1 ο ΕΠΑΛ ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ 1 ου ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ Project 6 ΘΕΜΑ: ΑΕΙΦΟΡΙΑ - ΑΕΙΦΟΡΟ ΒΙΟΚΛΙΜΑΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ας διοργανώσουμε ένα πάρτι...
Advertisements

ΑΕΙΦΟΡΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΚΑΤΟΙΚΙΑ
ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΩΝ ΠΗΓΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ & ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΣΕ ΚΤΙΡΙΑ
ΠΡΑΣΙΝΕΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ ΠΑΛΑΙΑ ΚΑΒΑΛΑ.
ΕΕΤΑΑ Αναπτυξιακός Σχεδιασμός Αθήνα 17 Μαίου 2012
Εξυπνο-πρασινο σπιτι Στην προσπάθεια μας να πραγματοποιήσουμε την ερευνητική εργασία-project οδηγηθήκαμε σε κάποια συμπεράσματα σε ότι αφορά τι ακριβώς.
Στόχος της Κυβέρνησης και του ΥΠΑΝ είναι η ενίσχυση, με έργα και όχι με λόγια, της πράσινης οικονομίας και της βιώσιμης ανάπτυξης. Στην κατεύθυνση αυτή.
IEE/09/ SHEEP - A Schools' panel for High Energy Efficiency Products Οδηγίες για Μείωση της Κατανάλωσης Ενέργειας.
ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ
Συστήματα Α.Π.Ε..
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΟΙΚΙΑΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΘΕΜΑ: ΤΡΥΠΑ ΤΟΥ ΟΖΟΝΤΟΣ
Διαχείριση Φυσικών Πόρων – Α’ & Β’ Λυκείου
ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΤΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΟΜΑΔΑ “ FAΒ 5 ” ΜΑΘΙΟΥΜΑΝΩΛΑΚΗΣ ΜΙΧΑΛΗΣ
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΤΟΙΚΙΩΝ ΜΕ ΜΗΔΕΝΙΚΕΣ ΕΚΠΟΜΠΕΣ CO2 ΣΤΗ ΚΡΗΤΗ
ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
Η ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΠΟΡΩΝ
Παγγελματικό E Λ ύκειο Μ εγαλόπολης.
LOGO ΠΟΙΕΣ ΑΞΙΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ Δανάη Φωτίου γ5 ΨΑΛΛΙΔΑΣ ΒΙΟΛΟΓΙΑ.
1.4 Οι υδρογονάνθρακες ως καύσιμα
CRIMINAL MINDS. 4 Ο ΓΕΛ ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗΣ PROJECT (α’ τετράμηνο) ΤΑΞΗ-ΤΜΗΜΑ: Α’3.
ΑΕΙΦΟΡΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗ Ορισμός
Στα πλαίσια της συμμετοχής σας στην εφαρμογή
Project Αειφόρο Σχολείο
«Δρω εθελοντικά για ένα Αειφόρο Περιβάλλον, για ένα καλύτερο αύριο»
Τίποτα δεν πάει χαμένο Σχολείο: 4ο ΓΕΛ Πετρούπολης Σχ.Έτος:
ΕΛΛΗΝΟΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΑΓΩΓΗ - ΑΕΙΦΟΡΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΟΜΑΔΑ ΤΥΠΟΥ ΚΑΙ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ
ΛΙΩΣΙΜΟ ΤΩΝ ΠΑΓΩΝ.
ΘΕΜΑ: «ΒΙΟΚΛΙΜΑΤΙΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ"
ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ ΜΟΡΦΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
Σκοπός Έρευνας Ενημέρωση και ευαισθητοποίηση των μαθητών σε ότι αφορά την ενέργεια και ειδικότερα τις ανανεώσιμες μορφές ενέργειας.
Από τον Γιάννο Παπαιωάννου
ΛΕΟΝ...κύκλωση Ο.Ε. Δραστηριότητες ομίλου επιχειρηματικότητας
1 ο ΕΠΑΛ ΑΡΤΑΣ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΜΑΘΗΤΙΚΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ: ΘΕΟΔΟΣΙΑ ΜΠΑΚΟΛΑ.
★ Πλανητικη Σκιαση Παρουσίαση απο τους μαθητές : ★ ΓΙΩΡΓΟ ΝΑΝΟ ★ ΔΗΜΗΤΡΗ ΘΕΡΣΙΤΗ.
Ερευνητικη εργαςια Α’ τετραμηνου Β’ γενικου λυκειου Νιγριτας : «Εναλλακτικες πηγες ενεργειας και εξοικονομηςη ςτο ςχολειο μας» Θέμα ενασχόλησης:
Δ΄ ΔIEYΘΥΝΣΗ Π.Ε. ΑΘΗΝΑΣ ΓΡΑΦΕΙΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ
Άσκηση 8/1/2013 για όλες τις υποομάδες. Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΑΕΙΦΟΡΙΑΣ ΣΕ ΚΤΙΡΙΑ ΓΕΙΤΟΝΙΕΣ ΚΑΙ ΠΟΛΕΙΣ Mια πόλη με λιγότερους δρόμους και περισσότερο πράσινο.
Γιάννης Αυγουστάκης Β1  Συχνό φαινόμενο των πόλεων, αλλά όχι μόνο. Η ρύπανση χωρίζεται σε φυσική και τεχνητή. Η φυσική προέρχεται από διάφορα φυσικά.
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΧΡΥΣΟΥΠΟΛΗΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ
«Φυσικές Επιστήμες και Περιβαλλοντική Εκπαίδευση: Βιβλιογραφική επισκόπηση και ζητήματα που αναδύονται» Βασιλούδης Ιωάννης, Δάσκαλος, MSc Βιώσιμης Ανάπτυξης.
Τρόποι εξοικονόμησης ενέργειας
Ιχνηλατώντας το «καινούριο» στο σύγχρονο σχολείο.
ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ : ΜΠΟΥΖΙΚΑ Θ. – ΠΕ 14
για την Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση
Αλβανός Θεοχάρης Μεραμβελιωτάκης Εμμανουήλ Νάκος Δημήτριος Σ ΧΟΛΗ Θ ΕΤΙΚΩΝ Ε ΠΙΣΤΗΜΩΝ – Τ ΜΗΜΑ Β ΙΟΛΟΓΙΑΣ.
Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας (Α.Π.Ε.)
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ Υπάρχει λύση;.
Σημασία των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας
Σεμινάριο Ενημέρωσης (Training Seminar) Δευτέρα, 30 Νοεμβρίου 2015 Αμφιθέατρο Υπουργείου Περιβάλλοντος & Ενέργειας Διαχειριστής Προγράμματος Αυτοτελές.
Ανανεώσιμες και μη ανανεώσιμες πηγές ενέργειας Ευστράτιος- Ευάγγελος 1 Ο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης Π.Τ.Δ.Ε. Α.Π.Θ Σχολική χρονιά:
Περιβαλλοντική εκπαίδευση Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη Ένταξη στο πρόγραμμα Σπουδών.
ΑΕΙΦΟΡΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗ.
Ενέργεια.
ΘΕΡΜΑΝΣΗ:ΑΠΟ ΤΗ ΦΩΤΙΑ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΘΕΡΜΑΝΣΗ 1ο ΕΠΑ.Λ. Αγρινίου
ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΟΥΠΑΣΙΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΩΝΗΣ ΖΑΧΑΡΙΑΔΗΣ
Παναγιώτης Αυγουστίδης Γεωγραφία Α΄ Γυμνασίου
ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ ΠΗΓΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
Κλιματική αλλαγή 1o Γυμνάσιο Χολαργού Τίτλος Έρευνας:
ΦΤΙΑΞΑΜΕ «ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑ» ΓΙΑΤΙ ΕΧΟΥΜΕ… «ΧΗΜΕΙΑ» ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ
Τίτλος Δράσης: “Zούμε Αειφορικά στην Ε.Ε.”
Λεωνίδας Κωστάλας, Μενέλαος Μικέδης
ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΤΟΥ ΘΕΡΜΟΚΗΠΙΟΥ ΦΛΙΓΓΟΥ ΙΩANNA
Στα πλαίσια της συμμετοχής σας στην εφαρμογή
Σχέδιο Δράσης για την Κλιματική Αλλαγή
Περιβαλλοντική εκπαίδευση
Εργασία φυσικών πόρων ομάδα 4
Ανανεώσιμες πηγές ενέργειας
Project : Εναλλακτικές πηγές ενέργειας
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ 1ου ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ο ΕΠΑΛ ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ 1 ου ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ Project 6 ΘΕΜΑ: ΑΕΙΦΟΡΙΑ - ΑΕΙΦΟΡΟ ΒΙΟΚΛΙΜΑΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΝΕΡΓΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ

Η ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ ΒΕΛΟΥΔΗΣΓΕΩΡΓΙΟΣ-ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΒΗΤΑΣΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΚΑΡΑΜΙΤΕΛΙΟΣΧΡΗΣΤΟΣ ΚΑΡΑΝΙΚΟΛΑΣΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΚΑΤΣΑΦΑΔΟΣΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΟΥΜΕΝΤΑΚΟΣΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΗΝΑΪΔΗΣΝΙΚΟΛΑΟΣ ΜΠΕΝΤΑΪΟΡΣΙ ΝΤΑΝΟΡΟΝΑΛΝΤΟ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣΜΙΧΑΗΛ ΠΕΠΑΑΝΤΕΛΓΙΑΝΟ ΣΕΛΛΟΣΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΣΦΥΓΚΑΚΗΣΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΤΣΑΛΛΑΪΜΠΛΕΝΤΙΣ ΤΣΑΝΙΔΗΣΕΥΣΤΑΘΙΟΣ ΤΣΕΜΠΟΤΑΡΙΜΑΞΙΜ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΓΛΥΠΤΗΣ

Η ομάδα μας

Σε εκπαιδευτική εκδρομή στο Γκάζη

Η ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ σε δράση…

Ο καθένας μας σε αυτό τον πλανήτη αφήνει σαν αποτύπωμά του

εκτός από το έργο του, εκτός από το έργο του,

τη διαδρομή του,

την ιστορία του

και το ενεργειακό του αποτύπωμα

ή

Θέσαμε λοιπόν ερωτήματα Τι είναι αειφορία?Τι είναι αειφορία? Τι είναι ενεργειακό αποτύπωμα?Τι είναι ενεργειακό αποτύπωμα? Τι είναι βιοκλιματισμός και βιοκλιματική αρχιτεκτονικήΤι είναι βιοκλιματισμός και βιοκλιματική αρχιτεκτονική Μπορούμε να μειώσουμε το ενεργειακό αποτύπωμα του σχολείου μας? Μπορούμε να μειώσουμε το ενεργειακό αποτύπωμα του σχολείου μας? Μπορούμε μειώνοντας ενέργεια να εξοικονομήσουμε χρήματα και πόρους?Μπορούμε μειώνοντας ενέργεια να εξοικονομήσουμε χρήματα και πόρους? Μπορούμε να βελτιώσουμε τη λειτουργία του σχολείου σαν οργανισμού μάθησης,με μαθητοκεντρικές μεθόδουςΜπορούμε να βελτιώσουμε τη λειτουργία του σχολείου σαν οργανισμού μάθησης,με μαθητοκεντρικές μεθόδους Μπορούμε να βελτιώσουμε τη λειτουργικότητα της σχολικής μονάδας με υιοθέτηση φιλικών προς το περιβάλλον τεχνολογιών?Μπορούμε να βελτιώσουμε τη λειτουργικότητα της σχολικής μονάδας με υιοθέτηση φιλικών προς το περιβάλλον τεχνολογιών?

Αρχικά: Έγινε ένας καταιγισμός αυθόρμητων ιδεών Έτσι ανακαλέσαμε προυπάρχουσες ιδέες-αντιλήψεις για την ενέργεια, και ευαισθητοποιηθήκαμε για την εξοικονόμηση ενέργειας, Έχοντας σα ενδιάμεσο στόχο το ενεργειακό μας αποτύπωμα έξω και μέσα στο σχολείο

Έτσι φτιάξαμε ένα mind map αειφορία Φυσικό περιβάλλον φυσικοί πόροι ενεργειακοιπόΡροιενεργειακοιπόΡροι Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας Μη Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας περιβαλλοντικά προβλήματα

. Το ενεργειακό πρόβλημα, που επήλθε κυρίως από την αλόγιστη ενεργειακή κατανάλωση. Η ατμοσφαιρική ρύπανση με συνεπακόλουθες επιπτώσεις την όξινητην όξινη βροχήβροχή, την τρύπα του όζοντος, την ενίσχυση του φαινομένου τουτου φαινομένου του θερμοκηπίου θερμοκηπίου και εν τέλει, την κλιματική αλλαγή και τα ακραία καιρικάτα ακραία καιρικά φαινόμενα. Η ποιοτική και ποσοτική υποβάθμιση του νερού.

Είχε σαν αποτέλεσμα να μας κάνει να σκεφτούμε για το ενεργειακό μας αποτύπωμα. Το ενεργειακό πρόβλημα, που επήλθε κυρίως από την αλόγιστη ενεργειακή κατανάλωση.

Πάντα όμως είχαμε τα ερωτηματικά μας Τις ανησυχίες μας. Τους προβληματισμούς μας Τις ευαισθησίες μας.

Τι κάνουμε εμείς για το περιβάλλον? Παράγουμε, καταναλώνουμε, τρεφόμαστε, ζούμε και απομυζούμε την περιοχή τρεφόμαστε, ζούμε και απομυζούμε την περιοχή στην οποία είμαστε εγκατεστημένοι. στην οποία είμαστε εγκατεστημένοι. Και όταν δεν υπάρχει τίποτα άλλο να πάρουμε, Και όταν δεν υπάρχει τίποτα άλλο να πάρουμε, τότε μετακινούμαστε λίγο παραπέρα τότε μετακινούμαστε λίγο παραπέρα ώστε να εκμεταλλευτούμε και τις διπλανές πηγές ενέργειας, χωρίς ποτέ να προσπαθήσουμε να βελτιώσουμε την ενεργειακή μας πολιτική, χωρίς ποτέ να προσπαθήσουμε να βελτιώσουμε την ενεργειακή μας πολιτική, χρησιμοποιώντας εναλλακτικές πηγές ?.:

.Έτσι φτάσαμε στο ΣΚΟΠΟ της ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ μας Να καταλάβουμε και να μιλήσουμε για το αειφόρο σχολείο.

Λοιπόν Αειφόρο Σχολείο σημαίνει ενσωμάτωση της ιδέας της αειφορίας και των αξιών της σε κάθε πλευρά της ζωής τουΑειφόρο Σχολείο σημαίνει ενσωμάτωση της ιδέας της αειφορίας και των αξιών της σε κάθε πλευρά της ζωής του ΑΕΙΦΟΡΟ ΣΧΟΛΕΙΟ είναι το σχολείο που δημιουργεί ολοκληρωμένες προσωπικότητες, αυριανούς πολίτες, θωρακισμένους. με αξίες σεβασμού προς όλες τις συνιστώσες του περιβάλλοντος ΑΕΙΦΟΡΟ ΣΧΟΛΕΙΟ είναι το σχολείο που δημιουργεί ολοκληρωμένες προσωπικότητες, αυριανούς πολίτες, θωρακισμένους. με αξίες σεβασμού προς όλες τις συνιστώσες του περιβάλλοντος Προσωπικότητες απαλλαγμένες από σύνδρομα, με υψηλή αυτοεκτίμηση και υψηλά επίπεδα ενσυναίσθησης, προσανατολισμένες στη μάθηση και την προώθηση του πολιτισμού Προσωπικότητες απαλλαγμένες από σύνδρομα, με υψηλή αυτοεκτίμηση και υψηλά επίπεδα ενσυναίσθησης, προσανατολισμένες στη μάθηση και την προώθηση του πολιτισμού

. Μέσα από την εργασία μας εστιάσαμε στα παρακάτω.: Εξάντληση των φυσικών πόρων και κατά συνέπεια χρήση Α.Π.Ε.Εξάντληση των φυσικών πόρων και κατά συνέπεια χρήση Α.Π.Ε. Μείωση κατανάλωσης ενέργειας από φυσικούς πόρους αντικατάσταση από Α.Π.ΕΜείωση κατανάλωσης ενέργειας από φυσικούς πόρους αντικατάσταση από Α.Π.Ε Μείωση εκπομπών αερίων θερμοκηπίου, αναφορά προβλημάτων που οφείλονται σε αυτό το περιβαλλοντικό πρόβλημα ( δημιουργία τυφώνων,αύξησης θερμοκρασίας της Γής, λιώσιμο πάγων)Μείωση εκπομπών αερίων θερμοκηπίου, αναφορά προβλημάτων που οφείλονται σε αυτό το περιβαλλοντικό πρόβλημα ( δημιουργία τυφώνων,αύξησης θερμοκρασίας της Γής, λιώσιμο πάγων)

.Με γνώμονα τα συνεχώς αυξανόμενα περιβαλλοντικά προβλήματα λόγω της υπερκατανάλωσης και της έλλειψης φυσικών πόρων, λόγω της υπερκατανάλωσης και της έλλειψης φυσικών πόρων, νομίζουμε ότι σε πρώτη φάση κατανοήσαμε, και ευαισθητοποιηθήκαμε,μέσα από το projiect αυτό και προσπαθήσαμε να γνωρίσουμε στους συμμαθητές μας και γενικότερα στην εκπαιδευτική κοινότητα νομίζουμε ότι σε πρώτη φάση κατανοήσαμε, και ευαισθητοποιηθήκαμε,μέσα από το projiect αυτό και προσπαθήσαμε να γνωρίσουμε στους συμμαθητές μας και γενικότερα στην εκπαιδευτική κοινότητα

Γενικές έννοιες όπως Ποιες είναι οι Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας (ΑΠΕ) ως βασικές πηγές παραγωγής ενέργειας. Απώτερος στόχος της ευαισθητοποίησης και της γνωστοποίησης είναι, η ενημέρωση και η προσπάθεια για την επίτευξη ενεργειακών αποτυπωμάτων πρώτιστα χαμηλών με κατανάλωση όσο το δυνατόν λιγότερης ενέργειας. Απώτερος στόχος της ευαισθητοποίησης και της γνωστοποίησης είναι, η ενημέρωση και η προσπάθεια για την επίτευξη ενεργειακών αποτυπωμάτων πρώτιστα χαμηλών με κατανάλωση όσο το δυνατόν λιγότερης ενέργειας.

Συνοπτικά λοιπόν έχουμε Τα συμπεράσματά μας Τα συμπεράσματά μας Τις απόψεις μας Τις προτάσεις μας

Οι προτάσεις και οι δράσεις μας Λειτούργησε στο σχολείο μας χριστουγεννιάτικο bazar με αντικείμενα αειφορίας. Λειτούργησε στο σχολείο μας χριστουγεννιάτικο bazar με αντικείμενα αειφορίας. Θα προσπαθήσουμε να εντάξουμε τη δράση αυτή μέσα στις δράσεις του σχολείου. Θα προσπαθήσουμε να εντάξουμε τη δράση αυτή μέσα στις δράσεις του σχολείου. Δημιουργήσαμε : - ομάδα πυρήνα ανακύκλωσης χαρτιού. -ομάδα πυρήνα ανακύκλωσης ηλεκτρικών λαμπτήρων. -ομάδα πυρήνα αλουμινίου. -ομάδα πυρήνα πλαστικού.

Ομάδα μελέτης και παρακολούθησης Των τελευταίων επιστημονικών μεθόδων που εφαρμόζονται στον τομέα τον κτιριολογικό που εφαρμόζονται στον τομέα τον κτιριολογικό Ιδιαίτερα σχετικά με την βιοκλιματική αρχιτεκτονική Και την κτιριακή κάλυψη των σχολικών μονάδων και των σχολικών αναγκών, χρησιμοποιώντας τις Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας (ΑΠΕ) ως βασικές πηγές παραγωγής ενέργειας. Απώτερος στόχος της ευαισθητοποίησης και της γνωστοποίησης είναι, Απώτερος στόχος της ευαισθητοποίησης και της γνωστοποίησης είναι, η ενημέρωση για την επίτευξη κτιρίων μηδενικής ενεργειακής κατανάλωσης. η ενημέρωση για την επίτευξη κτιρίων μηδενικής ενεργειακής κατανάλωσης. Τα κτίρια αυτά αναμένεται ότι θα διαδραματίσουν πρωταγωνιστικό ρόλο στην προσπάθεια εξοικονόμησης ενέργειας στο μέλλον.

Συνεχίζουμε λοιπόν Με: Βιβλιογραφική έρευνα, μέσω διαδικτύου, εντύπων, επιστημονικών βιβλίων, επιστημόνων και ημερίδων, όσο αφορά έννοιες όπως : όσο αφορά έννοιες όπως : -αειφορία, - βιοκλιματισμός, -ενεργειακό αποτύπωμα, -εξοικονόμηση ενέργειας, -ανακύκλωση υλικών, - κομποστοποίηση στερεών αποβλήτων-απορριμμάτων

Συνεχίζουμε Με αγάπη στο περιβάλλον και στο μέλλο του πλανήτη. Ελάτε να παίξουμε με το ερωτηματολόγιόμας.

ερωτηματολόγιο 1) Ποιές πηγές ενέργειας υπάρχουν; Α) ανανεώσιμες? Β) μη ανανεώσιμες? 2) Ποιές από τις παρακάτω είναι ανανεώσιμες πηγές ενέργειας; βιομάζα, ηλιακή, αιολική, θερμική, μηχανική, πετρέλαιο, γεωθερμία και διοξείδιο του άνθρακα. 3) Μπορεί από τον ήλιο να παραχθεί ηλεκτρική ενέργεια; ΝΑΙ ή ΟΧΙ; 4) Είναι δυνάτον στο σχολείο να εξοικονόμησουμε ενέργεια από τον ήλιο; ΝΑΙ ή ΟΧΙ; 5) Η πράσινη ενέργεια έχει να κάνει με: την γεωργία; την οικολογία; με την ζωγραφική; 6) Τα φωτοβολταϊκά στοιχεία: α) μετατρέπουν την ηλιακή σε ηλεκτρική; β) -//- την αιολική σε θερμική; γ) -//- την πυρινική σε χημική; δ) -//- την θερμική σε ηλιακή; 7) Με τα φωτοβολταϊκά στοιχεία εξοικονομουμε: α) ενέργεια; δ) όλα τα παραπάνω; β) χρήματα; ε) τίποτα από τα παραπάνω; γ) προστασία περιβάλλοντος; 8) Πιστεύεται ότι τα φωτοβολταϊκά είναι: ακριβή ή φτηνή επένδυση; 9) Θέλετε στο σχολείο φωτοβολταϊκά: ΝΑΙ ή ΟΧΙ; 10) Ποιό σημείο είναι το ποιό κατάλληλο για να μπούν τα φωτοβολταϊκα συστήματα;