9/27/2016 Δρ. Γεώργιος Καμπουρίδης 1.  Πολλοί επιτυχημένοι ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων ξεκινούν μια καινούρια επιχείρηση επειδή επιδιώκουν οι άλλοι.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Στόχος του προγράμματος
Advertisements

FM Group FM 4 SUCCESS ΚαλΩς Hρθατε στην.
Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης
Μικροδιδασκαλία: Παρουσίαση Επιχειρηματικού Σχεδίου με τίτλο:……
ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ & ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗ ΙΔΕΑ
Τραπεζική Ι Κ.1 Ο ρόλος και η λειτουργία ενός τραπεζικού οργανισμού
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΠΕΝΔΥΤΙΚΩΝ ΑΙΤΗΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΑΠΕ ΣΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΙΔΙΩΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΣΧΕΔΙΟ. ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ • αναγκάζει τους επιχειρηματίες να σκεφτούν τα σημαντικά ζητήματα μιας επιχείρησης. • εξετάζει όλες.
Επιχειρηματική ιδέα Ευκαιρίες από το περιβάλλον (πόροι) Φυσικοί πόροι Ανθρωπογενείς πόροι Προσωπικές ικανότητες, δεξιότητες κλπ. ΓνώσειςΔεξιότητεςΕμπειρίεςΆλλα…
Ορθές Πρακτικές Διανομής Φαρμάκων
Κανάλια διανομής και παγκόσμιες αγορές
Ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα καινοτομιών για νέες μικρές επιχειρήσεις Γιάννης Μουρατίδης MSc, Μηχανικός Παραγωγής & Διοίκησης Συνεργάτης Μονάδας Καινοτομίας.
Ο.Σ.Σ. 1: «ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ»
1o ΕΠΑ.Λ. ΡΕΘΥΜΝΟΥ Όλγα Πατραμάνη Η τουριστική αγορά.
«ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ »
Πρόγραμμα LEONARDO DA VINCI Έργο PREMEQ «Εφαρμογή του PREMEQ στις τράπεζες» Η περίπτωση της Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδος Μαρία Τερλιξίδου.
Κεφάλαιο 3: Ειδικές περιπτώσεις στην κεφαλαιακή διάρθρωση και τον υπολογισμό της Καθαράς Παρούσας Αξίας.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΜΕΘΟΔΩΝ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΣΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ & ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ 3. ΤΟ ΣΕΝΑΡΙΟ.
Το Περιβάλλον Του Αθλητικού Οργανισμού
ΠΙΝΑΚΑΣ ΙΣΟΡΡΟΠΗΜΕΝΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ (BALANCED SCORECARD)
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ MARKETING
Επιχειρηματικο σχεδιο (business plan)
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΑΝΑΨΥΧΗΣ
Αρχές Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ(ΣΕΡΡΕΣ) ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΙΡΗΣΕΩΝ Παρουσίαση Πτυχιακής Εργασίας Η.
ΣΕΡΡΕΣ, ΕΙΣΑΓΩΓΗ Σύγχρονη και κορυφαία πρόκληση για τον κλάδο της διοίκησης ανθρώπινου δυναμικού. Σκοπός: η μελέτη μεθόδων προσέλκυσης και άσκησης.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΙΔΡΥΣΗΣ ΑΓΡΟΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ
Παρασκευή 19 Μαρτίου 2010 Εθνικόν και Καποδιστριακόν Πανεπιστήμιον Αθηνών Μάθημα «Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων» 1 Στοιχεία Διοίκησης Επιχειρήσεων.
ΑΡΧΕΣ MARKETING ΟΙ ΤΟΜΕΙΣ & ΟΙ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΜΚΤ
Στρατηγικοί στόχοι του Δικτύου Μακροχρόνιας Φροντίδας. Tο κεντρικό ζητούμενο ενός συστήματος διοίκησης και διαχείρισης των υπηρεσιών Μακροχρόνιας Φροντίδας.
‘Η εμπορική ζωή των προϊόντων/υπηρεσιών’
ΕΝΟΤΗΤΑ 3η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Ερμηνεία Όρων που Χρησιμοποιούνται στο Μάθημα Απόδοση Προϊόντων Ο όρος «απόδοση προϊόντος» περιγράφει το ποσοστό της πρώτης ύλης που θα καταλήξει στο πιάτο,
ΕΡΓΑΣΙΑ Επιχειρηματικό Σχέδιο. Σκοπός Κατάρτιση συνοπτικού επιχειρηματικού σχεδίου για τη δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος.
ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΜΙΑΣ ΝΕΑΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ Δρ. Γεώργιος Καμπουρίδης 9/21/2016 Βιωσιμότητα Νέας Επιχείρησης 1.
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
1 Στρατηγικό Μάνατζμεντ Τηλεπικοινωνιών Ιεράρχηση Στρατηγικής –Επίπεδα Στρατηγικής.
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ 2 ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΣΑΧΙΝΙΔΗΣ ΜΑΡΤΙΟΣ 2016.
ΟΡΙΣΜΟΣ Λογιστική είναι ο κλάδος της εφαρμοσμένης Οικονομικής επιστήμης που ασχολείται με την ανάλυση, κατάταξη, καταγραφή και συσχέτιση των οικονομικών.
Διάλεξη 10 η ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ (MIS) TEI Κρήτης Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Beyond global marketing and the globalization of marketing activities & Global franchising Καντηλιεράκη Μαρία Ελένη Α.Μ.457 Κυρατζίδου Χριστίνα Α.Μ.460.
ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΝΕΦΑΛΟΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ. Β2Β ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Το βιομηχανικό μάρκετινγκ ασχολείται με την ικανοποίηση των αγοραστικών αναγκών και απαιτήσεων.
ΑΓΟΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ – ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ 11/14/ Κοινωνία στην Οικονομία της Γνώσης.
Αγορά Εργασίας - Καινοτομία στην Οικονομία της Γνώσης
Επιλογή Κατάλληλης Επιχείρησης
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΙΔΡΥΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥ ΥΓΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ
Συμβολαιακή Γεωργία και Κτηνοτροφία
Επιχειρηματικός Σχεδιασμός
Κανάλια διανομής και παγκόσμιες αγορές
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Υπολογιςμος εθνικης παραγωγης – Πληθωριςμος και ανεργια
Προϊόν - Υπηρεσίες και Διανομή
ΤΕΙ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΣΧΟΛΗ: ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΓΕΩΠΟΝΩΝ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ ΤΜΗΜΑ: ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΓΕΩΠΟΝΩΝ.
Η ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ ΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ (Εταιρικη Κοινωνικη Ευθυνη)
ΠαρουσΙαση επιχειρηματικοΥ σχεδΙου
BUSINESS SUPPORT Δρ. Γεώργιος Καμπουρίδης Έναρξη νέας επιχείρησης.
Βιωςιμοτητα μιας Νεας Επιχειρηςης
Οι επιχειρηματίες αναγνωρίζουν τις ευκαιρίες…..
PROJECT Β! ΛΥΚΕΙΟΥ
Εκπαιδευτικό Σενάριο Επιχειρηματικότητας
Χρηματοδότηση της Επιχείρησης σας
Το κόστος Ποιότητας    
Η έννοια της επιχείρησης
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑ: ΟΡΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΑ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ TEAMWORK
Είδη επιχειρήσεων.
Αλέξανδρος Σαχινίδης, ΜΒΑ, Ph.D. ΙΟΥΝΙΟΣ 2009
Διεθνείς Επιχειρήσεις και Επενδύσεις
Μεταγράφημα παρουσίασης:

9/27/2016 Δρ. Γεώργιος Καμπουρίδης 1

 Πολλοί επιτυχημένοι ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων ξεκινούν μια καινούρια επιχείρηση επειδή επιδιώκουν οι άλλοι να αναγνωρίσουν την ικανότητά τους να δημιουργούν επιχειρηματικές μονάδες και είναι αποτέλεσμα μόνο της προσωπικότητας των. Συχνά η ιδέα που επιλέγεται είναι καινούρια καθώς οι διαθέσιμες επιχειρήσεις προς πώληση τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή δεν ταιριάζουν στις επιθυμίες του νέου επιχειρηματία.  Ο νέος επιχειρηματίας είναι αυτός που θα επιλέξει το μέγεθος της επιχείρησης, το καινούριο απόθεμα, το νέο προσωπικό και μια νέα τοποθεσία με τρόπο ώστε να ταιριάζουν στην καινούρια επιχείρηση και το επιχειρηματικό του μοντέλο. 9/27/2016Δρ. Γεώργιος Καμπουρίδης2

 Όλα αυτά είναι συναρπαστικά και – όταν είναι επιτυχημένα – ικανοποιητικά. Η επιχείρηση είναι επίσης προκλητική, επειδή τα πάντα σχετικά με αυτή είναι νέα, απαιτεί νέες ιδέες και πρέπει να ξεπεράσει απρόσμενες δυσκολίες. Επιπλέον, επειδή τα πάντα είναι καινούργια, πιθανόν να απαιτείται μια μεγαλύτερη επένδυση. 9/27/2016Δρ. Γεώργιος Καμπουρίδης3

ελευθερία του ιδιοκτήτη να : οορίσει τη φύση της επιχείρησης. δδημιουργήσει τον επιθυμητό τύπο των υποδομών της επιχείρησης. ααποκτήσει καινούργιο εμπόρευμα ή μία καινούρια δραστηριότητα (μελέτες-κατασκευές). έέχει ελευθερία στο να επιλέγει και να αναπτύσσει το προσωπικό.  εκμεταλλεύεται την τελευταία τεχνολογία, εξοπλισμό, υλικά, και εργαλεία για να καλύψει ένα κενό στα αποδεκτά προϊόντα που είναι διαθέσιμα. εεπιλέξει ένα ανταγωνιστικό περιβάλλον 9/27/2016Δρ. Γεώργιος Καμπουρίδης4

 Προβλήματα στο να βρει τη σωστή επιχειρηματική ιδέα.  Προβλήματα που σχετίζονται με τη συγκέντρωση των αναγκαίων προϋποθέσεων, συμπεριλαμβανομένων την τοποθεσία, τις κτιριακές υποδομές, τις πρώτες ύλες και το εργατικό δυναμικό.  Έλλειψη μια καθιερωμένης γραμμής παραγωγής ενός προϊόντος.  Προβλήματα της παραγωγής τα οποία συνδέονται με την έναρξη μιας καινούριας επιχείρησης. 9/27/2016Δρ. Γεώργιος Καμπουρίδης5

 Έλλειψη μιας καθιερωμένης αγοράς και των δικτύων διανομής.  Προβλήματα στην θεμελίωση ενός βασικού μοντέλου διοίκησης και ελέγχου των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων.  Σχετικές μελέτες έχουν αποδείξει ότι το ρίσκο της αποτυχίας είναι υψηλότερο σε μικρές επιχειρήσεις που ξεκινούν από την αρχή παρά στην απόκτηση ενός franchising ή ακόμα στην αγορά μιας ήδη υπάρχουσας επιχείρησης. 9/27/2016Δρ. Γεώργιος Καμπουρίδης6

 Το προσωπικό ήδη δουλεύει και γνωρίζει το αντικείμενο της εργασίας του.  Οι υποδομές είναι ήδη διαθέσιμες και εν λειτουργία.  Ένα προϊόν ήδη παράγεται σε μια υπάρχουσα αγορά (είναι ήδη γνωστό καθώς ο ιδιοκτήτης έχει ήδη επενδύσει στην προώθηση και καθιέρωση του προϊόντος).  Η τοποθεσία μπορεί να είναι επιθυμητή και κατάλληλη για το αντικείμενο.  Έχουν καθιερωθεί σχέσεις με το τραπεζικό σύστημα και εμπορικούς πιστωτές.  Τα εισοδήματα και τα κέρδη είναι δημιουργημένα και ο γνωστός δε αέρας της επιχείρησης υφίσταται. 9/27/2016Δρ. Γεώργιος Καμπουρίδης7

 Οι υλικές υποδομές πιθανόν να είναι παλιές και απαρχαιωμένες.  Οι εργαζόμενοι μπορεί να έχουν αποτελέσματα ή συμπεριφορά χαμηλής απόδοσης ή να μην ταιριάζει με την επιχειρηματική προσέγγιση του νέου ιδιοκτήτη.  Η επιχείρηση να αντιμετωπίζει σημαντικό πρόβλημα είσπραξης των χρεών από τους πελάτες.  Η τοποθεσία μπορεί να μην είναι κατάλληλη για τις μελλοντικές δραστηριότητες της επιχείρησης.  Η οικονομική κατάσταση και οι σχέσεις με τα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα μπορεί να είναι αδύναμες.  Το απόθεμα μπορεί να είναι απαρχαιωμένο ή κακής ποιότητας (ιδιαίτερη σημασία έχει το απόθεμα σε επιχειρήσεις με κυρίαρχο χαρακτηριστικό την «μόδα»). 9/27/2016Δρ. Γεώργιος Καμπουρίδης8

 Ύψος κεφαλαίου αγοράς – Διαθέσιμα ποσά για το προς το “ζειν”  Χρόνος απόσβεσης αρχικού κεφαλαίου  Χρόνος επίτευξης υψηλού επιπέδου πωλήσεων  Μέγεθος του κινδύνου που αναλαμβάνω  Σύνθεση της ομάδας που θα εργάζεται στην επιχείρηση  Ο ρόλος της προσωπικής εργασίας  Η επιχειρηματική δραστηριότητα που θα επιλέξω θα την ευχαριστηθώ; 9/27/2016Δρ. Γεώργιος Καμπουρίδης9

 Γιατί η επιχείρηση είναι διαθέσιμη για αγορά ;  Ποιες είναι οι προθέσεις των παρόντων ιδιοκτητών;  Αλλάζουν οι περιβαλλοντικοί παράγοντες;  Είναι η υλική υποδομή (physical facilities) κατάλληλες για μελλοντική λειτουργία;  Λειτουργεί η επιχείρηση αποδοτικά;  Ποια είναι η οικονομική κατάσταση της εταιρίας;  Πόσο μεγάλη επένδυση χρειάζεται;  Είναι σωστή η τιμή;  Έχετε την απαραίτητη διοικητική ικανότητα; 9/27/2016Δρ. Γεώργιος Καμπουρίδης10

 Το franchising είναι ένα σύστημα marketing βασισμένο στο νομικό διακανονισμό που επιτρέπει ο ένας συμβαλλόμενος – τον δικαιολήπτη (franchisee)- να διευθύνει την επιχείρηση σαν ξεχωριστός ιδιοκτήτης ενώ τηρεί τους όρους και τις συνθήκες που είναι ορισμένες από το δεύτερο συμβαλλόμενο – τον δικαιοπάροχο(franchiser). 9/27/2016Δρ. Γεώργιος Καμπουρίδης11

 Ο δικαιολήπτης έχει το δικαίωμα να προμηθεύεται τα εμπορεύματα ή τις υπηρεσίες του δικαιοπαρόχου(franchiser) σύμφωνα με τα κριτήρια του και τις επιχειρηματικές επιλογές του.  Σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να πουλά προϊόντα άλλων προμηθευτών εκτός του δικαιοπαρόχου. Αυτή είναι η συνηθέστερη αιτία διαφωνιών στα συμβόλαια δικαιόχρησης. 9/27/2016Δρ. Γεώργιος Καμπουρίδης12

 Αποκτά μια επιχείρηση με αναγνωρισμένο σήμα(brand name)  Έχει εξασφαλίσει την εκπαίδευση και την υποστήριξη της διεύθυνσης και του προσωπικού της νέας επιχείρησης.  Οικονομίες μεγάλης αγοραστικής δύναμης λόγω του ανεπτυγμένου δικτύου (η ισχύς εν τη ενώσει).  Οικονομική υποστήριξη μέσω της παροχής «πίστωσης» αγοράς εμπορευμάτων.  Συνεισφορά στην τοπική ή στην εθνική προώθηση (ο δικαιοπάροχος αναπτύσσει ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα από το οποίο οφείλεται ο δικαιολήπτης). 9/27/2016Δρ. Γεώργιος Καμπουρίδης13

 Ταχύτερη εξάπλωση και διείσδυση σε νέες αγορές. Ανάπτυξη μεγαλύτερου δικτύου οδηγεί σε ταχεία εξάπλωση π.χ. Pizza Domino.  Γρήγορη οικονομική ανάπτυξη επωφελούμενος του ενδιαφέροντος του τοπικού επιχειρηματία.  Ο δικαιοπάροχος έχει τον πρώτο λόγο στις λεπτομέρειες λειτουργίας της επιχείρησης.  Χαμηλότερες λειτουργικές δαπάνες (κόστος προμηθειών, κλπ.). 9/27/2016Δρ. Γεώργιος Καμπουρίδης14

 Μην ξεκινάτε την περιπέτεια επιχειρείν “μιμούμενοι”  Ένας επαρκής σχεδιασμός δεν εξασφαλίζει την επιτυχία, αυξάνει όμως σημαντικά τις πιθανότητες της επιτυχίας  Προσπαθήστε να κατανοήσετε σε βάθος τον κλάδο της οικονομίας στον οποίο επιδιώκετε να “εισέλθετε”  Ξεκινήστε το πρώτο βήμα επιλέγοντας το προϊόν ή την υπηρεσία που ταιριάζει στα προσόντα και την προσωπικότητά σας. 9/27/2016Δρ. Γεώργιος Καμπουρίδης15