ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΑΜΕΣΟΥ ΔΙΑΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ ΖΗΜΙΩΝ ΑΠΟ ΤΡΟΧΑΙΟ ΑΤΥΧΗΜΑ Τρίτη 2 Νοεμβρίου 2010 Περισσότεροι από 345.000 οδηγοί χρησιμοποίησαν τον Φιλικό Διακανονισμό.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Κάτια Λαϊνά Νομική Σύμβουλος Εθνικής Μονάδας LLP.
Advertisements

1. 2 Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΟΥ Ο.Α.Ε.Π. ΣΤΗΝ ΑΥΞΗΣΗ ΤΗΣ “ΕΞΩΣΤΡΕΦΕΙΑΣ“ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΊΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΚΑΙ ΚΑΘΟΡΙΣΤΙΚΗ  Είναι πλέον κατανοητό από όλους.
Νέος Κανονισμός Ασφάλισης Ζωϊκού Κεφαλαίου
Συμφωνίας Άμεσου Διακανονισμού Ζημιών
«ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΤΩΝ ΑΙΤΙΩΝ ΠΟΥ ΤΑ ΠΛΟΙΑ ΔΕΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ
Skipper’s Liability, Charter Deposit, Cancellation & Travel Insurance (offered online from your website) for Yacht Charters White Label Online Platform.
Η Allianz, ένας από τους κορυφαίους Ομίλους παροχής υπηρεσιών στον κόσμο, δραστηριοποιείται στον κλάδο της ιδιωτικής ασφάλισης, στον τραπεζικό κλάδο καθώς.
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΟΝΕΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΚΟΛΛΕΓΙΟΥ ΨΥΧΙΚΟΥ
ΝΟΜΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΣΚΑΦΩΝ ΑΝΑΨΥΧΗΣ
ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ ΑΘΗΝΩΝ Α.Ε. / "SEMI-REGULATED" ΑΓΟΡΑ
ΧΑΡΤΟΦΥΛΑΚΙΟ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ
13°N – Cappadocia, Turkey HSBC Premier Μια Παγκόσμια υπηρεσία από μια Παγκόσμια Τράπεζα.
ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΜΕΣΩ ΚΙΝΗΤΩΝ ΣΥΣΚΕΥΩΝ:  Υπηρεσίες Κινητής Διακυβέρνησης  Αξιολόγηση Ποιότητας Υπηρεσιών μέσω Κινητών Συσκευών Τμήμα Εφαρμοσμένης Πληροφορικής.
ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΕΝΩΣΗ ΔΗΜΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ Επιτροπή Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης Εξυπηρέτησης του Πολίτη – Διαφάνειας & Επικοινωνίας Κ.Ε.Δ.Ε.
ΟΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΤΙΚΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΦΑΡΜΑΚΕΙΟ ΤΟΥ ΑΥΡΙΟ – ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ – ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ - ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ: ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΙΔΗΣ – ΠΡΟΕΔΡΟΣ.
Νέο Νομοθετικό Πλαίσιο για την Υποχρεωτική Ασφάλιση Οχημάτων.
ΟΨΕΙΣ ΤΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΡΥΖΩΝΙΚΟΤΗΤΑ:
Υπό την αιγίδα του Υπουργείου Οικονομίας και Οικονομικών Σε συνεργασία με: την Ένωση Δικαστών και Εισαγγελέων και την Ένωση Εισαγγελέων Ελλάδος 4 ο Τριήμερο.
Επαγγελματική Αστική Ευθύνη Διαμεσολαβητών 29/5/2014 Μάνος Δημήτριος.
Υπό την αιγίδα του Υπουργείου Οικονομίας και Οικονομικών Σε συνεργασία με: την Ένωση Δικαστών και Εισαγγελέων και την Ένωση Εισαγγελέων Ελλάδος 4 ο Τριήμερο.
ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΣΤΗΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΚΑΥΣΙΜΩΝ 1ΗΜΕΡΙΔΑ ΣΕΕΠΕ 3/6/2008.
ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΕΛΑΧΙΣΤΩΝ ΚΕΦΑΛΑΙΑΚΩΝ ΑΠΑΙΤΗΣΕΩΝ ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΕΣ ΕΥΧΕΡΕΙΕΣ.
Αξιολόγηση Ανθρώπινου Δυναμικού
ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ.
ΤΟ ΝΕΡΟ ΠΟΥ ΞΕΧΩΡΙΖΕΙ !!! ΒΙΚΟΣ ΖΑΓΟΡΟΧΩΡΙΑ
ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
ΑΘΗΝΑ 5 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2006 ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΚΠΣ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗΣ ΕΠΑΡΚΕΙΑΣ ΔΙΚΑΙΟΥΧΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ
Προκλήσεις κλάδου: Κόστος κινητής τηλεφωνίας Οι τιμές στην Ελλάδα έχουν προσεγγίσει το μέσο όρο των τιμών στην Ευρωπαϊκή Ένωση το Η πτωτική πορεία.
Καθ. Γκρίτζαλης Στέφανος Ειδικός Γραμματέας Διοικητικής Μεταρρύθμισης
ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗ ΟΔΗΓΗΣΗ ECODRIVING Έξυπνος τρόπος οδήγησης ο οποίος συμβάλλει: –στη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου –στη μείωση των εκπομπών ρύπων και αερίων.
Η ΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΤΩΝ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΩΝ ΣΗΜΕΡΑ
Πρόταση Ασφάλισης Οχημάτων για την Ε.Α.Υ.Ν.Η. Θεσ/νίκη, 25/06/2016.
1 «Ο κλάδος των Κινητών Επικοινωνιών κυρίαρχος πυλώνας στη στρατηγική ανάπτυξης της ελληνικής οικονομίας», Νοέμβριος 2015.
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ Α.Τ.Ε.Ι. ΠΑΤΡΑΣ ΣΤΟ INSTALL INSTALL Innovative strategy for raising awareness of lifelong learning in Greece.
1 2 ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ 1. ΟΡΑΜΑ2. ΣΚΟΠΟΙ3. ΔΡΑΣΕΙΣ ΕΠΙΤΕΥΞΗΣ ΣΚΟΠΩΝ4. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΘΕΣΗ6. ΜΕΛΗ7.
ΦΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΔΗΜΩΝ Βίκυ Φλέγγα Οικονομολόγος, Μsc περιφερειακή ανάπτυξη Στέλεχος διεύθυνσης οργάνωσης και πληροφορικής.
ΜΑΘΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ (Δ.Ο.Π) ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ.
Η ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΣΤΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟΥ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟΥ.
Ο Στρατηγικός Σχεδιασμός της Επιχείρησης και οι Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών Σπυρίδων Πανέτσος.
Ε.Π. ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ & ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΕΜΠΜΕ Πρόγραμμα Εγγύησης Δανείων Κεφαλαίου Κίνησης Μικρών και Πολύ Μικρών Επιχειρήσεων (Β’ Φάση)
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ. Ρόλος της Ε.Ε. στη διεθνή σκηνή πρωταγωνιστικός σημαντικός οικονομικός, εμπορικός και χρηματοδοτικός ρόλος κυριότερος.
Ελληνικά Ταχυδρομεία Α.Ε. Χρήστος Βαρσάμης Διευθύνων Σύμβουλος Ρυθμιστικό Πλαίσιο Ταχυδρομικής Αγοράς – Ρόλος της Ε.Ε.Τ.Τ. 1.
ΔΗΛΩΣΗ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑΣ - ΕΚΤΡΟΦΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ & ΕΝΙΣΧΥΣΕΩΝ.
ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ (ΣΔΕΠΥ - SLA)
Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας Τμήμα Διοίκησης Συστημάτων Εφοδιασμού
Ηλεκτρονική Διαχείριση & Αρχειοθέτηση Εγγράφων
“ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΖΩΗΣ - ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ.”
Οδηγός Παρουσίασης Επιχειρηματικής Ιδέας
Η προενεργητική διαχείριση της ασφάλειας και υγείας
ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΒΙΩΣΙΜΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
ΟΛΥΜΠΙΑΣ project Ο βασικός στόχος είναι η κοινωνική ενσωμάτωση των ανθρώπων με αναπηρίες, κάτι που είναι απόλυτα σύμφωνο τόσο με τις αρχές και την φιλοσοφία.
Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες ΕΛ.Γ.Α.
Ασφάλιση ζωικού κεφαλαίου Εκτίμηση ζημιών στο ζωικό κεφάλαιο
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες ΕΛ.Γ.Α.
ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ (QUALITY SYSTEM)
ΔΗΛΩΣΗ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑΣ - ΕΚΤΡΟΦΗΣ
Υποχρεωτική ασφάλιση κατά το ελληνικό δίκαιο
Συνέντευξη Τύπου 7 Απριλίου 2017.
Η έννοια της επιχείρησης
ΤΑ ΘΕΤΙΚΑ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
Κοινωνική Έρευνα.
Χρηματοδοτηση των Συνεδριων - Χορηγοι
Ηλεκτρονική διεύθυνση:
Προσβασιμότητα για ΑμεΑ
Ν. 1796/1988 Σύσταση Οργαν. Ασφάλισης Εξαγωγικών Πιστώσεων κλπ
Ψηφιακά Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών
Ιωάννης Ε. Μπιμπλής, Δικηγόρος
“ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΖΩΗΣ - ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ.”
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΑΜΕΣΟΥ ΔΙΑΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ ΖΗΜΙΩΝ ΑΠΟ ΤΡΟΧΑΙΟ ΑΤΥΧΗΜΑ Τρίτη 2 Νοεμβρίου 2010 Περισσότεροι από οδηγοί χρησιμοποίησαν τον Φιλικό Διακανονισμό Ζημιών το 10μηνο του 2010

2 Η εξέλιξη της Συμφωνίας Οι ασφαλιστικές εταιρίες το έτος 2000 για την καλύτερη εξυπηρέτηση των αναίτιων πελατών τους συμφώνησαν να τους αποζημιώνουν μέσω της συμφωνίας του Φιλικού Διακανονισμού. Το έτος 2000 που ξεκίνησε η συμφωνία οι εταιρίες μέλη της ασφάλιζαν οχήματα και διακανόνισαν ζημίες μέσω του συστήματος. Σήμερα μετά από νέες προσχωρήσεις, συγχωνεύσεις αλλά και ανακλήσεις αδειών εταιριών, τα 30 μέλη της συμφωνίας ασφαλίζουν οχήματα και το τελευταίο δωδεκάμηνο διακανόνισαν ζημίες μέσω του Φιλικού Διακανονισμού.

3 Προϋποθέσεις Εφαρμογής  Ατύχημα με υλικές ζημιές έως € και σωματικές βλάβες έως € με ανώτερο € ανά ζημιωθέντα.  Ατύχημα με σύγκρουση μεταξύ μόνο δύο οχημάτων.  Δήλωση ατυχήματος με υποχρεωτική επικοινωνία των εμπλεκομένων ασφαλιστικών εταιριών : α) Με έντυπο Φιλικής Δήλωσης χωρίς αναμονή απάντησης από τον υπαίτιο ασφαλιστή. β) Χωρίς Φιλική Δήλωση με αναμονή απάντησης έως και 10 μέρες από τον υπαίτιο ασφαλιστή. γ) Ενημέρωση & Αποδοχή υπαιτιότητας από τον υπαίτιο ασφαλιστή προς τον ασφαλιστή του αναίτιου ασφαλισμένου.

4 Συγκριτικά Στατιστικά Στοιχεία Δεκαμήνου Πλήθος Υ.Ζ ,26 % Ποσό καταβ. Υ.Ζ € € 3,28 % Μέσο κόστος Υ.Ζ. 964,31 € 964,50 € 0,02 % Πλήθος Σ.Β ,17 % Ποσό καταβ. Σ.Β € € -2,17 % Μέσο κόστος Σ.Β. 672,80 € 644,19 € -4,25 % 10ΜΗΝΟ ΜΗΝΟ 2010 ΑΥΞΗΣΗ

5 Δέκα χρόνια λειτουργίας του Φιλικού Διακανονισμού Το κοινό κρίνει έμπρακτα, θετική την πρωτοβουλία των ασφαλιστικών εταιριών για την συμφωνία του Φιλικού Διακανονισμού Ζημιών. Οι καταναλωτικές οργανώσεις έχουν τοποθετηθεί υπέρ του Φιλικού Διακανονισμού από ενάρξεώς του. Ο δημοσιογραφικός κόσμος στο σύνολό του αναφέρεται θετικά στην συμφωνία των εταιριών του Φιλικού Διακανονισμού.

6 Η συμμετοχή του Επικουρικού Κεφαλαίου στην συμφωνία του Φιλικού Διακανονισμού υποκαθιστώντας τις εταιρίες που η άδεια τους ανακλήθηκε, έχει θετικό αποτέλεσμα για όλους τους εμπλεκόμενους. (Καταναλωτές, Επικουρικό Κεφάλαιο, και Ασφαλιστικές εταιρίες) Η επίλυση των διαφορών μέσω του Συστήματος της Φιλικής Δήλωσης και του Φιλικού Διακανονισμού αποτελεί κίνηση πολιτισμού και υψηλής παιδείας. Μειώνει τις αγωγές (στοιχεία από τα δικαστήρια και τα μεγάλα χαρτοφυλάκια των εταιριών) και τις διενέξεις μεταξύ ασφαλιζομένων και εταιριών. Δέκα χρόνια λειτουργίας του Φιλικού Διακανονισμού

7 Συμβάλλει στη βελτίωση της γνώμης του καταναλωτή για τις ασφαλιστικές εταιρίες και στο δέσιμο του πελάτη με την εταιρία του. Όσο πιο καλές υπηρεσίες του παρέχει τόσο πιο πολύ δένεται ο πελάτης με την εταιρία του. Το κριτήριο επιλογής της ασφαλιστικής εταιρίας είναι η ποιότητα της προσφερόμενης υπηρεσίας. Συντομεύει το χρόνο της αποζημίωσης. Δέκα χρόνια λειτουργίας του Φιλικού Διακανονισμού

8 Καθιερώνει άριστη συνεργασία μεταξύ των εταιριών μελών της συμφωνίας. Ασφάλεια στη διαδικασία των συμψηφισμών μεταξύ των εταιριών μελών της Συμφωνίας μέσω του ευέλικτου συστήματος εγγυήσεων που προβλέπει η Συμφωνία. Περιορισμός της ασφαλιστικής απάτης μέσω της ηλεκτρονικής επικοινωνίας που επιτρέπει την έγκαιρη ενημέρωση και των δυο εμπλεκομένων εταιριών για το ατύχημα και την τυχόν ανάγκη περαιτέρω διερεύνησης της ζημιάς. Δέκα χρόνια λειτουργίας του Φιλικού Διακανονισμού

9 Σκέψεις για νέες βελτιώσεις Στο πλαίσιο των συνεχών προσπαθειών για βελτίωση των παρεχομένων υπηρεσιών από τις εταιρίες του Φιλικού Διακανονισμού και με σκοπό την ένταξη περισσοτέρων ζημιών στους μηχανισμούς αυτού, η Διαχειριστική Επιτροπή εξετάζει νέες προτάσεις και ιδέες που θα επιτρέψουν την εφαρμογή του συστήματος και στη περίπτωση εμπλοκής περισσοτέρων οχημάτων καθώς και στην περίπτωση ατυχημάτων με υψηλότερα όρια από αυτά που ισχύουν σήμερα ειδικότερα στην περίπτωση των Σωματικών Βλαβών.

ΜΗΤΡΩΟ ΜΕΛΩΝ ΕΤΟΥΣ 2010 ΑΜΕΣΟΥ ΔΙΑΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ ΖΗΜΙΩΝ ΑΠΟ ΤΡΟΧΑΙΟ ΑΤΥΧΗΜΑ (Σ.Α.Π.)