Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Γεώργιος Απλαδάς 2ο Μάθημα 20/03/2017

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Γεώργιος Απλαδάς 2ο Μάθημα 20/03/2017"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Γεώργιος Απλαδάς 2ο Μάθημα 20/03/2017
Foodservice Business Γεώργιος Απλαδάς 2ο Μάθημα 20/03/2017

2 Στόχοι μαθήματος Να κατανοήσουν τις μοναδικές πτυχές των επιχειρήσεων του foodservice, συμπεριλαμβανομένων των χαρακτηριστικών και των ξεχωριστών τμημάτων των. Τις τρέχουσες τάσεις foodservice εργασίες" εξέλιξη σε όλη τη διάρκεια του κύκλου ζωής των επιχειρήσεων. Να αναγνωρίζουν τη σημασία της επιλογής της τοποθεσίας και της αξίας των περιβαλλοντικών όροων του foodservice marketplace. Να Περιγράφουν την αξία, όπως αυτή γίνεται αντιληπτή από τους επισκέπτες, ενσωματώνοντας τα διάφορα εξαρτήματα του συνόλου γευστική εμπειρία. Να συζητούν για την αξία των οδηγών, μαζί με το ρόλο της δυναμικότητας και τη σημασία της κατανόησης της αλυσίδας αξίας.

3 Τι κάνει το Foodservice Business μοναδικό;
Βασικά χαρακτηριστικά Τάσεις Ο κύκλος της επιχειρηματικής ζωής της επιχείρησης Κατανόησης του Marketplace Η σχέση Αξίας τιμής από τους πελάτες" Προοπτική

4 Τι κάνει το Foodservice Business μοναδικό
Μοναδικά χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν διακόσμηση, φωτισμός, ατμόσφαιρα, χώρος στάθμευσης (με επιπλέον χρέωση), καθιστικό, εργαζόμενος στολές, κατάρτισης, καθώς και την προσέγγιση της διαχείρισης.

5 Βασικά χαρακτηριστικά
Αστάθεια των πωλήσεων Η οικονομία Η εποχικότητα Οι μέρα-μέρα πωλήσεις Η εντός της ημέρας αστάθεια Συντήρηση προϊόντων Ένταση εργασίας Η ευκολία με την οποία σε μία επιχείρηση μπορούν να αναπαράγουν τις προσφορές τροφίμων.

6 Τάσεις Είναι σημαντικό να αναγνωρίζετε ότι μπορεί τώρα να μην είστε γνωστός αλλά αργότερα θα γίνεται μια τάση. Ένας γνώστης foodservice επαγγελματιών πρέπει να διακρίνει το σύντομα άγνωστο από τη διαρκή τάση. Να εξυπηρετούν περισσότερο το μέγεθος μερίδων, συμπεριλαμβανομένων των μικρών πιάτων. Η εξέλιξη της παιδικό μενού

7 Ο κύκλος της επιχειρηματικής ζωής της επιχείρησης

8 Στρατηγικές που ασκούνται κατά τη διάρκεια της φάσης της Εισαγωγής
Η είσοδος στον κλάδο και αναζήτηση ευκαιριών Προσδιορισμός μιας εγκαταστάσεως της σχέσης τιμής-αξίας Για να διεισδύσουν στην αγορά χρειάζονται Ισχυρές επενδύσεις στη διαφήμιση Να εστιάσουν στη διαχείριση των πόρων, την απειρία που συχνά οδηγεί σε απώλειες ή ακόμη την αποτυχία μιας επιχείρησης

9 Στρατηγικές που ασκούνται κατά τη διάρκεια της φάσης της Ανάπτυξης
Βελτίωση των εργασιών. Να γίνεται κριτική στην Τυποποίηση. Έμφαση στις ξένες αγορές Ιδιαιτερότητα του μενού τονίζοντας Ισορροπίας μεταξύ της συνέπειας στην παράδοση των τροφίμων και των υπηρεσιών. Ανταγωνιστές θα προσπαθήσουν να μας μιμηθούν προκειμένου να αξιοποιήσουν την επιτυχία τους.

10 Στρατηγικές που ασκούνται κατά τη διάρκεια της φάσης Ωριμότητας
Στρατηγικές που ασκούνται κατά τη διάρκεια της φάσης Ωριμότητας Οι πωλήσεις σταθεροποιούνται και γίνεται επανακατάταξη της των επώνυμων επιχειρήσεων. Συνεχίζει να κερδίζει μερίδιο αγοράς, σταθερά, αλλά πιο αργά δημιουργία υποκαταστημάτων. Αξιοποίηση της πείρας και ενίοτε την έναρξη νέων σημάτων Συχνά επιχειρηματίες εστίασης εστιάζουν περισσότερο στα κέρδη από τα πρότυπα. Ανταγωνιστές προσπαθήσουν να κερδίσουν και να κλέψουν μερίδιο αγοράς

11 Στρατηγικές που ασκούνται κατά τη διάρκεια της φάσης της Παρακμής
Στρατηγικές που ασκούνται κατά τη διάρκεια της φάσης της Παρακμής Η επιχείρηση είτε να ξαναβρεί τον εαυτό της ή να πεθάνει. Το να διαθέτουμε ένα πλάνο διαχείρισης κρίσεων είναι η αρχή του παγόβουνου δεν πρέπει να εφησυχάζουμε αλλά θα πρέπει να προσαρμοζόμασται σε μια μεταβαλλόμενη αγορά. Οι πελάτες αρχίζουν την αλλαγή στις προτιμήσεις του foodservice (πράξεις που βρίσκονται σε προηγούμενα στάδια). Οι εργαζόμενοι, επίσης, μερικές φορές θέλουν να συνδέονται με νέες ιδέες και νέα διοίκηση. Η Έλλειψη ανάπτυξης και τα μειωμένα έσοδα μπορούν να οδηγήσουν σε οικονομικά προβλήματα, τα οποία με τη σειρά τους επηρεάζουν αρνητικά τις εργασίες.

12 Στρατηγικές που εφαρμόζονται από την Διοίκηση στην φάση της παρακμής
Πρέπει να ανανεώσει τις γνώσεις της με βάση την αγορά και τις προτιμήσεις των πελατών. Ταυτόχρονα, διατηρήστε τη μονάδα διαχείρισης με φρέσκιες ιδέες και κίνητρα. Πρέπει να αναλάβει μια νέα προοπτική και να εξετάσει: Ίδρυση νέων σημάτων στην Είσοδο σε νέες αγορές Να Αξιοποιήσει τις τελευταίες επιτυχίες με μια νέα προοπτική

13 Κατανόησης του Marketplace και Ανίχνευση περιβάλλοντος
Το πιο χρήσιμο πρώτο βήμα είναι η κατανόηση μιας αγοράς που αποτελείται από διάφορες επιχειρήσεις foodservice Συνήθως μας παρέχετε μια εντύπωση για μια δεδομένη αγορά που δυνητικά προσφέρει ένα βιώσιμο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για μια επιχείρηση που επιθυμεί να εισέλθει στην αγορά. Περιοχή οικονομικής κατάστασης (π.χ., δημογραφικά στοιχεία, τον κύκλος εργασιών, ο αριθμός των αποτυχημένων επιχειρήσεων). Το μέγεθος της αγοράς. Οι πόροι που διατίθενται για την επιχείρηση που αναζητά την είσοδο.

14 Η Έννοια της χαρτογράφησης του περιβάλλοντος της επιχείρησης
Είναι μια τεχνική που παρέχει την πληρέστερη κατανόηση των σχέσεων μεταξύ ιδεών, εννοιών, ακόμη και επιχειρήσεων (όπως περιγράφονται στην διεθνή βιβλιογραφία της διαχείριση της φιλοξενίας). Μας βοηθά να προσδιορίσουμε τις δυνατότητες και να εκμεταλλευτούμε τις ανεκμετάλλευτες ευκαιρίες. Τα τρία βασικά βήματα

15 Η Έννοια της χαρτογράφησης Βήμα 1
Πληροφορίες για την κουζίνα, το στυλ και την μέση τιμή εισόδου , ενώ εξετάζει επίσης το μέγεθος κάθε εστιατόριου στην ανάλυση της. Η συλλογή δεδομένων περιλαμβάνει πληροφορίες σχετικά με κουζίνα στυλ και μέση τιμή εισόδου , ενώ εξετάζει επίσης το μέγεθος κάθε εστιατόριο στην ανάλυση. Quality of Food Served vs. Average Check

16 Η Έννοια της χαρτογράφησης Βήμα 2
Εκτός από την ποσότητα της τροφής που επιτρέπουν την ανάλυση με βάση όλα τα χαρακτηριστικά της υπό εξέταση: κατά μέσο όρο, η ποιότητα των τροφίμων, την ποσότητα των τροφίμων, του τύπου κουζίνα, το εστιατόριο και το μέγεθος.

17 Η Έννοια της χαρτογράφησης Βήμα 3
Εξερευνήστε την ανταγωνιστική αγορά από επιμέρους τύπου κουζίνες (π.χ., διαχωρίζοντας τα δεδομένα των μεξικανικών εστιατορίων Identifying Gaps in the Mexican Restaurant Marketplace

18 Τιμή από τους πελάτες" Προοπτική
Αξιολόγηση των υφισταμένων επιχειρήσεων από τα απτά αποτελέσματα που ο επισκέπτης εισπράττει από την εμπλοκή του στις υπηρεσίες της επιχείρησης. Αρχικά, η τιμή είχε εκληφθεί ως απλή λειτουργία της τιμής. Μια πιο ολιστική ανάλυση ενσωματώνει τις προσδοκίες του πελάτη, την εξυπηρέτηση και την ατμόσφαιρα.

19 Τα συστατικά της ποιότητας
Ποιότητα Οι προσδοκίες των πελατών Το σέρβις Η ατμόσφαιρα της επιχείρησης Το προϊόν Η τιμή πώλησης

20 Οι οργανωτικές ικανότητες μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να ενισχύσουν την αξία τους.
Η τοποθεσία και την προσωπική εξυπηρέτηση είναι το κλειδί σε ταξιδιωτικούς οδηγούς που επηρεάζουν την επιλογή του πελάτη, αλλά αντιπροσωπεύουν μόνο περίπου το 70% της αγοραστικής απόφασης

21 Αύξηση εισοδήματος Αποδοτικότητα
Εσωτερική ποιότητα υπηρεσιών Ικανοποίηση υπαλλήλων Παραγωγικότητα υπαλλήλων Διατήρηση υπαλλήλων Εξωτερική αξία υπηρεσιών Ικανοποίηση πελατών Δικαιοσύνη πελατών Αύξηση εισοδήματος Αποδοτικότητα

22 Η Υπηρεσία-αλυσίδα αξίας: Πελάτης μετοχικό κεφάλαιο
Η Υπηρεσία-αλυσίδα αξίας: Πελάτης μετοχικό κεφάλαιο Πελάτης αποτελεί το μετοχικό κεφάλαιο της επιχείρησης και είναι η αξία της σχέσης μεταξύ του πελάτη και της οργάνωσης ή της μάρκας. Πελάτης έχει τρεις οδηγούς: Αξία μετοχικού κεφαλαίου. Brand μετοχικού κεφαλαίου. Παραμονή στο μετοχικό κεφάλαιο.

23 Περιορισμοί της μεταφοράς της επιχείρησης
Διαχείριση και επίλυση σύνθετων και πολύπλοκων θεμάτων με συστημικούς όρους (όπως ο εξοπλισμός, οι άνθρωποι, ή άλλους πόρους), Η αγορά πρέπει να αξιολογηθεί από την άποψη της ζήτησης. Ο πιο προφανής περιορισμός της δυναμικότητας στο εστιατόριο business είναι ο αριθμός των τραπεζιών. Ο αριθμός των πιθανών πελατών: τον αριθμό των διαθέσιμων θέσεων έναντι του αριθμού των δυνητικών επισκεπτών. Το προσφερόμενο προϊόν. Τη διαθεσιμότητα εργατικού δυναμικού . Τους χώρους στάθμευσης.

24 Συστημική Επιστήμη Η συστημική επιστήμη είναι η κατάλληλη επιστήμη για τη διαχείριση και επίλυση σύνθετων και πολύπλοκων θεμάτων όπως τα περισσότερα κοινωνικά, διαχειριστικά, οικονομικά και περιβαλλοντικά προβλήματα. Η συστημική επιστήμη επικεντρώνει στο «όλον», στο σύνολο δηλαδή ενός προβλήματος και μελετά τις αλληλεπιδράσεις των μερών που το αποτελούν. Είναι συνολική και συνθετική, άρα και διεπιστημονική: Αποτελεί τη βάση για τις περισσότερες από τις σύγχρονες επιστήμες όπως η πληροφορική, η θεωρία των δικτύων και η κυβερνητική. Επίσης, αποτελεί βάση για τη μελέτη και προώθηση της Βιωσιμότητας. Τα τελευταία χρόνια αντιμετωπίζουμε προβλήματα τα οποία είναι εξαιρετικά σύνθετα και πολύπλοκα, είτε πρόκειται για την απλή υλοποίηση ενεργειών, έργων και πολιτικών, είτε πρόκειται για τη συνολική επιβίωση – τη βιωσιμότητα – ενός οργανισμού ή μιας εταιρείας σε μια παγκοσμιοποιημένη και ανταγωνιστική αγορά. Η πολυπλοκότητα αυτή οφείλεται συνήθως στην αλληλεπίδραση πολλών παραγόντων από το φυσικό, κοινωνικό και οικονομικό περιβάλλον, τόσο σε τοπικό όσο και σε παγκόσμιο επίπεδο.


Κατέβασμα ppt "Γεώργιος Απλαδάς 2ο Μάθημα 20/03/2017"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google