Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΜΜΕ ΣΤΟ ΨΗΦΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΩΝ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ή ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΚΑΙ ΟΤΑ Εξ αποστάσεως εκπαιδευτικό.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΜΜΕ ΣΤΟ ΨΗΦΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΩΝ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ή ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΚΑΙ ΟΤΑ Εξ αποστάσεως εκπαιδευτικό."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΜΜΕ ΣΤΟ ΨΗΦΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΩΝ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ή ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΚΑΙ ΟΤΑ Εξ αποστάσεως εκπαιδευτικό και επιμορφωτικό πρόγραμμα δύο κατευθύνσεων (κατόπιν επιλογής του συμμετέχοντος) Α) ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΜΜΕ ΣΤΟ ΨΗΦΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΚΑΙ ΟΤΑ Β) ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΜΜΕ ΚΑΙ DIGITAL MARKETING Διάρκεια: ΕΤΗΣΙΟ (475 ώρες, 36 εβδομάδες)

2

3

4 Βασικές Πληροφορίες Μέθοδος υλοποίησης και διαδικασίες παρακολούθησης: Εξ αποστάσεως, με συνδυασμό σύγχρονης και ασύγχρονης τηλεκατάρτισης. Ημερομηνία προσεχούς έναρξης του προγράμματος: 15/10/2019 Κόστος συμμετοχής στο πρόγραμμα: 550€ (παρέχονται ειδικές εκπτώσεις). Λήξη εγγραφών: 11/10/2019 Ιστοσελίδα προγράμματος:

5 Σκοπός και προσδοκώμενα μαθησιακά αποτελέσματα του προγράμματος
Το πρόγραμμα προσαρμόζεται στις ιδιαίτερες ανάγκες του εργασιακού περιβάλλοντος των συμμετεχόντων. Όντας δομημένο στην βάση δύο κατευθύνσεων, προορίζεται να καλύψει ένα ευρύτατο φάσμα εξατομικευμένων αναγκών επιμόρφωσης α) των εργαζομένων στον Δημόσιο Τομέα και τους ΟΤΑ καθώς και των εκπαιδευτικών, β) των στελεχών, εργαζομένων και αυτοαπασχολουμένων στον Ιδιωτικό Τομέα και στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης και γ) των ανέργων οι οποίοι είτε αναζητούν εργασία ως μισθωτοί είτε επιθυμούν να αναπτύξουν την δική τους επιχείρηση ή επιτήδευμα. Οι συμμετέχοντες εκπαιδεύονται ώστε να αξιοποιούν το ψηφιακό περιβάλλον ως δυναμικό και αποτελεσματικό εργαλείο για την επίτευξη των στόχων τους, επιτυγχάνοντας την βελτίωση των όρων εργασίας τους, την αύξηση των οικονομικών απολαβών τους και την επαγγελματική τους εξέλιξη.

6 Σε ποιους απευθύνεται το πρόγραμμα
Σε δημοσίους υπαλλήλους καθώς και σε στελέχη και υπαλλήλους των Περιφερειών και των Δήμων ΠΕ και ΔΕ οι οποίοι ενδιαφέρονται να αποκτήσουν ψηφιακές δεξιότητες Επικοινωνίας και Διαχείρισης ΜΜΕ και να αξιοποιήσουν το πιστοποιητικό το οποίο θα λάβουν από το ΚΕΒΙΔΙΜ του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου (ΦΕΚ 5897/ τ.Β΄) για την υπηρεσιακή τους εξέλιξη. Σε εκπαιδευτικούς οι οποίοι επιθυμούν ν΄αποκτήσουν σύγχρονες ψηφιακές δεξιότητες και να μοριοδοτηθούν βάσει των ν.4589/2019 και 4547/2018. Σε υποψήφιους εκπαιδευτές του ΙΝΕΔΙΒΙΜ οι οποίοι ενδιαφέρονται να εξελίξουν τις ψηφιακές τους δεξιότητες και να μοριοδοτηθούν βάσει του υπ. αρ. Πρωτ. Κ1/124198/Κ1/ εγγράφου της Διεύθυνσης Δια Βίου Μάθησης της αρμόδιας Γ. Γ. Σε επαγγελματίες, αυτοαπασχολούμενους και εργαζόμενους στον ιδιωτικό τομέα και στα ΜΜΕ. Σε άνεργους, αποφοίτους/ες ΑΕΙ-ΤΕΙ της ημεδαπής και της αλλοδαπής καθώς και σε αποφοίτους δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.

7 Η κεντρική δομή του προγράμματος
Το πρόγραμμα περιλαμβάνει 12 θεματικές ενότητες για κάθε κατεύθυνση. Ο εκπαιδευόμενος λαμβάνει για την συμμετοχή του στο πρόγραμμα 19 ECTS, με βάση το Ευρωπαϊκό Σύστημα Πιστωτικών Μονάδων. Οι θεματικές 1-7 είναι κοινές και για τις δύο κατευθύνσεις εκπαιδευόμενων (ενότητες κορμού). Οι θεματικές 8-12 αποτελούν ενότητες κατεύθυνσης. Οι εκπαιδευόμενοι επιλέγουν μια από τις παρακάτω κατευθύνσεις: ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΜΜΕ ΣΤΟ ΨΗΦΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΚΑΙ ΟΤΑ. ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΜΜΕ ΚΑΙ DIGITAL MARKETING. Στην διάρκεια των θεματικών ενοτήτων οι εκπαιδευόμενοι υλοποιούν μικρές εργασίες. Οι εργασίες, όπως και τα μαθήματα, υλοποιούνται με ασύγχρονη τηλεκατάρτιση.

8 Στοιχεία της επιστημονικής υπεύθυνης
Παναγιώτα Ι. Αντωνοπούλου, Αναπλ. Καθηγήτρια Πανεπιστημίου Πελοποννήσου Διεύθυνση: Ευσταθίου και Σταματικής Βαλιώτη και Πλαταιών, Σπάρτη Τηλέφωνα επικοινωνίας: ,

9

10 Ενότητες Κορμού (ενιαίες και για τις δύο κατευθύνσεις)
Επικοινωνία, ΜΜΕ, χορηγία, διαφήμιση: εννοιολογικές προσεγγίσεις και εργαλεία σημασιοδότησης. Οργάνωση και διακίνηση της Πληροφορίας στην ψηφιακή εποχή. Μέσα κοινωνικής δικτύωσης: Εργαλεία, πρακτικές και τρόποι μέτρησης της επιτυχίας στο διαδίκτυο. Προσωποποιημένη περιγραφή στις ενημερώσεις του Facebook. Δημιουργία ενδιαφέροντος στο κοινό. Επιμέλεια κεντρικής σελίδας, ιστοσελίδας, διαμοίραση περιεχομένου στα social media, ανάλυση διαδικτυακών μετρήσεων. Αναζήτηση και έλεγχος πηγών στο διαδίκτυο. Σύνταξη είδησης για το διαδίκτυο. SEO Friendly. FAKE NEWS – Έλεγχος και Προστασία Πρόσβαση των ΑμεΑ στο περιεχόμενο των ΜΜΕ: νομοθετικό πλαίσιο και ευρωπαϊκές καλές πρακτικές.

11 Α΄ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ : ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΜΜΕ ΣΤΟ ΨΗΦΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΚΑΙ ΟΤΑ.

12 Α’ Κατεύθυνση ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΜΜΕ ΣΤΟ ΨΗΦΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΚΑΙ ΟΤΑ Ομαδική Επικοινωνία και συμπεριφορά στα συλλογικά όργανα του Δημοσίου και των ΟΤΑ. Σύνταξη, ηλεκτρονική διακίνηση εγγράφων και ψηφιακή υπογραφή στο Δημόσιο και τους ΟΤΑ. Διαχείριση Συγκρούσεων και Κρίσεων στους Δημόσιους Οργανισμούς και ΟΤΑ. Οι Δημόσιες Σχέσεις στους Δημόσιους Οργανισμούς και ΟΤΑ. Case study - ΤΕΛΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ.

13 Β΄ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ : ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΜΜΕ ΚΑΙ DIGITAL MARKETING

14 Β’ Κατεύθυνση ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΜΜΕ ΚΑΙ DIGITAL MARKETING
Νομικές πτυχές των υπηρεσιών της Κοινωνίας της Πληροφορίας και του Ηλεκτρονικού Εμπορίου στο Ευρωπαϊκό Δίκαιο. Η τάση του native advertising στους publishers και τα νέα Μέσα. Ενσωμάτωση στο περιβάλλον προβολής.  KPI και μετρήσεις. Google Analytics και Social Media Metrics. Τα συμπεράσματα πίσω από τους αριθμούς. Ποσοτική και ποιοτική αποτίμηση των κινήσεων.  Άλλα εργαλεία του DIGITAL MARKETING Case study – ΤΕΛΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

15 Χρονοδιάγραμμα Υλοποίησης Επιμέρους Θεματικών Ενοτήτων Α΄ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ: ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΜΜΕ ΣΤΟ ΨΗΦΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ & ΟΤΑ Τίτλος ενότητας Εβδομάδα Ώρες ECTS Επικοινωνία, ΜΜΕ, χορηγία, διαφήμιση: εννοιολογικές προσεγγίσεις και εργαλεία σημασιοδότησης. 1η - 3η 39 1,56 NEW MEDIA : Οργάνωση και διακίνηση της Πληροφορίας στην ψηφιακή εποχή. 4η - 6η Μέσα Κοινωνικής δικτύωσης: Εργαλεία, πρακτικές και τρόποι μέτρησης της επιτυχίας στο διαδίκτυο. Προσωποποιημένη περιγραφή  στις ενημερώσεις του Facebook. Δημιουργία ενδιαφέροντος στο κοινό. 7η – 9η Επιμέλεια κεντρικής σελίδας, ιστοσελίδας, διαμοίραση περιεχομένου στα social media, ανάλυση διαδικτυακών μετρήσεων. 10η – 12η Αναζήτηση και έλεγχος πηγών στο διαδίκτυο. Σύνταξη είδησης για το διαδίκτυο. SEO Friendly 13η - 15η FAKE NEWS – Έλεγχος και Προστασία 16η - 18η Πρόσβαση των ΑμεΑ στην Επικοινωνία και στο περιεχόμενο των ΜΜΕ: νομοθετικό πλαίσιο και ευρωπαϊκές καλές πρακτικές. 19η - 21η Ομαδική Επικοινωνία και συμπεριφορά στα συλλογικά όργανα του Δημοσίου και των ΟΤΑ 22η – 24η Διαχείριση Συγκρούσεων και Κρίσεων στους Δημόσιους οργανισμούς και ΟΤΑ 25η - 27η Οι Δημόσιες Σχέσεις στους Δημόσιους Οργανισμούς και ΟΤΑ. 28η - 30η Σύνταξη εγγράφων για την Δημόσια Διοίκηση και Αυτοδιοίκηση 31η - 33η Case study- ΤΕΛΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ 34η - 36η 46 1,84 Σύνολο 36 475 19

16 Χρονοδιάγραμμα Υλοποίησης Επιμέρους Θεματικών Ενοτήτων Β΄ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ: ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΜΜΕ ΚΑΙ DIGITAL MARKETING Τίτλος ενότητας Εβδομάδα Ώρες ECTS Επικοινωνία, ΜΜΕ, χορηγία, διαφήμιση: εννοιολογικές προσεγγίσεις και εργαλεία σημασιοδότησης. 1η - 3η 39 1,56 NEW MEDIA: Οργάνωση και διακίνηση της Πληροφορίας στην ψηφιακή εποχή. 4η - 6η Μέσα Κοινωνικής δικτύωσης: Εργαλεία, πρακτικές και τρόποι μέτρησης της επιτυχίας στο διαδίκτυο. Προσωποποιημένη περιγραφή  στις ενημερώσεις του Facebook. Δημιουργία ενδιαφέροντος στο κοινό. 7η – 9η Επιμέλεια κεντρικής σελίδας, ιστοσελίδας, διαμοίραση περιεχομένου στα social media, ανάλυση διαδικτυακών μετρήσεων. 10η – 12η Αναζήτηση και έλεγχος πηγών στο διαδίκτυο. Σύνταξη είδησης για το διαδίκτυο. SEO Friendly 13η -15η FAKE NEWS – Έλεγχος και Προστασία 16η - 18η Πρόσβαση των ΑμεΑ στην Επικοινωνία και στο περιεχόμενο των ΜΜΕ: νομοθετικό πλαίσιο και ευρωπαϊκές καλές πρακτικές. 19η - 21η Νομικές πτυχές των υπηρεσιών της Κοινωνίας της Πληροφορίας και του Ηλεκτρονικού Εμπορίου στο Ευρωπαϊκό Δίκαιο 22η – 24η Η τάση του native advertising στους publishers και τα νέα Μέσα. Ενσωμάτωση στο περιβάλλον προβολής.  25η - 27η KPI και μετρήσεις. Google Analytics και Social Media Metrics στην υπηρεσία του δημοσιογράφου. Τα συμπεράσματα πίσω από τους αριθμούς. Ποσοτική και ποιοτική αποτίμηση των κινήσεων.  28η - 30η Αλλα εργαλεία του DIGITAL MARKETING 31η - 33η Case study- ΤΕΛΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ 34η - 36η 46 1,64 Σύνολο 36 475 19

17 Μεθοδολογία Υλοποίησης του Προγράμματος, Αξιολόγηση & Πιστοποίηση
Ο εκπαιδευτικός σχεδιασμός ακολουθεί τη μεθοδολογία που υποστηρίζει την Ανοικτή και Εξ Αποστάσεως ηλεκτρονική μάθηση. Η διδασκαλία διεξάγεται μέσω διαδικτύου με συνδυασμό των μεθόδων ασύγχρονης και σύγχρονης τηλεκατάρτισης, παρέχοντας πλήρη αυτονομία στον καταρτιζόμενο, αφού του παρέχει πολλές δυνατότητες μελέτης στο χώρο και το χρόνο που επιθυμεί ο καθένας. Η διδασκαλία εμπλουτίζεται περαιτέρω με τέσσερις τηλεδιασκέψεις, διάρκειας 6 ωρών έκαστη, για κάθε κύκλο σπουδών, με στόχο την περαιτέρω ανάλυση των θεματικών ενοτήτων, την επίλυση αποριών και την παροχή οδηγιών για τη συγγραφή των εργασιών από τους συμμετέχοντες. Ταυτόχρονα, σε όλη την διάρκεια του προγράμματος υπάρχει πλήρης εκπαιδευτική υποστήριξη και καθοδήγηση, ώστε ο υποψήφιος να επιλύει τυχόν απορίες με στόχο να ολοκληρώσει με επιτυχία την επιμόρφωση.

18 Αξιολόγηση και βαθμολόγηση των εκπαιδευόμενων
Για κάθε διδακτική ενότητα ο εκπαιδευόμενος θα πρέπει να μελετήσει το σύνολο του αναρτημένου υλικού και στο πλαίσιο της πρακτικής άσκησης να επιλύσει το αντίστοιχο τεστ αξιολόγησης. Επιπλέον, στο τέλος του προγράμματος, θα πρέπει να εκπονήσει επιστημονική εργασία έκτασης λέξεων. Ο εκπαιδευόμενος οφείλει να υποβάλει τα ανωτέρω εντός των προθεσμιών που θα τεθούν από τον εκπαιδευτή. Η κλίμακα βαθμολογίας κυμαίνεται από 0 έως 10 τόσο για τα τεστ της κάθε ενότητας όσο και για τη γραπτή εργασία. Για την επιτυχή ολοκλήρωση του προγράμματος επιμόρφωσης και τη χορήγηση του Πιστοποιητικού του ΚΕΔΙΒΙΜ Πανεπιστημίου Πελοποννήσου ο εκπαιδευόμενος πρέπει να λάβει σε όλα τα τεστ αξιολόγησης και στην τελική εργασία βαθμό μεγαλύτερο ή ίσο του 5. Σε περίπτωση που η βαθμολογία του υποψηφίου είναι μικρότερη του βαθμού 5 ο εκπαιδευόμενος έχει τη δυνατότητα επανεξέτασης.

19 Τύπος χορηγούμενου πιστοποιητικού
Μετά την επιτυχή παρακολούθηση του προγράμματος, χορηγείται Πιστοποιητικό Επιμόρφωσης του ΚΕΔΙΒΙΜ Πανεπιστημίου Πελοποννήσου, στο οποίο αναγράφεται ο τίτλος του προγράμματος, η διάρκειά του σε ώρες και η αξία του σε ECTS. Τα πιστοποιητικά υπογράφονται από την αρμόδια Αντιπρύτανη και την Επιστημονική Υπεύθυνη του Προγράμματος και θα είναι διαθέσιμα μετά τη λήξη του προγράμματος. Για τη χορήγηση των πιστοποιητικών απαιτείται η αποπληρωμή του συνόλου των διδάκτρων.

20 Προϋποθέσεις εγγραφής και απαιτούμενα δικαιολογητικά
Απαιτούμενα τυπικά προσόντα και απαραίτητα δικαιολογητικά (επίπεδο προηγούμενων σπουδών, επαγγελματικές ιδιότητες, απαραίτητα δικαιολογητικά, κλπ). Το πρόγραμμα απευθύνεται σε απόφοιτους Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, ΑΕΙ και ΤΕΙ. Τα απαραίτητα δικαιολογητικά που πρέπει να προσκομιστούν είναι: Αντίγραφο τίτλου σπουδών ή απολυτηρίου Λυκείου (απαραίτητο) Αντίγραφα πιστοποιητικών γλωσσομάθειας (προαιρετικά) Οι υποψήφιοι οι οποίοι ανήκουν στις ομάδες που δικαιούνται έκπτωσης, θα πρέπει να υποβάλλουν τα αντίστοιχα δικαιολογητικά.

21 Δίδακτρα και τρόπος πληρωμής
Το κόστος παρακολούθησης του προγράμματος ανέρχεται σε 550€. Επί του ποσού αυτού χορηγούνται εκπτώσεις, όπως αναλύονται στον επόμενο πίνακα. Κάθε υποψήφιος/α εκπαιδευόμενος/η δικαιούται έκπτωσης με βάση την ένταξή του σε μια μόνο ομάδα από αυτές που αναφέρονται στον παρακάτω πίνακα. Σε περίπτωση που κάποιος/α υποψήφιος/α ανήκει σε παραπάνω από μια κατηγορίες από τις προαναφερόμενες δικαιούται μόνο την έκπτωση που αντιστοιχεί σε αυτή με το μεγαλύτερη έκπτωση. Τα δίδακτρα καταβάλλονται σε έως δύο δόσεις στον τραπεζικό λογαριασμό του Ειδικού Λογαριασμού Κονδυλίων 'Έρευνας του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου.

22 Έκπτωση στην Τελική αξία προγράμματος
Κατηγορίες εκπτώσεων Ομάδα Όριο ατόμων Έκπτωση στην Τελική αξία προγράμματος Άνεργοι Όλοι 15% Γονείς μονογονεϊκών οικογενειών ΑμεΑ 20% Μέλη πολύτεκνων οικογενειών Τέκνα ηλικίας έως 26 ετών και γονείς Απόφοιτοι του Παν/μιου Πελοποννήσου Φοιτητές Μέλη του προσωπικού του ΠΑΠΕΛ και του συνεργαζόμενου φορέα Ομαδική εγγραφή (περισσότερα των τριών ατόμων) Εφάπαξ εξόφληση/κατάθεση μέχρι την καταληκτική ημερομηνία των εγγραφών. Λοιπές κατηγορίες συμμετεχόντων

23 Η ψηφιακή εποχή είναι εδώ. Εμείς θα μείνουμε πίσω;


Κατέβασμα ppt "ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΜΜΕ ΣΤΟ ΨΗΦΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΩΝ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ή ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΚΑΙ ΟΤΑ Εξ αποστάσεως εκπαιδευτικό."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google