ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΚΑΙ Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
1 Ομάδα 37: Κατιρτζόλγου Ιωάννα(Α.Μ.:13809) Μελίδης Γεώργιος (Α.Μ.: 2707) Ομάδα 37: Κατιρτζόλγου Ιωάννα(Α.Μ.:13809) Μελίδης Γεώργιος (Α.Μ.: 2707)
Advertisements

Μιχάλης Βαφόπουλος, Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο, ΕΕΛΛΑΚ Ανοιχτά Δεδομένα στην Ελλάδα ΘΕΡΙΝΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, Δημόκριτος.
Social Media: Option or Necessity? Dr. Xenia Ziouvelou Athens Information Technology eThemis, Nov. 2014, Athens, Greece.
Τελική εργασία του μαθήματος “Σχεδιασμός Δημιουργικού & Διαφημιστικών Μηνυμάτων” Ιανουάριος 2054 Ομάδα Χ Ονοματεπώνυμο 1 Ονοματεπώνυμο 2 Ονοματεπώνυμο.
Από το facebook στη σχολική επιθετικότητα: απόπειρες παραγωγής αυθεντικού μαθητικού λόγου σε περιβάλλον wiki Μαρία Νέζη PhD στη Διδακτική Επιμορφώτρια.
Δρ. Μιχάλης Παρασκευάς Δ/ντης Διεύθυνσης Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Δικτυακών Τεχνολογιών, ΙΤΥΕ-ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ «Υπηρεσίες ηλεκτρονικής μάθησης και κοινωνικής.
Mobile Learning Μαθησιακοί πειραματισμοί και δημιουργικότητα στην ψηφιακή εποχή: Ψηφιακές πλατφόρμες και φορητές συσκευές, κοινωνικά παιχνίδια και διαδραστικές.
Αντικείμενο του παρόντος είναι να διερευνήσει τις προοπτικές του έντυπου τύπου, όπως αυτός διαμορφώνεται υπό το νέο πρίσμα της ταχύτατης ανάπτυξης του.
 Βασικές έννοιες.    ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ ΘΑ ΠΡΟΤΙΜΟΥΣΑΤΕ ΚΑΝΕΤΕ ΤΙΣ ΑΓΟΡΕΣ ΣΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ;
ONLINE ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ Παρουσιάζουν οι μαθητές: Γ Ι Ο Υ Λ Η Λ Ι Ο Υ Ν Η Ι Α Σ Ω Ν Α Σ Τ Α Σ Σ Η Σ.
Ηλεκτρονική Αδελφοποίηση και Κοινωνική Δικτύωση Επιμέλεια Υλικού: ΕΥΥ e twinning Πρεσβευτής Κεντρικής Ελλάδας: Ιουλία Γκίκα.
Δημιουργία παρουσίασης: Αθανασία Παπαχρήστου. Πλεονεκτήματα χρήσης του διαδικτύου Πληθώρα πληροφοριών Πληθώρα πληροφοριών Εύκολη πρόσβαση Εύκολη πρόσβαση.
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ IDentifEYE ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ - ΟΜΑΔΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΤΩΝ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ 8-11.
Ειδική Γραμματεία Ψηφιακού Σχεδιασμού ICT 4 Growth Ενίσχυση Επιχειρήσεων για την Υλοποίηση Επενδυτικών Σχεδίων ανάπτυξης-παροχής καινοτόμων προϊόντων και.
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 3ης ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΓΕΝΙΚΟΥ ΜΕΡΟΥΣ Οι νέες διαστάσεις του διαδικτύου web 2.0 Μαρία Β. Χατζή Δασκάλα, Δρ. Διδακτικής των Φ.Ε. Επιμορφούμενη ΠΑΚΕ.
Διαχείριση Διαδικτυακής Φήμης! Do the Online Reputation Check! «Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου 2015» Ε. Κοντοπίδη, ΠΕ19.
Πώς μπορεί ένας νέος Δερματολόγος να είναι Αποτελεσματικός και Ανταγωνιστικός, με το λιγότερο δυνατό κόστος? Νικόλαος Γ. Αποστολάκης.
Η Δημόσια Σφαίρα 1. Η δημόσια σφαίρα έχει εξιδανικευτεί και αποτελεί πλέον μέτρο για την ποιότητα και έκταση της δημοκρατίας στα ΜΜΕ. Η δημόσια σφαίρα.
Thasos Charalambous Προσωπικά δεδομένα και Υπολογιστές Μια από τις πιο κοινές χρήσεις των υπολογιστών είναι η εγγραφή σε βάσεις δεδομένων με σκοπό την.
Γίνε η αλλαγή: Όλοι μαζί για ένα καλύτερο διαδίκτυο
Διασφάλιση των κανόνων του ελεύθερου ανταγωνισμού στον τομέα των ΜΜΕ
There is always a way… Τετάρτη 26 Απριλίου 2017
Σιακκαγιαννη Φωτεινη ΑΕΜ 696
Τι είναι το Ίντερνετ Παγκόσμιο Δίκτυο
Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση
Η Κοκκινοσκουφίτσα σε νέες περιπέτειες
WEB 2.
Κοινωνικά Δίκτυα ΚΕΦΑΛΑΙΟ 15.
Αντωνιάδου Σοφία Ζυγούρης Φώτης Καπουλίτσας Θανάσης
Εισαγωγή στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης
Συναδάκης Άγγελος.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
Web 2.0 Χαρακτηριστικά-Εργαλεία
«Ο εθισμός των νέων στο διαδίκτυο»
Παρατακτική και υποτακτική σύνδεση, ασύνδετο σχήμα
Εισαγωγή στη Δημοσιογραφία/1
Κοινωνικά Δίκτυα Κεφάλαιο 15.
ΘΕΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΣΤΗ ΖΩΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ
Ο όρος Web 2.0.
ΜΕΡΟΣ ΙV: Καθοριστικοί παράγοντες και Εμπόδια υιοθέτησης ΤΠΕ
ΕΝΙΑΙΟ ΛΥΚΕΙΟ ΑΓΡΙΑΣ Μ. Μ. Ε
Μεςα κοινωνικης δικτυωςης
Σχέδιο προσέγγισης και υλοποίησης online μαθημάτων
4ο Γυμνάσιο Αμαρουσίου Ενημέρωση Γονέων
Η ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ Η ΚΙΝΗΤΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΔΙΕΘΝΕΣ ΣΥΝΕΔΡΙΟ Επαγγελματική Εκπαίδευση και Αγορά Εργασίας
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 1: Ο Υπολογιστής και η Επεξεργασία των Δεδομένων
Ιστοσελίδες νέας γενιάς και εργαλεία κοινωνικής δικτύωσης στην εκπαίδευση Ρέθυμνο, 1η Νοεμβρίου
Προφίλ Facebook.
Εργασία Πληροφορικής Ασφαλής Πλοήγηση στο Διαδίκτυο
Ασφαλής Χρήση του Διαδικτύου: Πως και Γιατί!
ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ???
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ
Επικοινωνούμε; Από τα σήματα καπνού… στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Διδακτικη της ιστοριας με ΤΠΕ 4ο μαθημα
ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
(ΠΔ71) ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΑΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ 2018
aka Mathematical Models and Applications
ΟΝΟΜΑ ΚΑΘΗΓΗΤΗ | ΑΡΙΘΜΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Διαδραστική Μάθηση © 2018.
Δημήτρης Παπαστεργίου // Δήμαρχος Τρικάλων
Τμήμα Πληροφορικής Α.Π.Θ. Παρουσίαση της Κατεύθυνσης
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
Οπτικές Ίνες Μαθητές που εργάστηκαν : Γαλακτίδης Παναγιώτης
Μεσα Κοινωνικησ Δικτυωσησ
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΨΗΦΙΑΚΟ ΚΟΣΜΟ
Lecture 26 AWS Lab April 3, /6/2019 CS132 Lecture 26: Cloud Lab.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΜΜΕ ΣΤΟ ΨΗΦΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΩΝ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ή ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΚΑΙ ΟΤΑ Εξ αποστάσεως εκπαιδευτικό.
Στρατηγική Επικοινωνίας για το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΚΑΙ Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΓΚΛΗΜΑ

ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΑΝΑΦΟΡΕΣ Κοινωνικές όψεις του διαδικτύου Η αστυνόμευση στο διαδίκτυο: ελευθερία και ασφάλεια Ανάπτυξη του διαδικτύου: οι ευκαιρίες, οι προκλήσεις και οι κίνδυνοι που αναδύονται Τα διαδικτυακά ίχνη: προστασία της ταυτότητας μας online

Web 1.0: στατικό περιεχόμενο, μονόδρομη κατεύθυνση, ένας δημιουργός προς πολλούς καταναλωτές Web 2.0: διαδραστικό, διπλής κατεύθυνσης ανάδυση των κοινωνικών δικτύων: Flickr, You Tube, wikis, Facebook, Linkedn, tagging, twitter, Google maps, Amazon, eBay κ.α, πολλοί δημιουργοί προς πολλούς καταναλωτές, διαμοίραση της πληροφορίας Web 3.0 Semantic Web, πληροφορία από ποικίλες πηγές, εύκολα συνδυασμένη και αξιοποιήσιμη με διάφορους δυναμικούς τρόπους

Το διαδίκτυο και η κοινωνία Σημαντικά θέματα

Hacking and viral coding Η μη εξουσιοδοτημένη πρόσβαση και η κατ΄επέκταση χρήση συστημάτων άλλων ανθρώπων (Taylor 1999) Είδη δραστηριοτήτων hacking Κίνητρα: ψυχολογικοί και κοινωνικοί παράγοντες Νομικές απαντήσεις Είναι μια καταχθόνια και επικίνδυνη δραστηριότητα;

Πολιτικό χακάρισμα: αντίσταση ή τρομοκρατία; Το χακάρισμα είναι πράξη πολιτικής αντίστασης και διαμαρτυρίας Είδη διαμαρτυρίας Τι κάνει το διαδίκτυο τόσο ελκυστικό και ευάλωτο; Αντίσταση στην κυβερνοτρομοκρατία (cyberterrorism); Κάποιες εναλλακτικές προοπτικές Η κυβερνοτρομοκρατία ορίζεται ως « η εκτέλεση μιας αναπάντεχης επίθεσης από υπονομευτική ξένη τρομοκρατική ομάδα ή μεμονωμένα άτομα με μία εκ των ένδον πολιτική ατζέντα χρήσης υπολογιστικής τεχνολογίας και υλικών υποδομών»

Διαδικτυακή απάτη Έκταση της διαδικτυακής απάτης Είδη διαδικτυακής απάτης Η πρόκληση αστυνόμευσης και αγώνα εναντίον της

Παράνομο και προσβλητικό περιεχόμενο Η φύση του κακόπιστου διαδικτυακού διαλόγου Προκαλώντας και αστυνομεύοντας τον κακόπιστο διάλογο Έκταση και ανάπτυξη διαδικτυακής πορνογραφίας Αστυνόμευση της πορνογραφίας Διαδικτυακή πορνογραφία και καταναλωτές νεαρής ηλικίας

Παιδική πορνογραφία και φαντασίωση για παιδική κακοποίηση Εικόνες, θύματα και θύτες Νομοθεσία και αστυνόμευση της φαντασίωσης παιδικής κακοποίησης: οι προκλήσεις της αστυνομικής πρακτικής Virtual παιδική πορνογραφία: προκλήσεις και αντιπαράθεση

Κανονισμοί και επιτήρηση διαδικτύου Ο έλεγχος του διαδικτύου και η ανάπτυξη της παρακολούθησης και περιπολίας Ποιος είναι υπεύθυνος: η κυβέρνηση ή οι ιδιωτικές εταιρείες; Πώς εξισορροπούμε την ελευθερία με την παρακολούθηση και ποιος καθορίζει αυτό στην ψηφιακής μας εποχή; Video: η Rebecca Mackinnon είναι πρώην διευθύντρια του CNN Πεκίνου και Τόκυο και ειδικός στην κινεζική λογοκρισία του διαδικτύου. Έχει ιδρύσει Global Voices Online, ένα ιστολόγιο που συλλέγει και μεταφράζει στοιχεία από τις παγκόσμιες ειδήσεις τα οποία διαφορετικά δε θα αναφέρονταν αλλού. https://www.ted.com/talks/rebecca_mackinnon_let_s_take_back_the_internet#t- 229828

Ψηφιακό ίχνος: «διαχείριση της διαδικτυακής μας παρουσίας» Ό,τι κάνουμε διαδικτυακά μπορεί να συσχετισθεί, τα άρθρα που διαβάζουμε, τα βίντεο που βλέπουμε, το πού πηγαίνουμε, τι αγοράζουμε, τι κάνουμε

Ένα ψηφιακό ίχνος είναι η διαδρομή ή τα χνάρια που αφήνει η δικτυακή δραστηριότητα Εναλλακτικοί όροι: κυβερνο- ή ψηφιακή σκιά Μπορεί να είναι ενεργητική ή παθητική Μπορούμε εν μέρει να αποσιωπήσουμε/αποκρύψουμε το ψηφιακό μας ίχνος. Η διαδικτυακή παρουσία θα ’πρεπε να είναι διαχειρίσιμη Πολλοί εργοδότες ψάχνουν την ψηφιακή παρουσία των υποψηφίων εργαζομένων

Η χρήση ηλεκτρονικής αλληλογραφίας και κοινωνικής δικτύωσης

Δεν υπάρχουν μυστικά στον ψηφιακό κόσμο Για να προστατεύσεις την ιδιωτικότητα σου, μην αγοράσεις smartphone, μην αγοράσεις τίποτε διαδικτυακά, μη στείλεις ηλεκτρονικά μηνύματα, μην συμμετέχεις σε δημοψηφίσματα, μην επισκεφθείς ιστοσελίδες, μην αγοράσεις εισιτήρια ή κατεβάσεις από το διαδίκτυο οτιδήποτε! Ρεαλιστικά, μπορεί να σκεφτείς να: Μη χρησιμοποιήσεις έξυπνο κινητό (αλλά μπορείς;) Να χρησιμοποιείς ποικιλία ηλεκτρονικών διευθύνσεων Να έχεις διαφορετικούς επαγγελματικούς και προσωπικούς λογαριασμούς Να χρησιμοποιείς πολλαπλούς browsers Να χρησιμοποιείς με ρευστό όχι κάρτες… Αλλά είναι εφικτό;

Νόμιμο αλλά controversial Κοινωνικές πρακτικές που εκδηλώνονται στο διαδίκτυο Διαδικτυακή υιοθεσία

Νύφες και μωρά Ιστορικοί και πολιτισμικές θεωρήσεις; Ποιοι είναι οι καταναλωτές; Έκταση της διαδικτυακής συνεργασίας ανάμεσα στις χώρες υιοθεσίας

1. Using computer generated image to catch paedophiles News title: "Activists use CGI 10-year-old Filipino girl 'Sweetie' to snare thousands of paedophiles" http://www.independent.co.uk/news/world/europe/activists-use-cgi-10-year-old-filipino-girl- sweetie-to-snare-thousands-of-paedophiles-8921964.html link to open resource 2. Digital Nation Roundtable: Freedom Digital Nation Roundtable: Freedom (2010) http://www.pbs.org/wgbh/pages/frontline/digitalnation/view/ link to open resource 3. https://en.wikipedia.org/wiki/Data_aggregation Data aggregation (συλλογή δεδομένων) From Wikipedia, the free encyclopedia

Οδηγός εργοδοτών CIPD Να διαχωρίζουν τα προσωπικά από τα επαγγελματικά μέσα κοινωνικής δικτύωσης (συνεπώς νόμιμο το linkedn, όχι το facebook) Να μην κάνουν διακρίσεις σε σύνδεση (διαδικτυακά) με τον ίδιο τρόπο που δε θα το έκαναν και δια ζώσης Το προφίλ ενός υποψηφίου δεν πρέπει να χρησιμοποιείται για εξονυχιστική έρευνα, τουναντίον μόνο να ερευνάται ειδικότερα για ό,τι συσχετίζεται με την εργασία Ο υποψήφιος πρέπει να ενημερώνεται ότι οι διαδικτυακές πηγές ίσως ερευνηθούν για τη συλλογή πληροφοριών που τον αφορούν

Θα έπρεπε να προσφέρεται η ευκαιρία στον υποψήφιο να απαντήσει στα ευρήματα της έρευνας που γίνεται και επηρεάζει τη διαδικασία απόφασης της εργοδοσίας Οι εργοδότες θα έπρεπε να αναπτύξουν μία καθαρή πολιτική προσλήψεων μέσω κοινωνικής δικτύωσης

Δυσκολία απόδειξης διακρίσεων εκ μέρους ενός εργοδότη ο οποίος παίρνει προσωπικές υποκειμενικές αποφάσεις για πρόσληψη Υπάρχει το δικαίωμα της διαμαρτυρίας επί της διαδικασίας πρόσληψης όσον αφορά την προστασία των προσωπικών σας πληροφοριών (Data Protection Act) αλλά είναι απίθανο να πιαστεί ο εργοδότης που θα δει τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και δε θα τυπώσει ή προωθήσει σε άλλον κάποιο μειλειναι επίσης δύσκολο να τεκμηριώσουμε την ιδιωτικότητα όταν ανεβάζουμε υλικό σε μη ιδιωτικούς χώρους όπως το facebook και το twitter

Τα παραπάνω… σε άρθρο Guardian Job applications: social media profiles under scrutiny How much online snooping should bosses do on potential employees during the recruitment process? It's an increasingly valid question now that so many of us have an online presence The Guardian, Job applications: social media profiles under scrutiny How much online snooping should bosses do on potential employees during the recruitment process? It's an increasingly valid question now that so many of us have an online presence https://www.theguardian.com/money/work-blog/2013/dec/11/job-applications-social- media-profiles-scrutiny

Εκπαίδευση διαδικτυακής ασφάλειας Στο άρθρο τους οι Moreno et al. (2013) ισχυρίζονται ότι η διαδικτυακή ασφάλεια πρέπει να παρέχεται από ενάρξεως της χρήσης διαδικτύου ώστε να αποκτήσουν οι νέοι φοιτητές τις απαραίτητες δεξιότητες υπολογιστή και διαδικτυακής ασφάλειας Το αντεπιχείρημα είναι ότι αυτή η πρακτική, στην πραγματικότητα ελκύει την περιέργεια και τους οδηγεί σε ανασφαλή και επικίνδυνα μονοπάτια διαδικτυακής χρήσης