Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Εισαγωγή στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Εισαγωγή στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Εισαγωγή στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης
Hootsuite Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας

2

3 Πλατφόρμα Hootsuite Είναι η πιο διαδεδομένη πλατφόρμα διαχείρισης Social Media η οποία δημιουργήθηκε από το Ryan Holmes το 2008 Οι χρήστες παγκοσμίως ανέρχονται σε περισσότερους από 10 εκατομμύρια Σε 175 χώρες χρησιμοποιούν την πλατφόρμα Περισσότεροι από 2 εκατομμύρια χρήστες έχουν κατεβάσει την εφαρμογή Η διεπαφή χρήστη υποστηρίζει πολλά κοινωνικά δίκτυα Facebook, Twitter, Instagram, YouTube, Google + , LinkedIn και πολλά άλλα

4 Τι παρέχει; Διαχειριζόμαστε ταυτόχρονα περισσότερα από ένα κοινωνικά δίκτυα μαζί Free - This is their entry level/single user account with up to 3 social profiles. Pro - Includes 2 users and up to 50 social profiles, enhanced analytics report and unlimited apps from $8.99/month Enterprise - 5 to 500,000+ users with unlimited profiles, advanced security, geo-targeting, advanced customer support and Hootsuite University. Pricing is not available. Επιτρέπει να δημιουργήσουμε προσαρμοσμένες στήλες (ροές), για να παρακολουθείτε εκείνες τις συνομιλίες, που σας αφορούν ή που σας ενδιαφέρουν, την στιγμή που εκτυλίσσονται.  Με το Hootsuite προγραμματίζουμε τις αναρτήσεις μας έως και 1 μήνα πριν Δυνατότητα παρακολούθησης συζητήσεων και αναφορές σε όλο τον κόσμο πραγματοποιώντας αναζητήσεις κατά τοποθεσία ή γλώσσα Εξοικονόμηση χρόνου με αρχειοθετημένες απαντήσεις

5 Πως λειτουργεί; Ανοίγεις έναν λογαριασμό και δηλώνεις τα προφίλ που θες. Το καλό με το Hootsuite είναι πως στην δωρεάν έκδοσή του, σου επιτρέπει να έχεις τον έλεγχο μέχρι και για 3 διαφορετικά προφίλ, ίδιων ή διαφορετικών πλατφορμών Αφού τα δηλώσεις τότε μπορείς να ανεβάσεις υλικό μέσω αυτού και απλά πατώντας σε διαφορετικό προφίλ να ανεβάζει αυτόματα στο κάθε ένα. Δίνει την επιλογή και για προγραμματισμό αναρτήσεων σε δίκτυα που δεν το επιτρέπουν, όπως το Twitter και το Instagram. Να σημειωθεί εδώ πως για αναρτήσεις στο Instagram απαιτείται κινητό τηλέφωνο που να έχει εγκατεστημένη την εφαρμογή του Hootsuite Μπορεί κανείς να έχει ενωμένα όλα τα προφίλ μεταξύ τους και να ενημερώνονται αυτόματα μόλις μπει είδηση σε ένα από αυτά. Αν κι αυτό εξοικονομεί γενικώς πολύ χρόνο, εντούτοις με το Hootsuite θα πετύχει κάτι το διαφορετικό: καθώς Θα μπορεί να έχει διαφορετικό υλικό για κάθε δίκτυο και να το ανεβάζει χωρίς να χρειάζεται να επισκέπτεται το κάθε δίκτυο ξεχωριστά. Θυμίζω ότι είναι προτιμητέο να έχουμε διαφορετική προσέγγιση για κάθε δίκτυο, καθώς το ακροατήριο είναι συνήθως διαφορετικό.

6 Δημιουργία Λογαριασμού

7 Συμπλήρωση Στοιχείων

8 Επιφάνεια Εργασίας Hootsuite

9 Add Social Network

10 Create Post

11 Δημιουργία Δημοσίευσης
Επιλέγουμε από τον πίνακα το Publisher Επιλέγουμε σε ποίες πλατφόρμες θα στείλουμε το post μας Δημιουργούμε το post Επισυνάπτουμε αρχεία (photo, video) Εισαγωγή url και δυνατότητα να κάνουμε shorten url Add location Ρυθμίσεις ιδιωτικότητας

12 Scheduled a post

13 Tabs and Streams Η επιφάνεια εργασίας στην πλατφόρμα Hootsuite χωρίζεται σε καρτέλες (tabs) και κάθε καρτέλα μπορεί να περιέχει ροές (streams). Ένα βασικό account στην πλατφόρμα μας παρέχει την δυνατότητα να προσθέσουμε μέχρι 20 διαφορετικά tab. Μέσα σε κάθε διαφορετικό tab μπορούμε να ρυθμίσουμε και να παρακολουθήσουμε διαφορετικά είδη πληροφοριών και δραστηριοτήτων, μπορούμε μέχρι 10 διαφορετικά stream να επιλέξουμε ανά tab .

14 Add Stream Επιλέγουμε ένα Social Network Επιλέγουμε Profile
Επιλέγουμε έναν τύπο από Stream (δυνατότητα επιλογής σε περισσότερα από 1 Stream ανά Social Network)

15

16 Refresh Tabs and Streams


Κατέβασμα ppt "Εισαγωγή στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google