ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ο ψηφιακός κόσμος της προσχολικής ηλικίας» Γ.Πολυζώης-Φυσικός υποψ.διδάκτορας
Η φιλοσοφία της επιλογής Δυο στάδια επιλογής 1. Επιλογή παρακολούθησης 2.Συμμετοχή στην έρευνα δράσης
1 ΣΤΑΔΙΟ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΙ-ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΟΝΤΑΙ ΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΠΥΛΗΣ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΠΡΩΤΟΥ ΠΥΡΗΝΑ ΜΙΑΣ ΗΛΕΚΤΟΝΙΚΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΗΤΑΣ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΔΙΑΣΥΝΟΡΙΑΚΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ
2.ΣΤΑΔΙΟ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΣΥΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΕΡΕΥΝΑ ΔΡΑΣΗΣ Νέες προτάσεις Επέκταση των ήδη υπαρχόντων Διεπιστημονικές και διαθεματικές επεκτάσεις με διάφορους τρόπους π.χ με παραπομπές σε άλλους ιστότοπους (η περίπτωση της ΕΥΔΑΠ) Συμβολική αμοιβή (300 ΕΥΡΩ), έτσι…
ΚΡΙΤΗΡΙΑ Η επιλογή των νηπιαγωγών θα γίνει με κριτήρια: Α) τη συμμετοχή τους σε συνέντευξη (μόρια 25) και Β) τη συμμετοχή τους σε προγράμμα-τα ανάπτυξης εκπαιδευτικού λογισμικού (μόρια 75).
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ (10 ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΕΙΣ) ΕΙΣΑΓΩΓΗ (1 ΤΡΙΩΡΟ) ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ ΜΕΡΟΣ ΓΛΩΣΣΑΣ (1 ΤΡΙΩΡΟ) ΕΞΟΙΚΕΙΩΣΗ ΜΕ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΤΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΤΗΣ ΠΥΛΗΣ (2 ΤΡΙΩΡΑ) ΨΗΦΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΣΤΗ ΓΛΩΣΣΑ (2 ΤΡΙΩΡΑ) ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΣΤΗ ΓΛΩΣΣΑ (2 ΤΡΙΩΡΑ) ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΣΤΗ ΓΛΩΣΣΑ (2 ΤΡΙΩΡΑ)
ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ ΤΕΛΙΚΟΣ ΣΤΟΧΟΣ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΕΠΙΤΕΥΞΗΣ