Γενικές οδηγίες για το μάθημα
Δύο διαστάσεις Πως μπορώ να διδάξω; Πως μπορώ να σχεδιάσω εκπαιδευτικές τεχνολογίες; Δύο μέρη μαθήματος Διάλεξη Εργαστήριο και Ασκήσεις
1. Επιστημολογία 2. Μάθηση και Μορφές Διδασκαλίας 3. Γνωσιακή εξέλιξη – στάδια μάθησης 4. Μειονότητες 5. Σχολική Αξιολόγηση 6. Κοινωνιολογικές προσεγγίσεις 7. Αναπηρία 8. Ψυχολογικά και μαθησιακά προβλήματα 9. Σχηματισμός και δυναμική ομάδων 10. Γνωσιακές απαιτήσεις μάθησης 11. Προσωπικά χαρακτηριστικά μάθησης 12. Δια βίου μάθηση
Γραπτή ή προφορική εξέταση στο τέλος του εξαμήνου Οι ασκήσεις στο τέλος του μαθήματος αποτελούν και τις τελικές ερωτήσεις των εξετάσεων
Ερωτήσεις ερευνητικής μεθοδολογίας (π.χ. ανεύρεση βιβλιογραφικών αναφορών) Ερωτήσεις διδακτικής μεθοδολογίας (π.χ. αξιολογήστε την εργασία του συμφοιτητή σας) Ερωτήσεις σχεδιασμού εκπαιδευτικών τεχνολογιών
Bigge, M.L., Shermis, S.S. (2009) Θεωρίες Μάθησης για Εκπαιδευτικούς. Εκδόσεις Πατάκη, Αθήνα (κυρίως επιστημολογία)
Slavin, R. (2007) Εκπαιδευτική Ψυχολογία: θεωρία και πράξη. Μεταίχμιο, Αθήνα (θεωρητικά και πρακτικά ζητήματα)
Elliot, S.N., Kratochwill, T.R., Cook, J.L., & Travers, J.F. (2008) Εκπαιδευτική Ψυχολογία: Αποτελεσματική Διδασκαλία, Αποτελεσματική Μάθηση. Εκδόσεις Gutenberg, Αθήνα (πρακτικά ζητήματα διδασκαλίας)
ΗΜΕΡΕΣ ΓΡΑΦΕΙΟΥ Δευτέρα, Τρίτη, Τετάρτη FACEBOOK Angela Uop