Συγκριτική Αξιολόγηση (BENCHMARKING) Οργανισμών Νερού

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Business English Ενότητα # 9: Financial Planning Ευαγγελία Κουτσογιάννη Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ Ανώτατο Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Πειραιά.
Advertisements

Μαρία Καρύδα, Επίκουρη Καθηγήτρια Γραφείο B13, Κτήριο Λυμπέρη Ώρες Γραφείου: Δευτέρα, Τρίτη, Τετάρτη 10:00 – 11: 00
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟΥ Μάριος Τρίγκας. ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ Παραγωγή: Κάθε οργανωμένη δραστηριότητα που έχει σα σκοπό τη μετατροπή των πόρων σε χρήσιμα αγαθά.
ΚΟΣΤΟΛΟΓΗΣΗ - ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ ΠΑΡΕΧΟΜΕΝΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΠΟΡΡΙΜΜΑΤΩΝ Waste Water & Energy Ιωάννης Γιάνναρος Υπηρεσίες.
Η Ακαδημία κατά της Διαφθοράς Prof. Dr. Nikos Passas, Intl Anti-Corruption Academy, Vienna and Northeastern Univ. Boston.
ΥΒΡΙΔΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ Ως υβριδικό θεωρείται το αυτοκίνητο που χρησιμοποιεί δύο ή περισσότερες διαφορετικές τεχνολογίες προκειμένου να επιτύχει την κίνησή.
Βασίλης Κανακούδης Αναπληρωτής Καθηγητής Εργαστήριο Υδρομηχανικής & Περιβαλλοντικής Τεχνικής Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας.
ΜΑΘΗΜΑ 5 Ο ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ. Ο Κύκλος Ζωής Του Προϊόντος.
Foodservice Business Γεώργιος Απλαδάς 2 ο Μάθημα.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ Γκζα Αναστασία Α. Μ
ΚΑΡΑΘΑΝΑΣΗΣ Δ. ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΟΥ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ ΣΕ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ.
ΜΑΘΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ (Δ.Ο.Π) ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ.
ONLINE ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ Παρουσιάζουν οι μαθητές: Γ Ι Ο Υ Λ Η Λ Ι Ο Υ Ν Η Ι Α Σ Ω Ν Α Σ Τ Α Σ Σ Η Σ.
O.T.S. FORUM Εφαρμογή Διαχείρισης Έργων Εισηγητής: Σιάμμενου Γιούλη.
ΚΡΙΣΙΚΟΥ ΜΑΡΙΝΕΛΑ 8527 ΣΕΡΡΕΣ, ΜΑΙΟΣ Επένδυση είναι η μετατροπή του χρηματικού κεφαλαίου σε υλικό όπως και η διαδικασία για την μετατροπή αυτή.
Ντύνοντας … την παράδοση Φωτογραφικό υλικό από τις δραστηριότητες των παιδιών στο πρόγραμμα «Teachers 4 Europe» Έκτη τάξη, Δημοτικού Σχολείου Παπάδου Μάρτιος.
ΗΛΙΑΚΟΙ ΘΕΡΜΟΣΙΦΩΝΕΣ Ο ηλιακός θερμοσίφωνας είναι ένα ενεργητικό ηλιοθερμικό σύστημα παραγωγής ζεστού νερού χρήσης χρησιμοποιώντας την ηλιακή ενέργεια.
Προσδιορισμός Απαιτήσεων στην ανάπτυξη Π.Σ. (Διάλεξη 8)
Προγραμματισμός Επιχειρησιακών Πόρων - Enterprise Resource Planning
Επιλογή τοποθεσίας και προγραμματισμός των εγκαταστάσεων
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ
Η επιχειρηματικότητα ως επιλογή καριέρας
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΩΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΩΝ
Πρακτική επιμόρφωσης Έρευνα αγοράς Καταγραφή αναγκών επιμόρφωσης
Επιχειρησιακή Στρατηγική
Χρηματοοικονομική Λογιστική
Σχολ. Σύμβουλος Αγγλικής
Κεντρο πληροφορησησ ανεργων τησ γ.σ.ε.ε.(κεπεα)
Η ΦΥΣΙΚΗ ΜΕ ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Πληροφορική και Εκπαίδευση 2005
«Δημότης Αμαρουσίου» η τεχνολογία στην υπηρεσία του Πολίτη
Επεξεργασία και διαχείριση στερεών αποβλήτων
ΣΤ΄ 1 ΤΑΞΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Πλατφόρμα Δήλος (Delos)
Το Φαινόμενο του Θερμοκηπίου
ΟΜΑΔΟΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΔΙΑΧΥΣΗ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ ΣΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Να ζωογονούν το ανθρώπινο πνεύμα με την παροχή βιβλίων
14ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΟΜΑΔΑ 6 ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΩΣΤΑΣ Ρ. ΝΙΚΗ Β.
ΘΕΡΜΟΫΔΡΑΥΛΙΚΩΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΣΥΝΤΗΡΗΤΩΝ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΘΕΡΜΑΝΣΗΣ
ΤΥΠΟΙ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΩΝ ΣΤΙΣ ΟΡΓΑΝΟΜΕΤΑΛΛΙΚΕΣ ΕΝΩΣΕΙΣ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
Κολυμβητήριο και άσκηση
Ενεργός Πολίτης Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Τοπικής Δημοκρατίας
ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΗΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ Ι
Θέμα Μεταπτυχιακής Εργασίας
Γεώργιος Απλαδάς 2ο Μάθημα 20/03/2017
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΧΩΡΟΤΑΞΙΑΣ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ: Η οργάνωση του χώρου στην κοινωνία.
Εθνικό Κέντρο Βιβλίου Λέσχες Ανάγνωσης.
"Αλλάζοντας την Ελλάδα και τον Κόσμο: Ιδέες και Πολιτική"
ΑΘΗΝΑ ΓΑΓΛΙΑ, M.Sc. Μηχανολόγος Μηχανικός ΕΜΠ,
ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ
ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ
ΑΙΜΑ Με γυμνό μάτι φαίνεται σαν ένα απλό υγρό
Συγκριτική Αξιολόγηση των Δ.Ε.Υ.Α.
Γεώργιος Απλαδάς 2ο Μάθημα 20/03/2017
Ασφάλεια και υγιεινή στο εργαστήριο
Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου Γυμνάσιο ΛΤ Σικίνου
Μέρος 5ο: Μέθοδοι Επαύξησης της Απόληψης Πετρελαίου
ΟΜΟΙΟΣΤΑΣΗ Α) ορισμός Β) αιτίες διαταραχών της ομοιόστασης
Συμβουλές Πωλήσεων Καλοκαίρι 2018 ON LINE Εκπαίδευση - Αύγουστος 2018.
Το νερό στον κόσμο: Κοινωνικό αγαθό ή εμπόρευμα;
Η ανάπτυξη της ρυθμιστικής διακυβέρνησης στην ΕΕ.
Δρ. Κυριαζόπουλος Γεώργιος Επίκουρος Καθηγητής
ΕΕΕΕΚ ΡΟΔΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Η ΑΝΑΠΝΟΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΑΝΑΠΝΕΥΣΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ.
ΠΦΠροφίλ εταιρείας.
ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΕΙΩΣΕΙΣ ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΤΟΥ ΘΕΡΜΟΚΗΠΙΟΥ
ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΧΩΡΟΤΑΞΙΑΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ Πολυτεχνική Σχολή ΑΠΘ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Συγκριτική Αξιολόγηση (BENCHMARKING) Οργανισμών Νερού   Η εμπειρία της Λεμεσού Σωκράτης Μεταξάς Διευθυντής Σ Υ Λ υμβούλιο δατοπρομήθειας εμεσού 1η Ιουνίου 2017

Περιεχόμενα: Το Συμβούλιο Υδατοπρομήθειας Λεμεσού (ΣΥΛ) Τί είναι η συγκριτική αξιολόγηση; Συμμετοχή του ΣΥΛ στη συγκριτική αξιολόγηση που διοργανώνεται από το European Benchmarking Co-Operation (EBC) Πλεονεκτήματα / μειονεκτήματα από τη συμμετοχή του ΣΥΛ σε διαδικασία συγκριτικής αξιολόγησης Συμπεράσματα Επόμενα βήματα

Λ Ε Μ Σ Ο

Τα όρια του Σ.Υ.Λεμεσού Ιούνιος 2017 Δήμος Λεμεσού Πολεμιδιών Αγίου Αθανασίου Γερμασόγειας Κοινότητα Μουτταγιάκας Φοινικαριών Μέσα Γειτονιάς Παλώδιας Τσερκέζ Τσιφλίκ Μαθηκολώνης Κύπρος Τα όρια του Σ.Υ.Λεμεσού Ιούνιος 2017

Συμβούλιο Υδατοπρομήθειας Λεμεσού   Καλύπτει τις υδρευτικές ανάγκες της ευρύτερης αστικής περιοχής Λεμεσού (πληθυσμός 180.000 περίπου)  102.000 εγγεγραμμένους καταναλωτές 72.000 συνδέσεις (service connections) Καλύπτει περιοχή 106 τετραγωνικών χιλιομέτρων Το δίκτυο αγωγών έχει συνολικό μήκος 1.136 χιλιόμετρα Εξυπηρετεί πέντε Δήμους και 7 Κοινότητες Αριθμός υπαλλήλων: 93

Τι είναι η συγκριτική αξιολόγηση; Η συγκριτική αξιολόγηση είναι ένα εργαλείο για βελτίωση της απόδοσης μέσω συστηματικής έρευνας και υιοθέτησης καινοτόμων πρακτικών (πηγή: IWA/AWWA) Αποτελείται από δυο διαδοχικά στάδια: Αξιολόγηση της απόδοσης Βελτίωση της απόδοσης Συγκεκριμένη εργασία (Task) Διαδικασία (Process) Τομέας (Function) Οργανισμός (Utility) Αξιολόγηση της απόδοσης Βελτίωση της απόδοσης Performance assessment Performance improvement Συγκριτική Αξιολόγηση BENCMARKING

Η συγκριτική αξιολόγηση: Είναι μια συνεχής προσπάθεια και δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί μόνο μια φορά. Σημαντικό εργαλείο της διεύθυνσης για συνεχή βελτίωση Κατά προτίμηση πρέπει να είναι ενσωματωμένη στον ετήσιο επιχειρηματικό κύκλο προγραμματισμού (Annual Business Planning Cycle) ① ② ③ ④

Συμμετοχή του ΣΥΛ στην έρευνα συγκριτικής αξιολόγησης (Benchmarking) που διοργανώνεται από το European Benchmarking Co-operation Το ΣΥΛ συμμετέχει φέτος για όγδοη φορά στην πιο πάνω συγκριτική αξιολόγηση που αφορά το πόσιμο νερό (οργανισμοί ύδρευσης μόνο). Υπάρχει επίσης η δυνατότητα συμμετοχής οργανισμών ύδρευσης / αποχέτευσης καθώς και οργανισμών αποχέτευσης μόνο. Η συλλογή των δεδομένων γίνεται μέσω ασφαλούς διαδικτυακής πρόσβασης. Μετά την καταχώρηση δεδομένων μπορούν να εξαχθούν διάφορες στατιστικές καταστάσεις. Επίσης, μπορεί να γίνει σύγκριση με τα δεδομένα που καταχωρήθηκαν τα προηγούμενα έτη.

Υπάρχει η δυνατότητα τα στοιχεία που υποβάλλονται να κοινοποιούνται και σε άλλους οργανισμούς που συμμετέχουν στην έρευνα επώνυμα μέσω της τελικής έκθεσης, νοουμένου ότι και οι άλλοι οργανισμοί επέλεξαν τη δημοσιοποίηση των στοιχείων τους. Το ΣΥΛ επιλέγει την ανώνυμη συμμετοχή και τα στοιχεία που υποβάλλονται κοινοποιούνται ανώνυμα στους υπόλοιπους οργανισμούς που συμμετέχουν.

Τα πρώτα τέσσερα χρόνια (2007 – 2010) το ΣΥΛ συμμετείχε στο πρώτο (basic) μέρος της αξιολόγησης παρέχοντας στοιχεία που αφορούν:   Γενικές πληροφορίες για τον οργανισμό Ποιότητα παροχής υπηρεσιών Βιωσιμότητα Χρηματοδότηση και απόδοση του οργανισμού

Στη συνέχεια για τα χρόνια * 2011 – 2015, η συμμετοχή μας αναβαθμίστηκε στο δεύτερο (standard) μέρος της έρευνας με την υποβολή στοιχείων που αφορούν: Ποιότητα νερού Αξιοπιστία και βιωσιμότητα του οργανισμού Χρηματοδότηση και απόδοση του οργανισμού Διαχείριση στοιχείων ενεργητικού Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών Επίσης, υπάρχει η δυνατότητα για συμμετοχή στο τρίτο στάδιο της αξιολόγησης (advanced level) όπου χρειάζεται η υποβολή στοιχείων σε αρκετά μεγαλύτερη λεπτομέρεια (π.χ. Διανομή προσωπικού, τρεχόντων εξόδων, αποσβέσεων και χρηματοδοτικού κόστους βάσει των δραστηριοτήτων της κάθε διαδικασίας)   (* Η συμμετοχή μας στην αξιολόγηση διακόπηκε το 2012 και 2013)

Συμμετέχοντες: Στο δεύτερο μέρος (standard) της αξιολόγησης, το 2015 συμμετείχαν 39 οργανισμοί από 17 χώρες με πληθυσμιακή κάλυψη πέραν των 82 εκατομμυρίων κατοίκων

Βασικοί στόχοι της αξιολόγησης είναι: Η σύγκριση της απόδοσης του κάθε οργανισμού με τον σταθμισμένο μέσο όρο απόδοσης όλων των οργανισμών. α)

Παράδειγμα απεικόνισης απόδοσης σε γραφική παράσταση (affordability – δυνατότητα πληρωμής) Affordability based on household consumption expenditure The share of the drinking water bill (including indirect taxes) in the household consumption expenditures : 100*(1 + 0,01*zG-EBC-004)*zCI-071a/uCI-EBC-013. Lemesos: 0,39% , Western Europe+ group: 0,42%, 300.000 connected properties: 0,41% Σ.Υ.Λεμεσού The orange line shows the (unweighted) average value of Western Europe+ group including Lemesos.

β) Επίσης, σύγκριση της απόδοσης του κάθε οργανισμού με τον σταθμισμένο μέσο όρο απόδοσης για υπο-ομάδα (sub-group) βάσει του μεγέθους του οργανισμού (το ΣΥΛ ανήκει στην υπο-ομάδα με λιγότερους από 300.000 καταναλωτές)

Affordability – Δυνατότητα πληρωμής Σύγκριση με προηγούμενα έτη Λεμεσός

γ) Η ανταλλαγή απόψεων σχετικά με τις βέλτιστες πρακτικές Η ανάπτυξη δεσμών και επικοινωνίας μεταξύ των οργανισμών ύδατος και αποχέτευσης δ)

Διάφορες καταστάσεις από την έκθεση του 2015 με πραγματικά δεδομένα Αραχνοειδής γραφική παράσταση κάποιων παραμέτρων (spider graph) Σ.Υ.Λεμεσού Πράσινο χρώμα: = Οι οργανισμοί με την καλύτερη απόδοση (best performers) Μπλε χρώμα = Απόδοση ΣΥΛ H βαθμολογία από 1 μέχρι 10 αφορά κατηγορίες απόδοσης

Περίληψη απόδοσης ανά κατηγορία Πράσινο χρώμα = 1ο τεταρτημόριο απόδοσης (η πιο ψηλή απόδοση) Κίτρινο χρώμα = 2ο τεταρτημόριο απόδοσης Πορτοκαλί χρώμα = 3ο τεταρτημόριο απόδοσης Κόκκινο χρώμα = 4ο τεταρτημόριο απόδοσης (η πιο χαμηλή απόδοση) Τα γράμματα (Α – Κ) αναφέρονται σε συγκεκριμένες παραμέτρους απόδοσης K J Α I Χρηματοδότηση Απόδοση & αξιολόγηση Γενική H Β Bιωσι- μότητα Ποιότητα νερού G F A – Πληθυσμιακή κάλυψη B – Ποιότητα παρεχόμενου νερού C – Βλάβες αγωγών D – Απώλειες διανομής νερού ανά χιλιόμετρο κεντρικού αγωγού E – Παράπονα για παρεχόμενες υπηρεσίες ανά συνδεδεμένο υποστατικό F – Δυνατότητα πληρωμής βάσει του οικιακού προϋπολογισμού για καταναλωτικά έξοδα G – Χρήση ηλεκτρισμού για παραγωγή και διανομή νερού ανά m³ νερού που παράγεται H – Αποκατάσταση αγωγών I – Κάλυψη συνολικών εξόδων σε σχέση με τα έσοδα J – Μέση χρέωση νερού για κατανάλωση K – Αριθμός προσωπικού σε σχέση με το μέγεθος του οργανισμού Ποιότητα υπηρεσιών Αξιοπιστία C E D

Πλεονεκτήματα από τη συμμετοχή του ΣΥΛ σε διαδικασία συγκριτικής αξιολόγησης Παρέχει μια καθαρή εικόνα της απόδοσης ενός οργανισμού Ενημέρωση σε λεπτομέρεια για την απόδοση του οργανισμού σε σύγκριση με άλλους οργανισμούς παρόμοιου μεγέθους και αναγνώριση των διαφορών απόδοσης (performance gaps). Προσφέρεται η δυνατότητα να συνεργαστείς με άλλους συμμετέχοντες και να δώσεις εξηγήσεις και εισηγήσεις για βελτίωση της απόδοσης του οργανισμού. ASSESS LEARN IMPROVE

Γίνεσαι μέρος ενός μεγάλου δικτύου οργανισμών με τις ίδιες / παρόμοιες δραστηριότητες. Η συμμετοχή σε τέτοια έρευνα είναι χρήσιμο εργαλείο και μια ένδειξη σε επίπεδο Διοικητικού Συμβουλίου αλλά και ευρύτερα ότι υπάρχει ενδιαφέρον και γίνονται ενέργειες για τη βελτίωση της απόδοσης και των υπηρεσιών που παρέχει ο κάθε οργανισμός ύδατος.

Μειονεκτήματα από τη συμμετοχή του ΣΥΛ σε διαδικασία συγκριτικής αξιολόγησης   Η συγκριτική αξιολόγηση είναι μια μακροπρόθεσμη διαδικασία Χρειάζεται επένδυση χρόνου και χρήματος Χρειάζεται δέσμευση (commitment) από τη διεύθυνση καθώς και από τους υπαλλήλους που καταχωρούν / επεξεργάζονται / συλλέγουν τα δεδομένα Για να προκύψουν χρήσιμα αποτελέσματα, χρειάζεται η συλλογή δεδομένων καλής ποιότητας (χρειάζεται χρόνος και πολλή προσπάθεια για τη συλλογή αυτών των δεδομένων) Το ΣΥΛ δεν έχει τη δυνατότητα να συγκρίνει τα δικά του αποτελέσματα με άλλους οργανισμούς της Κύπρου

 Συμπεράσματα: Η συμμετοχή του ΣΥΛ στη διαδικασία συγκριτικής αξιολόγησης μας έχει βοηθήσει να κατανοήσουμε καλύτερα τις αδυναμίες μας και να προσπαθήσουμε να τις βελτιώσουμε (π.χ. Ατιμολόγητο νερό). Μας έχει βοηθήσει να βελτιώσουμε κάποιες διαδικασίες (π.χ. παρακολούθηση τηλεφωνικών κλήσεων που καταγράφονται στο τηλεφωνικό κέντρο) μέσω της σωστής συλλογής και καταχώρησης δεδομένων. Μας έχει βοηθήσει να επαναξιολογήσουμε τον τρόπο που λειτουργούμε (π.χ. προγραμματισμένη αντικατάσταση αγωγών και υδρομετρητών).

Μας παρέχει καθοδήγηση για καλύτερη κατανομή των μελλοντικών μας δαπανών και επενδύσεων (π.χ. Εκπαίδευση προσωπικού, κατασκευή νέων δεξαμενών). Μας παρέχει το κίνητρο να εφαρμόσουμε νέες τεχνολογίες για βελτίωση της απόδοσης (π.χ. ολοκληρωμένα συστήματα πληροφορικής)

Ευχαριστώ Σχεδιασμός παρουσίασης: Κλεῖτος Παϊσάνος