥΤΙΔΗΣ Μαθηματικός.
Διδακτική Μεθοδολογία του Λογισμικού Ιστορίας
ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΤΜΗΜΑ Π 2 ΓΟΓΟΥΛΟΥ ΑΓΟΡΙΤΣΑ ΓΕΝΙΚΟ ΜΕΡΟΣ ΕΝΟΤΗΤΑ 5.4 ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ, ΕΞΕΡΕΥΝΗΣΗ.
Εν. 2.4 Γενικού Μέρους Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Το εκπαιδευτικό σενάριο Νότα Σεφερλή
ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
Το Εκπαιδευτικο Σενάριο είναι:
ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ
Πρόταση αποτελεσματικής μαθησιακής διαδικασίας για το μάθημα : Προγραμματιστικά εργαλεία για το διαδίκτυο. Εισηγητής: Msc Νίκος Νίκας.
Σενάριο.
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
Σχεδίαση εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων με την αξιοποίηση των ΤΠΕ Οι ΤΠΕ χαρακτηρίζονται ως μέσο αναδιομόρφωσης της εκπ/κής πρακτικής. Μέσο συμπληρωματικό.
Μια φορα κι eναν καιρο στο Διαδικτυο…
Ερευνητικές Εργασίες Παιδαγωγικό πλαίσιο. Γιατί οι Ερευνητικές Εργασίες (ΕΕ) είναι καινοτομία; Προσεγγίζουν διερευνητικά την γνώση και τη μάθηση Προϋποθέτουν.
Μέθοδος Project Μια εναλλακτική μορφή διδασκαλίας απέναντι στην παραδοσιακή, στο μάθημα της Έκφρασης-΄Εκθεσης. Προσανατολισμός: Ανθρωπιστικός - Παιδοκεντρικός.
Τάξεις στις οποίες απευθύνεται: Β Γυμνασίου
«Εκπαίδευση Εκπαιδευτών ΙΕΚ ΠΑΤΡΑΣ» ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΩΝ ΕΝΟΤΗΤΩΝ
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
ΓΕΝΙΚΕΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ (ΤΠΕ) Εύη Μακρή - Μ.
ΦΥΣΙΚΗ Α΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣ ΓΙΑΛΟΥΡΗΣ.
Τι είναι το Εκπαιδευτικό Σενάριο
Σχολικός Σύμβουλος Ν. Φλώρινας
οργάνωση & διαδικασία ΠΑΤΜΑΝΟΓΛΟΥ Σ. – ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ Μ.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΟΔΗΓΟΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΝΕΩΝ ΑΝΑΛΥΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ
Διδακτική προσέγγιση βασισμένη σε δραστηριότητες αξιοποιώντας το διαδίκτυο.
Εννοιολογική Χαρτογράφηση
Πράξη «ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Σχολείο 21ου αιώνα) – ΠΙΛΟΤΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ, στους Άξονες Προτεραιότητας 1,2,3, - Οριζόντια Πράξη», Επιμόρφωση εκπαιδευτών στο νέο ΠΣ για.
Διδακτική Πληροφορικής
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ Μάριος Κουκουνάρας - Λιάγκης Λέκτορας Διδακτικής των Θρησκευτικών Μάθημα 6 Το εκπαιδευτικό έργο και οι γενικές όψεις και συνθήκες της εκπαίδευσης.
Προγραμματισμός και οργάνωση διδακτέας ύλης, εκπόνηση σχεδίου μαθήματος 1.
ΜΕΙΖΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ
ΚΑΤΑΝΟΩ ΤΙΣ ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ SCRATCH Χρήστος Μανώλης, Πληροφορικός ΠΕ 19 ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2015 Ομάδα ανάπτυξης 6 ο εσπερινό ΕΠΑΛ Θεσσαλονίκης.
ΕΝΝΟΙΕΣ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Ι Μάθημα 1 ο Διδάσκει : Βασίλης Τσελφές.
1ο βήμα : επιλογή ενός θέματος από το Α.Π της γνωστικής περιοχής. 2 ο βήμα: καταγραφή των μαθησιακών στόχων- επιδιώξεων. 3ο βήμα : σχεδιασμός δράσεων.
Η ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΣΤΟ ΛΥΚΕΙΟ schools.gr/content/index.php?lesson_id=1 &ep=67 schools.gr/content/index.php?lesson_id=1.
«Οι Αρχές της διαφοροποιημένης παιδαγωγικής
ΗΜΕΡΙΔΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ ΓΙΑ ΤΑ ΝΕΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΤΑ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ, ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΚΑΙ ΛΥΚΕΙΟΥ Δευτέρα 10 Οκτωβρίου 2016 Υπουργείο.
Δομή & και Αξιολόγηση εκπαιδευτικών σεναρίων. Διδασκαλία μέσω παραδείγματος Ανοίξτε την παρακάτω ιστοσελίδα και διαβάστε το σενάριο βασισμένο στο «Πούσι»
ΑΝΩΤΑΤΗ ΣΧΟΛΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΕΝΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΓΕΝΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ «Εκπαιδευτική Τεχνολογία-Πολυμέσα»
Διδακτική μεθοδολογία Θρησκευτικής Εκπαίδευσης
Γεωργιοσ Στριλιγκασ, Σχολικοσ Συμβουλοσ Θεολογων
Τα καινοτόμα χαρακτηριστικά του Διαδικτύου και η ευρεία του αποδοχή από τις νεαρές ηλικίες καλλιέργησαν την ιδέα της αξιοποίησής του ως ένα εργαλείο στην.
Φιλοσοφία της εκπαίδευσης και Πρόγραμμα Σπουδών
Διδακτική της Πληροφορικής
Προσχολική Παιδαγωγική
Γεωργιοσ Στριλιγκασ, Σχολικοσ Συμβουλοσ Θεολογων
Εισαγωγή στη διδακτική μεθοδολογία
Ψηφιακό Παιγνίδι στην προσχολική ηλικία
Νεοελληνική Γλώσσα (ΝΠΣ)
Δημιουργία σεναρίου.
Εισαγωγή στο πρόγραμμα Mascil
ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΗΣΗ ΕΝΝΟΙΩΝ (concept mapping)
Το μάθημα των “Νέων Ελληνικών” στα ΕΠΑΛ: Ζητήματα διδασκαλίας
Εισηγητής: Msc Νίκος Νίκας
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΚΟΛΥΜΒΗΣΗΣ ΣΤΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΗΣ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ.
Νικόλαος Τρουπιώτης - Γεωργία Βελέντζα
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ μαθηματοσ ΜΑΡΙΟΣ ΚΟΥΚΟΥΝΑΡΑΣ-ΛΙΑΓΚΗΣ
ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΤΑΞΗ Διερεύνηση με συζήτηση
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Διδακτική μεθοδολογία Θρησκευτικής Εκπαίδευσης
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΜΑΡΙΑ ΣΥΡΓΙΑΝΝΗ, ΣχολιΚΗ Συμβουλοσ Θεολογων Χρήση του ΠΣ στα Θρησκευτικά Λυκείου Το ΠΣ ως εργαλείο προγραμματισμού και σχεδιασμού στο Λύκειο ΜΑΡΙΑ ΣΥΡΓΙΑΝΝΗ, ΣχολιΚΗ Συμβουλοσ Θεολογων

Στόχοι Μέθοδος Γνωριμία με τα διαθέσιμα υλικά Περιδιάβαση στο ΠΣ Γνωριμία με τα διαθέσιμα υλικά Περιδιάβαση στο ΠΣ Αναζήτηση καλών πρακτικών χρήσης και αξιοποίησης Στόχοι Ομαδοσυνεργασία Συζήτηση Μέθοδος

Τα δυνατά μου σημεία είναι… Ας μιλήσουμε για το ΠΣ… Μ΄ αρέσει… Τα δυνατά μου σημεία είναι… Πιστεύω… Περιμένω… 1.Οργανώνονται για ομαδοσυνεργασία. 2.Εκτελούν την άσκηση με καταιγισμό ιδεών (για συντομία) ή με ομαδοσυνεργασία-TWPS (Σκέψου, Γράψε, Συζήτησε, Μοιράσου, για αναλυτικότερη προσέγγιση). Κάθε ομάδα παρουσιάζει συμπληρωμένες τις φράσεις της δραστηριότητας σε Α4 και τις κολλά στον πίνακα. Ανιχνεύονται προγενέστερες εμπειρίες, ανάγκες και προσδοκίες ως προς το ΠΣ και το σεμινάριο. Το «πιστεύω..» μπορεί να παραλειφθεί εάν υπάρχει λόγος συντόμευσης. Εκτιμώμενος χρόνος δραστηριότητας: 15΄.

α)Η δομή μιας Θεματικής Ενότητας σε κάθε τάξη(3) Όροι και έννοιες του ΠΣ Βήμα 1: Καταγράφουμε βασικούς όρους και έννοιες που παραπέμπουν στα κύρια μέρη του ΠΣ (καταιγισμός ιδεών) Βήμα 2: Στην ομάδα μας επιλέγουμε ένα από τα παρακάτω θέματα και δημιουργούμε εννοιολογικό χάρτη: α)Η δομή μιας Θεματικής Ενότητας σε κάθε τάξη(3) β)Η δομή μιας Διδακτικής Ενότητας γ)Τα βήματα των δυο Μεθόδων Διδασκαλίας Βήμα 1: Καταιγισμός ιδεών. Δίνεται το Φύλλο Υλικού 1 (=Γενικοί σκοποί, στόχοι, περιεχόμενα ΠΣ Λυκείου). Βήμα 2: Εννοιολογικός χάρτης. Δίνεται συμπληρωματικά και το Φύλλο Υλικού 2 (=Διδακτική Ενότητα στο Λύκειο ΘΕ1.1 Α΄τάξη)

Γενικοί σκοποί της Θρησκευτικής Εκπαίδευσης στο Λύκειο Περιεχόμενα ΠΣ Γενικοί σκοποί της Θρησκευτικής Εκπαίδευσης στο Λύκειο Η ανάπτυξη προσωπικής ταυτότητας Ο ανθρωπιστικός χαρακτήρας και η ελληνική πολιτισμική ιδιοπροσωπία Ο θρησκευτικός γραμματισμός Η κριτική θρησκευτικότητα Η διαπολιτισμική διάσταση της θρησκευτικής εκπαίδευσης Η κοινωνικοποίηση των μαθητών Η λειτουργία της τάξης ως κοινότητας μάθησης 2. Η δομή του νέου Προγράμματος Σπουδών Θεματικός προσανατολισμός της τάξης Ειδικοί στόχοι της τάξης Θεματικές Ενότητες της τάξης Διδακτικές Ενότητες της τάξης ΦΕ1

ΦΕ1

Αναζητήστε τη σχέση… Α΄ Λυκείου ΘΕ 1: ΑΝΘΡΩΠΟΣ/ΠΡΟΣΩΠΟ , ΔΕ 1: Αναζήτηση του Θεού -διερευνούν την καθολικότητα της θρησκευτικής αναζήτησης στην ιστορία του ανθρώπου, το παραπάνω Προσδοκώμενο Μαθησιακό Αποτέλεσμα (ΠΜΑ) Ποιους σκοπούς του ΜτΘ στο Λύκειο υπηρετεί ποιους ειδικούς στόχους της τάξης υπηρετεί Πώς συνδέεται διδακτικά με τη Μέθοδο διδασκαλίας Πώς συνδέεται με την Αξιολόγηση Βήμα 2 : Εννοιολογικός χάρτης. Φύλλο Υλικού 2 Εκτιμώμενος χρόνος δραστηριότητας 25΄.

Α΄ ΤΑΞΗ ΘΕ1. ΑΝΘΡΩΠΟΣ/ΠΡΟΣΩΠΟ 1.1 ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΤΟΥ ΘΕΟΥ (1ο δίωρο) Α΄ ΤΑΞΗ ΘΕ1. ΑΝΘΡΩΠΟΣ/ΠΡΟΣΩΠΟ 1.1 ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΤΟΥ ΘΕΟΥ (1ο δίωρο) Προσδοκώμενα Μαθησιακά Αποτελέσματα Αξιολόγηση Μέθοδος - Δραστηριότητες Οι μαθητές/ μαθήτριες να: -προσδιορίζουν τα κίνητρα της αναζήτησης του Θεού, -διερευνούν την καθολικότητα της θρησκευτικής αναζήτησης στην ιστορία του ανθρώπου, -εξετάζουν τη σύνδεση της αναζήτησης του Θεού με τη θρησκεία. -Έκφραση κριτικής στάσης σε θέματα θρησκευτικής αναζήτησης και πίστης. -Αναγνώριση των κινήτρων και της καθολικότητας της πνευματικής και θρησκευτικής αναζήτησης. -Διατύπωση συλλογισμών για την ανάπτυξη της θρησκευτικότητας (σχέσης με τη θρησκεία). Προτείνεται η βιωματική μέθοδος με κύρια βήματα τα εξής: -Βιώνοντας: Έκφραση εμπειρίας των μαθητών για την αναζήτηση. -Νοηματοδοτώντας: Θεμελιώδη υπαρξιακά ερωτήματα και η απάντηση της θρησκείας. Διαπίστωση της καθολικότητας του θρησκευτικού φαινομένου. -Αναλύοντας: Η ανάπτυξη της θρησκευτικότητας. Τύποι θρησκευτικότητας. -Εφαρμόζοντας: Τεκμηρίωση προσωπικής στάσης σε υπαρξιακά ερωτήματα με χρήση επιχειρημάτων και κατάλληλης θρησκευτικής ορολογίας. ΦΕ2

Α΄ ΤΑΞΗ ΘΕ1. ΑΝΘΡΩΠΟΣ/ΠΡΟΣΩΠΟ 1.1 ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΤΟΥ ΘΕΟΥ (1ο δίωρο) Α΄ ΤΑΞΗ ΘΕ1. ΑΝΘΡΩΠΟΣ/ΠΡΟΣΩΠΟ 1.1 ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΤΟΥ ΘΕΟΥ (1ο δίωρο) Προσδοκώμενα Μαθησιακά Αποτελέσματα Αξιολόγηση Μέθοδος - Δραστηριότητες Οι μαθητές/ μαθήτριες να: -προσδιορίζουν τα κίνητρα της αναζήτησης του Θεού, -διερευνούν την καθολικότητα της θρησκευτικής αναζήτησης στην ιστορία του ανθρώπου, -εξετάζουν τη σύνδεση της αναζήτησης του Θεού με τη θρησκεία. -Έκφραση κριτικής στάσης σε θέματα θρησκευτικής αναζήτησης και πίστης. -Αναγνώριση των κινήτρων και της καθολικότητας της πνευματικής και θρησκευτικής αναζήτησης. -Διατύπωση συλλογισμών για την ανάπτυξη της θρησκευτικότητας (σχέσης με τη θρησκεία). Προτείνεται η βιωματική μέθοδος με κύρια βήματα τα εξής: -Βιώνοντας: Έκφραση εμπειρίας των μαθητών για την αναζήτηση. -Νοηματοδοτώντας: Θεμελιώδη υπαρξιακά ερωτήματα και η απάντηση της θρησκείας. Διαπίστωση της καθολικότητας του θρησκευτικού φαινομένου. -Αναλύοντας: Η ανάπτυξη της θρησκευτικότητας. Τύποι θρησκευτικότητας. -Εφαρμόζοντας: Τεκμηρίωση προσωπικής στάσης σε υπαρξιακά ερωτήματα με χρήση επιχειρημάτων και κατάλληλης θρησκευτικής ορολογίας. ΦΕ2

Πώς ξεκινούμε; Μελέτη περίπτωσης: Ένας εκπαιδευτικός, που δεν έχει επαρκή γνώση και εμπειρία του ΠΣ, ζητά στοιχειώδη καθοδήγηση για μια εισαγωγική προσέγγιση του ΠΣ και του Οδηγού Εκπαιδευτικού. Να προτείνετε, επιγραμματικά και ιεραρχημένα, μερικά στοιχειώδη βήματα τα οποία θεωρείτε απαραίτητα, ώστε να αποκτήσει μια εικόνα των περιεχομένων και της φιλοσοφίας του ΠΣ. Χρόνος δραστηριότητας: 5΄.

Συνοψίζοντας… Διδασκαλία Αναστοχασμός. Διάρκεια 10΄.

Περιεχόμενα Οδηγού Εκπαιδευτικού 1. Σύντομη αναφορά στην ιστορική διαδρομή του μαθήματος των Θρησκευτικών στο Λύκειο 2. Φιλοσοφία και βασικές αρχές του νέου Προγράμματος Σπουδών στα Θρησκευτικά 3. Κριτήρια για τη σύνταξη του νέου Προγράμματος Σπουδών 3.1 Ο θρησκευτικός γραμματισμός στο Λύκειο 3.2 Οι έφηβοι μαθητές και οι έφηβες μαθήτριες του Λυκείου 3.3 Παιδαγωγικές αρχές και προσανατολισμοί 3.4 Το Νέο Σχολείο 4. Δομή του Προγράμματος Σπουδών 5. Μέθοδοι διδασκαλίας 5.1 Η βιωματική μέθοδος 5.2 Η διερευνητική μέθοδος Β΄ΜΕΡΟΣ Με αγάπη και ελευθερία 6. Πρόγραμμα Σπουδών και μαθητές/μαθήτριες 7. Υλοποιώντας το Πρόγραμμα Σπουδών: Δειγματικές εφαρμογές 7.1 Διδακτικές προτάσεις για την Α΄ Λυκείου 7.2 Διδακτικές προτάσεις για τη Β΄ Λυκείου 7.3 Διδακτικές προτάσεις για την Γ΄ Λυκείου 7.4 Δειγματικά σχέδια διδασκαλίας 8. Πλαίσιο και στοιχεία αξιολόγησης με βάση το νέο Πρόγραμμα Σπουδών 9. Βιβλιογραφία

Κύρια έγγραφα & υλικά Πρόγραμμα Σπουδών Οδηγός Εκπαιδευτικού Κύρια έγγραφα & υλικά Πρόγραμμα Σπουδών Οδηγός Εκπαιδευτικού Οδηγίες Εφαρμογής Διδακτικές Οδηγίες Διδακτικό Υλικό Ιστότοπος http://iep.edu.gr

Ευχαριστώ για τη συνεργασία!