Επιλογή Κατάλληλης Επιχείρησης

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Στόχος του προγράμματος
Advertisements

Ο ρόλος του επιχειρηματικού σχεδίου
Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης
Μικροδιδασκαλία: Παρουσίαση Επιχειρηματικού Σχεδίου με τίτλο:……
ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ & ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗ ΙΔΕΑ
Τραπεζική Ι Κ.1 Ο ρόλος και η λειτουργία ενός τραπεζικού οργανισμού
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΠΕΝΔΥΤΙΚΩΝ ΑΙΤΗΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΑΠΕ ΣΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΙΔΙΩΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΣΧΕΔΙΟ. ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ • αναγκάζει τους επιχειρηματίες να σκεφτούν τα σημαντικά ζητήματα μιας επιχείρησης. • εξετάζει όλες.
Επιχειρηματική ιδέα Ευκαιρίες από το περιβάλλον (πόροι) Φυσικοί πόροι Ανθρωπογενείς πόροι Προσωπικές ικανότητες, δεξιότητες κλπ. ΓνώσειςΔεξιότητεςΕμπειρίεςΆλλα…
ΠΡΑΣΙΝΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ
Ηλεκτρονικό εμπόριο. Τι ειναι τι ηλεκτρονικό εμπόριο... Η αγορά απο το διαδίκτυο, η εξηπηρέτηση και η συναλλαγή μέσω του υπολογιστή μας.
Κανάλια διανομής και παγκόσμιες αγορές
Ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα καινοτομιών για νέες μικρές επιχειρήσεις Γιάννης Μουρατίδης MSc, Μηχανικός Παραγωγής & Διοίκησης Συνεργάτης Μονάδας Καινοτομίας.
«ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ »
Πρόγραμμα LEONARDO DA VINCI Έργο PREMEQ «Εφαρμογή του PREMEQ στις τράπεζες» Η περίπτωση της Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδος Μαρία Τερλιξίδου.
Κεφάλαιο 3: Ειδικές περιπτώσεις στην κεφαλαιακή διάρθρωση και τον υπολογισμό της Καθαράς Παρούσας Αξίας.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ Π.Μ.Σ ΔΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΜΕΘΟΔΩΝ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΣΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ & ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ 3. ΤΟ ΣΕΝΑΡΙΟ.
Το Περιβάλλον Του Αθλητικού Οργανισμού
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ MARKETING
Επιχειρηματικο σχεδιο (business plan)
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΑΝΑΨΥΧΗΣ
Αρχές Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ(ΣΕΡΡΕΣ) ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΙΡΗΣΕΩΝ Παρουσίαση Πτυχιακής Εργασίας Η.
ΣΕΡΡΕΣ, ΕΙΣΑΓΩΓΗ Σύγχρονη και κορυφαία πρόκληση για τον κλάδο της διοίκησης ανθρώπινου δυναμικού. Σκοπός: η μελέτη μεθόδων προσέλκυσης και άσκησης.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΙΔΡΥΣΗΣ ΑΓΡΟΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ
Παρασκευή 19 Μαρτίου 2010 Εθνικόν και Καποδιστριακόν Πανεπιστήμιον Αθηνών Μάθημα «Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων» 1 Στοιχεία Διοίκησης Επιχειρήσεων.
ΑΡΧΕΣ MARKETING ΟΙ ΤΟΜΕΙΣ & ΟΙ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΜΚΤ
Στρατηγικοί στόχοι του Δικτύου Μακροχρόνιας Φροντίδας. Tο κεντρικό ζητούμενο ενός συστήματος διοίκησης και διαχείρισης των υπηρεσιών Μακροχρόνιας Φροντίδας.
ΕΝΟΤΗΤΑ 3η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Ερμηνεία Όρων που Χρησιμοποιούνται στο Μάθημα Απόδοση Προϊόντων Ο όρος «απόδοση προϊόντος» περιγράφει το ποσοστό της πρώτης ύλης που θα καταλήξει στο πιάτο,
ΕΡΓΑΣΙΑ Επιχειρηματικό Σχέδιο. Σκοπός Κατάρτιση συνοπτικού επιχειρηματικού σχεδίου για τη δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος.
ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΜΙΑΣ ΝΕΑΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ Δρ. Γεώργιος Καμπουρίδης 9/21/2016 Βιωσιμότητα Νέας Επιχείρησης 1.
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
1 Στρατηγικό Μάνατζμεντ Τηλεπικοινωνιών Ιεράρχηση Στρατηγικής –Επίπεδα Στρατηγικής.
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ 2 ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΣΑΧΙΝΙΔΗΣ ΜΑΡΤΙΟΣ 2016.
ΒΑΣΙΚΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΜΕΓΕΘΗ – ΑΝΑΛΥΣΗ ΝΕΚΡΟΥ ΣΗΜΕΙΟΥ Γ. Καμπουρίδης 9/26/ Βασικά Οικονομικά Μεγέθη - Ανάλυση Νεκρού Σημείου.
Beyond global marketing and the globalization of marketing activities & Global franchising Καντηλιεράκη Μαρία Ελένη Α.Μ.457 Κυρατζίδου Χριστίνα Α.Μ.460.
9/27/2016 Δρ. Γεώργιος Καμπουρίδης 1.  Πολλοί επιτυχημένοι ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων ξεκινούν μια καινούρια επιχείρηση επειδή επιδιώκουν οι άλλοι.
ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΝΕΦΑΛΟΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ. Β2Β ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Το βιομηχανικό μάρκετινγκ ασχολείται με την ικανοποίηση των αγοραστικών αναγκών και απαιτήσεων.
Οικονομική Επιχειρήσεων Τμήμα Λογιστικής ΕΑΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ Λάρισα 2013 ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΔΙΑΛΕΞΕΩΝ Δρ. Μάριος Τρίγκας Ph.D. Οικονομικής & Καινοτομίας Επιχειρήσεων.
ΑΓΟΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ – ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ 11/14/ Κοινωνία στην Οικονομία της Γνώσης.
Αγορά Εργασίας - Καινοτομία στην Οικονομία της Γνώσης
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΙΔΡΥΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥ ΥΓΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ
Επιχειρηματικό Σχέδιο Θάνος Κριεμάδης, Ph. D. , M. B. A. Αναπλ
Επιχειρηματικός Σχεδιασμός
Κανάλια διανομής και παγκόσμιες αγορές
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΑΓΡΟΤΙΚΟΥ ΤΟΜΕΑ
Προϊόν - Υπηρεσίες και Διανομή
Η ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ ΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ (Εταιρικη Κοινωνικη Ευθυνη)
Αξιολόγηση εναλλακτικών επιλογών.
Ο ρόλος του επιχειρηματικού σχεδίου
ΠαρουσΙαση επιχειρηματικοΥ σχεδΙου
BUSINESS SUPPORT Δρ. Γεώργιος Καμπουρίδης Έναρξη νέας επιχείρησης.
Βιωςιμοτητα μιας Νεας Επιχειρηςης
Οι επιχειρηματίες αναγνωρίζουν τις ευκαιρίες…..
PROJECT Β! ΛΥΚΕΙΟΥ
Εκπαιδευτικό Σενάριο Επιχειρηματικότητας
Χρηματοδότηση της Επιχείρησης σας
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑ: ΟΡΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΑ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ TEAMWORK
Είδη επιχειρήσεων.
ΜΕΛΕΤΗ ΕΦΙΚΤΟΤΗΤΑΣ περιγραφή και στοιχεία επενδυτικού σχεδίου
Αλέξανδρος Σαχινίδης, ΜΒΑ, Ph.D. ΙΟΥΝΙΟΣ 2009
Διεθνείς Επιχειρήσεις και Επενδύσεις
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΗΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Επιλογή Κατάλληλης Επιχείρησης Δρ. Γεώργιος Καμπουρίδης Επιλογή επιχείρησης Δρ. Γεώργιος Καμπουρίδης

Να ξεκινήσει κανείς μια καινούρια επιχείρηση; Οι νέοι επιχειρηματίες επιδιώκουν να αναγνωριστούν ως έχοντες την ικανότητα να δημιουργούν επιχειρηματικές μονάδες που είναι αποτέλεσμα μόνο της προσωπικότητας των. Η επιχείρηση είναι προκλητική, επειδή τα πάντα σχετικά μ΄ αυτή είναι νέα, απαιτεί νέες ιδέες και πρέπει να ξεπεράσει απρόσμενες δυσκολίες. Επιλογή επιχείρησης Δρ. Γεώργιος Καμπουρίδης

Λόγοι υπέρ του ξεκινήματος μιας καινούριας επιχείρησης ελευθερία του ιδιοκτήτη να : ορίσει τη φύση της επιχείρησης. δημιουργήσει τον επιθυμητό τύπο των υποδομών της επιχείρησης. αποκτήσει καινούργιο εμπόρευμα. Επιλογή επιχείρησης Δρ. Γεώργιος Καμπουρίδης

Λόγοι υπέρ του ξεκινήματος μιας καινούριας επιχείρησης έχει ελευθερία στο να επιλέγει και να αναπτύσσει το προσωπικό. εκμεταλλεύεται την τελευταία τεχνολογία, εξοπλισμό, υλικά, και εργαλεία για να καλύψει ένα κενό στα αποδεκτά προϊόντα που είναι διαθέσιμα. επιλέξει ένα ανταγωνιστικό περιβάλλον Επιλογή επιχείρησης Δρ. Γεώργιος Καμπουρίδης

Λόγοι κατά του ξεκινήματος μιας νέας επιχείρησης Προβλήματα εύρεσης της σωστής επιχειρηματικής ιδέας. Προβλήματα που σχετίζονται με τη συγκέντρωση των αναγκαίων προϋποθέσεων, συμπεριλαμβανομένων της τοποθεσίας, των κτιριακών υποδομών, των πρώτων υλών και των συνεργατών. Έλλειψη μια καθιερωμένης γραμμής παραγωγής ενός προϊόντος. Προβλήματα της παραγωγής τα οποία συνδέονται με την έναρξη μιας καινούριας επιχείρησης. Έλλειψη μιας καθιερωμένης αγοράς και των δικτύων διανομής. Προβλήματα στην θεμελίωση ενός βασικού μοντέλου διοίκησης και ελέγχου των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων. Σχετικές μελέτες έχουν αποδείξει ότι το ρίσκο της αποτυχίας είναι υψηλότερο σε μικρές επιχειρήσεις που ξεκινούν από την αρχή παρά στην απόκτηση ενός franchising ή ακόμα στην αγορά μιας ήδη υπάρχουσας επιχείρησης. Επιλογή επιχείρησης Δρ. Γεώργιος Καμπουρίδης

Λόγοι υπέρ της αγοράς μιας υπάρχουσας επιχείρησης Το προσωπικό ήδη δουλεύει και γνωρίζει το αντικείμενο της εργασίας του. Οι υποδομές είναι ήδη διαθέσιμες και εν λειτουργία. Ένα προϊόν ήδη παράγεται σε μια υπάρχουσα αγορά (είναι ήδη γνωστό καθώς ο ιδιοκτήτης έχει ήδη επενδύσει στην προώθηση και καθιέρωση του προϊόντος). Η τοποθεσία μπορεί να είναι επιθυμητή και κατάλληλη για το αντικείμενο. Έχουν καθιερωθεί σχέσεις με το τραπεζικό σύστημα και εμπορικούς πιστωτές. Τα εισοδήματα και τα κέρδη είναι δημιουργημένα και ο γνωστός δε αέρας της επιχείρησης υφίσταται. Επιλογή επιχείρησης Δρ. Γεώργιος Καμπουρίδης

Λόγοι για να μην αγοράσει κανείς μια υπάρχουσα επιχείρηση Οι υλικές υποδομές πιθανόν να είναι παλιές και απαρχαιωμένες. Οι εργαζόμενοι μπορεί να έχουν αποτελέσματα ή συμπεριφορά χαμηλής απόδοσης ή να μην ταιριάζει με την επιχειρηματική προσέγγιση του νέου ιδιοκτήτη. Η επιχείρηση να αντιμετωπίζει σημαντικό πρόβλημα είσπραξης των χρεών από τους πελάτες. Η τοποθεσία μπορεί να μην είναι κατάλληλη για τις μελλοντικές δραστηριότητες της επιχείρησης. Η οικονομική κατάσταση και οι σχέσεις με τα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα μπορεί να είναι αδύναμες. Το απόθεμα μπορεί να είναι απαρχαιωμένο ή κακής ποιότητας (ιδιαίτερη σημασία έχει το απόθεμα σε επιχειρήσεις με κυρίαρχο χαρακτηριστικό την «μόδα»). Επιλογή επιχείρησης Δρ. Γεώργιος Καμπουρίδης

Ερωτήσεις αποδοχής ή απόρριψης μιας ήδη υπάρχουσας επιχείρησης. Ύψος κεφαλαίου αγοράς – Διαθέσιμα ποσά για το προς το “ζειν” Χρόνος απόσβεσης αρχικού κεφαλαίου Χρόνος επίτευξης υψηλού επιπέδου πωλήσεων Μέγεθος του κινδύνου που αναλαμβάνω Σύνθεση της ομάδας που θα εργάζεται στην επιχείρηση Ο ρόλος της προσωπικής εργασίας Η επιχειρηματική δραστηριότητα που θα επιλέξω θα την ευχαριστηθώ; Επιλογή επιχείρησης Δρ. Γεώργιος Καμπουρίδης

Ερωτήσεις για να αγοράσω μια υπάρχουσα επιχείρηση. Γιατί η επιχείρηση είναι διαθέσιμη για αγορά ; Ποιες είναι οι προθέσεις των παρόντων ιδιοκτητών; Αλλάζουν οι περιβαλλοντικοί παράγοντες; Είναι η υλική υποδομή (physical facilities) κατάλληλες για μελλοντική λειτουργία; Επιλογή επιχείρησης Δρ. Γεώργιος Καμπουρίδης

Ερωτήσεις για να αγοράσω μια υπάρχουσα επιχείρηση. Λειτουργεί η επιχείρηση αποδοτικά; Ποια είναι η οικονομική κατάσταση της εταιρίας; Πόσο μεγάλη επένδυση χρειάζεται; Είναι σωστή η τιμή; Έχετε την απαραίτητη διοικητική ικανότητα; Επιλογή επιχείρησης Δρ. Γεώργιος Καμπουρίδης

Τι είναι μια συμφωνία δικαιόχρησης (Franchising); Το franchising είναι ένα σύστημα marketing βασισμένο στο νομικό διακανονισμό που επιτρέπει ο ένας συβαλλόμενος– τον δικαιολήπτη(franchisee)- να διευθύνει την επιχείρηση σαν ξεχωριστός ιδιοκτήτης ενώ τηρεί τους όρους και τις συνθήκες που είναι ορισμένες από το δεύτερο συμβαλλόμενο – τον δικαιοπάροχο(franchiser). Επιλογή επιχείρησης Δρ. Γεώργιος Καμπουρίδης

Επιλογή επιχείρησης Δρ. Γεώργιος Καμπουρίδης Επιλογή εμπορευμάτων Ο δικαιολήπτης έχει το δικαίωμα να προμηθεύεται τα εμπορεύματα ή τις υπηρεσίες του δικαιοπαρόχου(franchiser) σύμφωνα με τα κριτήρια του και τις επιχειρηματικές επιλογές του. Σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να πουλά προϊόντα άλλων προμηθευτών εκτός του δικαιοπαρόχου. Αυτή είναι η συνηθέστερη αιτία διαφωνιών στα συμβόλαια δικαιόχρησης. Επιλογή επιχείρησης Δρ. Γεώργιος Καμπουρίδης

Επιλεγμένα οφέλη για τον Δικαιολήπτη(Franchisee) Αποκτά μια επιχείρηση με αναγνωρισμένο σήμα(brand name) Έχει εξασφαλίσει την εκπαίδευση και την υποστήριξη της διεύθυνσης και του προσωπικού της νέας επιχείρησης. Οικονομίες μεγάλης αγοραστικής δύναμης λόγω του ανεπτυγμένου δικτύου (η ισχύς εν τη ενώσει). Οικονομική υποστήριξη μέσω της παροχής «πίστωσης» αγοράς εμπορευμάτων. Συνεισφορά στην τοπική ή στην εθνική προώθηση (ο δικαιοπάροχος αναπτύσσει ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα από το οποίο οφείλεται ο δικαιολήπτης). Επιλογή επιχείρησης Δρ. Γεώργιος Καμπουρίδης

Επιλεγμένα οφέλη στον Δικαιοπάροχο(Franchiser) Ταχύτερη εξάπλωση και διείσδυση σε νέες αγορές. Ανάπτυξη μεγαλύτερου δικτύου οδηγεί σε ταχεία εξάπλωση π.χ. Pizza Domino. Γρήγορη οικονομική ανάπτυξη επωφελούμενος του ενδιαφέροντος του τοπικού επιχειρηματία. Ο δικαιοπάροχος έχει τον πρώτο λόγο στις λεπτομέρειες λειτουργίας της επιχείρησης. Χαμηλότερες λειτουργικές δαπάνες (κόστος προμηθειών, κλπ.). Επιλογή επιχείρησης Δρ. Γεώργιος Καμπουρίδης

Επιλογή επιχείρησης Δρ. Γεώργιος Καμπουρίδης Συμπεράσματα Μην ξεκινάτε την περιπέτεια επιχειρείν “μιμούμενοι” Ένας επαρκής σχεδιασμός δεν εξασφαλίζει την επιτυχία, αυξάνει όμως σημαντικά τις πιθανότητες της επιτυχίας Επιλογή επιχείρησης Δρ. Γεώργιος Καμπουρίδης

Επιλογή επιχείρησης Δρ. Γεώργιος Καμπουρίδης Συμπεράσματα Προσπαθήστε να κατανοήσετε σε βάθος τον κλάδο της οικονομίας στον οποίο επιδιώκετε να “εισέλθετε” Ξεκινήστε το πρώτο βήμα επιλέγοντας το προϊόν ή την υπηρεσία που ταιριάζει στα προσόντα και την προσωπικότητά σας Επιλογή επιχείρησης Δρ. Γεώργιος Καμπουρίδης