Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων Αποτιμώντας το εγχείρημα.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Advertisements

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ
«ΜΟΔΙΠ του ΓΠΑ» με απλά λόγια…. Διαδικασία της Αξιολόγησης Η Αξιολόγηση είναι μία περιοδική διαδικασία Κάθε ακαδ. έτος: Ετήσια Εσωτερική Έκθεση ή Ετήσια.
Ελπιδοφόρα Μηνύματα από την Αναμόρφωση του Τομέα ‘Κοινωνιολογίας, Οικονομίας και Πολιτικής της Εκπαίδευσης και Σπουδών Φύλου’ σχετικά με τη Διάρθρωση Σπουδών.
υπηρεσία τηλεκπαίδευσης επανάσταση στη διδασκαλία
Επιτροπή Στρατηγικού Σχεδιασμού Π.Θ Γέμτος Θεοφάνης Καθηγητής, Τμήμα Γεωπονίας Φυτικής Παραγωγής και Αγροτικού Περιβάλλοντος.
Διδακτικές στρατηγικές Oδηγίες για βέλτιστες συνθήκες μάθησης Gagné.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – • Λειτουργεί.
Ημερίδα: Η πορεία της αξιολόγησης στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Στόχοι και προοπτικές - 1 η Νοεμβρίου 2012 Έκθεση Εξωτερικής Αξιολόγησης Προβλήματα – Δράσεις/Προτάσεις.
Σάββατο, 26 Ιανουαρίου 2013 Ημέρα Γνωριμίας. Στόχος Προπτυχιακού Προγράμματος Τμήματος Αγγλικών Σπουδών  Καλλιέργεια ενσυνείδητης κριτικής σκέψης που.
Πως κρίνετε συνολικά την εκπαιδευτική σας εμπειρία στο Πανεπιστήμιο Κρήτης 1.Μη ικανοποιητική 2.μέτρια 3.ικανοποιητική 4.πολύ καλή 5.δεν έχω γνώμη.
ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2008 E - learning.
ΞΑΝΘΗ 2013, 2ο ΣΕΚ ΞΑΝΘΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΗΣ : ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΥΤΙΔΗΣ Μαθηματικός.
ΕΧ ΑΝΤΕ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ Ε.Υ.Σ.Σ.Α.Α.Π. Βόλος
Αξιολόγηση του Πανεπιστημίου Μακεδονίας από την CRE Χρονικό πλαίσιο αξιολόγησης Αυτοαξιολόγηση: Αξιολόγηση από CRE: Δημοσίευση εκθέσεων:
ΑΝΟΙKΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΠΑΤΡΩΝ Επικαιροποιημένη διαδικασία υλοποίησης μαθημάτων βίντεο (Χρήστος Φείδας, Ομάδα Υλοποίησης Έργου)
Έρευνα Έρευνα :“Συστηματική, ελεγχόμενη, εμπειρική και κριτική διερεύνηση υποθετικών προτάσεων σχετικά με τις εικαζόμενες σχέσεις ανάμεσα σε φυσικά(;)
ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ. ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ  Αποτελεί ένα από τα τέσσερα τμήματα της Σχολής Κοινωνικών Επιστημών και Επιστημών Αγωγής.  Υπήρξε το πολυπληθέστερο.
Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα Τεχνολογικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος Κρήτης Ημερίδα 23/6/2014 Επιστ. Υπευθ. Α.Γ. Μαλάμος.
Ενότητα 2.2 Σύγχρονες προσεγγίσεις στη Διδακτική μεθοδολογία
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
Σενάρια διδασκαλίας ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.
Η υποστήριξη των διδασκόντων:Είχα επαρκή υποστήριξη της ατομικής μου μελέτης μέσω της χρήσης ηλεκτρονικών πλατφόρμων ανάρτησης εκπαιδευτικού υλικού (moodle,
ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
 Π.Ε.ΚΑ.Π. Νικ. Καλογερόπουλος Αξιοποίηση των τεχνολογιών της πληροφορίας και της επικοινωνίας (ΤΠΕ) στην εκπαίδευση. Η εξέλιξη της τεχνολογίας.
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
Σχεδίαση εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων με την αξιοποίηση των ΤΠΕ Οι ΤΠΕ χαρακτηρίζονται ως μέσο αναδιομόρφωσης της εκπ/κής πρακτικής. Μέσο συμπληρωματικό.
ΑΠΟ ΕΝΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΙΚΟ ΑΜΦΙΘΕΑΤΡΟ ΣΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΕΙΟ – ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΟΔΕΥΟΝΤΑΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΑ ΣΤΗΝ ΑΠΟΪΔΡΥΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
ΓΕΝΙΚΕΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ (ΤΠΕ) Εύη Μακρή - Μ.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΟΔΗΓΟΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΝΕΩΝ ΑΝΑΛΥΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Διδασκαλείο Δ.Ε. ¨Αλέξανδρος Δελμούζος¨ Π.Τ.Δ.Ε. Πανεπιστημίου Αιγαίου.
ΑΝΩΤΑΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΙΔΡΥΜΑΤΑ ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΕΙ Συνολικού προϋπολογισμού €
Χρήση και αξιοποίηση ΤΠΕ στην διδακτική διαδικασία
CALIFORNIA DIGITAL LIBRARY CALIFORNIA DIGITAL LIBRARY ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ «ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ» ΣΤ΄ ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΤ΄ ΕΞΑΜΗΝΟ Μαρία Καραδήμα Μαρία Καραδήμα.
Σύστημα Διαxείρισης Ποιότητας (ΣΔΠ) ΑΠΘ Αίθουσα Συγκλήτου 13 Ιουλίου 2012.
Διδακτική Πληροφορικής
«ΤΟΠΙΚΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ»
Μείζον Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών «Ο ρόλος των Επιμορφωτών B» Παιδαγωγικό Ινστιτούτο.
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου Πανεπιστήμιο Πατρών, Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης & της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
Εκπαιδευτικό Σενάριο : “ Μαθαίνω για το κακόβουλο λογισμικό και προστατεύομαι ” Ζαμπέτογλου Γεώργιος ΕκπαιδευτικόςΠληροφορικής ΠΕ.
Πρακτικές Σχεδιασμού Μαθήματος. Πρακτικές καλού σχεδιασμού μαθήματος Η συγκέντρωση του εκπαιδευτικού υλικού και η οργάνωση στο eclass γίνεται πλέον σε.
Η ΜΕΡΙΔΑ Ε ΝΗΜΕΡΩΣΗΣ «Α ΝΟΙΚΤΑ Α ΚΑΔΗΜΑΪΚΑ Μ ΑΘΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΤΕΙ Η ΠΕΙΡΟΥ » Προδιαγραφές Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου Ευγενία Τόκη ΤΕΙ Ηπείρου.
SOCIAL KEYS FOR SOCIAL ENTREPRENEURSHIP. ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ H Κοινωνική Οικονομία είναι ένας πολύ σημαντικός οικονομικός τομέας στην Ευρώπη. Με βάση.
ΕΝΝΟΙΕΣ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Ι Μάθημα 1 ο Διδάσκει : Βασίλης Τσελφές.
Η ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΣΤΟ ΛΥΚΕΙΟ schools.gr/content/index.php?lesson_id=1 &ep=67 schools.gr/content/index.php?lesson_id=1.
«Οι Αρχές της διαφοροποιημένης παιδαγωγικής
Ψηφιακές τεχνολογίες στην εκπαίδευση Δρ. Νικολέτα Γιαννούτσου Εργαστήριο Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας.
1 Το έργο «Ανοικτά Ψηφιακά Μαθήματα στο Πανεπιστήμιο Αθηνών» : Σύντομη περιγραφή – Γενικά Στοιχεία Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο Πανεπιστήμιο Αθηνών.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ι. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΔΙΔΑΣΚΩΝ ΣΤΟ Ε. Π. ΠΑΙ. Κ. ΑΣΠΑΙΤΕ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Β. ΑΙΓΑΙΟΥ - ΜΥΤΙΛΗΝΗ DEA Εκκλησιαστικής Ιστορίας ΑΠΘ / Δρ. Θεολογίας ΑΠΘ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Ορισμός στρατηγικής διδασκαλίας
Πρόγραμμα Erasmus+ ΚΑ1 Σημεία Βελτίωσης Ελευθερία Ν. Γωνίδα Αναπλ
Α’ Κύκλος Εκπαίδευσης Προσωπικού Υποστήριξης (ΠΥ) & 20-22/5/2014
Περιεχόμενο-Ανθρώπινη υποδομή και Διδακτικές προσεγγίσεις στο e-learning Μαρία Κορδάκη, Ph.D, M.Ed.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Ενότητα 1: Εισαγωγική ενότητα
Δημιουργία σεναρίου.
Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο Πανεπιστήμιο Αθηνών
Η Πρακτική σας Άσκηση στο πλαίσιο της Διδακτικής Μαθηματικών ΙΙ
έννοια και λειτουργια της εκπαιδευσησ
Καθηκοντα και αρμοδιοτητεσ των Σχολικων συμβουλων
Η δραστηριότητα του ευρωπαϊκού προγράμματος Inspiring Science Education ( προτείνεται από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής.
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
Αχιλλέας Καμέας Επίκουρος Καθηγητής ΕΑΠ
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων Αποτιμώντας το εγχείρημα

http://goo.gl/forms/uOfwxTmQT6

http://goo.gl/forms/BRR8c9cmre

1. Κρίνετε τη συμμετοχή του Τμήματος σας στο έργο ικανοποιητική; 2. Η υποστήριξη που είχατε από την ομάδα του έργου ήταν επαρκής; 3. Κρίνετε το αποτέλεσμα του έργου ικανοποιητικό με βάση την προσπάθεια και τους πόρους που διατέθηκαν;

4. Σχετικά με τη βιωσιμότητα των Ανοικτών Μαθημάτων, πιστεύετε ότι είναι βιώσιμος τρόπος προσφοράς εκπαιδευτικού έργου; 5. Τα ανοικτά μαθήματα είναι κατά τη γνώμη σας κατάλληλος τρόπος για την ακαδημαϊκή κοινότητα να μάθει για τις μεθόδους οnline διδασκαλίας; 6. Τα ανοικτά μαθήματα μπορούν κατά τη γνώμη σας να βοηθήσουν το Πανεπιστήμιο να προσελκύσει υψηλότερου επιπέδου φοιτητές; 7. Τα ανοικτά μαθήματα βοηθούν τους φοιτητές να αντιληφθούν τα οφέλη της από απόσταση διδασκαλίας;

8. Τα ανοικτά μαθήματα θα βοηθήσουν κατά τη γνώμη σας στην κατάρτιση των αποφοίτων μας; 9. Το εκπαιδευτικό υλικό των ανοικτών μαθημάτων θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί ως ύλη για την εξέταση των φοιτητών σας; 10. Πιστεύετε ότι είναι δυνατή η προσαρμογή του υλικού στις ανάγκες διαφορετικών χρηστών (π.χ. φοιτητές, απόφοιτοι, ευρύ κοινό);

11. Τα ανοικτά μαθήματα συμβάλουν κατά τη γνώμη σας στην ανάπτυξη και εφαρμογή καινοτόμων μεθόδων διδασκαλίας και μάθησης; 12. Τα ανοικτά μαθήματα θα πρέπει να γίνουν τμήμα της στρατηγικής του πανεπιστημίου μας; 13. Κατά τη γνώμη σας το Πανεπιστήμιο μας έχει επαρκώς υποστηρίξει τα ανοικτά μαθήματα; 14. Πιστεύετε ότι η ανάπτυξη ανοικτών μαθημάτων θα πρέπει να αποτελεί κριτήριο για την εξέλιξη των μελών ΔΕΠ;

15. Ποιον θεωρείτε ως ικανοποιητικό αριθμό φοιτητών που παρακολουθούν ένα ανοικτό μάθημα στο οποίο συμμετέχετε; 16. Πιστεύετε ότι οι φοιτητές θα αποκομίσουν όφελος από την παρακολούθηση του ανοικτού μαθήματος, έναντι της διδασκαλίας στο αμφιθέατρο; 17. Έχετε ενσωματώσει τρόπους αξιολόγησης του μαθησιακού αποτελέσματος στα ανοικτά σας μαθήματα; 18. Πιστεύετε ότι η αποδοχή της διδασκαλίας με ψηφιακά μέσα έχει βελτιωθεί από τα μέλη ΔΕΠ, μετά την εμπειρία ανάπτυξης ανοικτών μαθημάτων;

19. Πιστεύετε ότι η επιφυλακτικότητα έναντι της ψηφιακής διδασκαλίας εκ μέρους των μελών ΔΕΠ, αποτελεί εμπόδιο στην περαιτέρω ανάπτυξη της online διδασκαλίας; 20. Ως αιτία μικρής αποτελεσματικότητας της online διδασκαλίας θεωρείτε την έλλειψη αυστηρού πλαισίου; 21. Ως αιτία μικρής αποτελεσματικότητας της online διδασκαλίας θεωρείτε το χαμηλό μαθησιακό αποτέλεσμα; (?)

Ένταξη στον στρατηγικό σχεδιασμό του Πανεπιστημίου 22. Αν σας πρότεινε το Υπουργείο Παιδείας να σχεδιάσετε τους βασικούς κανόνες ενός νέου έργου [Ανοικτά Μαθήματα 2.0], για την επόμενη προγραμματική περίοδο, ποιες θα ήταν οι προτεραιότητες που θα θέτατε; Πολιτικές Ένταξη στον στρατηγικό σχεδιασμό του Πανεπιστημίου Επέκταση των ανοικτών μαθημάτων σε ευρύτερο κοινό με την απόκτηση βεβαίωσης παρακολούθησης μετά από εξέταση (ενδεχομένως με πληρωμή εξετάστρων) Διεύρυνση και επιβολή κινήτρων για τη δημιουργία αγγλόφωνων μαθημάτων Να συμπεριληφθούν όλα τα υποχρεωτικά μαθήματα κάθε Τμήματος Δημιουργία ενός γράφου μαθημάτων ολόκληρου του πανεπιστημίου με δομικό και ιεραρχικό διαχωρισμό των μαθημάτων ανά επιστημονική κατεύθυνση - Eπιλογή μαθημάτων (μέγιστος αριθμός μαθημάτων πέντε) κατά τρόπο ώστε να συμπληρώνεται ένας κύκλος μιας συγκεκριμένης επιστημονικής ενότητας Προαπαιτούμενα μαθήματα [Προαπαίτηση παρακολούθησης του ν-οστού μαθήματος να είναι η επιτυχής online εξέταση στο (v-1) μάθημα

Διασφάλιση ποιότητας – Διδακτική μεθοδολογία Έλεγχος ποιότητας υλικού (“πόσο καλύπτει τις διδακτικές ανάγκες του κάθε μαθήματος, σύμφωνα με τον Oδηγό Σπουδών”) Συγκεκριμένο πρότυπο παρουσίασης της διδακτέας ύλης, ώστε να υπάρχει ομοιομορφία και πληρότητα Το έργο αυτό απαιτεί ένα αυστηρό πλαίσιο υλοποίησης, δηλ. μια ταυτόχρονη βιντεοσκόπηση με την ανάπτυξη των σημειώσεων και την ανάρτησή τους, ώστε η οπτικο-ακουστική παρακολούθηση να υποστηρίζεται από το απαραίτητο γραπτό διδακτικό υλικό. Οι σχετικές βιβλιογραφικές αναφορές είναι καίριας σημασίας και κατά τη γνώμη μου η συμβολή εναλλακτικών αποσπασμάτων ή αντίθετων από του διδάσκοντα απόψεων θα καθιστούσαν το ανοικτό μάθημα περισσότερο γόνιμο, διεισδυτικό και οπωσδήποτε ενδιαφέρον. Μια τέτοια θεώρηση θα είχε ευρύτερη αποδοχή, καθώς θα αναζητούσε ανοικτά, μέσα από μια τεκμηριωμένη θέση, τις όποιες εναλλακτικές ή/και αμφισβητησιακές τοποθετήσεις - Οι διαφάνειες της on-line διδασκαλίας να είναι ενιαία δομημένες με στόχους, περιγραφή μεθοδολογίας, εφαρμογές και το σημαντικότερο να δίνονται βιβλιογραφικές παραπομπές Βιντεοσκόπηση και φοιτητών: όπως ήταν τώρα αποκλείονται τα διαδραστικά μαθήματα - Το πρόγραμμα (οι κανόνες του) ήταν σχεδιασμένο για την λεγόμενη "από έδρας παράδοση", της οποίας η αποτελεσματικότητα είναι η ελάχιστη δυνατή - Το πρόγραμμα ήταν η ""αυθεντία"" του δασκάλου κι ο άδειος εγκέφαλος του φοιτητή που πρέπει να γεμίσει (το οποίο αντιστρατεύεται την αφίσα του Πανεπιστημίου μας που υποτίθεται εκφράζει τη φιλοσοφία μάθησης που το διαπερνά, εκείνη με το απόφθεγμα "The mind is not a vessel to be filled, but a fire to be kindled" από τον Πλούταρχο. Μαγνητοσκόπηση των διδασκαλιών με αυστηρές προδιαγραφές και όχι στο αμφιθέατρο

Πνευματικά Δικαιώματα Κατοχύρωση Διασφάλιση Δημοσιότητα Περαιτέρω διάχυση Αξιολόγηση Σύστημα αξιολόγησης της εκπαιδευτικής διαδικασίας στο αμφιθέατρο και online και διασύνδεση με άλλα μαθήματα από άλλα πανεπιστήμια στην Ελλάδα Σχεδιασμός διαδραστικών ασκήσεων και εξετάσεων ανά επίπεδο και συνολικά για το μάθημα

Διοικητικά θέματα Γραμματειακή υποστήριξη   Οικονομικά θέματα (Αύξηση) της αποζημίωσης του διδάσκοντα Τεχνικά θέματα Εκπαίδευση / επιμόρφωση Technical support για τα χρησιμοποιούμενα εργαλεία (π. χ. για το moodle και άλλα) σε καθημερινή βάση! Να μπορείς ανά πάσα στιγμή να πάρεις κάποιον ειδικό τηλέφωνο να σε βοηθήσει Διαδραστικότητα

22. Σχολιάστε περαιτέρω οποιαδήποτε από τις παραπάνω απαντήσεις σας επιθυμείτε. Οι φοιτητές μου δεν ανατρέχουν στα μαθήματα που είναι αναρτημένα, γιατί θεωρούν ότι το σύγγραμμα που τους διανέμεται εμπεριέχει περισσότερα στοιχεία για την ίδια την εξέταση. Αν δεν υπήρχε διανεμόμενο σύγγραμμα ίσως προσέτρεχαν περισσότερο στο ηλεκτρονικό βοήθημα. Τελικά έχω την αίσθηση, χωρίς να μπορώ να το τεκμηριώσω, ότι τα e-courses βελτίωσαν εμένα για το μάθημα κι όχι τους φοιτητές μου.