Μέγα Θεοδώρα ΠΕ Ρωτσέτης Κωνσταντίνος ΠΕ Φίλη Αγγελική ΠΕ Ε.Π.ΠΑΙ.Κ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Ανάπτυξη, εφαρμογή και αξιολόγηση εκπαιδευτικού σεναρίου Νότα Σεφερλή
Advertisements

Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
ΣΕΝΑΡΙΟ ΜΑΘΗΣΗΣ «Εξερευνώντας τα τρίγωνα»
Εκπαιδευτικό λογισμικό Δέγγλερη Σοφία ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ.
Η Εκπαίδευση στην εποχή των ΤΠΕ
Η δομή του μαθήματος των μαθηματικών στο σύγχρονο ΤΕΙ Σάλτας Βασίλειος, Τσιάντος Βασίλειος Γενικό Τμήμα Θετικών Επιστημών ΤΕΙ Καβάλας.
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
ΦΑΣΕΙΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Προσδιορισμός του διδακτικού στόχου, των κριτηρίων και των στοιχείων της αξιολόγησης Επιλογή της τεχνικής Ερμηνεία των πληροφοριών Αποτύπωση.
ΣΧΕΔΙΟ-ΣΕΝΑΡΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
ΕΑΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ ΠΤΔΕ ΡΟΔΟΣ 2010
ΞΑΝΘΗ 2013, 2ο ΣΕΚ ΞΑΝΘΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΗΣ : ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΥΤΙΔΗΣ Μαθηματικός.
Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Β΄ Επιπέδου Ειδικό Μέρος Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (κλάδοι ΠΕ60-70) ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ.
8ο Δ.Σ. Κορίνθου Νέα Προγράμματα Σπουδών
Αυτορυθμιζόμενη μάθηση
Μοντέλο Διδασκαλίας Φυσικών Επιστήμων, για την Υποχρεωτική Εκπαίδευση, στην Κατεύθυνση της Ανάπτυξης Γνώσεων και Ικανοτήτων. Π. Κουμαράς.
Εν. 2.4 Γενικού Μέρους Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Το εκπαιδευτικό σενάριο Νότα Σεφερλή
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
Επιμόρφωση στα Επιμόρφωση στα νέα βιβλία Συνάντηση πρώτη Μαθηματικά Γκουτζαμάνης Βασίλης – Σχολικός Σύμβουλος Ζυγούρη Έλενα – Σχολικός.
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
Σενάριο.
Σχεδιασμός – Οργάνωση –Υλοποίηση προγράμματος Αγωγής Υγείας
Γεωρ. Λασκαράκης Εισήγηση με θέμα
Διδακτικά σενάρια.
Σχεδίαση εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων με την αξιοποίηση των ΤΠΕ Οι ΤΠΕ χαρακτηρίζονται ως μέσο αναδιομόρφωσης της εκπ/κής πρακτικής. Μέσο συμπληρωματικό.
Κατασκευή σεναρίου διδασκαλίας με τη χρήση εργαλείων web 2.0
Τάξεις στις οποίες απευθύνεται: Β Γυμνασίου
Ημερίδα : «Οι Τεχνολογίες της Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) στην Εκπαίδευση » Οι ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία Οι ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία.
«Πλακόστρωση» Μαρίνα Πάλλα.
Σχεδίαση Εκπαιδευτικού Λογισμικού Σχέδιο Μαθήματος – Ανάπτυξη Εφαρμογών Γ’ Λυκείου Τεχνολογικής Κατεύθυνσης Ιωάννης Βλαχόπουλος – Μ1249 Αικατερίνη Δρόσου.
Διδασκαλία των Θρησκευτικών με Νέες Τεχνολογίες
Τι είναι το Εκπαιδευτικό Σενάριο
Xρήση Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση (692) Χρήση Ψηφιακών Εργαλείων στη Διδασκαλία των Μαθηματικών Εαρινό εξάμηνο 2008 Μαθηματικό Τμήμα ΕΚΠΑ.
Χρήση και αξιοποίηση ΤΠΕ στην διδακτική διαδικασία
Επιμέλεια: Δημ. Ραπτάκης - Μηχανολόγος ΠΕ12 ΤΕΕ Ψαχνών
Διδακτική Πληροφορικής
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΡΑΦΗ ΜΕ ΤΙΣ «ΙΔΕΟΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ» 1 Ν. Αμανατίδης.
Κυριακή Σεβεντεκίδου, ΠΕ02
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου Πανεπιστήμιο Πατρών, Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης & της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
ΕΡΕΥΝ ΗΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ :ΗΜΕΡΙΔΑ
Στέκομαι, περπατώ…φρενάρω
Εκπαιδευτικό Σενάριο : “ Μαθαίνω για το κακόβουλο λογισμικό και προστατεύομαι ” Ζαμπέτογλου Γεώργιος ΕκπαιδευτικόςΠληροφορικής ΠΕ.
Προγραμματισμός και οργάνωση διδακτέας ύλης, εκπόνηση σχεδίου μαθήματος 1.
ΚΑΤΑΝΟΩ ΤΙΣ ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ SCRATCH Χρήστος Μανώλης, Πληροφορικός ΠΕ 19 ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2015 Ομάδα ανάπτυξης 6 ο εσπερινό ΕΠΑΛ Θεσσαλονίκης.
ΜΕΤΑΒΟΛΕΣ ΑΕΡΙΩΝ Σεβαστή Μαλάμου, Φυσικός ΠΕ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ / 2015 Ομάδα ανάπτυξης ΓΕΛ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑΣ.
Η ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΣΤΟ ΛΥΚΕΙΟ schools.gr/content/index.php?lesson_id=1 &ep=67 schools.gr/content/index.php?lesson_id=1.
ΙΩΑΝΝΗΣ ΜΑΝΔΗΛΑΡΑΣ ΣΟΦΙΑ ΠΟΠΟΡΗ. Το συγκεκριμένο σενάριο εργασίας αφορά τη διδασκαλία των παρακάτω αντικειμένων της ενότητας 14.4 Τα είδη και οι νόμοι.
Εργασία στο Μάθημα: «Εκπαιδευτική τεχνολογία-Πολυμέσα» Διδάσκων : Άγγελος Γιαννούλας Ομάδα εργασίας Λινάρδος Γεώργιος Μπουντούρης Παναγιώτης Ντιγριντάκη.
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ι. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΔΙΔΑΣΚΩΝ ΣΤΟ Ε. Π. ΠΑΙ. Κ. ΑΣΠΑΙΤΕ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Β. ΑΙΓΑΙΟΥ - ΜΥΤΙΛΗΝΗ DEA Εκκλησιαστικής Ιστορίας ΑΠΘ / Δρ. Θεολογίας ΑΠΘ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ.
Ευάγγελος Δημ. Μακρυβέλιος
ΜΑΡΙΑ ΣΥΡΓΙΑΝΝΗ, ΣχολιΚΗ Συμβουλοσ Θεολογων
Διδακτική της Πληροφορικής
Δημοτικά Σχολεία με ΕΑΕΠ, Σ Παπαπέτρου
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ – ΠΟΛΥΜΕΣΑ
Διδακτική αρχαίων ελληνικών Α΄ λυκείου από πρωτότυπο κείμενο
Ομάδα Εργασίας Ζωσιμά Ελένη Νικητάκη Παναγιώτα
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Ονοματεπώνυμο: Αναστασία Τζαβάρα
Εισαγωγή στη διδακτική μεθοδολογία
Διερευνητική ανακαλυπτική μάθηση
Εκπαιδευτικη τεχνολογια-πολυμεσα
Μουσικό Σχολείο Σερρών Μάθημα: Βιολογία Τάξη: Α΄ Λυκείου
Δημιουργία σεναρίου.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ:
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠ/ΚΩΝ ΣΤΙΣ ΤΠΕ
Δραστηριότητες και μικροσενάρια
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Μέγα Θεοδώρα ΠΕ Ρωτσέτης Κωνσταντίνος ΠΕ Φίλη Αγγελική ΠΕ Ε.Π.ΠΑΙ.Κ

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΟ ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ (1/2) Ταυτότητα -Συνθήκες  Μάθημα: Στοιχεία Ηλεκτρολογίας  Τάξη: Β ΕΠΑΛ  Τμήμα: Β Μηχανολόγων  Ηλικία:  Διδακτική ενότητα: Σύνδεση αντιστάσεων σε σειρά Συνδεσμολογία Αντιστάσεων σε σειρά - Μέγα Θ., Ρωτσέτης Κ., Φίλη Α.2

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΟ ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ (2/2)  Λέξεις κλειδιά: Νόμος του Ωhm, συνολική αντίσταση.  Διάρκεια μαθήματος: 2 ώρες  Χώρος: Εργαστήριο  Συνθήκες δραστηριοτήτων: Ηλεκτροτεχνίας με Η/Υ συνδεδεμένους στο διαδίκτυο και βιντεοπροβολέα. Συνδεσμολογία Αντιστάσεων σε σειρά - Μέγα Θ., Ρωτσέτης Κ., Φίλη Α.3

ΑΡΧΕΣ ΚΑΙ ΜΕΘΟΔΟΙ  Εποπτική – Βιωματική χρήση Τ.Π.Ε.  Ομαδοσυνεργατική προσέγγιση Συνδεσμολογία Αντιστάσεων σε σειρά - Μέγα Θ., Ρωτσέτης Κ., Φίλη Α.4

ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ Οι μαθητές πρέπει να γνωρίζουν:  Τον νόμο του Ωhm  Τι είναι το ηλεκτρικό κύκλωμα και η κατανάλωση.  Πως συνδέεται ένα πολύμετρο για την μέτρηση τάσης και έντασης του ηλεκτρικού ρεύματος. Ο εκπαιδευτικός να χειρίζεται:  Τα λογισμικά ΤΙΝΑ και HOT POTATOES Συνδεσμολογία Αντιστάσεων σε σειρά - Μέγα Θ., Ρωτσέτης Κ., Φίλη Α.5

ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ (1/2) Ο διδακτικός σχεδιασμός αποσκοπεί στο να καταστήσει τους μαθητές ικανούς:  Να δραστηριοποιούνται σε διαδικασίες ανάλυσης και σύνθεσης σχεδιασμού ηλεκτρικών κυκλωμάτων.  Να εργάζονται ως ενεργά μέλη μιας ομάδας.  Να αποκτήσουν ερευνητικό τρόπο σκέψης Συνδεσμολογία Αντιστάσεων σε σειρά - Μέγα Θ., Ρωτσέτης Κ., Φίλη Α.6

ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ (2/2) Η όλη διαδικασία του διδακτικού σχεδιασμού αναπτύσσεται μέσα από δραστηριότητες όπου οι μαθητές:  Εργάζονται σε ομάδες.  Εμπλέκονται σε καταστάσεις γνωστικής τεκμηρίωσης.  Αξιοποιούν τις ΤΠΕ ως βοηθητικά εργαλεία έκφρασης και αναπαράστασης.  Μαθαίνουν να αξιολογούν αλλά και να αυτοαξιολογούνται. Συνδεσμολογία Αντιστάσεων σε σειρά - Μέγα Θ., Ρωτσέτης Κ., Φίλη Α.7

ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ Το συγκεκριμένο σενάριο ακολουθεί το «Ενιαίο Πλαίσιο Προγραμμάτων Σπουδών» για τη Διδακτική του μαθήματος Στοιχεία Ηλεκτρολογίας Β΄Μηχανολόγων στο ΕΠΑΛ και έχει ως σκοπό την επίτευξη:  γενικών διδακτικών στόχων  ειδικών διδακτικών στόχων (γνωστικό αντικείμενο, μαθησιακή διδασκαλία, χρήση Τ.Π.Ε.) Συνδεσμολογία Αντιστάσεων σε σειρά - Μέγα Θ., Ρωτσέτης Κ., Φίλη Α.8

ΓΕΝΙΚΟΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ  Οι μαθητές να καταστούν ικανοί να αποκτήσουν έναν ερευνητικό τρόπο σκέψης(π.χ. τι θα συμβεί με τα I,U και R εάν συνδέσουμε αντιστάσεις σε σειρά κ.α.)  Να συνθέτουν, να ερμηνεύουν και να επαληθεύουν μαθηματικές σχέσεις (π.χ.Iολ=Uολ/Rολ)  Να συσχετίζουν πραγματικές καταστάσεις μέσω προγραμμάτων προσομοίωσης.  Να αξιολογήσουν αλλά και να αυτοαξιολογηθούν. Συνδεσμολογία Αντιστάσεων σε σειρά - Μέγα Θ., Ρωτσέτης Κ., Φίλη Α.9

ΕΙΔΙΚΟΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ (1/3) Γνωστικό Αντικείμενο  να κατανοήσουν την έννοια της συνολικής αντίστασης  να αναγνωρίζουν μια συνδεσμολογία αντιστάσεων σε σειρά  Να εκφράζουν τον τύπο της συνολικής αντίστασης και τον νόμο του Ωhm  Να εκφράζουν τη σχέση τάσης – έντασης – αντίστασης Συνδεσμολογία Αντιστάσεων σε σειρά - Μέγα Θ., Ρωτσέτης Κ., Φίλη Α.10

ΕΙΔΙΚΟΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ (2/3) Μαθησιακή Διδασκαλία  να αναπτύξουν ικανότητες σύνθεσης και ανάλυσης  να μάθουν να εργάζονται σε ομάδες  να αναπτύξουν δεξιότητες διαλόγου  να αναπτύξουν ικανότητες αξιολόγησης και αυτοαξιολόγησης Συνδεσμολογία Αντιστάσεων σε σειρά - Μέγα Θ., Ρωτσέτης Κ., Φίλη Α.11

ΕΙΔΙΚΟΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ (3/3) Τ.Π.Ε.  να αναπτύξουν δεξιότητες ως προς την χρήση του λογισμικού  να αναγνωρίσουν τις Τ.Π.Ε. ως βοηθητικά εργαλεία για την ανάλυση, σύνθεση και λύση ηλεκτρικών κυκλωμάτων Συνδεσμολογία Αντιστάσεων σε σειρά - Μέγα Θ., Ρωτσέτης Κ., Φίλη Α.12

ΜΕΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ  PowerPoint  Tina  HotPotatoes  Flash Drives (αποθηκευτικό μέσο για την ανταλλαγή εργασιών) Συνδεσμολογία Αντιστάσεων σε σειρά - Μέγα Θ., Ρωτσέτης Κ., Φίλη Α.13

ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ (1/2) Ο εκπαιδευτικός:  Ολοκληρώνει την διδασκαλία της αντίστοιχης ενότητας του βιβλίου μέσω power point.  Κάνει επίδειξη της χρήσης των λογισμικών TINA και HotPotatoes.  Το ΤΙΝΑ είναι ένα λογισμικό πακέτο, που χρησιμεύει στη σχεδίαση, προσομοίωση και ανάλυση ηλεκτρικών κυκλωμάτων. Τα αποτελέσματα των αναλύσεων μπορούν να απεικονισθούν σε κατάλληλα διαγράμματα ή ακόμα σε μια σειρά από εικονικά όργανα.  Το HotPotatoes είναι ένα πρόγραμμα ανοιχτού λογισμικού με το οποίο μπορούν να δημιουργηθούν ασκήσεις διαφόρων μορφών (π.χ. σταυρόλεξο, αντιστοίχιση κ.ά.) για χρήση είτε μέσω internet είτε μέσω υπολογιστή. Συνδεσμολογία Αντιστάσεων σε σειρά - Μέγα Θ., Ρωτσέτης Κ., Φίλη Α.14

ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ (2/2) Οι μαθητές δημιουργούν ομάδες, κατανέμουν ρόλους και ακολουθούν:  Τις οδηγίες που υπάρχουν στο φύλλο εργασίας  Τα βήματα που απαιτούνται για την διεξαγωγή της δραστηριότητας (σύνδεση αντιστάσεων σε σειρά)  Τις οδηγίες που αναφέρονται στο φύλλο αξιολόγησης Συνδεσμολογία Αντιστάσεων σε σειρά - Μέγα Θ., Ρωτσέτης Κ., Φίλη Α.15

ΔΟΜΗ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ – ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ (1/7) Πρώτη φάση (60΄)  Οι μαθητές κάθε ομάδας μελετούν το φύλλο εργασίας που τους δίνεται. Στη συνέχεια συνεργάζονται για την επίλυση και σχεδιασμό του κυκλώματος με την χρήση του λογισμικού tina.  Καταγράφουν τις αντίστοιχες ενδείξεις των οργάνων στο φύλλο εργασίας και τα αντίστοιχα συμπεράσματα. Συνδεσμολογία Αντιστάσεων σε σειρά - Μέγα Θ., Ρωτσέτης Κ., Φίλη Α.16 Σημείωση: Μπορούν να χρησιμοποιήσουν οποιοδήποτε έντυπο υλικό, βιβλίο ή σημειώσεις μαθήματος. Ο εκπαιδευτικός παρατηρεί και βοηθάει αν του ζητηθεί.

ΔΟΜΗ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ – ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ (2/7) Σκοπός της πρώτης φάσης είναι:  να καταφέρουν οι μαθητές να εφαρμόσουν τις γνώσεις τους σε ένα “πραγματικό”περιβάλλον.  να το ερμηνεύσουν.  να ανταλλάξουν στο πλαίσιο της ομάδας απόψεις και ιδέες. Συνδεσμολογία Αντιστάσεων σε σειρά - Μέγα Θ., Ρωτσέτης Κ., Φίλη Α.17

ΔΟΜΗ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ – ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ (3/7) Δεύτερη φάση (20΄) Οι ομάδες ανταλλάσσουν το φύλλο εργασίας τους που συμπλήρωσαν στην προηγούμενη φάση με κάποια άλλη ομάδα με σκοπό: Συνδεσμολογία Αντιστάσεων σε σειρά - Μέγα Θ., Ρωτσέτης Κ., Φίλη Α.18

ΔΟΜΗ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ – ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ (4/7)  Να κρίνουν την ορθότητα των αποτελεσμάτων της άλλης ομάδας.  Να συλλογιστούν τις διαφορές με τις δικές τους απαντήσεις.  Να σημειώσουν τις παρατηρήσεις και τις απορίες τους στο φύλλο εργασίας της άλλης ομάδας. Συνδεσμολογία Αντιστάσεων σε σειρά - Μέγα Θ., Ρωτσέτης Κ., Φίλη Α.19 Σημείωση: Ο ρόλος του εκπαιδευτικού παραμένει καθοδηγητικός όπως και στην προηγούμενη φάση Α΄.

ΔΟΜΗ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ – ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ (5/7) Τρίτη φάση (20΄) Οι ομάδες που αντάλλαξαν φύλλα εργασίας ενώνονται σε μια καινούργια ομάδα και:  συζητούν - αναλύουν τα λάθη που επισήμαναν.  προτείνουν αλλαγές και διορθώσεις.  κρίνουν την ορθότητα των απαντήσεων.  ένας μαθητής αναλαμβάνει την συμπλήρωση του φύλλου εργασίας με τις αλλαγές που ειπώθηκαν. Συνδεσμολογία Αντιστάσεων σε σειρά - Μέγα Θ., Ρωτσέτης Κ., Φίλη Α.20

ΔΟΜΗ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ – ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ (6/8) Τέταρτη φάση (20΄) Σε αυτή τη φάση κάθε ομάδα επιλέγει τον αντιπρόσωπο της να παρουσιάσει τα αποτελέσματα της εργασιών της. Ο εκπρόσωπος:  Παραδίδει τα φύλλα εργασίας στον εκπαιδευτικό.  Παρουσιάζει τα αποτελέσματα. Κατά την παρουσίαση: Συνδεσμολογία Αντιστάσεων σε σειρά - Μέγα Θ., Ρωτσέτης Κ., Φίλη Α.21

ΔΟΜΗ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ – ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ (6/7) Οι υπόλοιποι μαθητές κρατάνε σημειώσεις. Μετά από κάθε παρουσίαση ακολουθεί διάλογος για:  επίλυση αποριών  παρατηρήσεις - προτάσεις. Ο εκπαιδευτικός συντονίζει την όλη διαδικασία. Στο τέλος της δραστηριότητας οι μαθητές διορθώνουν τα φύλλα εργασίας τους. Συνδεσμολογία Αντιστάσεων σε σειρά - Μέγα Θ., Ρωτσέτης Κ., Φίλη Α.22

ΔΟΜΗ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ – ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ (7/7) Πέμπτη φάση (5΄) Η διαδικασία ολοκληρώνεται με το JQUIZ, με το οποίο ο εκπαιδευτικός έχει δημιουργήσει ερωτήσεις Σ/Λ, τις οποίες απαντούν οι μαθητές. Τα αποτελέσματα συμπεριλαμβάνονται στην τελική αξιολόγηση του κάθε μαθητή από τον εκπαιδευτικό. Συνδεσμολογία Αντιστάσεων σε σειρά - Μέγα Θ., Ρωτσέτης Κ., Φίλη Α.23

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ Οι μαθητές αξιολογούνται σύμφωνα με: τη συμμετοχική τους δραστηριότητα τη συμβολή τους στην ολοκλήρωση των εργασιών το τελικό προϊόν που παρέδωσαν Συνδεσμολογία Αντιστάσεων σε σειρά - Μέγα Θ., Ρωτσέτης Κ., Φίλη Α.24

ΣΥΝΟΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ - ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ  Λογισμικό ΤΙΝΑ  Λογισμικό hotpotatoes (Jsmatch – φύλλο αξιολόγησης για τον κάθε μαθητή ξεχωριστά)  Φύλλο έργου (ανά ομάδα)  Εισήγηση εκπαιδευτικού (Powerpoint) Συνδεσμολογία Αντιστάσεων σε σειρά - Μέγα Θ., Ρωτσέτης Κ., Φίλη Α.25

ΤΙΝΑ Συνδεσμολογία Αντιστάσεων σε σειρά - Μέγα Θ., Ρωτσέτης Κ., Φίλη Α.26

Hotpotatoes (Jquiz) Συνδεσμολογία Αντιστάσεων σε σειρά - Μέγα Θ., Ρωτσέτης Κ., Φίλη Α.27

Φύλλο Αξιολόγησης Συνδεσμολογία Αντιστάσεων σε σειρά - Μέγα Θ., Ρωτσέτης Κ., Φίλη Α.28

ΕΙΣΗΓΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ 1/3 Δύο ή περισσότερες αντιστάσεις λέμε ότι συνδέονται σε σειρά όταν το τέλος της πρώτης αντίστασης συνδέεται με την αρχή της επόμενης κ.ο.κ. Συνδεσμολογία Αντιστάσεων σε σειρά - Μέγα Θ., Ρωτσέτης Κ., Φίλη Α.29 Η συνολική αντίσταση κατά την σύνδεση τους σε σειρά δίνεται από τον τύπο: R ολ = R 1 + R 2 + … + R ν

ΕΙΣΗΓΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ 2/3 Όταν οι αντιστάσεις σε ένα κύκλωμα συνδέονται σε σειρά τότε ισχύουν οι σχέσεις :  I ολ = I 1 = I 2 = … = I ν  U ολ = U 1 + U 2 + … + U ν  R ολ = R 1 + R 2 + … + R ν Συνδεσμολογία Αντιστάσεων σε σειρά - Μέγα Θ., Ρωτσέτης Κ., Φίλη Α.30

330Ω ΕΙΣΗΓΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ 3/3 COMV,R V DC V AC I DC I OFF R Συνδεσμολογία Αντιστάσεων σε σειρά - Μέγα Θ., Ρωτσέτης Κ., Φίλη Α. ΣΥΝΔΕΣΜΟΛΟΓΙΑ ΚΥΚΛΩΜΑΤΟΣ ΑΝΤΙΣΤΑΣΕΩΝ ΣΕ ΣΕΙΡΑ

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ Δημόπουλος, Φ., Παγιάτης,Χ. & Πάγκαλος, Σ.(2000). Στοιχεία Ηλεκτρολογίας. Αθήνα: Εκδόσεις Ο.Ε.Δ.Β. Βούτσινος, Γ.,Βούρνας Κ. & Χατζαράκης, Γ.(2009). Ηλεκτροτεχνία. Αθήνα: Εκδόσεις Ο.Ε.Δ.Β. Βιδιαδάκης Α., Κανελλόπουλος, Χ., Μπινιάρης Α. & Χατζαράκης, Α. (1999). Ηλεκτρολογία Γ’ Γενικού Λυκείου (Τεχνολογικής Κατεύθυνσης). Αθήνα: Εκδόσεις Ο.Ε.Δ.Β. Αγιακάτσικας Π., Ζαχαριαδάκη, Μ., Μπουλταδάκης, Σ. & Παπαϊωάννου Γ. (χ.χ.). Εξομοίωση προβλημάτων ψηφιακών ηλεκτρονικών και ηλεκτρολογίας με αξιοποίηση του εκπαιδευτικού λογισμικού ΤΙΝΑ PRO στα ΤΕΕ. Μία διδακτική προσέγγιση για τα ΤΕΕ. 1 ο Συνέδριο στη Σύρο ΤΠΕ στην Εκπαίδευση (σ.σ ). Ανακτήθηκε 4 Φεβρουαρίου, 2016, από Συνδεσμολογία Αντιστάσεων σε σειρά - Μέγα Θ., Ρωτσέτης Κ., Φίλη Α.32

Ευχαριστούμε για την προσοχή σας!!! Συνδεσμολογία Αντιστάσεων σε σειρά - Μέγα Θ., Ρωτσέτης Κ., Φίλη Α.33