ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ 2 Παρουσίαση θεσμικού πλαισίου Ν.4142/2013

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ
Advertisements

Ι. Καραγιάννης,Σχ. Σύμβουλος ΠΕ03 Ο ρόλος των Μαθηματικών στο Νέο Γενικό Λύκειο και ΕΠΑ.Λ. Παρουσίαση του νέου Νόμου για τα ΓΕ.Λ. και ΕΠΑ.Λ. Μια πρώτη.
ΕΠΑΛ - ΕΠΑΣ Επαγγελματικά Λύκεια & Σχολές
Βασίλης Παπαχαρίσης ( /
 Αθανάσιος Κουστέλιος Αναπληρωτής Πρύτανη Παν. Θεσσαλίας 5 η Σύνοδος Αναπλ. Πρύτανη - Αντιπρυτάνεων Ακαδημαϊκών Υποθέσεων και Προσωπικού.
Επιτροπή Στρατηγικού Σχεδιασμού Π.Θ Γέμτος Θεοφάνης Καθηγητής, Τμήμα Γεωπονίας Φυτικής Παραγωγής και Αγροτικού Περιβάλλοντος.
Ο ρόλος των Μαθηματικών στο Νέο Γενικό Λύκειο και ΕΠΑ.Λ.
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΟ ΕΚΠΑ
Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες» στο πλαίσιο των αξόνων προτεραιότητας.
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Αναστασία Οικονόμου, Προϊσταμένη Τομέα Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών σε θέματα.
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
Οικονομολόγος Ορισμός Ικανότητες-Δεξιότητες Συνθήκες Εργασίας
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
Η μελέτη του φαινομένου εμπεριέχει δυο τάσεις:
B a c kn e x t h o m e ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΕΞ’ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ Υπουργείο Απασχόλησης και Κοινωνικής προστασίας Κ.Π. «Equal”ΤεχνομάθειαΕυρωπαϊκή.
“Προετοιμασία του Δασκάλου της Κοινωνίας της Πληροφορίας. Αρχική Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών στις Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας” Πρόταση.
Έρευνα στην Εκπαίδευση και την Παιδεία. Οι εμπειρίες του Κέντρου Εκπαιδευτικής Έρευνας. Καθηγητής Κωνσταντίνος Αποστολόπουλος, Μέλος ΕΣET Αντιπρόεδρος.
Αρχική Κατάρτιση και Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών Στελεχών στην Ελλάδα
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
Βασίλης Παπαχαρίσης ( /
Αξιολόγηση στη φυσική αγωγή
ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΚΑΙ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (Υπουργική Απόφαση: Φ.353.1/324/105657/Δ1) Εκπαιδευτικοί Παράλληλης Στήριξης 1.
ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
Η αξιολόγηση του διευθυντή από τον σχολικό σύμβουλο ΠΔ 152/ΦΕΚ 240, Τ. Α΄/ , άρθρα 3,4,6,10,16,17 ΥΑ 10940/
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
Αξιολόγηση του έργου των Εκπαιδευτικών (Π.Δ. 152/2013)
ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΙΑ!!.
ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ
ΠΔ152/2013 (ΦΕΚ240 Α ): Αξιολόγηση των εκπαιδευτικών της Α’/βάθμιας και Β’/βάθμιας Eκπ/σης Διευθυντές σχολικών μονάδων και Ε.Κ.: Κριτήρια διοικητικής.
Τεχνικά Υπεύθυνη του Έργου
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου Πανεπιστήμιο Πατρών, Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης & της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΔΡΑΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ.
Ενότητα 1_1 ΤΟ ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ Τίτλος μαθήματος: Εκπαιδευτική αξιολόγηση.
ΑΜΕρίΑς: Πληροφοριακό Σύστημα Δομών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης Γεώργιος Κουρουπέτρογλου
Δ ΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ (Π.Δ.152/2013) ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ PORTFOLIO Κομοτηνή Πέμπτη 20 Νοεμβρίου 2014 Εισηγήτρια: Γεωργία Χαμζαδάκη.
1 2 ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ 1. ΟΡΑΜΑ2. ΣΚΟΠΟΙ3. ΔΡΑΣΕΙΣ ΕΠΙΤΕΥΞΗΣ ΣΚΟΠΩΝ4. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΘΕΣΗ6. ΜΕΛΗ7.
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΓΙΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ Γιάννης Δ. Καραντζής τ. Επίκουρος Καθηγητής ΠΤΔΕ Μάιος 2016.
ΕΥΗ ΖΑΜΠΕΤΑ.  Α. ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΤΙΚΗ ΚΑΙ ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΤΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ  Β. Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΎ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ  Γ. Ο ΒΑΘΜΟΣ ΑΥΤΟΝΟΜΙΑΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ.
 Το 1978 τονίζεται ότι ο θεσμός του Επιθεωρητή είναι ξεπερασμένος, καθώς οι δάσκαλοι εκφράζουν την απαγοήτευσή τους απέναντι στο πρόσωπο του Επιθεωρητή,
ΕΥΗ ΖΑΜΠΕΤΑ.  Α. ΟΙ ΔΥΟ ΠΑΡΑΔΟΣΕΙΣ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ  Β. Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΎ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ  Γ. Ο ΒΑΘΜΟΣ ΑΥΤΟΝΟΜΙΑΣ.
ΣΥΣΤΑΣΗ 6 ου ΣΔΕΥ ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ ΦΕΚ 2197/13/10/2015 ΕΤΟΣ
Αξιολογηση εκπαιδευτικου εργου
Εύη Μακρή-Μπότσαρη Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας
Επιβλέπουσα Καθηγήτρια: Βασιλική Ασκητοπούλου
Ερωτηματολόγιο Α.Κί.ΔΑ για τις βασικές πρόνοιες ενός Νέου Σχεδίου Αξιολόγησης Απόψεις Εκπαιδευτικών.
Επιχειρησιακά Προγράμματα Δήμων
Διαδικασίες για την υλοποίηση του θεσμού της Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου της σχολικής μονάδας κατά το σχολικό έτος Υ.ΠΑΙ.Θ. – Ι.Ε.Π.
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
Τίτλος μαθήματος: Εκπαιδευτική αξιολόγηση
«Ανάπτυξη υποστηρικτικών δομών για την Ένταξη και Συμπερίληψη στην Εκπαίδευση των μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες - Μετατροπή του.
Συγκριτικά στοιχεία ελληνικής και διεθνούς νομοθεσίας
Φορεις και μορφες αξιολογησης: 2Ο Μαθημα
Εναλλακτικές μορφές εκπαιδευτικής αξιολόγησης
Η Ενιαία Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Συμβάσεων
Δ.Ι.Ε.Κ. ΑΙΓΑΛΕΩ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΕΤΟΣ
ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ
Υπηρεσιακα συμβουλια - συνελευσεισ
Καθηκοντα και αρμοδιοτητεσ των Σχολικων συμβουλων
Οργάνωση, Διοίκηση και Κοινωνιολογία της Εκπαίδευσης
Ενημερώνομαι και γνωρίζω. 1ο Λύκειο Σπάτων / Οκτώβριος 2014
ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΚΑΙ ΕΜΠΛΟΚΗ ΜΑΘΗΤΩΝ: ΑΠΟΨΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ     ΦΟΙΤΗΤΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΝΑΣΙΚΑΣ     ΕΠΙΒΛΕΠΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ.
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
Ενιαίο Σύστημα Κινητικότητας στη Δημόσια Διοίκηση και την Τοπική Αυτοδιοίκηση Ν.4440/2016 Γιάννης Σπηλιωτόπουλος ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΑΝΑΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗΣ 
Διαδικασίες για την υλοποίηση του θεσμού της Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου της σχολικής μονάδας κατά το σχολικό έτος Υ.ΠΑΙ.Θ. – Ι.Ε.Π.
Αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου
Πρακτικές οδηγίες υλοποίησης δράσεων εντός κι εκτός σχολείου…
Διαδικασίες για την υλοποίηση του θεσμού της Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου της σχολικής μονάδας κατά το σχολικό έτος Υ.ΠΑΙ.Θ. – Ι.Ε.Π.
Νόμος 4547/2018 (Αρ. Φύλλου 102) – άρθρο 47
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ 2 Παρουσίαση θεσμικού πλαισίου Ν.4142/2013 ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ 2 Παρουσίαση θεσμικού πλαισίου Ν.4142/2013 Λειτουργία ΑΔΙΠΠΔΕ Π.Δ. 152/5-11-2013 (Αξιολόγηση εκπαιδευτικών)  Μια πρόταση διασύνδεσής τους.   Βενετία Δρίκου Θεόδωρος Νταβλαντάνης Αποστολία Παπαγιάννη Δημοσθένης Τσίρος

ΑρχΗ ΔιασφΑλισηΣ ΤΗΣ ΠοιΟτηταΣ στην Πρωτοβάθμια και ΔευτεροβΑθμια ΕκπαΙδευση (Α.ΔΙ.Π.Π.Δ.Ε.) Διεθνής ονομασία: «Authority for Quality Assurance in Primary and Secondary Education». (εδρεύει στην Αθήνα) Στόχος: Διασφάλιση υψηλής ποιότητας του εκπαιδευτικού έργου. Αξιολογεί το εκπαιδευτικό έργο. Στηρίζει την στρατηγική του υπουργείου παιδείας για την μεταδευτεροβάθμια εκπαίδευση των μαθητών και την διά βίου μάθηση.

ΑρχΗ ΔιασφΑλισηΣ ΤΗΣ ΠοιΟτηταΣ στην ΠρωτοβΑθμια και ΔευτεροβΑθμια ΕκπαΙδευση (Α.ΔΙ.Π.Π.Δ.Ε.) ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ: Παρακολουθεί- Μελετά- Αξιολογεί την εφαρμογή της εκπαιδευτικής πολιτικής. Εποπτεύει την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών. Μεταξιολογεί τα συστήματα αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου και των εκπαιδευτικών. Αποφασίζει για τις ενστάσεις διευθυντών εκπαίδευσης και σχολικών συμβούλων.

ΑρχΗ ΔιασφΑλισηΣ ΤΗΣ ΠοιΟτηταΣ στην ΠρωτοβΑθμια και ΔευτεροβΑθμια ΕκπαΙδευση (Α.ΔΙ.Π.Π.Δ.Ε.) (ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΣΥΝΕΧΕΙΑ …) Γνωμοδοτεί (ή εισηγείται) σχετικά με θέματα που αφορούν τις αρμοδιότητες της. Οργανώνει διεξοδικά και δημοσιοποιεί εκ των προτέρων τις διαδικασίες αξιολόγησης. Διαθέτει βάση δεδομένων της αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου σε συνεργασία με υπηρεσίες του υπουργείου παιδείας.

Αρχή ΔιασφάλισηΣ ΤΗΣ ΠοιότηταΣ στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση (Α.ΔΙ.Π.Π.Δ.Ε.) (ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΣΥΝΕΧΕΙΑ …) Υποστηρίζει τις σχολικές μονάδες και τους περιφερειακούς διευθυντές. Διεξάγει μελέτες σχετικές με την αποστολή της. Συνεργάζεται με άλλους όμοιους διεθνείς οργανισμούς

Αρχή ΔιασφάλισηΣ ΤΗΣ ΠοιότηταΣ στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση (Α.ΔΙ.Π.Π.Δ.Ε.) ΑΝΩΤΑΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΟΡΓΑΝΟ ΑΡΧΗΣ: ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ (θητεία τετραετής) Διάρθρωση: Πρόεδρος (Ορίζεται από τον υπουργό παιδείας) + Αντιπρόεδρος. Πρόεδρος Ι.Ε.Π. Δύο εκπαιδευτικοί (με «βαθμό» τουλάχιστον Β΄, κάτοχοι μεταπτυχιακού διπλώματος).

Αρχή ΔιασφάλισηΣ ΤΗΣ ΠοιότηταΣ στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση (Α.ΔΙ.Π.Π.Δ.Ε.) ΑΝΩΤΑΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΟΡΓΑΝΟ ΑΡΧΗΣ: ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ (θητεία τετραετής) Διάρθρωση: Καθηγητής πανεπιστημίου (με ειδίκευση στην αξιολόγηση ή σε άλλους τομείς). Τα μέλη του συμβουλίου απαγορεύεται να είναι προϊστάμενοι υπηρεσιών ή να μετέχουν σε όργανα διοίκησης φορέων το εκπαιδευτικό έργο των οποίων αξιολογείται από την αρχή.

Αρχή ΔιασφάλισηΣ ΤΗΣ ΠοιότηταΣ στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση (Α.ΔΙ.Π.Π.Δ.Ε.) Οι αποφάσεις της «Αρχής» κοινοποιούνται στον υπουργό παιδείας και θρησκευμάτων. ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΠΡΟΕΔΡΟΥ Α.ΔΙ.Π.Π.Δ.Ε.: Συγκαλεί το συμβούλιο και προεδρεύει στις συνεδριάσεις.

Αρχή ΔιασφάλισηΣ ΤΗΣ ΠοιότηταΣ στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση (Α.ΔΙ.Π.Π.Δ.Ε.) ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΠΡΟΕΔΡΟΥ Α.ΔΙ.Π.Π.Δ.Ε.: Εκπροσωπεί την αρχή δικαστικώς και εξωδίκως. Καταρτίζει την ημερήσια διάταξη. Παρακολουθεί την πορεία της εκτέλεσης των αποφάσεων.

Αρχή ΔιασφάλισηΣ ΤΗΣ ΠοιότηταΣ στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση (Α.ΔΙ.Π.Π.Δ.Ε.) Για τη διοικητική και επιστημονική λειτουργία της Αρχής συνιστάται διεύθυνση διοικητικής και επιστημονικής υποστήριξης στην οποία προΐσταται διευθυντής. Ο διευθυντής της Αρχής διορίζεται με απόφαση του προέδρου της Αρχής ύστερα από δημόσια προκήρυξη της θέσης και αξιολόγηση των υποψηφίων από τριμελή επιτροπή.

Αρχή ΔιασφάλισηΣ ΤΗΣ ΠοιότηταΣ στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση (Α.ΔΙ.Π.Π.Δ.Ε.) Αρμοδιότητες διευθυντή: Συντονίζει και κατευθύνει την επιστημονική και τη διοικητική υπηρεσία και τις μονάδες τους. Εισηγείται την σύγκληση του Συμβουλίου και την ημερήσια διάταξη.

Αρχή ΔιασφάλισηΣ ΤΗΣ ΠοιότηταΣ στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση (Α.ΔΙ.Π.Π.Δ.Ε.) Αρμοδιότητες διευθυντή: Συμμετέχει στις συνεδριάσεις χωρίς δικαίωμα ψήφου. Είναι διοικητικός και πειθαρχικός προϊστάμενος του ειδικού επιστημονικού και του διοικητικού προσωπικού.

Αρχή ΔιασφάλισηΣ ΤΗΣ ΠοιότηταΣ στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση (Α.ΔΙ.Π.Π.Δ.Ε.) Τμήματα διεύθυνσης διοικητικής και επιστημονικής υποστήριξης: Τμήμα επιστημονικής υποστήριξης. Τμήμα οικονομικής και διοικητικής υποστήριξης.

Αρχή ΔιασφάλισηΣ ΤΗΣ ΠοιότηταΣ στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση (Α.ΔΙ.Π.Π.Δ.Ε.) Η «Αρχή» έχει την δυνατότητα να προσκαλεί και να συνεργάζεται με καθηγητές των ΑΕΙ (της Ελλάδας και του εξωτερικού). Το συμβούλιο της «Αρχής» αναθέτει τα καθήκοντα στον καθηγητή.

Αρχή ΔιασφάλισηΣ ΤΗΣ ΠοιότηταΣ στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση (Α.ΔΙ.Π.Π.Δ.Ε.) Η Αρχή συγκροτεί μία ή περισσότερες πενταμελείς επιτροπές αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου (Ε.Α.Ε.Ε.) ανά διεύθυνση εκπαίδευσης. Οι Ε.Α.Ε.Ε συγκροτούνται από εμπειρογνώμονες εγγεγραμμένους στο Μητρώο Εμπειρογνωμόνων Αξιολόγησης Εκπαιδευτικού Έργου (Μ.Ε.Α.Ε.Ε.)

Αρχή ΔιασφάλισηΣ ΤΗΣ ΠοιότηταΣ στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση (Α.ΔΙ.Π.Π.Δ.Ε.) Αρμοδιότητες επιτροπών αξιολόγησης: Αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου των σχολικών μονάδων. Αξιολόγηση υπηρεσιών του υπουργείου παιδείας που ασκούν αρμοδιότητες σε θέματα της πρωτοβάθμιας και της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Οι Ε.Α.Ε.Ε. μπορεί να αποτελούν και διοικητικά όργανα δευτεροβάθμιας αξιολόγησης των εκπαιδευτικών.

ΑΡΧΗ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ (Α.ΔΙ.Π.Π.Δ.Ε) Η Ε.Α.Ε.Ε αξιολογεί την ποιότητα του εκπαιδευτικού έργου με βάση προκαθορισμένα κριτήρια. Η Ε.Α.Ε.Ε συντάσσει έκθεση αξιολόγησης η οποία υποβάλλεται στο Συμβούλιο της Αρχής ώστε να εκδοθεί και να δημοσιοποιηθεί η απόφαση αξιολόγησης. Οι εκθέσεις αξιολόγησης Ε.Α.Ε.Ε και οι αποφάσεις αξιολόγησης της Αρχής κοινοποιούνται στους αξιολογούμενους φορείς και τον Υπουργό. Δημοσιοποιούνται στην ιστοσελίδα της Αρχής.

Αρχη ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ (Α.ΔΙ.Π.Π.Δ.Ε) ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ Η απόφαση της Αρχής μπορεί να είναι: Θετική (διάρκεια ισχύος τα οκτώ έτη). Θετική υπό όρους Αρνητική Θετική υπό όρους ή αρνητική απόφαση: -Αναφέρονται τα κριτήρια που δεν ικανοποιούνται -Τίθεται συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα -Επανεξέταση της απόφασης

ΑΡΧΗ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ (Α.ΔΙ.Π.Π.Δ.Ε) ΓΕΝΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Τα μαθησιακά αποτελέσματα Η ποιότητα και αποτελεσματικότητα του διδακτικού έργου (αξιολόγηση από μαθητές και γονείς) Η ποιότητα των υποστηρικτικών υπηρεσιών (σχολικά εργαστήρια και βιβλιοθήκες) Ο βαθμός ανταπόκρισης στα προγράμματα δράσης (σχολικές μονάδες και διευθύνσεις εκπαίδευσης) Η καταλληλότητα των προσόντων του διδακτικού προσωπικού.

ΑΡΧΗ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ (Α.ΔΙ.Π.Π.Ε.) Η ανταπόκριση στο στρατηγικό στόχο για μείωση της μαθητικής διαρροής και στην αντιμετώπιση φαινομένων ρατσισμού, εκφοβισμού και βίας (σχολικές μονάδες). Συμπλήρωση-Εξειδίκευση-Αναθεώρηση των κριτηρίων με απόφαση της Αρχής. Εξειδίκευση: Λαμβάνεται υπόψη η διακριτή φυσιογνωμία πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και οι ιδιαιτερότητες της περιοχής,

ΑΡΧΗ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΗ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ (Α.ΔΙ.Π.Π.Δ.Ε) ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΑΡΧΗΣ Καταρτίζεται από την ίδια μέσα σε έξι μήνες από την συγκρότηση του Συμβουλίου. Κυρώνεται με προεδρικό διάταγμα. Ρυθμίζει: Τα θέματα της εσωτερικής οργάνωσης και λειτουργίας της. Τα θέματα υπηρεσιακής κατάστασης των μελών και του προσωπικού. Τα θέματα διοικητικής υποστήριξης των Ε.Α.Ε.Ε.

ΑΡΧΗ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ (Α.ΔΙ.Π.Π.Δ.Ε.) ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΑΡΧΗΣ Εσωτερική αξιολόγηση της λειτουργίας και του έργου της σύμφωνα με τις διατάξεις του Οργανισμού της. Εξωτερική αξιολόγηση σε έγκυρους και διεθνώς αναγνωρισμένους αξιολογητές (οργανισμούς ή φορείς) με συναφή δραστηριότητα στο εξωτερικό και κυρίως στον ευρωπαϊκό χώρο.

ΑΡΧΗ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ (Α.ΔΙ.Π.Π.Δ.Ε.) ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΑΡΧΗΣ Η Αρχή συντάσσει και υποβάλλει ετήσιες εκθέσεις πεπραγμένων και απολογισμού στον Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού.

ΑΡΧΗ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ (Α.ΔΙ.Π.Π.Δ.Ε.) ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΕΙΣ Η Α.ΔΙ.Π.Π.Δ.Ε είναι ανεξάρτητη δημόσια αρχή. Η Α.ΔΙ.Π.Π.Δ.Ε δεν είναι ελεγκτικός ούτε παρεμβατικός μηχανισμός στην αποστολή και τη λειτουργία των εκπαιδευτικών δομών. Βασικό έργο της Α.ΔΙ.Π.Π.Δ.Ε. Η διασφάλιση της ποιότητας του εκπαιδευτικού έργου - διαπίστωση καλής λειτουργίας των διαδικασιών εφαρμογής του συστήματος αξιολόγησης .

ΑΡΧΗ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ (Α.ΔΙ.Π.Π.Δ.Ε.) Η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών δομών, των σχολικών μονάδων και του ανθρώπινου δυναμικού (εποπτικός και συντονιστικός ρόλος ). Η προαγωγή της έρευνας στα ζητήματα αξιολόγησης και βελτίωσης της ποιότητας. Η ενημέρωση της Πολιτείας για τα αποτελέσματα της αξιολόγησης. Η μεταξιολόγηση του συστήματος αξιολόγησης . ΠΟΡΙΣΜΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ –ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2012

ΑΡΧΗ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ (Α.ΔΙ.Π.Π.Δ.Ε.) ΒΑΣΙΚΕΣ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ. Ενεργητική εμπλοκή των εκπαιδευτικών σε όλη την διαδικασία. Διαμόρφωση κουλτούρας αξιολόγησης (ανατροφοδότηση, βελτίωση της εκπαιδευτικής διαδικασίας ). Ο βασικός σκοπός της αξιολόγησης και οι επιμέρους στόχοι : σαφείς , κατανοητοί και κυρίως αποδεκτοί από τους εμπλεκόμενους. Οι διαδικασίες να καθορίζονται από τους διατυπωμένους στόχους. Ο Σχολικός Σύμβουλος σε ρόλο Μέντορα και κριτικού φίλου εντός της σχολικής μονάδας.

ΑΡΧΗ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ (Α.ΔΙ.Π.Π.Δ.Ε.) Συνυπολογισμός εκάστοτε εκπαιδευτικών περιστάσεων. Η αξιολόγηση να υλοποιείται όχι μόνο από πάνω προς τα κάτω αλλά και από κάτω προς τα πάνω, με διαδικασίες που αναδύονται μέσα από τα σχολεία και υποστηρίζονται από εξωτερικούς φορείς αξιολόγησης (March &Olsen,1976 Miles, 1981) ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ ΤΕΥΧΟΣ 15 ΣΕΠ.2009

ΠΡΟΕΔΡΙΚΟ ΔΙΑΤΑΓΜΑ ΥΠ’ ΑΡΙΘΜ. 152 5 ΝοεμβρΙου 2013 Αξιολόγηση των εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.

ΑΡΘΡΟ 1 ΠΕΔΙΟ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΚΑΙ ΟΡΙΣΜΟΙ ΑΡΘΡΟ 1 ΠΕΔΙΟ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΚΑΙ ΟΡΙΣΜΟΙ ΠΕΔΙΟ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ : ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ & ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ (ΔΥΟ) : ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ: ΔΙΟΙΚΗΣΗ – ΟΡΓΑΝΩΣΗ - ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ & ΔΟΜΩΝ ΕΚΠ/ΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ: ΑΣΚΗΣΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΥ – ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΥ – ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ & ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ

ΑΡΘΡΟ 2 ΣκοπΟς της αξιολΟγησης (ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ) γενικΕς αρχΕς Ολοκληρωμένη αποτύπωση των δεδομένων που προκύπτουν από την αξιολόγηση της σχολικής μονάδας και του εκπαιδευτικού συστήματος στο σύνολό του με στόχο τη βελτίωσή του Διαπίστωση της ποιότητας των δομών, των λειτουργιών και των αποτελεσμάτων του εκπαιδευτικού και διοικητικού τους έργου Διάχυση των καλών πρακτικών στα σχολεία όλης της χώρας Επιστημονική επαγγελματική ανάπτυξη και εξέλιξη των στελεχών και των εκπαιδευτικών Διεκπεραίωση των διοικητικών - υπηρεσιακών διαδικασιών που απαιτεί η λειτουργικότητα του εκπαιδευτικού συστήματος.

ΑΡΘΡΟ 3 (1/10) ΚριτΗρια διοικητικΗς και εκπαιδευτικΗς αξιολΟγησης και Συντελεστές ΒαρΥτητας (σ. β.) Α’ ΟΜΑΔΑ περιφερειακοί διευθυντές εκπαίδευσης συντονιστές εκπαίδευσης του εξωτερικού προϊστάμενοι των τμημάτων επιστημονικής –παιδαγωγικής καθοδήγησης σχολικοί σύμβουλοι διευθυντές διευθύνσεων εκπαίδευσης

ΑΞΙΟΛΟΓΟΥΝΤΑΙ (ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΚΡΙΤΗΡΙΩΝ IV) ΑΡΘΡΟ 3 (2/10) ΚριτΗρια διοικητικΗς και εκπαιδευτικΗς αξιολΟγησης και σ. β. ΑΞΙΟΛΟΓΟΥΝΤΑΙ (ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΚΡΙΤΗΡΙΩΝ IV) Άσκηση διοικητικού /οργανωτικού έργου (Σ.B. 2) Άσκηση του έργου εποπτείας και αξιολόγησης (Σ.B. 1) Παιδαγωγική οπτική στην άσκηση διοικητικού έργου σε εκπαιδευτική δομή (Σ.B. 1). IV. Επιστημονική-επαγγελματική ανάπτυξη (Σ.B. 1)

ΑΡΘΡΟ 3 (3/10) ΚριτΗρια διοικητικΗς και εκπαιδευτικΗς αξιολΟγησης και σ.β. Β’ ΟΜΑΔΑ Διευθυντές σχολικών μονάδων Διευθυντές Σχολικών Εργαστηριακών Κέντρων (Σ.Ε.Κ.) ΑΞΙΟΛΟΓΟΥΝΤΑΙ (ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ V) Άσκηση διοικητικού /οργανωτικού έργου (Σ. Β. 1,5) Άσκηση του έργου εποπτείας και αξιολόγησης (Σ.Β. 1) Σχολικό κλίμα /παιδαγωγική σχολικής μονάδας ή του Σ.Ε.Κ. (Σ.Β. 0,50) Προγραμματισμός /Διεξαγωγή Διδασκαλίας, αξιολόγηση μαθητών (Σ.Β. 1) Επιστημονική-επαγγελματική ανάπτυξη (Σ.Β. 1)

ΑΡΘΡΟ 3 (4/10) ΚριτΗρια διοικητικΗς & εκπαιδευτικΗς αξιολΟγησης / σ.β. Γ’ ΟΜΑΔΑ προϊστάμενοι των Κέντρων Διαφοροδιάγνωσης, Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) υπεύθυνοι Κέντρων Συμβουλευτικής - Προσανατολισμού (ΚΕ.ΣΥ.Π.) υπεύθυνοι Κέντρων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης (Κ.Π.Ε.) ΑΞΙΟΛΟΓΟΥΝΤΑΙ (ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΚΡΙΤΗΡΙΩΝ V) Άσκηση διοικητικού /οργανωτικού έργου (Σ. Β. 1,5) Άσκηση του έργου εποπτείας / αξιολόγησης προσωπικού και αυτό-αξιολόγηση των δομών ευθύνης τους (Σ.Β. 1,5) Παιδαγωγική οπτική στην άσκηση διοικητικού έργου σε εκπαιδευτική δομή (Σ.Β. 1) Επιστημονική-επαγγελματική ανάπτυξη (Σ.Β. 1)

ΑΡΘΡΟ 3 (5/10) ΚριτΗρια διοικητικΗς και εκπαιδευτικΗς αξιολΟγησης / σ ΑΡΘΡΟ 3 (5/10) ΚριτΗρια διοικητικΗς και εκπαιδευτικΗς αξιολΟγησης / σ.β. Δ’ ΟΜΑΔΑ προϊστάμενοι εκπαιδευτικών θεμάτων διευθύνσεων εκπαίδευσης υπεύθυνοι περιβαλλοντικής εκπαίδευσης υπεύθυνοι αγωγής υγείας Υπεύθυνοι πολιτιστικών θεμάτων και σχολικών δραστηριοτήτων Υπεύθυνοι Κέντρων Φυσικών Επιστημών (Ε.Κ.Φ.Ε.) Τεχνικοί υπεύθυνοι Κέντρων Πληροφορικής Νέων Τεχνολογιών (ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ.) υπεύθυνοι Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού (Σ.Ε.Π.) υπεύθυνοι στους Συμβουλευτικούς Σταθμούς Νέων (Σ.Σ.Ν.)

ΑΞΙΟΛΟΓΟΥΝΤΑΙ (ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΙV) ΑΡΘΡΟ 3 (6/10) ΚριτΗρια διοικητικΗς και εκπαιδευτικΗς αξιολΟγησης / σ.β. ΑΞΙΟΛΟΓΟΥΝΤΑΙ (ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΙV) Άσκηση οργανωτικού έργου (Σ. Β. 1) Άσκηση έργου επιστημονικής – παιδαγωγικής ενημέρωσης, καθοδήγησης ή/και επιμορφωτικής στήριξης των εκπαιδευτικών (Σ. Β 2) Άσκηση έργου αυτό-αξιολόγησης, προγραμματισμού και υλοποίησης δράσεων βελτίωσης και τεκμηριωμένης αποτίμησης των αποτελεσμάτων. (Σ.Β. 1) Επιστημονική-επαγγελματική ανάπτυξη (Σ.Β. 1)

ΑΡΘΡΟ 3 (7/10) ΚριτΗρια διοικητικΗς και εκπαιδευτικΗς αξιολΟγησης / σ ΑΡΘΡΟ 3 (7/10) ΚριτΗρια διοικητικΗς και εκπαιδευτικΗς αξιολΟγησης / σ.β. ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ Οι εκπαιδευτικοί που υπηρετούν στις σχολικές μονάδες αξιολογούνται με τα ακόλουθα, ανά κατηγορία αναφερόμενα, κριτήρια: Κατηγορία Ι – Εκπαιδευτικό περιβάλλον, η οποία περιλαμβάνει τα εξής κριτήρια (Συντελεστής βαρύτητας 0,75): Διαπροσωπικές σχέσεις και προσδοκίες. Παιδαγωγικό κλίμα στη σχολική τάξη. Οργάνωση της σχολικής τάξης. Κατηγορία ΙΙ – Σχεδιασμός, προγραμματισμός και προετοιμασία της διδασκαλίας, η οποία περιλαμβάνει τα εξής κριτήρια (Συντελεστής βαρύτητας 0,50): Βαθμός αντίληψης των δυνατοτήτων και αναγκών των μαθητών για τη διαμόρφωση του σχεδιασμού της διδασκαλίας. Στόχοι και περιεχόμενο. Διδακτικές ενέργειες και εκπαιδευτικά μέσα.

ΑΡΘΡΟ 3 (8/10) ΚριτΗρια διοικητικΗΣ και εκπαιδευτικΗΣ αξιολΟγησηΣ / σ ΑΡΘΡΟ 3 (8/10) ΚριτΗρια διοικητικΗΣ και εκπαιδευτικΗΣ αξιολΟγησηΣ / σ.β. Κατηγορία ΙΙΙ – Διεξαγωγή της διδασκαλίας και αξιολόγηση των μαθητών, η οποία περιλαμβάνει τα εξής κριτήρια (Συντελεστής βαρύτητας 1,25): Προετοιμασία μαθητών για τη διδασκαλία. Διδακτικές ενέργειες και εκπαιδευτικά μέσα. Ενέργειες μαθητών κατά τη διαδικασία μάθησης. Εμπέδωση της νέας γνώσης και αξιολόγηση των μαθητών. Κατηγορία IV – Υπηρεσιακή συνέπεια και επάρκεια, η οποία περιλαμβάνει τα εξής κριτήρια (Συντελεστής βαρύτητας 1,50) Τυπικές υπαλληλικές υποχρεώσεις. Συμμετοχή στη λειτουργία της σχολικής μονάδας και στην αυτο – αξιολόγησή της. Επικοινωνία και συνεργασία με γονείς και φορείς. Κατηγορία V – Επιστημονική και επαγγελματική ανάπτυξη του εκπαιδευτικού, η οποία περιλαμβάνει τα εξής κριτήρια: (Συντελεστής βαρύτητας 1): Τυπικά προσόντα και επιστημονική ανάπτυξη. Επαγγελματική ανάπτυξη.

ΑΡΘΡΟ 3 (9/10) ΚριτΗρια διοικητικΗΣ και εκπαιδευτικΗΣ αξιολΟγησηΣ / σ ΑΡΘΡΟ 3 (9/10) ΚριτΗρια διοικητικΗΣ και εκπαιδευτικΗΣ αξιολΟγησηΣ / σ.β. Οι συντελεστές βαρύτητας των κριτηρίων αξιολόγησης των ιδιωτικών εκπαιδευτικών είναι ίδιοι με τους συντελεστές της προηγούμενης παραγράφου που αφορά στους εκπαιδευτικούς της δημόσιας εκπαίδευσης. Οι εκπαιδευτικοί που είναι αποσπασμένοι στην Κ.Υ. ή σε αποκεντρωμένες υπηρεσίες ή σε δομές του Υ.ΠΑΙ.Θ. και δεν ασκούν διοικητικά καθήκοντα αξιολογούνται με τα ακόλουθα, ανά κατηγορία αναφερόμενα, κριτήρια: Κατηγορία I – Υπηρεσιακή συνέπεια και επάρκεια. Περιλαμβάνει το ομώνυμο κριτήριο που σχετίζεται με την τήρηση των τυπικών υπαλληλικών υποχρεώσεων και τη συμμετοχή στη λειτουργία της οργανικής μονάδας ή υπηρεσίας καθώς και στην αυτο – αξιολόγησή της. (Συντελεστής βαρύτητας 3): Κατηγορία ΙΙ – Επιστημονική και επαγγελματική ανάπτυξη. Περιλαμβάνει τα εξής κριτήρια (Συντελεστής βαρύτητας 2): Τυπικά προσόντα και επιστημονική ανάπτυξη. Επαγγελματική ανάπτυξη.

ΑΡΘΡΟ 3 (10/10) ΚριτΗρια διοικητικΗΣ και εκπαιδευτικΗΣ αξιολΟγησηΣ / σ ΑΡΘΡΟ 3 (10/10) ΚριτΗρια διοικητικΗΣ και εκπαιδευτικΗΣ αξιολΟγησηΣ / σ.β. Οι εκπαιδευτικοί ειδικών σχολείων της ειδικής αγωγής τμημάτων ένταξης Τμημάτων παράλληλης στήριξης αξιολογούνται: Σχολικούς συμβούλους ειδικής αγωγής

ΑΡΘΡΟ 4(1/4) Οργανα διοικητικΗς και εκπαιδευτικΗς αξιολΟγησης περιφερειακοί διευθυντές εκπαίδευσης: διοικητική αξιολόγηση: δύο Γεν. Διευθυντές του Υπουργείου εκπαιδευτικής αξιολόγησης: Πρόεδρος Ι.Ε.Π. Οι σχολικοί σύμβουλοι: διοικητική αξιολόγηση: περιφερειακός διευθυντής εκπαιδευτική αξιολόγηση προϊσταμένοι ΕΠΚΑ τμήματα επιστημονικής – παιδαγωγικής καθοδήγησης διευθυντές διεύθυνσης εκπαίδευσης: διοικητικής αξιολόγησης περιφερειακούς διευθυντές εκπαίδευσης εκπαιδευτικής αξιολόγησης από τον προϊστάμενο ΕΠΚΑ.

ΑΡΘΡΟ 4(2/4) Οργανα διοικητικΗς και εκπαιδευτικΗς αξιολΟγησης προϊστάμενοι των Κέντρων Διαφοροδιάγνωσης, Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) υπεύθυνοι των Κέντρων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης (Κ.Π.Ε.) οι υπεύθυνοι των Κέντρων Συμβουλευτικής και Προσανατολισμού (ΚΕ.ΣΥ.Π.) διοικητική αξιολόγηση: περιφερειακούς διευθυντές εκπαίδευσης εκπαιδευτική αξιολόγηση : προϊστάμενος ΕΠΚΑ. διευθυντές σχολικών μονάδων διευθυντές Σ.Ε.Κ. διοικητική αξιολόγηση: διευθυντές εκπαίδευσης εκπαιδευτική αξιολόγηση: σχολικοί σύμβουλοι παιδαγωγικής ευθύνης

ΑΡΘΡΟ 4(3/4) Οργανα διοικητικΗΣ και εκπαιδευτικΗΣ αξιολΟγησηΣ προϊστάμενοι Νηπιαγωγείων : διοικητική αξιολόγηση: διευθυντές εκπαίδευσης εκπαιδευτική αξιολόγηση: σχολικοί σύμβουλοι παιδαγωγικής ευθύνης υποδιευθυντές των σχολικών μονάδων: διοικητικής αξιολόγησης: διευθυντές της σχολικής μονάδας εκπαιδευτικής αξιολόγησης: ως εκπαιδευτικοί σχολικής τάξης Δ’ ΟΜΑΔΑ : εκπαιδευτική αξιολόγηση: σχολικό σύμβουλο

ΑΡΘΡΟ 4(4/4) Οργανα διοικητικΗΣ και εκπαιδευτικΗΣ αξιολΟγησηΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ Οι εκπαιδευτικοί της σχολικής τάξης, οι υπεύθυνοι τομέων εργαστηρίων και οι υπεύθυνοι Σ.Ε. της επαγγελματικής εκπαίδευσης αξιολογούνται στα κριτήρια της διοικητικής αξιολόγησης από τους διευθυντές των οικείων σχολικών μονάδων και των ΣΕΚ, αντίστοιχα, και στα κριτήρια της εκπαιδευτικής αξιολόγησης οι εκπαιδευτικοί Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης από τους οικείους σχολικούς συμβούλους, οι εκπαιδευτικοί Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης από τους σχολικούς συμβούλους ειδικότητας και οι υπεύθυνοι τομέων εργαστηρίων και οι υπεύθυνοι Σ.Ε. από σχολικούς συμβούλους παιδαγωγικής ευθύνης των ΣΕΚ, που ορίζονται από τον περιφερειακό διευθυντή.

ΑΡΘΡΟ 5 ΠοιοτικΟΣ χαρακτηρισμΟΣ & κλΙμακα βαθμολΟγησΗΣ Το έργο των εκπαιδευτικών αξιολογείται στο σύνολό του, καθώς και ξεχωριστά για κάθε κατηγορία κριτηρίων και κάθε επιμέρους κριτήριο που αναφέρεται στο προηγούμενο άρθρο. Για την αξιολόγηση χρησιμοποιείται τετράβαθμη περιγραφική κλίμακα. Η ένταξη του αξιολογούμενου σε βαθμίδα της περιγραφικής κλίμακας συνεπάγεται τον ποιοτικό του χαρακτηρισμό ως ακολούθως: «ελλιπής», «επαρκής», «πολύ καλός» ή «εξαιρετικός». Ο αξιολογητής, μετά την κατάταξη του αξιολογούμενου σε κάποια από τις τέσσερις βαθμίδες της ποιοτικής κλίμακας, προβαίνει στην ακριβή τοποθέτησή του εντός του φάσματος με τη χρήση αριθμητικού βαθμολογικού δείκτη από 100βαθμη κλίμακα. Η αντιστοίχιση τετράβαθμης ποιοτικής κλίμακας και εκατοντάβαθμης αριθμητικής κλίμακας έχει ως εξής: «ελλιπής»: 0 έως 30 βαθμοί, «επαρκής»: 31 έως 60 βαθμοί «πολύ καλός»: 61 έως 80 βαθμοί και «εξαιρετικός»: 81 έως 100 βαθμοί. Ο αξιολογητής στην οικεία έκθεση αξιολόγησης αναγράφει για κάθε αξιολογούμενο κριτήριο τον ποιοτικό χαρακτηρισμό και τη βαθμολογία του αξιολογούμενου. Ο μέσος όρος της βαθμολογίας των επιμέρους κριτηρίων κάθε κατηγορίας αποτελεί τη βαθμολογία της οικείας κατηγορίας κριτηρίων, από την οποία προκύπτει ο αντίστοιχος γενικός ποιοτικός χαρακτηρισμός στη συγκεκριμένη κατηγορία.

ΑΡΘΡΟ 6 ΠοιοτικΟς αξιολογικΟς χαρακτηρισμΟς των περιφερειακΩν διευθυντΩν εκπαΙδευσης και συντονιστΩν εκπαΙδευσης εξωτερικοΥ (Αρθρο 3, παρ. 1) ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΤΩΝ ΟΜΑΔΩΝ: Α, Β, Γ, Δ ΓΙΑ ΚΑΘΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ (Ι, ΙΙ, ΙΙΙ, IV) ΑΞΙΟΛΟΓΟΥΝΤΑΙ ΠΕΡΙΓΡΑΦΙΚΑ ΚΛΙΜΑΚΑ ΠΟΙΟΤΙΚΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΥ ΩΣ: ΕΛΛΙΠΕΙΣ ΕΠΑΡΚΕΙΣ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΙ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟΙ

ΑΡΘΡΟ 14 (1/3) ΠοιοτικΟΣ αξιολογικΟΣ χαρακτηρισμΟΣ των εκπαιδευτικΩν (Αρθρο 3, παρ. 10) Στα κριτήρια της κατηγορίας Ι του εκπαιδευτικού περιβάλλοντος οι εκπαιδευτικοί αξιολογούνται : Στο κριτήριο των διαπροσωπικών σχέσεων και προσδοκιών . Στο κριτήριο του παιδαγωγικού κλίματος στη σχολική τάξη. Στο κριτήριο της οργάνωσης της σχολικής τάξης. Στα κριτήρια της κατηγορίας ΙΙ – Σχεδιασμός, προγραμματισμός και προετοιμασία της διδασκαλίας σε ευρύτερη ενότητα μαθημάτων Βαθμός αντίληψης των δυνατοτήτων και αναγκών των μαθητών για τη διαμόρφωση του σχεδιασμού της διδασκαλίας. Στόχοι και περιεχόμενα κατά την προετοιμασία ευρύτερης ενότητας μαθημάτων. Διδακτικές ενέργειες και εκπαιδευτικά μέσα κατά την προετοιμασία.

ΑΡΘΡΟ 14(2/3) ΠοιοτικΟΣ αξιολογικΟΣ χαρακτηρισμΟΣ των εκπαιδευτικΩν (Αρθρο 3, παρ. 10) Στα κριτήρια της κατηγορίας ΙΙΙ – Διεξαγωγής της διδασκαλίας και αξιολόγησης των μαθητών. Μαθησιακή και ψυχολογική προετοιμασίας του μαθητή για τη διδασκαλία του νέου μαθήματος . Διδακτικές ενέργειες και εκπαιδευτικά μέσα. Βαθμός κινητοποίησης των μαθησιακών διαδικασιών. Κριτήριο εμπέδωσης της νέας γνώσης και της αξιολόγησης των μαθητών. Κριτήρια της κατηγορίας ΙV – Υπηρεσιακή συνέπεια και επάρκεια Κριτήριο των τυπικών υπαλληλικών υποχρεώσεων. Κριτήριο της συμμετοχής στη λειτουργία της σχολικής μονάδας ως «οργανισμού που μαθαίνει» και στις διαδικασίες αυτο–αξιολόγησής της. Κριτήριο της επικοινωνίας και συνεργασίας με γονείς και με φορείς του δημόσιου και με μη κερδοσκοπικούς του ιδιωτικού τομέα για θέματα που αφορούν άμεσα ή έμμεσα την εκπαίδευση Κριτήρια της κατηγορίας V – Επιστημονική και επαγγελματική ανάπτυξη οι εκπαιδευτικοί αξιολογούνται όπως οι διευθυντές σχολικών μονάδων κατά τα οριζόμενα στην παράγραφο 5 του άρθρου 10.

ΑΡΘΡΟ 14(3/3) ΠοιοτικΟΣ αξιολογικΟΣ χαρακτηρισμΟΣ των εκπαιδευτικΩν ΠΟΥ ΑΣΚΟΥΝ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΚΑΘΗΚΝΤΑ (Αρθρο 3, παρ. 12) Ποιοτικός αξιολογικός χαρακτηρισμός των εκπαιδευτικών που ασκούν ιδιαίτερα καθήκοντα (άρθρο 3, παρ. 12) Στο κριτήριο της κατηγορίας Ι – Υπηρεσιακή συνέπεια και επάρκεια Στα κριτήρια της κατηγορίας ΙΙ – Επιστημονικής και επαγγελματικής ανάπτυξης, οι εκπαιδευτικοί αξιολογούνται όπως οι διευθυντές σχολικών μονάδων κατά τα οριζόμενα στην παράγραφο 5 του άρθρου 10.

ΑΡΘΡΟ 16 ΥπολογισμΟΣ τελικHΣ βαθμολογIαΣ 1. Η τελική βαθμολογία και ο συνολικός ποιοτικός χαρακτηρισμός κάθε αξιολογούμενου εκπαιδευτικού που υπηρετεί σε κάποια από τις θέσεις που προβλέπονται στις περιπτώσεις α) έως κγ) της παραγράφου 1 του άρθρου 1 προκύπτει ως εξής: Πολλαπλασιάζουμε τη βαθμολογία κάθε κατηγορίας με το συντελεστή βαρύτητας αυτής, στη συνέχεια προσθέτουμε τα γινόμενα που προκύπτουν και έπειτα διαιρούμε το άθροισμα των γινομένων με τον αριθμό 5, που είναι το άθροισμα των συντελεστών βαρύτητας όλων των κατηγοριών. Με δεδομένο ότι τα κριτήρια μιας κατηγορίας είναι ισοδύναμης βαρύτητας, ως βαθμολογία κάθε κατηγορίας ορίζεται ο μέσος όρος των βαθμολογιών όλων των κριτηρίων που την απαρτίζουν. Δηλαδή, η Τελική Βαθμολογία (ΤΒ) δίνεται από τον ακόλουθο αλγόριθμο: ΤΒ = Άρθροισμα όλων των γινομένων ΒΚτi x Σκτi = Άθροισμα ΣΚτi, όπου ΒΚτi η βαθμολογία της i − κατηγορίας και ΣΚτi ο συντελεστής βαρύτητας αυτής.

ΑΡΘΡΟ 16 ΥπολογισμΟΣ τελικHΣ βαθμολογIαΣ 2. Η τελική βαθμολογία κάθε αξιολογούμενου εκπαιδευτικού που δεν υπηρετεί στις θέσεις που προβλέπονται στις περιπτώσεις α) έως κγ) της παραγράφου 1 του άρθρου 1 υπολογίζεται με τον εξής μαθηματικό τύπο: ΤΒ = {ΣΚτ1Χ ΒΚτ1+ ΣΚτ2Χ ΒΚτ2+ ΣΚτ3ΧΒΚτ3 + ΣΚτ4ΧΒΚτ4 + ΣΚτ5ΧΒΚτ5} / 5, όπου ΤΒ: Η τελική βαθμολογία, ΒΚτ : Βαθμός κατηγορίας που προκύπτει από το μέσο όρο της βαθμολογίας κάθε κριτηρίου της και ΣΚτ : Συντελεστής κατηγορίας κριτηρίων. 3. Η Τελική Βαθμολογία (ΤΒ) υπολογίζεται με χρήση υπολογιστή και εκφράζεται ως δεκαδικός αριθμός με προσέγγιση εκατοστού.

ΑΡΘΡΟ 16 ΥπολογισμΟΣ τελικHΣ βαθμολογIαΣ 4. Οι εκπαιδευτικοί που χαρακτηρίζονται ελλιπείς σε περισσότερα του ενός κριτήρια σε μία εκ των κατηγοριών χαρακτηρίζονται συνολικά ελλιπείς, ασχέτως συνολικής βαθμολογίας. 5. Οι εκπαιδευτικοί που, σύμφωνα με την τελική τους βαθμολογία ή σύμφωνα με την παράγραφο 4, χαρακτηρίζονται συνολικά ελλιπείς, με σχετική πράξη του Διευθυντή Διεύθυνσης, εγγράφονται στον πίνακα των μη προακτέων που προβλέπεται στην παράγραφο 4 του άρθρου 8 του ν. 4024/2011 (Φ.Ε.Κ. Α 226).