ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ στο ΓΥΜΝΑΣΙΟ Γιώργος Σούλτης.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
1ο ΘΕΜΑ ΠΑΙΔΕΙΑ ΠΑΙΔΕΙΑ=Το σύνολο των διαδικασιών με τις οποίες επιτυγχάνεται η πνευματική, η κοινωνική,η ηθική ολοκλήρωση του ατόμου. ΦΟΡΕΙΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ.
Advertisements

Ομαδική Παιδαγωγική Σύσκεψη Προϊσταμένων Νηπιαγωγείων 53 ης Περιφέρειας Σχολικής Συμβούλου Προσχολικής Αγωγής – Ε. ΜΟΥΣΕΝΑ με θέμα: « Διοικητική λειτουργία.
Διδακτική της Πληροφορικής Εισαγωγή στις βασικές έννοιες 2016.
Ν= 353, εκ των οποίων 301 Άνδρες και 42 Γυναίκες, μέσης ηλικίας = 49,60 ετών με μικρότερη ηλικία 31 έτη και μεγαλύτερη ηλικία 66 έτη.
ΕΠΑΚΑΒ 2015 Εκπαιδευτικές πρωτοβουλίες 1. 2 Δημήτρης Γαργαλιάνος.
Κεντρική Ιδέα: Κύριοι στόχοι: Η ενίσχυση της καινοτομίας και της επιχειρηματικότητας σε οποιοδήποτε μέρος του κόσμου. Η αντιμετώπιση της ανεργίας, μέσω.
Διαδίκτυο / Internet (International Network). Οδικό Δίκτυο.
Σχολείο: 2 o Ε.Π.Α.Λ. Τα θετικά του διαδικτύου και ο Εθισμός. ΜΑΘΗΤΕΣ: Μαρίνα Σέλκο Χρήστος Ποιμενόπουλος Παναγιώτης Σταυρόπουλος Γεωργία Σιώσιου Απόστολος.
Πληροφορική Ενότητα 3 (Μέρος Γ): Εφαρμογές. Δήμητρα Αβραμούλη, Καθηγήτρια Εφαρμογών, Τμήμα Σχεδιασμού και Τεχνολογίας Ξύλου και Επίπλου Τ.Ε., T.E.I. Θεσσαλίας.
ΑΝΩΤΑΤΗ ΣΧΟΛΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΕΤΗΣΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ (ΕΠΠΑΙΚ) ΜΑΘΗΜΑ: Εκπαιδευτική Τεχνολογία-Πολυμέσα (Ε) YΠΕΥΘΥΝΟΣ.
Διάρκεια: 15 ογδοντάλεπτες περιόδους Παραδοσιακά παραμύθια Εικονογράφηση των παραμυθιών (Πολιτισμός) Ζωντανεύω ένα κομμάτι από παραμύθι (Θεατρικό παιχνίδι)
Οδηγιεσ για τη χρηση του Edmodo
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ
Εκπαίδευση Microsoft® Office
ΟΔΗΓΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ για την υπαγωγή Επενδυτικών Σχεδίων στα Καθεστώτα Ενισχύσεων «Γενική Επιχειρηματικότητα» και «Νέες Ανεξάρτητες ΜΜΕ» του Ν.4399/2016.
Λουκία Μπάκα Μεταπτυχιακή Φοιτήτρια Αθήνα 2011
Η εκπαίδευση δεν ήταν πάντοτε όπως σήμερα ….
Εισαγωγή στο Περιβάλλον της Visual Basic
Αρχεσ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ Η/Υ Β΄ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
το αλσοσ μασ ειναι η μεγαλυτερη πηγη
Παρουσίαση επιστημονικής εκδήλωσης
ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΓΡΑΠΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Τίτλος της έρευνας : Ο τίτλος της έρευνας πρέπει να είναι σύντομος και ακριβής (12-15 λέξεις). Ο τίτλος πρέπει να περιλαμβάνει.
Ο ΚΥΚΛΟΣ ΤΟΥ ΨΩΜΙΟΥ Ο ΣΙΤΑΡΟΥΛΗΣ ΕΥΕΛΙΚΤΗ ΖΩΝΗ ΣΧ. ΕΤΟΣ
Αγριάνη Νομού Έβρου Χουσεΐν Χατζή Χαλήλ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ:
Καλλυντήριο Νομός Ροδόπης
Περιβαλλοντολόγοι :Παρουσίαση 2
Δημιουργία εφαρμογής διαχείρισης ψηφιακής βιβλιοθήκης
Καθηγητές : Σουμέλα Ατματζίδου Κων/νος Σωτηρόπουλος
“Επιχειρηματικότητα σε περίοδο οικονομικής κρίσης”
ΘΕΜΑ : ΑΘΛΗΣΗ – ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΣΥΓΧΡΟΝΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΖΩΗΣ
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ
Δομημένος Προγραμματισμός
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΑΙΔΙΑΤΡΙΚΗΣ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ
Μάνος Σατόπουλος Συντάκτης λευκωμάτων και λάτρης των τεχνών
Η χιονονιφάδα και το τρίγωνο του Pascal
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ
ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ ΤΡΙΚΑΛΩΝ
Εφαρμογές Πληροφορικής Κεφάλαιο 9
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Διαδίκτυο Internet Διασύνδεση Δικτύων International Network
δουλεύετε καλύτερα με το Outlook
Παρουσίαση: Γεωργιάδου Σεβαστή Α.Μ.:
Διάλεξη 13η Προέλευση και λειτουργικότητα του εξεικονισμού της εκπαίδευσης Αναπληρωτής Καθηγητής ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΛΕΙΟΣ.
Ορισμός της έννοιας αλγόριθμος, πρόγραμμα Σχεδιασμός απλών αλγορίθμων
B' ΤΑΞΗ ΓΝΩΡΙΜΙΑ - ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΚΟΣΜΟΣ 1
Διαδίκτυο Κίκα Χρυσοστόμου.
Project: Εθισμός στο Internet
"Για να σερφάρεις στο Internet με ασφάλεια"
Πλοήγηση στο Διαδίκτυο
Θετικό δημιουργικό περιεχόμενο στο διαδίκτυο
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
4ο Συνέδριο «Διδακτική της Πληροφορικής»
Διάγραμμα Πορείας Σχεδιασμού
8ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Εκπαιδευτικών
Πληροφορική Γ΄ Γυμνασίου
Διαδίκτυο Internet Διασύνδεση Δικτύων International Network
Μια εφαρμογή στις «Εφαρμογές Πολυμέσων»
Ασφαλής χρήση του Διαδικτύου
Παρουσίαση επιστημονικής εκδήλωσης
Επίπεδα ενσωμάτωσης ΤΠΕ στα φιλολογικά μαθήματα
Μάθημα [GD2011]: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Internet safety Λεόντειος Σχολή Αθηνών Δημοτικό Στ2
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ Α’ ΤΑΞΗΣ – 18/10/2017
Τα ψηλά βουνά -Η κατάρα του πεύκου-
Από την επικύρωση στην εφαρμογή
Πρόγραμμα βελτίωσης παροχών προς τους πελάτες
“Τα εργαλεία του WEB 2.0 στα Φιλολογικά Μαθήματα ”
7 Έτη Mira Hansson Για μένα Full Stack Developer Δήλωση αποστολής
Ημερίδα Πρακτικής Άσκησης Εαρινό Εξάμηνο
Κεφάλαιο 2 Ξένιος Αντωνιάδης 6/12/2019.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ στο ΓΥΜΝΑΣΙΟ Γιώργος Σούλτης

Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ στο ΓΥΜΝΑΣΙΟ Στόχοι 1-Οι μαθητές να μάθουν να χειρίζονται με άνεση τα βασικά εργαλεία στον Υπολογιστή Να Γράφουν στον υπολογιστή Να ακούν μουσική - να βλέπουν cd-rom Να παίζουν παιχνίδια Να ζωγραφίζουν Να Αρχειοθετούν τις φωτογραφίες τους Να σερφάρουν στο Internet Να στέλνουν Να κατεβάζουν μουσική (και όχι μόνο από το internet) Να κάνουν εύκολα λογαριασμούς και πολλά άλλα καθημερινά

Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ στο ΓΥΜΝΑΣΙΟ Στόχοι 2-Οι μαθητές να αρχίσουν να ξεχωρίζουν το λογισμικό εφαρμογής και να μαθαίνουν να χρησιμοποιούν γενικής χρήσης λογισμικό για τις εργασίες τους, τόσο το σχολείο όσο και εκτός,. Επεξεργασία κειμένου (WORD) Λογιστικά φύλα (EXCEL) Browsers για τo INTERNET (Ι. EXPLORER) Προγράμματα για και άλλες υπηρεσίες του Internet (π.χ FTP) Προγράμματα ζωγραφικής και Γραφιστικής (COREL DRAW)

Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ στο ΓΥΜΝΑΣΙΟ Στόχοι 3-Οι μαθητές να αρχίσουν να καταλαβαίνουν τις έννοιες των δεδομένων και των πληροφοριών και πως αυτά τα επεξεργαζόμαστε με τους Υπολογιστές Κατανόηση των πληροφοριακών αρχείων, τα είδη τους, πως αυτά τα χειρίζεται το λειτουργικό σύστημα. Το είναι οι βάσεις δεδομένων Πολύ μικρή επαφή με την Access η άλλο λογισμικό επεξεργασίας Βάσεων δεδομένων Πως χειριζόμαστε τα αρχεία στο ΤΟΠΙΚΟ και ΔΗΜΟΣΙΟ ΔΙΚΤΥΟ

Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ στο ΓΥΜΝΑΣΙΟ Στόχοι 4- Οι μαθητές να αρχίσουν να καταλαβαίνουν την ευρύτητα των εφαρμογών της πληροφορικής.Οι μαθητές να αρχίσουν να καταλαβαίνουν την ευρύτητα των εφαρμογών της πληροφορικής. Να βλέπουν τον Η/Υ σαν εργαλείο χρήσιμο στην καθημερινή ζωή τους και όχι σαν ΜΑΘΗΜΑ.Να βλέπουν τον Η/Υ σαν εργαλείο χρήσιμο στην καθημερινή ζωή τους και όχι σαν ΜΑΘΗΜΑ. Να βλέπουν ότι αυτά που μαθαίνουν στο σχολείο είναι χρήσιμα και θα τα χρειαστούν στο internet kafe και στο chat.Να βλέπουν ότι αυτά που μαθαίνουν στο σχολείο είναι χρήσιμα και θα τα χρειαστούν στο internet kafe και στο chat.

Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ στο ΓΥΜΝΑΣΙΟ Στόχοι 5-Καλό είναι να αρχίσουν να καταλαβαίνουν πως γίνεται το θαύμα μια μηχανή να κάνει όλα αυτά τα θαυμαστά πράγματα. Ιστορική εξέλιξη τονίζοντας τον επαναστατικό χαρακτήρα της εξέλιξης της Πληροφορικής Να δοθούν οι αρχές λειτουργίας (δυαδικό, ηλεκτρονικά κλπ) Να δοθεί η αρχιτεκτονική του Η/Υ Να περιγραφούν τα κύρια περιφερειακά Να δοθούν οι αρχές των επικοινωνιών και των δικτύων Να καταλάβουν την αξία του ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ Να καταλάβουν τι είναι το λογισμικό συστήματος και το λογισμικό εφαρμογής

Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ στο ΓΥΜΝΑΣΙΟ Στόχοι 6-Πρέπει να μάθουν τις βασικές αρχές του προγραμματισμού. Και να μάθουν μια γλώσσα προγραμματισμού Αρχίζουν με την Εκμάθηση μιας γλώσσας προγραμματισμού και μέσα από εκεί:Αρχίζουν με την Εκμάθηση μιας γλώσσας προγραμματισμού και μέσα από εκεί: Μαθαίνουν τι είναι αλγόριθμός Μαθαίνουν τις βασικές έννοιες του προγραμματισμού Μαθαίνουν μερικούς σημαντικούς αλγορίθμους Μαθαίνουν τι άλλες γλώσσες υπάρχουν, και πως εξελίχθηκε ο προγραμματισμός

Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ στο ΓΥΜΝΑΣΙΟ Τρόπος επίτευξης των στόχων Το μάθημα πρέπει να είναι Εργαστηριακό αποκλειστικάΤο μάθημα πρέπει να είναι Εργαστηριακό αποκλειστικά Όλα τα παραπάνω θα γίνουν αναλυτικό πρόγραμμα το οποίο θα κατανεμηθεί στις 3 τάξειςΌλα τα παραπάνω θα γίνουν αναλυτικό πρόγραμμα το οποίο θα κατανεμηθεί στις 3 τάξεις Πρόταση κατανομής ανα τάξη Α – Βασικός χειρισμός και εισαγωγή στις αρχές λειτουργίας και στην αρχιτεκτονική Υπολογιστώ και συστημάτων – Εκμάθηση WORDΑ – Βασικός χειρισμός και εισαγωγή στις αρχές λειτουργίας και στην αρχιτεκτονική Υπολογιστώ και συστημάτων – Εκμάθηση WORD Β-Επεξεργασία δεδομένων με υπολογιστή – Εκμάθηση Excel και εισαγωγή στην ACCESS.- Εισαγωγή στα ΔίκτυαΒ-Επεξεργασία δεδομένων με υπολογιστή – Εκμάθηση Excel και εισαγωγή στην ACCESS.- Εισαγωγή στα Δίκτυα Γ – ΠρογραμματισμόςΓ – Προγραμματισμός

Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ στο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ Ο προγραμματισμός πρέπει να διδάσκεται : Διότι αποτελεί ακόνισμα μυαλού και ενισχύει τον τρόπο σκέψηςΔιότι αποτελεί ακόνισμα μυαλού και ενισχύει τον τρόπο σκέψης Βοηθάει να κατανοήσουν τον αλγοριθμικό τρόπο σκέψηςΒοηθάει να κατανοήσουν τον αλγοριθμικό τρόπο σκέψης Βοηθάει να κατανοήσουν τον τρόπο λειτουργίας του Η/ΥΒοηθάει να κατανοήσουν τον τρόπο λειτουργίας του Η/Υ Διευκολύνει την εκμάθηση χειρισμού του ποικίλου λογισμικούΔιευκολύνει την εκμάθηση χειρισμού του ποικίλου λογισμικού Είναι μια δημιουργική πειραματική εργασία η οποία κάνει τον μαθητή να ενδιαφερθεί…Είναι μια δημιουργική πειραματική εργασία η οποία κάνει τον μαθητή να ενδιαφερθεί…

Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ στο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΠΟΙΑ ΓΛΩΣΣΑ πρέπει να διδαχθεί? Μία γλώσσα: H οποία να είναι διαδεδομένη.H οποία να είναι διαδεδομένη. Να διδάσκει εύκολα τις βασικές έννοιες του προγραμματισμούΝα διδάσκει εύκολα τις βασικές έννοιες του προγραμματισμού Να διευκολύνει το πέρασμα σε άλλες γλώσσες, να αποτελεί τη ΒΑΣΗ κατά κάποιο τρόπο.Να διευκολύνει το πέρασμα σε άλλες γλώσσες, να αποτελεί τη ΒΑΣΗ κατά κάποιο τρόπο. PASCAL PASCAL VISUAL BASIC